Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

34

  1. Miten saada poikaystävä?

    Haluaisin poikaystävän, mutta ei ketään poika ole kiinnostunut. Olen 12-vuotias tyttö, 162cm pitkä, normaali painoinen,
    Nuoret
    15
    139
  2. Yläasteelle meikkaaminen

    Meen syksyllä yläasteelle ja oon aatellu, et voisin alkaa meikkaamaan. Ensinäkin miten mainitsisin/puhuisin tästä vanhem
    Tyyli
    4
    120
  3. Ystävänpäivä-runo

    Tietääkö kukaan mitään runoo jonka avulla vois kerroo parhaalle ystävälle kuinka tärkee se on ja kuinka paljon välittää
    Nuoret
    4
    111
  4. Netissä tavatun poikaystävän tapaaminen

    Tutustuttiin vasta tänää ja suunnitellaan jo nyt tapaamista. Mietittiin et tavattaisko jo ens viikolla. Oon 12v ja se 13
    Rakkaus
    12
    90
  5. Korviksien otto

    Oon 12v ja aijon pyytää synttärilahjaks korviksii(ei oo viel reikii). Onko järkevämpää ottaa reiät ampumalla vai lävistä
    Tyyli
    2
    69
  6. Oonko sairas?

    Kysyin täällä aijemmin vinkkejä, miten pääsisin alipainoon, mutta en saanut vinkkejä vaan kommentteja siitä, että mulla
    Keho
    3
    67
  7. The sims 4 lisärit

    Mitkä on teiän lempi lisärit, ja miks just ne? Minkä lisärin hankkimist suosittelisitte? Oma lemppari on varmaankin ylio
    Nuoret
    0
    66
  8. IBFF:n tapaaminen

    Tää ei liity rakkauteen tai kyl tää tavallaan sliittyy koska ollaan toisillemme kaikista rakkaimpia. Asiaam, miten voisi
    Rakkaus
    1
    65
  9. Piirrustus ideoita

    Eli tarttisin piirrustus ideoita kun en millään keksi mitään mitä voisin piirtää. Saa ehdottaa ihan mitä vaan.
    Vapaa-aika
    1
    62
  10. IBFF:n tapaaminen

    Tää ei liity deittailuun, mut tää on paras kategoria tähän. Miten voisin tavata mun IBFF:n(IBFF= internet best friends f
    Nettideittailu
    0
    60
  11. Alipainoon?

    Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen? Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipain
    Keho
    19
    57
  12. Oonko sairas?

    Kysyin täällä aijemmin vinkkejä, miten pääsisin alipainoon, mutta en saanut vinkkejä vaan kommentteja siitä, että mulla
    Lasten terveys
    1
    49
  13. Tanssipainotteinen yläaste Turussa?

    Tietääkö kukaan onko Turussa tai Raisiossa tanssipainotteista yläastetta? Tanssilla tarkoitan nyt disco, show tai sellai
    Nuoret
    0
    42
  14. Miten oppii harataitto

    Haluisin oppii haarataiton(hyppy), mut en tiiä miten. Perhertä ei oo apuu kun ne vaan huutaa koska niillä on muka aina p
    Tanssi
    0
    37
  15. Syitä syömisen väliin jättämiseen

    Mun ei tee mieli syödä mitään, mut en keksi muita syitä kun et mulla ei oo nälkä, se ei oo kyl toimiva siinä kohtaa kun
    Keho
    0
    36
  16. Poikia Turusta tai sen läheltä?

    Oon 12-vuoitias, 07 tyttö Raisioista, mutta Turku on silti mun koti, koska kaverit, koulu, harrastukset on siellä ja Tur
    Nettideittailu
    3
    35
  17. Alipainoon?

    Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen. Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipain
    Nuoret
    4
    28
  18. Tanssipainotteinen yläaste Turussa?

    Tietääkö kukaan onko Turussa tai Raisiossa tanssipainotteista yläastetta? Tanssilla tarkoitan nyt disco, show tai sellai
    Nuoret
    0
    26
  19. Pojat minkälainen tyttö teitä miellyttä eniten?

    No otsikossa on jo kysymys, mut kumpi on teille tärkeempi luonne vai ulkonäkö, pitkä vai lyhyt, millaiset rinnat, millai
    Nuoret
    3
    26
  20. Miten oppii harataitto

    Haluisin oppii haarataiton(hyppy), mut en tiiä miten. Perhertä ei oo apuu kun ne vaan huutaa koska niillä on muka aina p
    Tanssi
    1
    25