Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Koronapassin piti tulla käyttöön vain baareihin ja yökerhoihin.
Kuitenkin torniossa kiellettiin yli 50-hengen yleisötapahtumat covid passittomilta. Ehdin huokaista helpotuksesta että n827Trump halusi pelastaa maailman
Trump sanoi virkakaudellaan, "vain minä olen eliitin ja tyrannian välissä. Jos minä kaadun, seuraavaksi kaatuu kansalais2227Katalonian presidentti Carles Puidgemont
Harkitsee ItäUkrainan Donetskin ja Luhanskin tunnustamista itsenäisiksi valtioksi? Vastavuoroisesti Puidgemont odottaa927Venäjän elektroninen häirintä tekee F35 hävittäjistä arvotonta metalliromua
koska häirintä pimentää koko koneen tekniikan 3000km säteellä eikä koneet nouse ilmaan häirintälaitteistojen ollessa täy927Jos salkkaripalstalta joku pitäisi rokottaa
niin kuka se olisi? Martta, Nasu, Viktor, Trexona, Flättäri, Lättäpää, Kekekkke, vaiko Polariz-? Minua ei saa äänestää726Sähkön tuotannon tehoreserviä, ainakin hiilivoimalat otettava heti käyttöön
Meri-porin vuonna 1994 valmistunut hiilivoimalaitos on suomen uusin hiilivoimala, ja seisoo tällä hetkellä tyhjäntpantti026Brittimedia halveksuu korruptoitunutta EU.n parlamenttia, mitä tekee suomi?
Vastaus: Suomi lahjoittaa lisää rahaa EU korruptioon, jos unioni vain lisärahaa pyytää :) Britit poistuivat unionista n826Oikeat kunnon ruuat tehdään dyykatuista ruuista tyyliin a la Viheraho.
https://www.youtube.com/watch?v=j0YaYGkpK6k Oon muuten nähnyt viherahon kerran Nastolan torilla noin 3-4 vuotta sitten425Miksi Eurooppaa yhtäkkiä aidataan?
Ensin päästetään kaikki mamut maahan ja nauretaan Trumpin muurihankkeelle. Sitten yhtäkkiä aloitetaan EUn rajojen aitaam525Emme tiedä mitään omasta maailmastamme
Teorioita toki on. Evoluutioteoria, pallomaateoria, litteänmaan teoria, avaruus teoria, ym Jokaisen pitää noppaa heittäm724Lahjoitin rahaa 2e operaatiokeskukselle :)
Toivon että kanavan taustalla ei enää ikinä olisi teoreettinen pallomaa, ja että kanavalla käsiteltäisiin myös todellisi323Kuoliko toveri lättäripää oikeasti koronaan?
Myrkytettiinkö hänet? Miksi media julistaa nimenomaan vain hänen maatietoisuuttaan? Onko kyse liikkeestä maatietoisten123Hyvää huomenta maailma. Mikä fiilis näin aamutuimaan?
Mikä on olotila näin aamulla kello 6.44? Itselläni kohtuullisen paha darra ja morkkis. Vielä pitää pari tuntia kärsiä e923Ärrän myyjä kysyi koronapassia
Kun olin jo maksanut kahvin, ei sillä ole sitä tarkastuslaitetta edes, kysyi vaan voinko näyttää covid rokotepassin. San1722Seksuiä viktorin ym kanssa
Ajattelin jos näen viktorin kadulla niin otan väkivaltaisesti, tyydytän omat himoni, ja kateelliset keke ym, jää itkemää222Yhden miehen salaliitto
Otin juuri jääkaapista lasiin raikasta ja ravitsevaa kirkasta kiljua. Kaadoin sekaan mansikka mehukattia. On muuten hem721Kiinan ohjushävittäjät ja fregatit lähtövalmiina itämerelle puolustamaan valkovenäjää
3-vuotta sitten Kiina ja Venäjä harjoittelivat itämerellä juuri Valkovenäjän puolustamista Naton uhkaa vastaan. "Kiinan721Miksi kaikki muut paitsi Trump piti nyrkkiä pöydällä Helsingissä 2018?
Katsokaa kamerasta katsottuna Trump on oikealla, ja Trumpista oikealla seuraava ukko kameraan päin pitää nyrkkiä pöydäll421Eurooppa heräsi vastustamaan koronapassia
Ranskassa jättimäiset mielenosoitukset koronapassin käyttöönottoa vastaan: https://www.ntd.com/no-vaccine-passports-mas219Miksei USA ole pyytänyt anteeksi hyökkäystään Eurooppaan v.1944?
Miksi muuten USA hyökkäsi Eurooppaan Normandian maihinnousussa ja Venäjä idästä? Eikö molemmat hyökkäykset ole yhtä tuom2419