Vapaa kuvaus

Aloituksia

244

Kommenttia

661

1. Venäjä: USAaan takavarikoidut Afganistanin kultavarannot palautettava

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008192867.html Venäjällä keskustellaan jo asian viemisestä Shanghain unionin kokouks
    NATO
    43
    39
  2. Vladimir Putin facebookissa: Eurooppaan ei tule energiakriisiä, lisäämme kaasutoimituksia

Iltahuuhaan ja valeisradion uutisia en ole aiheesta edes. katsonut. Euroopan johtajien itsensä eurooppaan puuhaama energ
    Salaliittoteoria
    7
    39
  3. Miksi mamut puolan/ valkovenäjän rajalla eivät lahjo sotilaita/ poliiseja?

Sekä valkovenäjän että puolan poliisit ja rajavartijat toimii lahjuksilla. Alkuun pääsisi Valkovenäjän puolella, jossa
    Maahanmuutto
    4
    39
  4. Suomen oppositiojohtaja Johan Bäckman haastattelee arvostamaani sisukasta suomalaissotilasta

Itäukrainan Donbassissa. Haastateltu Viljakainen taistelee itäukrainassa Donbassin vapauden puolesta. Viljakainen ei
    Salaliittoteoria
    46
    39
  5. Sähkön tuotannon tehoreserviä, ainakin hiilivoimalat otettava heti käyttöön

Meri-porin vuonna 1994 valmistunut hiilivoimalaitos on suomen uusin hiilivoimala, ja seisoo tällä hetkellä tyhjäntpantti
    Maailman menoa
    0
    39
  6. Keravalta tulleiden matkaliput

Katsoin tämän Pulttibois jakson jo 1980- luvun lopulla. Kiljumestari kanavalla jatkan perinteitä. T.delfin/ Kiljumestari
    Salaliittoteoria
    0
    39
  7. EUssa ei ole oligarkkeja eikä miljonäärejä

EUssa ei ole oligarkkeja eikä edes miljonäärejä. EU on demokratian ihanne. EU presidentti Ursula Won Den Leyenkin työs
    Salaliittoteoria
    1
    39
  8. Onko Elton John flättäri?

Kuvailee vanhoissa musiikkivideoissaankin Nikon kameroilla mistä tietenkin olen ylpeä :) https://www.youtube.com/watch
    Salaliittoteoria
    3
    38
  9. Miksi meidän rahojamme haaskataan miljardeja turhaan hävittäjähankkeeseen?

Hävittäjät on täysin turha hankinta suomelle. Tässä video miten sota alkaisi jos joskus alkaa: https://www.youtube.com/
    Salaliittoteoria
    21
    37
  10. Natsipassin käyttöaikaa jatketaan kesäkuun 2022 loppuun

Alunperin natsi koronahihhulipassia perusteltiin eduskunnassa lyhyellä poikkeus ajalla, ja että k-passi poistettaisiin k
    Salaliittoteoria
    21
    37
  11. Trump halusi pelastaa maailman

Trump sanoi virkakaudellaan, "vain minä olen eliitin ja tyrannian välissä. Jos minä kaadun, seuraavaksi kaatuu kansalais
    Salaliittoteoria
    22
    37
  12. Köyhtyneestä? Brexit britanniasta turvaa suomelle?

No, näin uskoo valtamedia ja pallopäät. Suomi on aiemmin haukkunut Brexit Britannian pystyyn ja maan pitäisi suomi pro
    Salaliittoteoria
    7
    37
  13. Koronapassin piti tulla käyttöön vain baareihin ja yökerhoihin.

Kuitenkin torniossa kiellettiin yli 50-hengen yleisötapahtumat covid passittomilta. Ehdin huokaista helpotuksesta että n
    Salaliittoteoria
    1
    36
  14. Brittimedia halveksuu korruptoitunutta EU.n parlamenttia, mitä tekee suomi?

Vastaus: Suomi lahjoittaa lisää rahaa EU korruptioon, jos unioni vain lisärahaa pyytää :) Britit poistuivat unionista n
    NATO
    8
    35
  15. Vanhojen kavereiden tapaaminen ja Litteämaa

Tapasin tänään vanhoja kavereita. Elämä on vienyt meitä erisuuntaan sitten nuoruuden jälkeen. Ennen ryypättiin ja pidett
    Salaliittoteoria
    19
    34
  16. Vapauttavatko USA ja Venäjä Suomen EUn orjuuden ikeestä?

Molempien maiden sotilaskomentajat vierailivat tänään suomessa. Uskon, että ulkomailla on havahduttu siihen miten EU ja
    Salaliittoteoria
    11
    34
  17. Kilju on pahaa mutta menee päähän

ei innosta tuo pakkanen ulkona. Mutta minulla on ongelma, niinkuin Puolassa sanottaisiin poliisille jos on heittänyt ka
    Salaliittoteoria
    9
    34
  18. Venäjän elektroninen häirintä tekee F35 hävittäjistä arvotonta metalliromua

koska häirintä pimentää koko koneen tekniikan 3000km säteellä eikä koneet nouse ilmaan häirintälaitteistojen ollessa täy
    Salaliittoteoria
    9
    34
  19. Oikeat kunnon ruuat tehdään dyykatuista ruuista tyyliin a la Viheraho.

https://www.youtube.com/watch?v=j0YaYGkpK6k Oon muuten nähnyt viherahon kerran Nastolan torilla noin 3-4 vuotta sitten
    Salaliittoteoria
    4
    33
  20. Irak kutsuu kansalaisensa takaisin kotiin Puolan rajalta

Suomen oppositio johtaja Johan Bäckman ehti syyttää suomea jo tilanteen provosoimisesta tv-haastattelussaan. Toivottava
    Salaliittoteoria
    10
    33