Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
7813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kannta juoda viinaa. Ihan turhaa hommaa, täytyy todeta näin ihan oikeasti. Elkää hyvät ystävät juoko viinaa. Vaikka täytyy näin todeta vuorotyöläisen kesken vuorotyöläisen viinapäissäänn. Ei kannata terveyttään pilata.
Miksi edes juon viinaa kesken viikonlopun? Vaikka en ennen ole juonutkaan??`??
18.03.2025 18:28
Jos olisi pakko valita, olisin hyvälaatuinen kebab. Kebab on jotenkin seksikäs eläin.
18.03.2025 18:21
Nyt on kyllä aika haasteellinen vuodenaika iholle kaiken kaikkiaan. Ehkä kyseessä on vain kevään aiheuttamama ihon kukkiminen. Kannattaa huolehtia ihon asianmukaisesta puhdistamisesta ja rasvaamisesta.
Itellläni kanssa tahtoo olla nyt iho-ongelmia.
18.03.2025 18:14
Hups. Lähti viesti vahingossa. Katsoin koosteen euroviisuista. Kaj oli ainut massasta erottuva. Kaikki muut ehdokkaat oli geneeristä radio kamaa. Tosin kaikki kunnia biisistä menee Ruotsille. Suomi ei olisi kutsunut edes UmmK:n. Hävetkäämme me suomalaiset. Kannustetaan Ruotsia tänä vuonna.
18.03.2025 18:10
Kat
18.03.2025 18:07
Tissit on aina kivat koosta riippumatta. Mutta näin lihava miehenä pitää todeta, ettei massa ole aina hyväksi.
18.03.2025 18:05
Samaa mieltä. 27 on legendaarinen ikä. Tosin en voi sanoa, etteikö tuonkin jöälkeen olisi "nuorena" kuollut. Jokaisen ihmisen pitäisi elää tuota vanhemmaksi. On kovin surullista jos joku kuolee nuorena, onpa se sittten oman käden kautta tai sairauden vietämänä.
18.03.2025 18:04
Naapurini sanoi, ettei uskalla käydä kusella yöllä, ilman että kuulee minun kusevan. Sanoi että nukun niin sikeästi, että käy toki ukko kusella ihan millopin vain haluat. Kaikea ne vanhemman sukupolven edustajat miettivätkin. Miten edes vanhus kuulee milloin minä satun kusemaan?
18.03.2025 17:58
Ehdottaisin seksiä henkilölle, joka soittaisi noin mukavan puhelun.
18.03.2025 17:54
En ole koskaan löytänyt omaa kaksoisolentoani. Ehkä tyylillisesti Leevi and the Leavingsin Gösta Sundqvist, mutta oma partani on tumma.
18.03.2025 17:53
Voisiko kyse olla stressistä. Jos olen stressaanrunut, tahtoo iho kukkia iloisesti finnien loisteesta.
18.03.2025 17:40
En ole koskaan pyytänyt ketään suosittelemaan itseäni. Sanon vaan, että antakaa minun itseni osoittaa minkälainen työntekijä olen. En tiedä onko hyvä vai huono taktiikka. Viime työhaastattelussa sanoin, että äitini voi suositella minua ihan vilpittömästi. Sain työn.
18.03.2025 17:38
Suosittelen kirkasvalolampun käyttämistä. Se vähän tasaa valonmäärän vaihtelun aiheuttamia oireita.
17.03.2025 18:36
Niin olen kuullut. Mutta en tiedä, kun se on katkennut useamman kerran, niin aiheuttanut arpeutumista, minkä arvelen olevan syynä ettei oikein pärise.
17.03.2025 18:28
Minun puhe on jokseenkin epäselvää. Lisäksi kielijänteeni on katkennut, mikä aiheuttanut lievää ärrävikaa. Pitää oikein keskittyä että kieli pärisee. Nuorempana myös änkytin, mutta se on jäänyt iän myötä pois. Siihen kun vielä lisätään luontaisesti käheä ääni, niin joudun aina keskittymään, että artikuloin selvästi.
16.03.2025 13:49
Olen tapaillut, mutta en varsinaisesti seurustellut. Olen autismin kirjolla ja viihdyn parhaiten yksin.
15.03.2025 21:42
Psyyken puolen ongelmat ja parisuhde on vaikea yhdistelmä. Varsinkin jos kummallakin on niitä. Puhuitteko asioista avoimesti? Aina on tietenkin niitä tyyppejä, joille seksitön suhde ei käy. Mutta parempi pelata avoimin kortein. Ehkä toinen vaan ajatteli, ettet pidä hänestä muuten kuin kaverina? En tietenkään suosittele ryhtymään seksisuhteeseen vasten omaa tahtoa. Mutta kannattaa kertoa avoimesti olevansa toisesta kiinnostunut, mutta ei vaan kaipaa seksiä juuri nyt tai ehkä jatkossakaan ja katsoa mitä mieltä toinen on.
15.03.2025 20:41
Olen 36-vuotias. Vanhoja vammoja ja vahinkoja on alkanut kolottamaan. Ei ne haaverit nuorempana vivanneet, mutta nyt kolottaa jänteitä ja niveliä, jotka elämän myötä olen rikkonut.
15.03.2025 20:18
Voisiko olla univelkaa. Ja sitten yhtäkkiä nukut enemmän ja tulee huono olo.
15.03.2025 18:05
Jo yksikin nautittu alkoholiannos heikentää unenlaatua. Todennäköisesti olet siis nukkunut huonosti, vaikka nukkuisit määrällisesti pidempään.
15.03.2025 17:34
9 / 391