Kilttimiehet ja ätmit, mitä kaikkea olette missanneet?

Anonyymi-ap

Kilttimieheyden ja ätmiyden takia missattuja asioita ovat omassa elämässäni olleet mm.:

- teinirakkauden missaaminen
- hitaitten tanssiminen diskossa
- poikuuden menettäminen (alle 18-vuotiaana)
- biletys, riehuminen ja paikkojen rikkominen
- festarit
- mopon omistaminen

Paskat kortit tuli, mutta näillä pelataan. Nyt ei elämässä ole mitään muuta kun matalapalkkainen työ ja yksinäisyys.

16

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kaiken näköjään voi tuonkin syyksi laittaa. Kukaanhan ei todellisuudessa ole estänyt sua vaikka mopoa hankkimasta.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179805056

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Miksi paikkoja pitäis rikkoja. Joo mä ymmärrän jonkun betonikolossin töhrimisen ja ikean kalusteiden rikkomisen. Mutta se kun hajoitetaan historiallisen arvokkaita rakennuksia ja kalusteita. Niin se on tosi typerää. Pitäisi vähän ajatella omillakin aivoilla, vaikka tohon rikkomiseen varmaan saakin vähän karkkirahaa, joltakin lihavalta rakennusliikkeen toimitusjohtajalta.

    • Naisseikkailut tuli missattua. Mopolla tuli pärrättyä. Fesareilla käytyä. Mutta nössö olin ja edelleenkin, että ei naisia kiinnosta.

    • Kilttihän mä olen ja olen todella mielelläni koska se on se millainen ihminen mä olen. Mitään noista en kyllä ole missannut enkä yhtään mitään muutakaan sen vuoksi vaan päinvastoin olen saanut paljon muunmuassa ihania hetkiä yhdessä ihanien ja upeiden naisten kanssa.😊.

      • Anonyymi

        Viina- ja huumemiehenä sait mutta kilttinä miehenä body count on nolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viina- ja huumemiehenä sait mutta kilttinä miehenä body count on nolla?

        No eipä kyllä oo tietäsit vaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä kyllä oo tietäsit vaan.😄.

        Parisuhteissa tuo kyllä pitää paikkansa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä kyllä oo tietäsit vaan.😄.

        Tarina on siis muuttunut 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarina on siis muuttunut 😂

        Ei ...ei ole...se että ei ole parisuhdetta ei tarkoita ettei ole ollut mitään kontaktia naisiin. Parisuhdetta kovasti kyllä kaipaisin mutta aina se ei ole mahdollista.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ...ei ole...se että ei ole parisuhdetta ei tarkoita ettei ole ollut mitään kontaktia naisiin. Parisuhdetta kovasti kyllä kaipaisin mutta aina se ei ole mahdollista.🙂.

        Ja sanotaanko nyt näin että tänä kesänä on ollut ihan kivaakin. Ei montaa kertaa mutta kuitenkin.🙂.


    • Miksi suret mitä olet menneisyydessä jäänyt vaille, keskity siihen mitä voit vielä saada

    • Anonyymi

      Miehen pitää juoda viinaa nuoresta lähtien jotta ei missaa kaikkea kuten festareita ja teinirakkautta. Vain viinaa juomalla tapailee naisia ja silloin voi kokea kaiken hauskuuden nuorena.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Kai festareille pääsee selvinpäinkin?


    • Mopon omistaminen. Olin ja olen sitä mieltä, että se on turhimpia vaiheita elämässä, kun kuitenkin tavoitteena on joku nelipyöräinen, toisinaan myös nelipyöräinen. Niin en missannut, se oli valintakysymys, tarpeettoman pragmaattinen jo niin pienenä, mutta se on minä, tylsä ja harmaa.

    • Ei hitsi, olenko minä ÄTMI? 😆 Elämä ei ole kyllä jäänyt noilla kriteereillä elämättä… Surkean elämän saa kyllä kun omassa kurjuudessa itse haluaa kylpeä.

      1- teinirakkauden missaaminen: seurustelin vasta 19v. Hengasin kyllä poikien kanssa, pidin riparibileitä, osallistuin bileisiin ja ihastuinkin ja ihastutin, seurustelematta.
      2- hitaitten tanssiminen diskossa: en halunnut tanssia ala-tai yläkoulu, olin ujo.
      3- poikuuden menettäminen (alle 18-vuotiaana): poikuutta minulla ei ole ollutkaan, mutta neitsyyden suhteen odotin tietoisesti ensirakkautta. Tajusin, että kännipano jonkun humalaisen ääliön kanssa paikallisen uimarannan pusikossa ei ole se mitä haluan.
      4- biletys, riehuminen ja paikkojen rikkominen: Hölmöt rikkoo ja riehuminen on suhteellista.
      5- festarit: liian örvelöä ja vain pari siistimpää kaupunkifestaria tuli koettua, kun ikä niihin riitti.
      6- mopon omistaminen: ei käynyt mielessäkään. Sen sijaan serkun kanssa ajelimme (yksityistiellä) isänsä Hondalla tai traktorilla. Tai siis minä en osannut ajaa, mutta eeklku osasi, Kuski 12v kun kesäharrastus alkoi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2033
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1784
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1557
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1260
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      69
      1197
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      223
      1001
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe