Loan heittäminen palstalaisista

Täällä tuntuu olevan tietyt nimimerkit jatkuvan herjan kohteena. Toisia kiusataan jatkuvalla syötöllä. Itse olen tältä säästynyt, mutta ei ole kiva katsoa vierestä kun hyviä tyyppejä tylytetään. Mistä moinen käytös kumpuaa?

56

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkös sä kertonut kirjoittaneesi jollekin naiselle herjaavan kirjeen? Mistä se idea kumpusi? Ihan veikkaan vastaavanlaisen syyn olevan täällä loanheiton syy.

Harmis ja Wuppis on viskelleet toisiaankohti iätajat lokaa, puolin ja toisin... Ei uutta tämän taivaan alla.
      Sitten on muitakin, mitkä kuumenee toisilleen, mutta sellaista kevyttä se taitaa olla...

Sitten on oma lukunsa nämä puskaveijarit, mitkä laittaa kaikenlaista...

Kyllä täällä kannattaa opetella sietämään kiusaamista ja keskittyä itseensä, miten sen ottaa. Henkilöhyökkäykset ei niin riipaise, kun tietää itse mitä todella on. :o) Itseasiassa minusta olis kiva, jos joku osaisi kunnolla riipasta, että alkais vähän kuplimaan.... :oD Siitä on jo niin pitkä aika täällä, että tuskin muistan miltä se tuntuu. :oD

• Se kirje oli nuoruuden toilailuita :/

• Partakaweri kirjoitti:

Se kirje oli nuoruuden toilailuita :/

No kyllä sitä vanhempanakin toilailee... :oD

Minäkin yritän aina olla mahdollisimman korrekti täällä, mutta niin se vaan joskus mopo lähtee vähän käsistä... Ei kukaan ole täydellinen. :o)

• Partakaweri kirjoitti:

Se kirje oli nuoruuden toilailuita :/

Minä tiedän että kaduit asiaa, ettei kyllä pitäisi tuollain dissen haavoja repiä auki kun muutenkin kertoessani kaduit, etkä kehunut.

• valtakunta kirjoitti:

Minä tiedän että kaduit asiaa, ettei kyllä pitäisi tuollain dissen haavoja repiä auki kun muutenkin kertoessani kaduit, etkä kehunut.

No voi hellanlettas... Kysyppäs ottaisko se partakaveri sulta vielä tissiä. :oD

• Disse kirjoitti:

No voi hellanlettas... Kysyppäs ottaisko se partakaveri sulta vielä tissiä. :oD

???

• valtakunta kirjoitti:

???

No mitä haavojen repimistä toi multa oli? Itehän kirjoitti oikeen aloituksen siitä...

Sulla menee noi jutut välillä äitelän imeliks..🤮

• Disse kirjoitti:

No mitä haavojen repimistä toi multa oli? Itehän kirjoitti oikeen aloituksen siitä...

Sulla menee noi jutut välillä äitelän imeliks..🤮

Se sattu ja satutat lisää(haavojen repimistä)

• valtakunta kirjoitti:

Se sattu ja satutat lisää(haavojen repimistä)

Ja sinä tiedät mikä ketäkin satuttaa?

• Disse kirjoitti:

Ja sinä tiedät mikä ketäkin satuttaa?

Kyllä tiedän, ei partakawerin ilme iloinen ole vai onko sinusta?

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä tiedän, ei partakawerin ilme iloinen ole vai onko sinusta?

No tänne näkyy helkatin huonosti ilmeet...

• Disse kirjoitti:

No tänne näkyy helkatin huonosti ilmeet...

Itsekin käytät hyymiöitä. Ja lueppas joskus hänen aloitus tunteella ja hän harmittelee, sitä kirjettä siinä jo.
        Joten ihmettelen tuota jatkuvaa potkintaa, samasta aiheesta.

• valtakunta kirjoitti:

Itsekin käytät hyymiöitä. Ja lueppas joskus hänen aloitus tunteella ja hän harmittelee, sitä kirjettä siinä jo.
        Joten ihmettelen tuota jatkuvaa potkintaa, samasta aiheesta.

