Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

95

Kommenttia

9169

1. Onnen määrä on vakio. Että sen suhteen oon vähän huolissani, kun tein just viikon mittasen ruotsin kierroksen ja se onnistu niin täydellisesti. Että mikähän onnettomuus seuraavan nurkan takana väijyy. Toisaalta sain kauheen hammassäryn, että jos se ois pelkästään tällä kuitattu, niin sitten oon onnellinen. Kerron tosta ruotsi hommasta teille sitten myöhemmin lisää. Mutta nyt mun pitää lähtee hammaslääkäriin. Hei Hei.
  2. Tuli vaan mieleen että onhan kallon mitat ajan saatossa muuttuneet ja sitä olisi kiva tieteellisesti mitata, vaikka se ei nyt tähän aiheeseen vältäämättä liitykään, kun mun mielestä vaan tää kiltti ja kunnollisuus on jo loppuun käsitelty ja voitais siirtyä eteen päin.