Kustaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
49
Usein käytetyt argumentointivirheet
Henkilöön kohdistuvat argumentointivirheet Argumentum ad auctoritatem (auktoriteettiin vetoaminen) Argumentum ad verecun17277Jeesus Kristus on Jumalan Poika
Palstan typerin trolli ja häirikkö joutui tunnustamaan sen, että Paavali kirjoitti historiallisesta Jeesuksesta, joka on20118Olen palstan älykkäin kirjoittaja
Näin on palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist kirjoittanut, mutta toki muisti kehua myös itseään samalla, kun minua7108Ateismin syvät juuret
Niin kuin arvata saattaa, on ateismi ihmisen luontainen ja alkuperäinen olotila. Ihmisen kantaisät olivat ihmisapinoihin792Miksi loukkaat minua?
Miksi haukut minua ripulivajakiksi ja käytät minua loukkaavia nimiä, ikään kuin en olisikaan palstan älykkäin kirjoittaj683Luettelo vakavasti otettavista tutkijoista
jotka eivät pidä Jeesusta historiallisena henkilönä. Tulipas paljon tyhjiä rivejä. Sitä se teettää, kun argumentit581Olen palstan kuningas
Olen palstan kuningas ja kukkulan herra. Tunkiolla riittää tungosta, mutta syöksen kaikki muut alas valtaistuimiltaan, s077Hyvän ja pahan erottaminen toisistaan
Miten voit erottaa hyvän ja pahan toisistaan objektiivisesti? Onko tähän mitään keinoja? Onko systemaattista järjest2475Säälivä rakkaus vai vihainen inho?
Tunnetko mitään muita kirjoittajia kohtaan? Niitä kohtaan, jotka ajattelevat tai uskovat eri tavalla kuin sinä? Mitä mie071Maailmankaikkeuden napa
Strong-atheist on maailmankaikkeuden napa. Hän on narsisti ja psykopaatti. Muiden ihmisten hyvinvointi ei häntä lainkaan467Onko dualismi falsifioitavissa?
Onko dualismi falsifioitavissa? Voidaanko osoittaa tieteellisen menetelmän avulla, että todellisuus ei ole perustaltaan1659Voiko ateisti olla tyhmä ja oppimaton?
Heitän nyt vakavan väitteen: olen sitä mieltä, että ateisti ei voi olla tyhmä ja oppimaton. Voidakseen olla ateisti, täy057No niin, nyt todistukset kehiin!
Strong-atheist sanoo minun olevan fundamentalistinen kristitty uskova. Nyt sitten vain todistamaan tämä positiivinen väi056Ateistien parhaat lohkaisut
Hampaastani lohkesi paikka vai olikohan se ihan palanen oikeaa hammasta kiiltoineen päivineen. Siinä päivän paras lohkai054Lapsellinen nimimerkkien plagioija iski taas
Se on tämä palstan trolli ja häirikkö Strong-atheist, joka matkii muiden nikkejä muokkaamalla niitä vähän, ja esiintyy s149Ateistit keksivät uskonnot silkkaa pahuuttaan
Niin kuin tiedetään tieteellisen tutkimuksen tuloksena ja monien papereiden todistuksen kautta, ovat uskonnot ateistien348Miksi ärsytän ateisteja?
Saan siitä suurta nautintoa. Nauran olemattomaan partaani, jonka väri on kalju. :) On huvittavaa seurata, miten fanaatt2147Ateistin älytön argumentti
Universumi on syntynyt ulottuvuudesta, jossa ei ole aikaa ja avaruutta, mutta siellä on fysiikan laki. Vaikka se ulottuv146Löysin onnen ja rakkauden
Ensimmäinen muisto lapsuudestani on se, kun sanoin äidilleni: Jumalaa ei ole olemassa! Olen ollut siitä lähtien onnellin143Ano Turtiainen on ateisti
Siinä meillä on malliesimerkki ateistien tyhmyydestä. Kuka ääliö äänestää Anoa ja hänen puoluettaan? Ateisti. :)242