No käytän, mutta en mitenkään kaikkia tuntoja niillä tuo esiin..

Sitäpaitsi, jos joku on kipeä kohta elämässä, ei sitä tänne kannata työntää, kun jotkut voi käyttää sitä vuosia..

Mutta kysäseppäs asianomaiselta, eläkä oleta..

• Disse kirjoitti:

Sitäpaitsi, jos joku on kipeä kohta elämässä, ei sitä tänne kannata työntää, kun jotkut voi käyttää sitä vuosia..

Mitä oleta? Ei ole oletus lue ketjukin, niin loppuu oletus.

• Disse kirjoitti:

Kyllä se varmuuskin kirkastuu siinä ketjussa.

• valtakunta kirjoitti:

Mitä oleta? Ei ole oletus lue ketjukin, niin loppuu oletus.

No en mä kaikkea täällä lue, eikä lue kaikki muutkaan... Jos pelkää, että sattuu, ei tule mihinkään yleiselle keskustelusivulle...

Minä ainakaan kaikkien tyyppien kaikkia kirjoituksia ala analysoimaan... osaa kai toi partis itsekin puhua, jos joku käy kipeetä.. ???

Mutta ihan sama....minusta tää oli tässä...illanjatkoja.

• Disse kirjoitti:

Jooh niin voih vaikka on iloinen asia vain senkin vuoksi, että ovat jostain vihaisia 😁 pitää kehittää siitä potaskaa.

• Niinpä. Pitäisi elää rauhassa. Opetelkaa.

• Pitäisi määritellä mikä on loan heittoa.

Esim tahallinen mustamaalaus, väittämät ja jossain määrin vihjailutkin ovat kyllä sitä.

Miksi? No siksi, että keskustelija halutaan esittää epäedullisessa valossa.

• Kappasta, banni ei pidä enää.

• Sulla banni? 😳

• Wwuwuw kirjoitti:

Sulla banni? 😳

Kun laitoin sen edellisen aloituksen. Ensin viestien lähestys hidastui, sitten en kirjautuneena enkä anonyyminä saanut kommentoida koneelta. Anonyymina onnistui lopulta puhelimella.

Lähinnä mua huvitti miten helkkarissa minä sen muka olen hankkinut.

Edellisestä on aikaa jotain 8-9 vuotta. Jos se nyt mikään vatun banni oli. Erikoista kuitenkin.

• Saitko bannia??

• misspönttöuuni kirjoitti:

Saitko bannia??

Siltä se vähän vaikutti. En ole ylläpitoon ollut yhteydessä.

Eikä täällä Lahden maaseudulla ollut ukkostakaan tms.

• elisakettu kirjoitti:

Ohhoh...🧐🤔

• elisakettu kirjoitti:

Eipä olisi ollut syytä. Minusta sinä vain raikastit ilmaa. Minä ainakin olen kiitollinen.

• elisakettu kirjoitti:

Kun laitoin sen edellisen aloituksen. Ensin viestien lähestys hidastui, sitten en kirjautuneena enkä anonyyminä saanut kommentoida koneelta. Anonyymina onnistui lopulta puhelimella.

Edellisestä on aikaa jotain 8-9 vuotta. Jos se nyt mikään vatun banni oli. Erikoista kuitenkin.

Hyvä kun sanoit. Taidan ymmärtää.

• elisakettu kirjoitti:

Eihän tuo mikään banni ole.😁

• elisakettu kirjoitti:

Yleensä keskustelija kun saa bannin jonkin asiattomuuden takia. En tainnut edes kunnolla vittuilla kenellekään.

Jos ylläpito ei siihen ole puuttunnut, sitten se joku toinen, joka on ilmoittanut mut ylläpidolle.

• elisakettu kirjoitti:

Satoiko vettä?

Kumma, kun muut rähisee ja sä saat bannin? 🤔

Eipä olisi ollut syytä. Minusta sinä vain raikastit ilmaa. Minä ainakin olen kiitollinen.

