Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

68

Kommenttia

6990

1. Ensi kertaa rakastuminen

Luitteko HESArista B12. Siis lauantai päivän. (Sunnuntai ei vielä tullu). Niin siinä kerrotaan ja monipuolisesti esille
    Sinkut
    10
    174
  2. Ikuinen opiskelija

Oletteko vai ootteko joskus ollu? vai paheksutteko? https://yle.fi/a/74-20182945 Mun mielestä mielenkiintosta. Harmi k
    Sinkut
    11
    168
  3. Seksin puute yhteiskunnallinen ongelma?

Ettekö huomannu TIEDE lehdessä, tieteen tentissä oli Turun yliopiston erikoistutkijan haastattelu. Oikeestaan ihan samaa
    Sinkut
    149
    999
  4. Te kun ootte kiinnostuneet neuropsykologiasta

Niin mä yritin päästä tohon nepsy seminaariin. Mutta olivatten peruneet sen kun oli niin vähän osallistujia. Se ois ollu
    Sinkut
    0
    47
  5. Katoitteko yöllä inseliohjelmaa

Eli mtv3 tuli jotain yhen aikaan. Mulla ei motivaatio riittänyt, mutta aattelin kun teitä asia kovin kiinnostaa. Niin ol
    Sinkut
    9
    193
  6. Käytättekö ylipainehappihoitoo

Telluuriossa kerrottiin juuri, että tohon liittyy riskejä. Usassakin on pari ihmistä kuollut kun happi on leimahtanu. Ja
    Sinkut
    2
    74
  7. Miks täälä on niin hiljasta?

Tänäänkin sade päivä. Ois voitu keskustella ja neuvotella täällä. Nyt turhaan mökötetään kotona. Yritin kyllä ulos mennä
    Sinkut
    38
    351
  8. Ootteks te muut lomilla?

Mulla meni jo yks viikko ja nyt alkoi toinen. Ton ekan viikon olin kyllä joka päivä torilla ja vesipuistossa. Mutta ei s
    Sinkut
    57
    492
  9. Kiinan sinkut

Eli Hesarissa (jälleen kerran, mutta teille kun ei tuu) niin kiinassa on sellasia kahviloita ja ravintoloita, missä asia
    Sinkut
    9
    194
  10. Suomen velkaantuminen ei käänny ikinä

Tässä kans yks esimerkki miksei suomessa raha enää riitä ja miksi velkaantuminen vaan kiihtyy. https://www.youtube.com/
    Sinkut
    7
    135
  11. Täällä on jotkut pihahäät

Lähistöllä. Ja nyt ne laulo sen kauheen J Karjalaisen biisin sen: Voi mikä ihana ilma. Voi tapahtua mitä vaan. Että jos
    Suhteet
    4
    131
  12. Kävelin Vanaja festarin ohi

Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi
    Sinkut
    8
    165
  13. Nainen on valikoivampi ja siihen on hyvät syyt

Tää kun pulpahtaa aina vähän väliä täällä pintaan ja taas näkymän yks ketju menossa. Niin Tiede 7/2025 lehdestä tuo väli
    Sinkut
    96
    942
  14. Haetaan Nimee näyttelylle

No nyt kun loppujen lopuks sain varattua näyttelypaikan mun valokuvanäyttelylle. Minkä oon jo vuosia teille luvannu. Nii
    Sinkut
    44
    466
  15. Mites teidän lauantak?

No mulla hieNOSTI. Aamulla tietenkin olin tavan mukaan ihan väsyny, kun rankka työviikko takana. Mutta sain uudelleen un
    Sinkut
    9
    230
  16. Mikä tää mikrofoni?

Siis mikrofoni kuva ja onnittelut, aina kun kirjotan viestin tänne?
    Sinkut
    11
    198
  17. Markkinoille vai konepäiville

Lähetäänkö ens lauantaina keskiaika markkinoille Hämeenlinnaan vai mennäänkö sitten punkalaitumen konepäiville heinäkuun
    Sinkut
    2
    178
  18. Anmattikoulu vaikeuksissa

Luitteko eillisen Hesarin. Siinä missä tutkija vietti kolme kuukautta ammatillisesta opetuksessa. Niin ammattitaitovaati
    Sinkut
    33
    404
  19. Keistari käveli mua vastaan

Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.
    Sinkut
    9
    157
  20. Pesupallo.

Hello kaikki. Mitä vois käyttää nestemäisen pesuaineen pallona, kun pallo on kieriny johonkin hukkaan? Voisko ton korkin
    Sinkut
    20
    410