Jouduin ajamaan partani koronan takia, kun maskia ei voinut käyttää parran kanssa. Nyt on mieli maassa. En näytä enää omalta itseltäni.
En ole enää Partakaweri ;(
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoit vai, minä ajoin hiukseni pois tuli raikas olo... tottuu helposti, raikkaampi olo ainakin itselläni heti tuli kun leikkasin turhat hiukset pois.
- Anonyymi
Näkyy yrmeää ja punaista! 😡
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Onko se yrmeä? Spider-man on ihan paras 😁
Miksi kommentti ”toi sun kuva” poistettiin häh?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kommentti ”toi sun kuva” poistettiin häh?
Kun tietäisi. Täällä on kyllä ihan omituista moderointia 🤷♂️
Voisiko parrattomuus olla uuden alku myös jollakin toisella tavalla?
Onhan se harmi kun on vaivalla kasvattanut ja sit joutuu luopumaan, mutta elämään kuuluu luopuminen. Joutuu kattelemaan itseään uudesta kulmasta..
Mutta totut kyllä peilikuvaasi ja voit kasvattaa sen parran myöhemmin takaisin. Ei ole helppoa mutta kuitenkin...On tosiaan sellainen olo, että kohti uusia seikkailuja. Ihan kuin olisi kokonan uudet kasvot. Kai tästä vielä jotain hyvääkin voi seurata, kunhan pääsen sinuiksi uuden ulkomuodon kanssa.
- Anonyymi
Itse muuten valehtelin tai itseasiassa katsoin kotiparturin säätönuppia väärin: luulin että ajoin koko pään 16mm, mutta siitä tulikin sitten 3mm :D
No samapa tuo, parempikin kun lähtee kaikki koko pään nahka puhtaaksi kaikesta mähnästä mitä on kertynyt kun välillä ajaa melkein kaljuksi :D - Anonyymi
Kohta joku ajattelee että: onko se taas ottanut jotain yhteyttä johonkin maailmanlaajuisiin valkoisen miehen oikeutta ajaviin yhteisöihin, ei ole ollenkaan sellaisesta kysymys vaan hiustyylissä on kysymys vaan siitä että kun pitkät hiukset kutittelevat korvissa.
- Anonyymi
-soita yxyxkakkoseen....:-D
🙄🤭😁😍🥰
Ei sitä varmasti olisi tarvinnut ajaa koko partaa.- Anonyymi
Mutta niin on hyvä jos mieskin ajattelee hieman omaa ... niin ulkoasuakin ajelemmala partoja, kiinnittämällä huomiota omaan ulkonäköön itsekin, se on ensimmäinen merkki jo masennuksesta parantumisesta.
Kultaseni pitää aina itsestään parempaa huolta ulkonäöllisesti dödöt kainaloon ja parran trimmaus .🥰
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kultaseni pitää aina itsestään parempaa huolta ulkonäöllisesti dödöt kainaloon ja parran trimmaus .🥰
Dödön kainaloon laittaminen ei liity ulkonäköön vaan hygieniaan!
Anonyymi kirjoitti:
Dödön kainaloon laittaminen ei liity ulkonäköön vaan hygieniaan!
Kyllä se on sellainen että tuo ulospäin hyvän vaikutuksen tuoksuu hyvälle ja näyttää hyvälle.
Kyllä se parran siistiminen liittyy ulkonäköön mutta et tainnut tietää sitä kun purerrut dödöön.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se on sellainen että tuo ulospäin hyvän vaikutuksen tuoksuu hyvälle ja näyttää hyvälle.
Kyllä se parran siistiminen liittyy ulkonäköön mutta et tainnut tietää sitä kun purerrut dödöön.Sitrushedelmälle tuoksuva nainen saa pääni kääntymään ja nuuhkimaan sitrushedelmän tuoksua, eikä se salpaa henkeä, kuin jotkut voimakkaat ruusun tuoksut.
Appelsiinille tuoksuva nainen tuoksuu mehukkaalle.
- Anonyymi
Voi itku.
Tuttavani ajoi parran pois, lapset 1 ja 2 vuotiaat itkivät pari päivää kun eivät tunnistaneet...😥- Anonyymi
Ihanko totta eivät tunnistaneet, noh, eipä ihme sitten, eihän poliisikaan maskeitunutta pankkiryöstää villissä lännessäkään tunnistanut, kuka oli, ... mutta näin tutun postin kantajan, taas uusi vitsi: oikein kun naamioituu: pyöräilylasit-mustat päähän lippis silmille, jotta kukaan muu ei varmasti näe mitään kuin vain SINÄ ITSE NÄET :D
Kyllä se on sellainen iso muutos, etten halu olla itsekkään miehen vieressä kun isosti muuttuu hetkessä.
- Anonyymi
Hausinkin melkein päivän ketjut katoavat kummallisesti Galdalf tai noniin joku noita ne on varastanut.
- Anonyymi
Hyvä vaan! Karvanaamat näyttävät talebaneilta!
- Anonyymi
Täällä on yksi karvanaama talebaani. Partaa olen kasvattanut, peittää namaan rumat kohdat ja tekee naamasta pehmeämmän näyttävän oloisen.
- Anonyymi
Melkoisen runsaasti näkee kyllä partaveikkojenkin käyttävän maskia. Vai oliko niin muheva pöheikkö ettei maski mahtunut lainkaan kasvoille?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Joulupukin parta :D
Jaa sellaisen kanssa on tosiaan vähän haaste käyttää maskia "oikeaoppisesti". Ja kyllähän tuo karvoitus on onneksi uusiutuva luonnonvara, äkkiäkös sitä saa leuan peittoon taas kun niin haluaa!
- Anonyymi
Tekoparta ja Tekoviikset.
- Anonyymi
JA pikkuauto joululahjaksikin sitten poliisin pojalle, oikein New York City väreillä värähelevä tuote.
- Anonyymi
Parta Von Braun Philips, herttua oikein, karvojen asiantuntija.
- Anonyymi
Partakawerin uusi nimimerkki voisi olla vaikka: LordVonBraun.
- Anonyymi
Philips Von Braun olisi komea nimi ja aatelinenkin nimi.
Von on aatelinen merkki jos on Van se on luuserin nimi.
Philips etunimenä ja tittelinimenä Von ja sukunimenä Braun.
Philips Von Braun tässä terve, mitä kuuluu:
t. PhilipsVonBraun Olin lukevinani jo, että se voi olla jonkun uuden alku.
Alkuun pelottavaa, sitten siihen tottuu (uuteen rooliinsa) ja ehkä siitä oppii vielä joskus pitämäänkin.
Mietitttäväksi: Miksi luopuminen tuntuu vaikealta?
Joo ja sitten aiheesta toiseen. Minun on ilmeisesti pyydettävä anteeksi sinultakin palstakäyttäytymistäni kohtaasi. Tarkoituksella en ole loukannut enkä ainakin tarkoittanut pureskella :-D
Eli anteeksi.
Tässä palstalaiset ovat nyt kovin tuohtuneita (pujottelijan ketju).Öö, tipuin kärryiltä. Et ole tietääkseni ainakaan minua loukannut millään tavalla.
Luopuminen tuntuu niin vaikealta, koska parta on niin osa minua. Olen aina se parrakas kaveri. Nyt tuntuu, että identiteetti on hukassa.Partakaweri kirjoitti:
Öö, tipuin kärryiltä. Et ole tietääkseni ainakaan minua loukannut millään tavalla.
Luopuminen tuntuu niin vaikealta, koska parta on niin osa minua. Olen aina se parrakas kaveri. Nyt tuntuu, että identiteetti on hukassa.Itse tajuan hyvin.
Rankkojen syöpähoitojen jälkeen kun lähtee kaikki karvat ja hiukset.
Puolisollani kasvoi ensimmäisenä parta sen jälkeen. Värit oli muuttuneet. Näytti ihan joulupukilta alkuun. Mutta se mitä ei ollut yli kymmeneen vuoteen, otti uuden identitettin hänessä.
Voisitko ajatella yksilöiväsi tilannetta jotenkin? Ottavan jotain uutta tilalle?elisakettu kirjoitti:
Itse tajuan hyvin.
Rankkojen syöpähoitojen jälkeen kun lähtee kaikki karvat ja hiukset.
Puolisollani kasvoi ensimmäisenä parta sen jälkeen. Värit oli muuttuneet. Näytti ihan joulupukilta alkuun. Mutta se mitä ei ollut yli kymmeneen vuoteen, otti uuden identitettin hänessä.
Voisitko ajatella yksilöiväsi tilannetta jotenkin? Ottavan jotain uutta tilalle?Minä olen aina halunnut valkean parran. Se on komea miehellä.
En tiedä tuosta uudesta. Muutos on vasta niin tuore. Saa nähdä mihinkä suuntaan tästä lähtee kasvamaan. Ainakin nuorruin silmin nähden.Partakaweri kirjoitti:
Minä olen aina halunnut valkean parran. Se on komea miehellä.
En tiedä tuosta uudesta. Muutos on vasta niin tuore. Saa nähdä mihinkä suuntaan tästä lähtee kasvamaan. Ainakin nuorruin silmin nähden.Tiedätkö, me muut jotka katselemme näitä "muutoksia", näemme silti sen saman ihmisen siinä sisällä.
Oli ne myönteisiä tai kielteisiä.
Haluan van sanoa että mulle olet Partakaweri edelleen (vaikkei partaa olisikaan) :)elisakettu kirjoitti:
Tiedätkö, me muut jotka katselemme näitä "muutoksia", näemme silti sen saman ihmisen siinä sisällä.
Oli ne myönteisiä tai kielteisiä.
Haluan van sanoa että mulle olet Partakaweri edelleen (vaikkei partaa olisikaan) :)Haha, kiitos 😊
- Anonyymi
Aikakone-juttu eli kellojen siirtäminen paikasta toisiin... kaikki varmaan tietävät sen.
Rakas partahirviö, niin eikö olekin aivan hauskoja laitteita pienetkin trimmailuvempulat viiksiinkin jos haluaa... itse tuntuu hyvälle siililille nyt itsellä kun vetäisin todella 3mm pituiseksi koko pään.
Kellojen siirtäminen paikasta toisiin... amerikkalaisilla on monia eri aikavyöhykkeitä: entä jos koko ajan matkustaisi lentokoneella maapallon ympäri, niin silloin olisi sama päivä koko ajan, kun ajaisi lentokoneella maapallon pyörimistä vastakkaiseen suuntaan.Itselläni ei ole apuna kuin hiustenleikkuri ja sakset. Olisihan se viiksitrimmeri aika hyödyllinen kapistus. Pitää laittaa korvan taakse.
- Anonyymi
Oivoi..
Nyt huolestuin omasta parrakkaasta. Sujuvasti laittaa pakkomaskin kun xLiner käskee. Valittaa että maski nousee silmille, kun ei se parta tietenkään alle mahdu eikä leuka siis pidä maskia paikoillaan.
Ostan sille jesaria ja piilotan kaikki parranleikkuuvälineet... 😬
xLiner- Anonyymi
Ei siis ollut tarkoitus masentaa...! Onneksi sulla ei ole diktaattorinaisystävää 😄
Ota tosiaan uutena alkuna 😊 Ja varmasti parrattomuuskin sopii sulle.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ei siis ollut tarkoitus masentaa...! Onneksi sulla ei ole diktaattorinaisystävää 😄
Ota tosiaan uutena alkuna 😊 Ja varmasti parrattomuuskin sopii sulle.
xLinerKiitos. Kommenttisi vain piristi :D
- Anonyymi
Kaikkea hyvää elämääsi. Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804