Mulla jäi taas kerran paljon kommentoimatta asioita, mitä olisin halunnut sanoa.

Mutta en vanhaa ketjua lähde enää näpelöimään.

Se keskustelunavaus oli vain kokeeksi, onko sille enää tarvetta. Näköjään oli. (400 kommenttia).

• valtakunta kirjoitti:

Eihän tuo mikään banni ole.😁

Eikö? Olen voinut ylireagoida.

Täsmentäisitkö?

• elisakettu kirjoitti:

Mulla jäi taas kerran paljon kommentoimatta asioita, mitä olisin halunnut sanoa.

Se keskustelunavaus oli vain kokeeksi, onko sille enää tarvetta. Näköjään oli. (400 kommenttia).

Ei se määrä vaan se oikea asia.🙄

• elisakettu kirjoitti:

Eiköhän ollut vain jotain häikkää.. on mullakin aina välillä. Tulee esim ilmoitus että "Jokin meni pieleen.."
        Olettaisin että jos bannataan, niin siitä sitten ilmoitettaisiin ja myös että kauan se kestää..

• elisakettu kirjoitti:

Oli sille tarvetta. Mutta juu, mitä sitä enää vanhoja
        kaivamaan. Hyvinhän siinä kaikki tuli. Mä tykkäsin, että teit sen minkä teit. Kommentteja niin paljon, että meni heittämällä vuoden parhaimpien joukkoon. Kurjaa vain se, että sut sitten diskattiin loppukierroksilla mikä oli tolvanamaista. Supatat sitten joskus jotain jos vielä haluat.

• Jan_ kirjoitti:

Satoiko vettä?

Kumma, kun muut rähisee ja sä saat bannin? 🤔

Satoi jossain välissä, koska ukko teki sisähommia ja itsellä oli aikaa palstailla.

Ja illalla, kun käytiin pihasaunassa.

No joo, hieman ihmettelin. Palstamamman osa :-D . Mutta Valttishan tuossa sanoi ettei vaikuta bannilta. Mutta kommentoimaan en päässyt.

• elisakettu kirjoitti:

Eikö? Olen voinut ylireagoida.

Täsmentäisitkö?

Banni on kolme kuukautta tietääkseni ja yleensä kun menee hitaaksi silloin kannattaa tyhjätä välimuisti ja yleensä joku ilmoitus tulee nimimerkkiin tai ainakin päättelisin.

Minulle tuli ilmoitus nikkiin kun minulla oli sähköposti, nimimerkkini tiedot piiloitettu yksityisyyden takia vaikka oli Suomi24 oma sähköposti silloin sen vuoksi piiloitettu joten epäilen että joku vastaavasti kävisi jos olisi banni päällä, olisi ilmoitus nikissä sinun näkyvissä ei muiden.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eiköhän ollut vain jotain häikkää.. on mullakin aina välillä. Tulee esim ilmoitus että "Jokin meni pieleen.."
        Olettaisin että jos bannataan, niin siitä sitten ilmoitettaisiin ja myös että kauan se kestää..

Luultavasti.
        En tosin ole edes avannut sitä sähköpostiakaan, mitä yhteystietoihin vaaditaan.

• elisakettu kirjoitti:

Satoi jossain välissä, koska ukko teki sisähommia ja itsellä oli aikaa palstailla.

Ja illalla, kun käytiin pihasaunassa.

No joo, hieman ihmettelin. Palstamamman osa :-D . Mutta Valttishan tuossa sanoi ettei vaikuta bannilta. Mutta kommentoimaan en päässyt.

Täälläkin satoi. Taitaa nyt pitää poutaa taas pari minuuttia.

Eilen käytiin kalastamassa seitaantien varressa.

