Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
G5G
profiilit
G5G
G5G
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
67
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+on+tietoa+ja+se+on+tieteellisesti+todistettu!
Universumi+sai+alkunsa+mielisairaan+ateistin+päässä+ja+mielikuvituksessa,+jossa+tapahtui+kvanttimeren+poreilua,+minkä+tuloksena+syntyi+tila-avaruus+ja+virtuaalihiukkaset+saivat+massan,+niin+että+universumi+oli+saanut+alkunsa+ilman+mitään+yliluonnollista+tekijää+tai+vaikutusta.+Tyhjästä+oli+helppo+nyhjästä+ja+siitä+samasta+tyhjästä+ovat+triljoonat+potenssiin+triljoonat+muut+universumit+alkunsa+saaneet.+Ja+tämä+on+tieteellinen+totuus!
04.04.2020 19:00
Heh+hah+paljasti+taas+yhden+vanhan+plagioimansa+nikin.+Ja+ateistit+ylistävät+häntä,+koska+pitävät+häntä+idolinaan!
04.04.2020 18:46
Okei.+Väitellään.+Mitä+tahdot+väittää?
04.04.2020 16:56
Oletko+sitä+mieltä,+että+kristityt+tiedemiehet+ja+älyköt+ovat+retardeja?
04.04.2020 16:43
Heh+hah+katsoo+nyt+vain+peiliin!
04.04.2020 16:38
Unohtui+sanoa,+että+he+Heh+hahin+tavoin+juopottelevat!+:)
04.04.2020 15:34
Suurin+osa+ihmisistä+ei+tee+sellaisia+rikoksia,+joista+kiinni+jäätyään+joutuisi+vankilaan.+
Suurin+osa+suomalaista+tekee+silti+jotakin+pahaa,+josta+eivät+vankilaan+joudu,+vaikka+kiinni+jäisivät.+
He+valehtelevat,+varastavat,+kiusaavat+heikompiaan,+harjoittavat+väkivaltaa,+rikkovat+avion,+huoraavat+ja+valehtelevat.+
Näistä+ei+joudu+tuomioistuimen+eteen+eikä+vankilaan,+mutta+pahan+tekemistä+se+silti+on.+Ja+suurin+osa+näistä+on+ateisteja+ja+uskonnottomia.
04.04.2020 15:34
Ja+tämä+pätee+myös+ateismiin,+sillä+ateismi+perustuu+uskoon+-+ei+tietoon!
04.04.2020 15:28
Deismissä+ei+uskota+mihinkään+tunnettuun+Jumalaan+tai+jumaliin.+Uskotaan+vain+luomiseen.+Mitä+mieltä+olet+tästä?
04.04.2020 14:10
Mikään+ei+todista+sitä,+että+maailma+ja+elämä+ei+olisi+luotua.+Jos+voit+esittää+yhden+ainoan+todisteen,+joka+todistaa+sen,+että+ne+eivät+ole+luotua,+niin+muutan+mieltäni.+Nyt+en+tiedä,+onko+maailma+ja+elämä+luotua+vai+ei,+mutta+sinä+näytät+tietävän+sen.+Mihin+perustat+tietosi?
04.04.2020 14:08
Nyt+puhutaankin+herätyskristillisyydestä+laajassa+kehyksessä,+joten+jotkut+poikkeukset+ääriryhmien+kohdalla+eivät+tee+tyhjäksi+sitä+yleistä+suuntausta,+joka+tukee+avausviestin+väitteitä:+
uskoontulo+vähentää+rikollisuutta+ja+päihteiden+väärinkäyttöä+ja+jopa+aviorikoksia+tai+pettämistä+parisuhteissa!
04.04.2020 13:49
Puhut+kuin+joku+sellainen,+joka+mukamas+ei+näe+todisteita+minkään+puolesta,+mutta+on+vannoutunut+ateisti+sen+vuoksi,+että+ei+näe+todisteita+Jumalasta!+
Heh+hah!
04.04.2020 12:14
Miten+jokin+olematon+entiteetti+voisi+jotakuta+rangaista?+
Oletko+uskovainen+kretupelle,+Heh+hah?
Uskot+selvästi+Jumalaan,+kun+sanot+Jumalan+rankaisevan!+
Minulla+ei+ole+mitään+tekemistä+avausviestin+kirjoittajan+kanssa,+joten+turhaan+minua+jälleen+kerran+syytät.+
Olet+vainoharhainen+juoppohullu+ja+näet+minut+siellä,+missä+minä+en+ole.+
Olen+humaani+ateisti,+joka+arvostaa+totuudessa+pysymistä+ja+hyvää+käyttäytymistä.+Pyrin+olemaan+omalla+esimerkilläni+esikuvana+kaikille+niille,+jotka+minun+tavallani+eivät+usko+(jumaliin+eivätkä+ateismiin).
04.04.2020 10:38
Vastaus+Heh+hahin+viestiin+4.4.2020+klo+08:57
Olen+aina+ollut+Suomen+puolustusvoimien+kannattaja+ja+tukija+ja+itsekin+evp.+upseerina+valmis+puolustamaan+maatamme+vihollista+vastaan+olkoonpa+se+sitten+Venäjä,+Ruotsi+tai+Norja+tai+vaikkapa+NATO.+Isänmaata+tulee+puolustaa+ja+käyttää+mahdollisimman+paljon+rahaa+maanpuolustukseen+ja+mm.+ilma-aseen+uusimiseen.
