Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3834

1. Uusi maailmanjärjestys: kolmen imperiumin peli - sellaisena Trumpf ja Putin maailman näkevät.

Mielenkiintoista seurata imperiumien asemointia tässä voimapoliittisessa valtapelissä. Uutisten perusteella vaikuttaa vä
    Maailman menoa
    0
    172
  2. Hyvät perussuomalaiset, puolueen jäsenet, ja aktiivisesti puolueessa toimivat, vetoan teihin,

Tämä on todella vakava vetoomus. Olen äänestänyt perussuomalaisia. Olen kannattanut perussuomalaisia näilläkin palstoill
    Perussuomalaiset
    7
    167
  3. Keskustalle olisi mahdollista tervehdyttää polarisaation vaivaamaa suomalaista politiikkaa, mutta

tuskin keskustan vellihousuista siihen on. Keskustalla oli Suomen 2000-luvun paras pääministeri, Juha Sipilä, joka nosti
    Suomen Keskusta
    9
    166
  4. Suomen tarvittaisiin uusi maanpuolustusajattelu

Suomen valtion ja jokaisen kynnelle kykenevän suomalaisen, miehen ja naisen, velvollisuus on puolustaa maata aseellista
    Maanpuolustus
    1
    165
  5. Mariupol on oman aikamme Guernica.

Iltasanomissa hieno silminnäkijäkuvaus Mariupolin tuhoamisesta, lukekaa se. https://www.is.fi/ulkomaat/art-20000087000
    Sodat ja konfliktit
    4
    165
  6. Meneillään on tuhoisa työmarkkinakonflikti ja hallitus on siinä pahasti hakoteillä.

Miksi olen sitä mieltä kuin olen tästä Suomen työmarkkinakonfliktista? Miksi vastustan nyt Orpon hallituksen toimia vaik
    Yleistä politiikasta
    2
    160
  7. Millainen olisi minun ykkösvaihtoehtoni tulevan hallituksen kokoonpanoksi?

Tämmöinen se olisi: PS, keskusta ja kristilliset. PS olisi pääministeripuolue. No, pakko tunnustaa, että tuo kokoonpano
    Vaalit
    1
    156
  8. No niin. Nyt se alkaa. Ilmastopolitiikka iskee oikein kunnolla ihmisten elämään..

Uutiset sen kertovat. Ruoan hinta nousee. On hyvä, että ruoan hinnassa näkyy ilmastopolitiikka, sanoo YLEn uutisissa ha
    Ilmastonmuutos
    20
    153
  9. Kahovkan padon räjäytys

Jos Kahovkan pato todennäkäisesti piakkoin räjäytetään niin taas syntyy vanha tuttu väittely siitä kukan sen teki ja kuk
    Sodat ja konfliktit
    2
    153
  10. Sain Microsoftilta pyytämättäni ja toivon mukaan veloituksetta

tiiliskiviromaanin mittaisen tiedotteen, jonka nimi on "Microsoftin palvelusopimus". Kyseinen kirjallinen tuote on miel
    Tietotekniikka
    15
    152
  11. Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää

Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti
    Sodat ja konfliktit
    2
    152
  12. Olen pajoittanut mieleni liberaalin aatteen ja "liberaalin demokratian" korruptoitumisen vuoksi.

Olen arvostellut ankarasti ns "liberaalien" kiihkoilua omien arvojensa puolesta ja liberaalin aatteen pilaamista vetämäl
    Maailman menoa
    2
    152
  13. Putin on tehnyt Venäjän imperiumista uskonnon, joka on kuin saatanan palvontaa.

Joskus kaukaisessa menneisyydessä imperiumit parhaimmillaan tarkoittivat hyviä asioita. Ne ylläpitivät järjestystä. toiv
    Historia
    3
    151
  14. Paskamaat ja paskapolitiikka.

Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke
    Politiikka
    0
    151
  15. Futis on outo laji. Ihmettelen sen suurta suosiota.

Futis on outo laji varsinkin korkealla tasolla kun pelataan maailmanmestaruudesta tai Euroopan mestaruudesta. Taitaviaha
    Jääpallo
    1
    149
  16. Kun ilmoittaudun nationalistiksi niin ns "liberaalit" sanovat hyi.

Nationalismi on kuitenkin ehdottomasti kaikkein menestyksellisin eurooppalaisen kulttuurin synnyttämä aate. Nationalismi
    Isänmaallisuus
    0
    145
  17. Ilkka.Luoman hengenheimolaisille: Suomi on nyt niin itsenäinen, että sillä voi vaikka elämöidä.

Minä olen jo vanha mies. Pää kyllä vielä pelaa ihan kohtuullisesti, mutta muistaminen voi olla vähän huteraa. Muistelen,
    Yhteiskunta
    0
    143
  18. Kysymys vihreille: Miksi haluatte niin kiihkeästi tuhota Suomen?

Miksi te vihreät vihaatte niin kiihkeästi Suomea ja niitä suomalaisia, jotka haluavat olla suomalaisia? Mitä pahaa Suomi
    Puolueet
    0
    141
  19. YLE: Putin yllyttää nyt ääriliikkeitä pyhään sotaan länttä vastaan

YLEn uutisissa oli artikkeli, jonka pohjana on sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtisen ajatukset siitä, mitä Venäjällä tapa
    Sodat ja konfliktit
    9
    141
  20. HUOMIO! VAKAVA VAROITUS Helsingin Sanomien vaalikoneesta!!

Vaalikoneeseen sisältyy Hesarin ja tiettyjen puolueiden yhteinen huijaus, jonka tarkoitus on viedä ääniä perussuomalaisi
    Politiikka
    2
    141