Joo, ehkäpä oli joku muu hässäkkä. Mullakin on joskun noin, ettei pääse. Mut nyt tuli porukat käymään. 😃

Oli sille tarvetta. Mutta juu, mitä sitä enää vanhoja
        kaivamaan. Hyvinhän siinä kaikki tuli. Mä tykkäsin, että teit sen minkä teit. Kommentteja niin paljon, että meni heittämällä vuoden parhaimpien joukkoon. Kurjaa vain se, että sut sitten diskattiin loppukierroksilla mikä oli tolvanamaista. Supatat sitten joskus jotain jos vielä haluat.

Hehe, sovitaan näin :)

Itse henkilökohtaisesti toivoisin, että epäkohdista uskalletaan keskustella. Mitä aloituksessa viitataan, loan heitto on jotain muuta sitten. Palstan parhaana esimerkkinä varmaan DF.

• valtakunta kirjoitti:

Banni on kolme kuukautta tietääkseni ja yleensä kun menee hitaaksi silloin kannattaa tyhjätä välimuisti ja yleensä joku ilmoitus tulee nimimerkkiin tai ainakin päättelisin.

Minulle tuli ilmoitus nikkiin kun minulla oli sähköposti, nimimerkkini tiedot piiloitettu yksityisyyden takia vaikka oli Suomi24 oma sähköposti silloin sen vuoksi piiloitettu joten epäilen että joku vastaavasti kävisi jos olisi banni päällä, olisi ilmoitus nikissä sinun näkyvissä ei muiden.

Kolme kuukautta.?!?!

• valtakunta kirjoitti:

Ahaa. Joskus aikoinaan oli tietääkseni kahden viikon banneja. Vai liekö sekin sitten jostain muulta kuultua oletusta.

No, ylireagointia siis :-D

Sattuuhan sitä.

• elisakettu kirjoitti:

Hehe, sovitaan näin :)

Itse henkilökohtaisesti toivoisin, että epäkohdista uskalletaan keskustella. Mitä aloituksessa viitataan, loan heitto on jotain muuta sitten. Palstan parhaana esimerkkinä varmaan DF.

No elä muuta sano! Epäkohdat pöytään kyllä se niin on. Mulla oli pitkään huhtikuusta lähtien migreeniä, mutta sun ketju poisti sitä. Bimsalasim simsalabim!

Siis täällä niin kuin työpaikalla tarvitaan suoraa puhetta ja asiaa. Rehellisiä näkemyksiä. Keskustelija tulehtuu jos ei saa sanoa.

Eikä mulla ole jäänyt sitten sua vastaan mitään, ettäs tiedät. Tykkäsin kun puhuttiin siellä suoraan.

No elä muuta sano! Epäkohdat pöytään kyllä se niin on. Mulla oli pitkään huhtikuusta lähtien migreeniä, mutta sun ketju poisti sitä. Bimsalasim simsalabim!

Siis täällä niin kuin työpaikalla tarvitaan suoraa puhetta ja asiaa. Rehellisiä näkemyksiä. Keskustelija tulehtuu jos ei saa sanoa.

Eikä mulla ole jäänyt sitten sua vastaan mitään, ettäs tiedät. Tykkäsin kun puhuttiin siellä suoraan.

*tukehtuu (voi tulehtuakin:)

• Jan_ kirjoitti:

Täälläkin satoi. Taitaa nyt pitää poutaa taas pari minuuttia.

Eilen käytiin kalastamassa seitaantien varressa.

Joo, ehkäpä oli joku muu hässäkkä. Mullakin on joskun noin, ettei pääse. Mut nyt tuli porukat käymään. 😃

Tän päivän mättänyt vähän väliä vettä. Vttu.

Eilen tuli käytyä Hausjärvellä. Kävin tsekkaa sen matonpesupaikan. Huomenna keskustaan. Anoppi pitää käydä ruokkimassa välillä :)

Mukavaa iltaa, hali porukat lämpimästi :)

Kolme kuukautta.?!?!

Näin olen lukenut. En sitten tiedä miten nykyään.

• valtakunta kirjoitti:

Sissus sattana...no jo pittää olla...

• valtakunta kirjoitti:

Se ei kyllä käy.