En+ole+koskaan+kehunut+venäläisiä.+Tunnen+paljon+venäläisiä+tiedemiehiä,+joiden+ammatillista+osaamista+arvostan,+mutta+en+pidä+heidän+ruokavaliostaan+ja+hajustaan.+Oletko+koskaan+käynyt+venäläisen+tiedemiehen+asunnossa+tai+hotellihuoneessa?+Minä+olen...+olen+toisaalta+surullinen+venäläisten+tiedemiesten+alhaisesta+palkasta.+
Yksikin+ydinfyysikko+vaihtoi+akateemisen+uransa+tutkijana...+en+kehtaa+edes+sanoa+mihin,+mutta+se+tapahtui+rahan+vuoksi!
04.04.2020 10:32
En+ole+ollut+koskaan+kunnolla+humalassa.+Viestini+eivät+muutu+epätoivoisiksi+ja+järjettömiksi.+En+kirjoita+tänne+viikolla+ja+viikonloppuisin:+kirjoitan+satunnaisesti+ja+harvoin.+En+teeskentele+ateistia:+olen+ateisti+ja+uskonnoton+(poikkean+tyypillisestä+ateistista+siten,+että+en+usko).+Rakastan+totuutta+ja+vihaan+valhetta.+En+kirjoita+vihaa+lietsovia+viestejä+enkä+syyllisty+vihapuheisiin.
04.04.2020 10:28
Heh+hah+paljasti+olevansa+uskovainen,+kun+sanoi+Jumalan+rankaisevan+G4G:tä,+joka+ainoana+antaa+oikeutuksen+hänen+läsnäololleen+palstalla+ja+koko+elämälle!
Mihin+Heh+hah+joutuisi+ilman+G4G:tä,+jonka+hän+vainoharhaisuudessaan+ja+juoppohulluudessaan+näkee+sielläkin,+missä+tämä+ei+ole?
04.04.2020 09:58
On+asioita,+joista+en+tiedä,+mikä+on+totta+ja+mikä+kuvitelmaa.+
Universumin+ja+elämän+syntyyn+liittyvät+oletukset+ovat+sellaisia.+
En+tiedä,+mitkä+oletukset+kuvaavat+totuutta+virheettömästi.+
En+tiedä+edes+sitä,+onko+evoluutioteoria+totuudellinen+selitys+biodiversiteetistä+vai+ei.+
En+usko+jumaluuksiin+olivatpa+ne+teistisiä+tai+deistisiä.+
Pidän+silti+mahdollisena+luomisen+ja+jumaluudet,+joita+ei+voida+osoittaa+selvästi+ihmisen+mielikuvituksen+tuotteena+syntyneiksi+tms.+
Olenko+ateisti,+agnostikko,+teisti+vai+deisti?+
Olenko+kreationisti?
07.03.2020 12:08
Jos+joku+tuhansia+vuosia+sitten+elänyt+profeetta+tai+kristus+sanoo,+että+hän+puhuu+Jumalan+sanoja+eli+niitä+sanoja,+jotka+Jumala+on+käskenyt+hänen+sanoa+ilmestyksessä+tai+vaikuttanut+Pyhän+Hengen+kautta,+niin+eivätkö+ne+sanat+silloin+ole+Jumalan+erehtymätöntä+ja+virheetöntä+sanaa+niin+kuin+koko+Raamattu,+aivan+sen+mukaan,+mitä+seurakunnissa+lampaille+nykyään+ja+menneinä+vuosikymmeninä+on+opetettu,+ja+peloteltu+tutustumasta+tieteelliseen+Raamatun+tutkimukseen,+koska+se+saa+ihmiset+hylkäämään+kristinuskon+ja+rahahanat+ehtyvät?
07.03.2020 06:57
Onko+se+nykyään+niin,+että+jos+tuomitsee+Raamatun+kirjoitusten+perusteella+homoseksualisuuden+kaikki+muodot+syntinä,+niin+joutuu+itse+helvettiin?+
Oletpa+kovan+linjan+sinäkin+ottanut,+mutta+sehän+on+uskoville+tyypilllistä,+että+tuomitsevat+toinen+toisensa+helvettiin,+jos+ovat+eri+mieltä...
07.03.2020 06:53
Heh+hah+seuraa+palstaa+24/7,+sillä+hänellä+ei+ole+muuta+elämää...+
säälittävä+nikkivaras+ja+toisten+nikkien+plagioija+tämä+Heh+hah,+jota+palstan+muut+ateistit+komppaavat+ja+ihalievat,+koska+hän+on+esimerkillinen+hyvin+käyttäytyvä+ateisti+heidän+mielestään.+
Minulla+ei+ole+mitään+muita+nikkejä+kuin+tämä+ja+aiemmat+nikkini+tämä+Heh+hah+plagioi,+niin+että+luovuin+niistä+lopulta+ja+päätin+kirjoittaa+Anonyyminä,+koska+palsta+antaa+siihen+hyvän+mahdollisuuden.+
Olen+ateisti,+joten+minun+ei+tarvitse+"teeskennellä"+ateistia.+En+usko+teistisiin+jumaluuksiin,+joten+olen+ateisti+ihan+ateistien+oman+määritelmän+mukaan.+Mitä+siis+iniset?
25.02.2020 21:49
2 / 4