• elisakettu kirjoitti:

Ahaa. Joskus aikoinaan oli tietääkseni kahden viikon banneja. Vai liekö sekin sitten jostain muulta kuultua oletusta.

Sattuuhan sitä.

En tiedä mutta olen lukenut.
        Eiköhän se selviä jos tutkii. Että 3kk voi olla oletusta.

*tukehtuu (voi tulehtuakin:)

Joo, väleissä ollaan.

Eikä mulla henkilökohtaisesti ole ketään muutakaan vastaan. Joskus asiaa vastaan kyllä.

Me ihmiset täällä bokseissamma olemme niin pieniä ja kuitenkin erilaisia.

• elisakettu kirjoitti:

Sattuuhan sitä.

Onhan siellä joku Gandalfi, mutta älä siitä välitä jatkossakaan.

Onhan siellä joku Gandalfi, mutta älä siitä välitä jatkossakaan.

Joo, mutta mä oon hobitti.

• Anonyymi

Tämä vielä, muuten ei oikeudenmukaisuus palstalla toteudu. Vuonna 2018 alkoi jonkinlainen nikkien selvitys palstakommenteista. Tekijällä oli valtava työ ja motiivi selvityksen saamiseksi etenemään. Miksi hänen työskentelyään, yritettiin vaikeuttaa, syytöksiä sateli, ymmärtääkseni pienestäkin erehdyksestä. Yritin tuoda esille, turhaan kaikki. Oli vain määrätyt oletukset, joiden vahvistaminen hyväksyttiin, pienikin poikkeama sai myrskyn. Olisitte arvostaneet rehellisen ihmisen vilpitöntä halua totuuden löytämiseen. Hänen vapaaehtoinen työskentelynsä, valtavan työmäärän kanssa, aiheutti stressiä. Kaikkihan me teemme erehdyksiä, entäs nyt, kuka on tehnyt virheitä. Katkeruuden poistoon, liittyvä loppupurkaus. Kiitos , antamastasi tuesta.

• Kerron totuuden. Saat nykyään kertoa totuutesi kaikista lestoista huolimatta.

• Olen törmännyt myös todellisiin törkeyksiin. Ei itseäni, vaan muita vastaan.

Jota kuta on syytetty pettämispuuhista toisten palstalaisten kanssa. Joku on uhattu tappaa. Joku ollut toisen raiskaaja. On ollut vaikka millaista väitettä.

Kerran aikanaan, eräs antoi toiselle palstalaistelle hyvän neuvon. Mikään ei palstalla ole sitä miltä näyttää.

• Anonyymi

En halua osoittaa ketään, tai mitään sormella, kertoa vain naivilla tavalla näkemykseni. Tilanteeseen joutumiseen olen täysin syytön, harmittaa melkoisesti, onhan matkalla ujoudesta paljon karissut. Persoonallani esiintyminen kuuluu jatkuvan tänäänkin. Millä se saadaan loppumaan, poliisia ei kiinnosta. Virheeni tehnyt, ymmärrys usein vajaata. Oikeus yksityiseen elämään kuitenkin, on jokaisen perusoikeus.
      Kirjoitukseni tarkoitus oli kiittää, jo ensimmäistä selvitystyötä tehnyttä. Hänen kätensä olivat kuitenkin niin pahoin sidotut, pyöritys samoissa urissa jatkui. Hän oli ainoa tuki, v. 2018-2019.
      Tarvittiin jämerämpää selvitystyötä. Kiitollinen sellaisen rohkean , hyvän ihmisen löytymisestä.
      On selvä, ettei kirjoittelustani pidetä, eikä ole tarkoitus mitenkään jatkaa, kunhan toiminut, kaiken rankan jälkeen, omana terapeuttina, katkeruuden purkamiseksi. Myös ajatuksena, ennekkotapaus, ettei samanlaista enää koskaan. Ihmisellä ei ole hallinta valtaa, eikä tuomintavaltaa toiseen. Luoja näkee kokonaisuudet, tilanteet.
      Näin luottaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1216
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1055
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      844
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe