Palstamiitti Rande ja Mikkojuhan

Voisikos kyseiset herrat vähän valoittaa lauantai päivän ohjelmaa? ☺️ Harkitsen vakavasti paikalle saapumista, mutta olis kiva tietää ennen, kuin teen lopullisen päätöksen.. mitä olette keksineet🤔

119

1034

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raottakaas miehet nyt vähän. Saattaisi olla useampikin tulossa

      • Niin nimen omaan raottakaa🤭🤣


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin nimen omaan raottakaa🤭🤣

        Hehe niinpä voi eikä


      • Nyt kannattaa olla aktiivisena, ettei tule makkarabileet.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Nyt kannattaa olla aktiivisena, ettei tule makkarabileet.

        Mistäs tiedät onko täällä kuinka monta makkaraa tulossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät onko täällä kuinka monta makkaraa tulossa

        Toivottavasti eivät nyt ainakaan yhtä aikaa kaikki tule.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin nimen omaan raottakaa🤭🤣

        No tottahan toki kun pyydetään niin hyvin mielellään.☺️😋. Miittiin liittyen taas Rande tais jo vähän infoa laittaa. Kokoontumisen jälkeen tarkoitus olis mennä vissiin ihan fiilis pohjalta mitä porukat haluaa tehdä ketä nyt sitten tulee. Siellä alueella on varmasti kaikkee nähtävää kyllä mitä oon lueskellu ja joskus vuosia sit käyny sinne tosin tarvii ne liput ostaa. Sitten täytyy miettiä vaan että mitä vois tehdä jos ei lippua haluu ostaa. Ei mullakaan mitään välttämätöntä pakkoa oo sinne alueelle päästä mut yleensä se kyllä on ollu hintansa väärti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No tottahan toki kun pyydetään niin hyvin mielellään.☺️😋. Miittiin liittyen taas Rande tais jo vähän infoa laittaa. Kokoontumisen jälkeen tarkoitus olis mennä vissiin ihan fiilis pohjalta mitä porukat haluaa tehdä ketä nyt sitten tulee. Siellä alueella on varmasti kaikkee nähtävää kyllä mitä oon lueskellu ja joskus vuosia sit käyny sinne tosin tarvii ne liput ostaa. Sitten täytyy miettiä vaan että mitä vois tehdä jos ei lippua haluu ostaa. Ei mullakaan mitään välttämätöntä pakkoa oo sinne alueelle päästä mut yleensä se kyllä on ollu hintansa väärti.🙂.

        Olen käynyt keskiaikamarkkinoilla ihan Gotlannissa asti. 😁 Helsingistä suoraan laivalla.. ja takaisin. Upea saari. 🤗 hienoja esityksiä..

        Juu Rande jo kertoikin vähän mitä tuleman pitää..👍🏼 😊 kuulostaa kivalta.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen käynyt keskiaikamarkkinoilla ihan Gotlannissa asti. 😁 Helsingistä suoraan laivalla.. ja takaisin. Upea saari. 🤗 hienoja esityksiä..

        Juu Rande jo kertoikin vähän mitä tuleman pitää..👍🏼 😊 kuulostaa kivalta.

        Varmasti on hieno paikka kyllä olis mukava käydä joskus tutustumassa. Ja kun laivalla vielä pääsee suoraan niin ei oo monimutkaistakaan.🙂.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen käynyt keskiaikamarkkinoilla ihan Gotlannissa asti. 😁 Helsingistä suoraan laivalla.. ja takaisin. Upea saari. 🤗 hienoja esityksiä..

        Juu Rande jo kertoikin vähän mitä tuleman pitää..👍🏼 😊 kuulostaa kivalta.

        Sut me tunnistetaanki hyvi. Odotamme tapaamista


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Varmasti on hieno paikka kyllä olis mukava käydä joskus tutustumassa. Ja kun laivalla vielä pääsee suoraan niin ei oo monimutkaistakaan.🙂.

        kannattaa käydä. 👍🏼 toki koiraa ei kannata ottaa mukaan.. on ihan hitokseen meinaan punkkeja.😬 olen siis käynyt sillä saarella kaverini kanssa koiranäyttelyssä. Piti saada koirastansa ruotsin muotovalio, niin lähdettiin sinne asti.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        kannattaa käydä. 👍🏼 toki koiraa ei kannata ottaa mukaan.. on ihan hitokseen meinaan punkkeja.😬 olen siis käynyt sillä saarella kaverini kanssa koiranäyttelyssä. Piti saada koirastansa ruotsin muotovalio, niin lähdettiin sinne asti.

        Ääh..en kyllä diggaa punkeista yhtään mutta onpa niitä nykyään täälläkin kokoajan enemmän joten aika sama se siinä mielessä on.😄.

        No pitäähän sitä nyt karvakaverille saada ruotsistakin tunnustusta.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ääh..en kyllä diggaa punkeista yhtään mutta onpa niitä nykyään täälläkin kokoajan enemmän joten aika sama se siinä mielessä on.😄.

        No pitäähän sitä nyt karvakaverille saada ruotsistakin tunnustusta.🙂.

        Joo mutta siis niitä kuhisi maassa, etten vielä Suomessa ollessa ole nähnyt niitä niin paljon..😱


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo mutta siis niitä kuhisi maassa, etten vielä Suomessa ollessa ole nähnyt niitä niin paljon..😱

        No ei hirveesti tekis mieli siellä sit pusikoihin rymyämään tai ei kai siinä jos vaan muistaa kunnon punkkitsekkauksen tarpeeks usein. Vittumaisia pirulaisia silti ovat.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei hirveesti tekis mieli siellä sit pusikoihin rymyämään tai ei kai siinä jos vaan muistaa kunnon punkkitsekkauksen tarpeeks usein. Vittumaisia pirulaisia silti ovat.😄.

        Joo niin ovat. Pari vuotta sitten sattui kiinnittymään alushousujen resorin alle.. sen kun irrotti, niin hitto että oli kipeä alue.. ei niitä kyllä iholle halua.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo niin ovat. Pari vuotta sitten sattui kiinnittymään alushousujen resorin alle.. sen kun irrotti, niin hitto että oli kipeä alue.. ei niitä kyllä iholle halua.

        No ei halua todellakaan. Täytyy tästä hipsiä taas untenmaille joten hyvää yötä ja toivottavasti ihanissa unissa on iholla ja alushousujen resorin alla jotain paljon miellyttävämpää kuin inha ötökkä.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei halua todellakaan. Täytyy tästä hipsiä taas untenmaille joten hyvää yötä ja toivottavasti ihanissa unissa on iholla ja alushousujen resorin alla jotain paljon miellyttävämpää kuin inha ötökkä.😉😊.

        Hyvää huomenta! Nukuin kyllä hyvin, mutta en muista olisinko nähnyt jotain miellyttävää unta🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen käynyt keskiaikamarkkinoilla ihan Gotlannissa asti. 😁 Helsingistä suoraan laivalla.. ja takaisin. Upea saari. 🤗 hienoja esityksiä..

        Juu Rande jo kertoikin vähän mitä tuleman pitää..👍🏼 😊 kuulostaa kivalta.

        Onko gotlannissa oikeesti keskiaika markkina. Mä oon kuullu vaan turun ja hämeenlinna. Mihin aikaan vuodesta toi pidetään. Mä kun käyn joka kesä ruotsissa. Vaikka miten mä autolla gotlantiin pääsen?


      • JeroP kirjoitti:

        Onko gotlannissa oikeesti keskiaika markkina. Mä oon kuullu vaan turun ja hämeenlinna. Mihin aikaan vuodesta toi pidetään. Mä kun käyn joka kesä ruotsissa. Vaikka miten mä autolla gotlantiin pääsen?

        Sillä hetkellä sellainen järjestettiin sielä🙂 en tiedä onko jokavuotinen tapahtuma. Pääsee sinne sellaisilla ”pienemmillä” paateilla.

        Kerran Tukholman kautta sinne mennyt, en muista nyt mihin satamaan, mutta sen muistan, että matkustettiin sinne linja-autolla. Eli ei ihan lähellä..

        Suosittelen käymään todella nätti paikka se Visby.🤗


    • Anonyymi

      Mikkojuhan esittää napatanssia Aulangolla makkarapalkkaa vastaan.

      • Makkarapalkalla en kyllä tee sitten paskaakaan kun se on mulle täysin yhdentekevä asia.😂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Makkarapalkalla en kyllä tee sitten paskaakaan kun se on mulle täysin yhdentekevä asia.😂.

        Millä kaksmetrinen vyötärön ympärys sitte on hankittu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä kaksmetrinen vyötärön ympärys sitte on hankittu

        Sunhan se mulle pitäis kertoo mulla kun ei sellasta oo. Eihän tuossa oo kun...ei nyt sentään ihan mutta lähelle puolet liikaa.😄.


    • Anonyymi

      Uimahallin perhesaunaan tutustumaan

    • Anonyymi

      Rinkirunkkaukseen riittää kaksi ihmistä.
      Tänne päin ei poikien tarvi raottaa.

    • Anonyymi

      "Palstamiitti" - "Dynamiitti" tai TNT, Tri-Nitro-Tolueeni?

    • Anonyymi

      Jos menet paikalle ohjelmassa lienee vonkaamista ainakin kahdelta suunnalta, jos hoidat oman roolisi ehkä myös tappelu illan mittaan kun urhot alkaa ottamaan mittaa toisistaan valloittaakseen neidon sydämen.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Olet väärässä harmaa! Ainakin Rande on oikeassa elämässä hyvin käyttäytyvä herrasmies. Lisäksi ainakin oman kokemukseni mukaan hän on myös hyvin tahdikas ja jopa varovainen. Samaa olen ollut näkeväni kirjoituksissa muilta hänet tavanneesta. Yksi ihminen taas on kertonut tavaneensa Mikkiksen ja samalta kuulosti sekin tapaaminen ulkoapäin.

        Jos olet Harmia itse vonkaaja ja peffalle taputtelija, ei kannata projisoida omaa kokemusmaailmaansa muihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä harmaa! Ainakin Rande on oikeassa elämässä hyvin käyttäytyvä herrasmies. Lisäksi ainakin oman kokemukseni mukaan hän on myös hyvin tahdikas ja jopa varovainen. Samaa olen ollut näkeväni kirjoituksissa muilta hänet tavanneesta. Yksi ihminen taas on kertonut tavaneensa Mikkiksen ja samalta kuulosti sekin tapaaminen ulkoapäin.

        Jos olet Harmia itse vonkaaja ja peffalle taputtelija, ei kannata projisoida omaa kokemusmaailmaansa muihin.

        Itsehän en ole enkä ketään ilman lupaa taputtele mutta onhan tuota nähty miten alkoholipitoisissa tilaisuuksissa aika yllättävätkin tyypit yrittää vonkailla paikalla olevia naisia, miksei sitten sinkkumiehet vähän yrittäisi, sehän on aika normaalia.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän en ole enkä ketään ilman lupaa taputtele mutta onhan tuota nähty miten alkoholipitoisissa tilaisuuksissa aika yllättävätkin tyypit yrittää vonkailla paikalla olevia naisia, miksei sitten sinkkumiehet vähän yrittäisi, sehän on aika normaalia.

        -harmiseikirj-

        Mikkojuhan taitaa olla tätänykyä raitis ja kunnollinen, vaikka menneisyydessä onkin ollut jännämies linnakundi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan taitaa olla tätänykyä raitis ja kunnollinen, vaikka menneisyydessä onkin ollut jännämies linnakundi.

        Mikojuhanilla on niin kovat korvaushoitolääkkeet että on pöllyssä jatkuvasti ja rande kuroo kaljaa kaksin käsin, kyllä niillä on meno päällä :D

        -harmiseikirj-


      • Voi sinua Harmis😟 Oletko kateellinen näille mukaville palstan miehille?

        Niin ja vaikka tämä ei sinulle kuulu, niin toisen olenkin jo tavannut. Ai niin ja harvemmin tapaa sellaista johon ihastuu ensisilmäyksellä. Että väärässä olet, ei tule vääntöä. Minä ainakin tiedän kenen kelkkaan lähden.

        Joskos siis jatkossa pidät pienempää meteliä..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi sinua Harmis😟 Oletko kateellinen näille mukaville palstan miehille?

        Niin ja vaikka tämä ei sinulle kuulu, niin toisen olenkin jo tavannut. Ai niin ja harvemmin tapaa sellaista johon ihastuu ensisilmäyksellä. Että väärässä olet, ei tule vääntöä. Minä ainakin tiedän kenen kelkkaan lähden.

        Joskos siis jatkossa pidät pienempää meteliä..

        Miksi olisin? Totesin vain miten asiat menee kun sinkkumiehiä ja naisia kokoontuu eikä siinä mitään väärää ole, tylsäähän se on jos kaikki vaan jurottaa ja näyttelee ettei kiinnosta vaikka kiinnostaisikin. Onnea vaan toivotan kaikille ja että flaksi kävisi mahdollisimman monella :)

        -harmiseikirj-


      • Ei huolta moisesta, en taistele naisesta, en ole vielä sitä tehnyt, enkä tule ikinä tekemäänkään, kun nainen kyllä osaa ihan itse päättää mitä kulloinkin sattuu haluamaan ja se riittää mulle.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei huolta moisesta, en taistele naisesta, en ole vielä sitä tehnyt, enkä tule ikinä tekemäänkään, kun nainen kyllä osaa ihan itse päättää mitä kulloinkin sattuu haluamaan ja se riittää mulle.

        Eli mikkojuhan vie haaveilijan no toivotaan että heistä tulis pari ja löytävät rakkauden mutta kai haaveilijalle kikkelii annat jos se sitä pyytää ja anoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikojuhanilla on niin kovat korvaushoitolääkkeet että on pöllyssä jatkuvasti ja rande kuroo kaljaa kaksin käsin, kyllä niillä on meno päällä :D

        -harmiseikirj-

        Tarralenkkarit liekeissä paahtaa Mikkojuhan miittiin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarralenkkarit liekeissä paahtaa Mikkojuhan miittiin. :D

        Mikset mene paikan päälle aukomaan päätäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli mikkojuhan vie haaveilijan no toivotaan että heistä tulis pari ja löytävät rakkauden mutta kai haaveilijalle kikkelii annat jos se sitä pyytää ja anoo

        No jos Mikkis ja Haaveilija toisensa "löytävät", niin kaikin mokomin, kuten sanoin, nainen valitsee. Rukoilemalla saa ehkä Jeesuksen ja/tai Jumalan, kikkeli on jo aika kova vaatimus rukoilemisella...


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos Mikkis ja Haaveilija toisensa "löytävät", niin kaikin mokomin, kuten sanoin, nainen valitsee. Rukoilemalla saa ehkä Jeesuksen ja/tai Jumalan, kikkeli on jo aika kova vaatimus rukoilemisella...

        Ai sä vastasit tähän😅 huh kikkeli.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ai sä vastasit tähän😅 huh kikkeli.

        Oli pakko, oli sen verran passeli 😂
        Mutta niin se menee, nainen valitsee, siitä ei ole mukisemista. Valkkasi sitten Jeesuksen, kikkelin tai Jeesuksen kikkelin, ei ole mukisemista 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Oli pakko, oli sen verran passeli 😂
        Mutta niin se menee, nainen valitsee, siitä ei ole mukisemista. Valkkasi sitten Jeesuksen, kikkelin tai Jeesuksen kikkelin, ei ole mukisemista 😁

        No kyllä mä sen Jeesuksen jättäisin tästä omasta listastani. Niin ja tiedän tietysti hyvän kikkelin🤪😋


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No kyllä mä sen Jeesuksen jättäisin tästä omasta listastani. Niin ja tiedän tietysti hyvän kikkelin🤪😋

        Voi tosiaan olla, että Jeesuksella ei olisi paljon tarjottavaa tässä yhteydessä, on kuitenkin ennemmin henkinen opastaja.


      • randombypasser kirjoitti:

        Voi tosiaan olla, että Jeesuksella ei olisi paljon tarjottavaa tässä yhteydessä, on kuitenkin ennemmin henkinen opastaja.

        Mut nyt kuules…. Kauniita unia🤗🙏


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mut nyt kuules…. Kauniita unia🤗🙏

        Kauniita unia 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikojuhanilla on niin kovat korvaushoitolääkkeet että on pöllyssä jatkuvasti ja rande kuroo kaljaa kaksin käsin, kyllä niillä on meno päällä :D

        -harmiseikirj-

        Sä et sitten tiedä kyllä korvaushoidosta oikein mitään. Kun on oikea annos ja varsinkin kun on ollu hoidossa pidempään sitä lääkkeen vaikutusta kun ei huomaa edes ite saati sitten kukaan ulkopuolinen. Minkään näköistä päihtymystähän sä siinä et koe. Siitä kertoo jo sekin että se ei vaikuta esimerkiks autolla ajamiseen.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan taitaa olla tätänykyä raitis ja kunnollinen, vaikka menneisyydessä onkin ollut jännämies linnakundi.

        No korjataan hieman sen verran että jollain ihmeen säkällä kyllä vältin varsinaisen kiinteän vankilatuomion aikoinaan. Muuten kyllä pitää paikkansa vaikka en noihin ns. jännämies juttuihinkaan usko enkä koe sellainen olleeni tai sellaisia yleensä olevankaan mutta ymmärrän mitä termillä tarkoitetaan.😊.


    • Anonyymi

      Kotitekoista TNT:tä voi keitellä kattyilalla, melko helppoa jos tietää miten nitrataan esim. selluloosaa, jonka pitäisi jokaisen lukuion kemian opiskelijankin tietää hehehhe

      Josta musiikki, acdc-tnt: https://www.youtube.com/watch?v=44XYEeD1A1U

    • Anonyymi

      Veikkaan et antavat aloittajalle kikkeliä eli naidaan kunnolla eli armotonta paneskelua eli kivat bileet eli aloittaja mene ja nauti bileistä

      • Tartteeko kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä aina maalailla jotain törkyä?!

        Ja mitä sitten, jos jotkut vaikka löytäiskin toisensa miitin kautta, hyvä jos onni on ja yhtä hyvä, jos saa "vaan" uusia kavereita.

        Likaiset mielet muutamilla täällä..


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tartteeko kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä aina maalailla jotain törkyä?!

        Ja mitä sitten, jos jotkut vaikka löytäiskin toisensa miitin kautta, hyvä jos onni on ja yhtä hyvä, jos saa "vaan" uusia kavereita.

        Likaiset mielet muutamilla täällä..

        Ei siinä ole mitään törkyä jos mies ja nainen paneskelee eikö se ole hienoa että aloittaja saa kikkelii kunnolla ja miehet saa pimppiä ja naista seksi on luonnollinen asia ja kaunista ja ihanaa ja varmasti kaikilla kolmella kamala puute


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tartteeko kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä aina maalailla jotain törkyä?!

        Ja mitä sitten, jos jotkut vaikka löytäiskin toisensa miitin kautta, hyvä jos onni on ja yhtä hyvä, jos saa "vaan" uusia kavereita.

        Likaiset mielet muutamilla täällä..

        Ja vielä hienompaa jos pari tulee eli rakkaus astuu kuvioihin eli aloittajan kannattaa sekstailla kummankin kanssa ja nauttia ja sen jälkeen valkata kivoimman tai kimppakivaa no sitä en ymmärrä mut varmasti nuo kolme ymmärtää onnea heille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä hienompaa jos pari tulee eli rakkaus astuu kuvioihin eli aloittajan kannattaa sekstailla kummankin kanssa ja nauttia ja sen jälkeen valkata kivoimman tai kimppakivaa no sitä en ymmärrä mut varmasti nuo kolme ymmärtää onnea heille

        😂😂 hei hei hei nyt välis riittää😂😂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tartteeko kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä aina maalailla jotain törkyä?!

        Ja mitä sitten, jos jotkut vaikka löytäiskin toisensa miitin kautta, hyvä jos onni on ja yhtä hyvä, jos saa "vaan" uusia kavereita.

        Likaiset mielet muutamilla täällä..

        Ja voihan olla että kaikki kolme etsoo polyamoore vai mikä se on kun kaikki kolme rakastuvat toisiinsa tai 2 miestä rakastaa samaa naista ja asuvat kaikki kolme samassa asunnossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja voihan olla että kaikki kolme etsoo polyamoore vai mikä se on kun kaikki kolme rakastuvat toisiinsa tai 2 miestä rakastaa samaa naista ja asuvat kaikki kolme samassa asunnossa

        Ennemmin sillä miehellä vois olla monta naista. En mä ainakaan kattelis, kuin vaan yhtä kaksilahkeista kerrallaan..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ennemmin sillä miehellä vois olla monta naista. En mä ainakaan kattelis, kuin vaan yhtä kaksilahkeista kerrallaan..

        Eli olet normaali nainen no samoin uroksella yhden naisen kanssa se haluaa olla mutta miksi kahden miehen kanssa menet no sinkku olet niin kokeile niin olet kokemusta rikkaampi ja katso kumpi on parempi panee ja tyydyttämään sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään törkyä jos mies ja nainen paneskelee eikö se ole hienoa että aloittaja saa kikkelii kunnolla ja miehet saa pimppiä ja naista seksi on luonnollinen asia ja kaunista ja ihanaa ja varmasti kaikilla kolmella kamala puute

        Täysin sivusta totean, että mikähän siinä mahtaa olla, kun tuo ilmaisu"saada munaa ja kunnolla" (tai tässä tapauksessa kikkelii) tappaa ainakin itseltäni ihan kaiken mahdollisen mielenkiinnon joka mitenkään olis voinut olla olemassa. On meinaan sellanen seksin- ja himojentappaja lausahdus, ettei paremmasta väliä.


      • Huitale kirjoitti:

        Tartteeko kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä aina maalailla jotain törkyä?!

        Ja mitä sitten, jos jotkut vaikka löytäiskin toisensa miitin kautta, hyvä jos onni on ja yhtä hyvä, jos saa "vaan" uusia kavereita.

        Likaiset mielet muutamilla täällä..

        Niin vaikka minä olen ujo porukassa. Ei musta välttämättä mitään irti saa näissä miiteissä, ellen ole hyvin humalassa😅 Silti olisi, ainakin kiva nähdä niitä joiden kanssa täällä keskustelee. Tulisit sinäkin joskus🤔🤗

        Joo ja ei nää mitkään keskiaikaiset seksibileet taida kumminkaan olla🤪🙈 että toisilla oli kyllä vähän epäsopivaa vihjailua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet normaali nainen no samoin uroksella yhden naisen kanssa se haluaa olla mutta miksi kahden miehen kanssa menet no sinkku olet niin kokeile niin olet kokemusta rikkaampi ja katso kumpi on parempi panee ja tyydyttämään sinut

        Ja kerro kumpi on kiilapoika ja kumpi turpiinsa saa eli kumpi vahvempi niin uskon et jossain vaiheessa lyödään miksi et mene jomman kumman kanssa treffeille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet normaali nainen no samoin uroksella yhden naisen kanssa se haluaa olla mutta miksi kahden miehen kanssa menet no sinkku olet niin kokeile niin olet kokemusta rikkaampi ja katso kumpi on parempi panee ja tyydyttämään sinut

        Ei nämä mitkään seksitreffit oo🙈


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin vaikka minä olen ujo porukassa. Ei musta välttämättä mitään irti saa näissä miiteissä, ellen ole hyvin humalassa😅 Silti olisi, ainakin kiva nähdä niitä joiden kanssa täällä keskustelee. Tulisit sinäkin joskus🤔🤗

        Joo ja ei nää mitkään keskiaikaiset seksibileet taida kumminkaan olla🤪🙈 että toisilla oli kyllä vähän epäsopivaa vihjailua..

        Kaunis seksikäs sinkkunainen ja kaksi miestä ehkä alkoholiakin mut miten siinä äkkiä käy voi käydä ikävästikkin et toinen miehistä herää vankilasta toinen makaa iki unta tai toinen saa pahasti turpiinsa ja alkaako kierre eli tulee kostamaan hakkaajalleen et sai turpiinsa niin tossa leikissä käy äkkiä ikävästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sivusta totean, että mikähän siinä mahtaa olla, kun tuo ilmaisu"saada munaa ja kunnolla" (tai tässä tapauksessa kikkelii) tappaa ainakin itseltäni ihan kaiken mahdollisen mielenkiinnon joka mitenkään olis voinut olla olemassa. On meinaan sellanen seksin- ja himojentappaja lausahdus, ettei paremmasta väliä.

        No ehkä sanoin kuten miehet sanoo miehille no ehkä naisille voi sanoa nätimmin mutta kyllä nainenkin tietää noin se asia on miehet huolehtii naisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sanoin kuten miehet sanoo miehille no ehkä naisille voi sanoa nätimmin mutta kyllä nainenkin tietää noin se asia on miehet huolehtii naisesta

        Eli kai kaksi miestä kikkelii antaa naiselle vai eikö riitä enemmänkö tarvis olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis seksikäs sinkkunainen ja kaksi miestä ehkä alkoholiakin mut miten siinä äkkiä käy voi käydä ikävästikkin et toinen miehistä herää vankilasta toinen makaa iki unta tai toinen saa pahasti turpiinsa ja alkaako kierre eli tulee kostamaan hakkaajalleen et sai turpiinsa niin tossa leikissä käy äkkiä ikävästi

        No nyt menit jo liiallisuuksiin..🧐


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt menit jo liiallisuuksiin..🧐

        En mennyt kyllä taidat olla kaunis ja seksikäs seksipommi ja miehet haluaa sinut omakseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä sanoin kuten miehet sanoo miehille no ehkä naisille voi sanoa nätimmin mutta kyllä nainenkin tietää noin se asia on miehet huolehtii naisesta

        Mies, jonka tietäsin noin puhuvan ja vielä pahempi kuulisin noin puhuvän, lentäis mun elämästäni kuin leppäkeihäs. Hei hei ja huis vaan.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin vaikka minä olen ujo porukassa. Ei musta välttämättä mitään irti saa näissä miiteissä, ellen ole hyvin humalassa😅 Silti olisi, ainakin kiva nähdä niitä joiden kanssa täällä keskustelee. Tulisit sinäkin joskus🤔🤗

        Joo ja ei nää mitkään keskiaikaiset seksibileet taida kumminkaan olla🤪🙈 että toisilla oli kyllä vähän epäsopivaa vihjailua..

        Moni on kirjallisesti rohkeampi mitä kasvokkain, sen olen huomannut ihmisistä. 🙂

        Minä tuskin tuun miitteihin, kun olen niin laiska ihmisiin paremmin tutustumaan ja viihdyn pienissä piireissäni, mutta hengessä mukana heille ketkä on sosiaalisempia ja kaipaa uusia tuttavia elämäänsä. 😛

        No vihjailijat kertoo siitä mitä he itse sieltä hakisvat. Ja koittaa maalailla muillekin samoja suunnitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, jonka tietäsin noin puhuvan ja vielä pahempi kuulisin noin puhuvän, lentäis mun elämästäni kuin leppäkeihäs. Hei hei ja huis vaan.

        No livessä eri juttu ja täällä vaikea sanoa kun on miehiä ja naisia no livessä ei sinun aikanasi noin puhuttaisi


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No nyt menit jo liiallisuuksiin..🧐

        Ja miten eläin maailmassa käy kun yksi naaras ja kaksi urosta esim leijona naaras ja kaksi leijona urosta tai biisonia siis ihan mikä eläin vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No livessä eri juttu ja täällä vaikea sanoa kun on miehiä ja naisia no livessä ei sinun aikanasi noin puhuttaisi

        Eikä muutenkaan. Mä pidän fiksuista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä muutenkaan. Mä pidän fiksuista miehistä.

        Mina ola alkuihmine nuija kädessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina ola alkuihmine nuija kädessä

        Älä vaan lyö sillä itseäs. Se voi sattua. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Moni on kirjallisesti rohkeampi mitä kasvokkain, sen olen huomannut ihmisistä. 🙂

        Minä tuskin tuun miitteihin, kun olen niin laiska ihmisiin paremmin tutustumaan ja viihdyn pienissä piireissäni, mutta hengessä mukana heille ketkä on sosiaalisempia ja kaipaa uusia tuttavia elämäänsä. 😛

        No vihjailijat kertoo siitä mitä he itse sieltä hakisvat. Ja koittaa maalailla muillekin samoja suunnitelmia.

        Helpompi olla, niin ainakin aluksi..

        Ehkä sä joskus repäiset, vaikka sitten niillä vanhoilla päivillä.😉

        Niin jos ekaksi tulee tuollaiset mieleen.🙈


    • Tuossa (vihdoin) olennaiset infot:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17974100/palstamiitti-c---la-19-8--alkaen-klo-14-16-hameenlinna-+-keskiaikamarkkinat-halukkaille

      Toistaiseksi tiedän kolme ennalta paikalle ilmoittautunutta melko todennäköistä saapujaa, itseni tuohon kolmikkoon mukaan lukien.

      Oma aikomus on kyllä siirtyä itse markkina-alueelle miitin pakollisen osan (klo 14-16) jälkeen, mutta toisaalta edelleen menen miitin ehdoilla, niin paha sanoa sen tarkemmin vielä mitään. Asia olisi eri, jos olisin herännyt hiukan aiemmin ja varaillut lippua päivän/illan markkinatapahtumiin, mutta ehkä ensi vuonna sitten taas, nyt jäi vitkuttelijalle luu käteen niiden osalta.

      • Kiitos infosta👍🏼


      • Anonyymi

        Ehkä et ollut tarpeeksi komea maskotti😆😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et ollut tarpeeksi komea maskotti😆😁

        No en ole maskotti muutenkaan, millekään muulle kuin ehkä joillekin lapsille sopivassa riehumistilanteessa, niin se varmaan selittää paljonkin. Mutta ensi vuonna on melko varmasti uusi keskiaika-tapahtuma, niin voin odottaa.


    • Mun piti olla alunperin tuolla ihan omassa leirissäni ja tappelemassa, vaan enpä ole tällä kertaa. Ja on jo muita suunnitelmia, etten tule edes turistina siellä pyörähtämään tänä vuonna.

      • No mutta pidä hauskaa mitä sitten ikinä teetkään🙂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta pidä hauskaa mitä sitten ikinä teetkään🙂

        Kiitos. Lähden vähän toiseen suuntaan moikkaamaan vanhaa kaveriani. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Lähden vähän toiseen suuntaan moikkaamaan vanhaa kaveriani. 🙂

        Kuulostaa mukavalta🥳


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta🥳

        Onhan se tottakai aina. On välimatkaa paljon, niin ei nähdä kovin montaa kertaa vuodessa.


    • Anonyymi

      Villi veikkaus se, että rande taas yksin miitissä. Ehkä mikkojuhan, jos sen rahat riittää, myös mukana mutta muut palstalaiset ihmettelevät palstalla tätä eeppistä palstamiittiä, mihin osallistuu ainoastaan palstan 2 suurinta kamupoikaa. :D

      • Anonyymi

        No mitä väliä. Tuskin kertovat muille, ketä naisia mukana juuri tämän vuoksi. Paljon parempi vaikenemiskuri ja positiivinen yllätys myöhemminkin harkitseville :)


    • Anonyymi
      • Kikessä on majoituttu joskus nuorempana niin monena yönä.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kikessä on majoituttu joskus nuorempana niin monena yönä.😂.

        Löytyykö hämiksestä hyviä hotelleja? Taitaa olla kyllä jo ihan täynnä🤭 noiden markkinoiden takia..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Löytyykö hämiksestä hyviä hotelleja? Taitaa olla kyllä jo ihan täynnä🤭 noiden markkinoiden takia..

        Kyllähän niitä muutamia on. Vaakuna rautatieassan vieressä, cumulus ja yks toinen minkä nimee en nyt päähän saa heti niin keskustassa ja rantasipi aulangolla mutta sinne pieni matka keskustasta. Ne on nyt ainakin. Saattaa niissä tilaakin olla ehkä kun siellä keskiaikafestareilla on isot leirintäalueet mihin porukka paljon majoittuu mutta viehän noi festarit kyllä niistäkin huoneita aikalailla varmasti.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Löytyykö hämiksestä hyviä hotelleja? Taitaa olla kyllä jo ihan täynnä🤭 noiden markkinoiden takia..

        Tässä on joitain. Se cumulus taitaa olla toi scandic city ja emilia on ihan keskustassa ja vaakuna siellä rautatieassalla siellä me nuorena joskus vietettiin vappuja ja uusiavuosia.🙂. https://www.booking.com/city/fi/hameenlinna.fi.html?aid=310019;label=hameenlinna-KaqxrGgsSrtr2gz37PsA*QSM383056673418:pl:ta:p15:p2:ac:ap:neg:fi:tikwd-4851856072:lp1005582:li:dem:dm:ppccp=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YZVcNNsENnH0RNjGS7kLeoo;ws=&gclid=CjwKCAjw5_GmBhBIEiwA5QSMxDXKAXVbzsVf3WBn7PtjZ3198znzJUMJeCujE0IV9A8hLPB_zs_8MhoCR-EQAvD_BwE


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tässä on joitain. Se cumulus taitaa olla toi scandic city ja emilia on ihan keskustassa ja vaakuna siellä rautatieassalla siellä me nuorena joskus vietettiin vappuja ja uusiavuosia.🙂. https://www.booking.com/city/fi/hameenlinna.fi.html?aid=310019;label=hameenlinna-KaqxrGgsSrtr2gz37PsA*QSM383056673418:pl:ta:p15:p2:ac:ap:neg:fi:tikwd-4851856072:lp1005582:li:dem:dm:ppccp=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YZVcNNsENnH0RNjGS7kLeoo;ws=&gclid=CjwKCAjw5_GmBhBIEiwA5QSMxDXKAXVbzsVf3WBn7PtjZ3198znzJUMJeCujE0IV9A8hLPB_zs_8MhoCR-EQAvD_BwE

        Vanajanlinna 553€ yö woop😂🙌🏻


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Löytyykö hämiksestä hyviä hotelleja? Taitaa olla kyllä jo ihan täynnä🤭 noiden markkinoiden takia..

        Kylä on surkeaa jos ei miitin miesoletetuista sen verran löydy herrasmiestä että majoituksen tarjoaisivat :(

        -harmiseikirj-


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Vanajanlinna 553€ yö woop😂🙌🏻

        No se onkin tollanen halpis mesta eikä yhtään rikkaille suunnattu eliitti mesta.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se onkin tollanen halpis mesta eikä yhtään rikkaille suunnattu eliitti mesta.😄.

        Joo ei😁 täytyykin ottaa tässä aikani kuluksi koko viikko, kun on niin mielettömän halpoja öitä.

        Oletko muuten käynyt tuolla? Kävin tämän vuoden Helmikuussa ekaa kertaa ikinä. Äidin miehen pyöreitä vuosia juhlistamassa tuolla. Hieno paikka.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo ei😁 täytyykin ottaa tässä aikani kuluksi koko viikko, kun on niin mielettömän halpoja öitä.

        Oletko muuten käynyt tuolla? Kävin tämän vuoden Helmikuussa ekaa kertaa ikinä. Äidin miehen pyöreitä vuosia juhlistamassa tuolla. Hieno paikka.

        Siis vanajanlinnassa? Oon lukemattomat kerrat ajanut auton kyydissä ohi ja käyny pihassa pyörähtään katsomassa pari kertaa mutta en oo siellä sisällä käyny katsomassa mutta kuvia oon nähnyt ja upeeltahan siellä on näyttänyt.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Siis vanajanlinnassa? Oon lukemattomat kerrat ajanut auton kyydissä ohi ja käyny pihassa pyörähtään katsomassa pari kertaa mutta en oo siellä sisällä käyny katsomassa mutta kuvia oon nähnyt ja upeeltahan siellä on näyttänyt.🙂.

        Juu just sielä🙌🏻 myös hyvin upea piha..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu just sielä🙌🏻 myös hyvin upea piha..

        On sekin tosiaan jo aikas hieno.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu just sielä🙌🏻 myös hyvin upea piha..

        Kyllähän siellä yö tai pari olis varmaan joskus upea kokemus viettää mutta ei taida kovin äkkiä varaa olla ellei nyt sitten lotossa onni potkase tai jotain.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllähän siellä yö tai pari olis varmaan joskus upea kokemus viettää mutta ei taida kovin äkkiä varaa olla ellei nyt sitten lotossa onni potkase tai jotain.😂.

        Kotiin me niistä pippaloista lähdettiin.. ja
        Olis ollut muuten varmasti tyyristä puuhaa.😬🥲


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kotiin me niistä pippaloista lähdettiin.. ja
        Olis ollut muuten varmasti tyyristä puuhaa.😬🥲

        Jep. Kyllä ihan kiitettävästi olis varmasti hintaa tullu niille pippaloille jos olisitte yöpyneet siellä.😀.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kotiin me niistä pippaloista lähdettiin.. ja
        Olis ollut muuten varmasti tyyristä puuhaa.😬🥲

        Sen verran aamun herätyksen jälkeen silmät painaa että mä taidan käpertyä mukavaan asentoon ja matkata untenmaille. Hyvää yötä ja oikein kauniita ja mukavia unia.😴🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sen verran aamun herätyksen jälkeen silmät painaa että mä taidan käpertyä mukavaan asentoon ja matkata untenmaille. Hyvää yötä ja oikein kauniita ja mukavia unia.😴🤗.

        Huomenta! Minulle kävi myös ajoissa noin, että simahdin.. noh yö olikin sitten pätkissä nukuttu, kun lapsella on flunssa..😬 Hyvin huomaa töissä, että on vaikeata pysyä hereillä😅 Teen tänään istumatyötä.. välillä saan ihan myös seisoa työpäivän aikana, mutta tämä homma menee nyt istuen..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Huomenta! Minulle kävi myös ajoissa noin, että simahdin.. noh yö olikin sitten pätkissä nukuttu, kun lapsella on flunssa..😬 Hyvin huomaa töissä, että on vaikeata pysyä hereillä😅 Teen tänään istumatyötä.. välillä saan ihan myös seisoa työpäivän aikana, mutta tämä homma menee nyt istuen..

        Hyvää huomenta!🤗. Harmi homma että muksu on flunssan saanut ja tietysti joo silloin sunkin nukkumisesta hieman hankalaa tulee kun raukka tarvii milloin mitäkin yölläkin. Toivottavasti paranee pian. Sen kyllä helposti töissä huomaa kun on yö unet jääny vähiin tai muuten on huonosti tullut nukuttua kun tuntuu että vois torkahtaa vaikka seisovilleen.😄😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää huomenta!🤗. Harmi homma että muksu on flunssan saanut ja tietysti joo silloin sunkin nukkumisesta hieman hankalaa tulee kun raukka tarvii milloin mitäkin yölläkin. Toivottavasti paranee pian. Sen kyllä helposti töissä huomaa kun on yö unet jääny vähiin tai muuten on huonosti tullut nukuttua kun tuntuu että vois torkahtaa vaikka seisovilleen.😄😊.

        Juu yöllä tuli haettua vettä pienelle. Ihan kamala yskä. Semmoinen hevosyskä.. saa nähdää tuleeko ihan kunnolla kipeeksi.😬

        Vaikea tehdä hommia, kun käy vähän hitaalla ja haukotuttaa vähän väliä.. ostin jopa energia juoman ja ei auttanut ei.😀 tänään yritän päästä ajoissa nukkuu😴 jaksaa sitten paremmin myös miitissä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu yöllä tuli haettua vettä pienelle. Ihan kamala yskä. Semmoinen hevosyskä.. saa nähdää tuleeko ihan kunnolla kipeeksi.😬

        Vaikea tehdä hommia, kun käy vähän hitaalla ja haukotuttaa vähän väliä.. ostin jopa energia juoman ja ei auttanut ei.😀 tänään yritän päästä ajoissa nukkuu😴 jaksaa sitten paremmin myös miitissä.

        Toivottavasti raasu selviää kuitenkin ihan vaan flunssalla ja köhimisellä ettei tulis mitään sen pahempaa niin että tarvis jotain lääkekuuria.🤒.

        Jep ja se on tosiaan kun hidastetusta filmistä pään toiminta välillä kun on väsynyt töissä ja epätoivosesti yrität sitten jotenkin ees pysyä vähän virkeämpänä. Tarvii ehdottomasti itekkin yrittää nyt levätä ja nukkua kunnolla ja latautua tässä lauantaita varten että miitissä sitten jaksaa eikä iske väsy kesken kaiken hauskan.😄😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Toivottavasti raasu selviää kuitenkin ihan vaan flunssalla ja köhimisellä ettei tulis mitään sen pahempaa niin että tarvis jotain lääkekuuria.🤒.

        Jep ja se on tosiaan kun hidastetusta filmistä pään toiminta välillä kun on väsynyt töissä ja epätoivosesti yrität sitten jotenkin ees pysyä vähän virkeämpänä. Tarvii ehdottomasti itekkin yrittää nyt levätä ja nukkua kunnolla ja latautua tässä lauantaita varten että miitissä sitten jaksaa eikä iske väsy kesken kaiken hauskan.😄😊.

        Juu, itse ainakin huomaan jos olen väsynyt, niin esim. juominen vielä edesauttaa lisä väsymystä.. sitten pitäis alkaa juomaan viinaa se piristää, sillä on sitten taas toiset haittavaikutukset🤪🤮 yleensä voin seuraavana päivänä niin kovin pahoin. Eikä mun tarvitse edes juoda kovinkaan paljon.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu, itse ainakin huomaan jos olen väsynyt, niin esim. juominen vielä edesauttaa lisä väsymystä.. sitten pitäis alkaa juomaan viinaa se piristää, sillä on sitten taas toiset haittavaikutukset🤪🤮 yleensä voin seuraavana päivänä niin kovin pahoin. Eikä mun tarvitse edes juoda kovinkaan paljon.

        Juu vanhemmiten tuntuu että krapulat on ihan hirveitä ja ei paljoa tosiaan tarvii juodakaan että tulee oikein kunnon krapula kun taas nuorempana ei tuntunu juuri missään välttämättä. Pari tuntia vähän väsytti, heikotti ja janotti ja sitten oli taas ihan ok. Vanhempana tuntuu taas että menee pari päivää palautuessa.😄. Vaikka en siis tosiaan oo nyt useempaan vuoteen dokannutkaan osittain just sen takia kun ei oo ollut oikeanlaista tilannetta ja seuraa jossa olis halunnut juhlia js kärsiä sen hintaa.😊


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu vanhemmiten tuntuu että krapulat on ihan hirveitä ja ei paljoa tosiaan tarvii juodakaan että tulee oikein kunnon krapula kun taas nuorempana ei tuntunu juuri missään välttämättä. Pari tuntia vähän väsytti, heikotti ja janotti ja sitten oli taas ihan ok. Vanhempana tuntuu taas että menee pari päivää palautuessa.😄. Vaikka en siis tosiaan oo nyt useempaan vuoteen dokannutkaan osittain just sen takia kun ei oo ollut oikeanlaista tilannetta ja seuraa jossa olis halunnut juhlia js kärsiä sen hintaa.😊

        Nuorena selvisi päivän krapulalla, nykyään on parin päivän krapula🙈

        Toivottavasti nyt löydät vähän fiilistä 😊 mä ainakin jollain lailla odotan, kun en ole Hämeenlinnaa, niin nähnyt, niin kiva kun miitti järjestetään sielä. Stadissa on tultu oltuu, niin monesti.. että se on ihan nähty😁 vaikka mummiksessa en vielä ole käynyt.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Nuorena selvisi päivän krapulalla, nykyään on parin päivän krapula🙈

        Toivottavasti nyt löydät vähän fiilistä 😊 mä ainakin jollain lailla odotan, kun en ole Hämeenlinnaa, niin nähnyt, niin kiva kun miitti järjestetään sielä. Stadissa on tultu oltuu, niin monesti.. että se on ihan nähty😁 vaikka mummiksessa en vielä ole käynyt.

        Juu en epäile kyllä etteikö nyt olis intoa vähän juhliakin. On pidemmän aikaa jo kaivannut jonkinlaista aktivoitumista tohon sosiaaliseen elämään se kun on ollu niin hiljaista mutta ei oo näin hyvää mahdollisuutta tullut vielä vastaan niin nyt ajattelin sen kyllä ilomielin hyödyntää varsinkin kun seuran pitäis olla ainakin todella mukavaa.😊. Jep stadi on kyllä aikanaan nähty ja on itekin mukava nähdä mitä on vajaan 10v aikana muuttunu Hämptonissa.😄. https://youtu.be/gZPb6JjLK2s


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu en epäile kyllä etteikö nyt olis intoa vähän juhliakin. On pidemmän aikaa jo kaivannut jonkinlaista aktivoitumista tohon sosiaaliseen elämään se kun on ollu niin hiljaista mutta ei oo näin hyvää mahdollisuutta tullut vielä vastaan niin nyt ajattelin sen kyllä ilomielin hyödyntää varsinkin kun seuran pitäis olla ainakin todella mukavaa.😊. Jep stadi on kyllä aikanaan nähty ja on itekin mukava nähdä mitä on vajaan 10v aikana muuttunu Hämptonissa.😄. https://youtu.be/gZPb6JjLK2s

        Välillä on hyvä sosiaalistua👍🏼. Mä oon myös kyllä vähän huono nykyisin.. mutta joskus voi repäistä ja tämä tilaisuus on nyt😁 kyllä meillä kaikilla on varmasti hauskaa.🤔 No ei hullumpaa rallatusta ja sanomaakin oli😄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Välillä on hyvä sosiaalistua👍🏼. Mä oon myös kyllä vähän huono nykyisin.. mutta joskus voi repäistä ja tämä tilaisuus on nyt😁 kyllä meillä kaikilla on varmasti hauskaa.🤔 No ei hullumpaa rallatusta ja sanomaakin oli😄

        Jep en yhtään epäile etteikö tuu olemaan todella hauskaa ja tunnelma katossa.🥳. On myös tosi mukavaa tutustua ihan livenä kasvotustenkin eikä vain näin palstan kautta.😊. No joo hauskaa kun on tuttuja kulmia ja vähän ihmisiäkin. Sellanen Hämpton state of mind niinkun siinä sanotaankin.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep en yhtään epäile etteikö tuu olemaan todella hauskaa ja tunnelma katossa.🥳. On myös tosi mukavaa tutustua ihan livenä kasvotustenkin eikä vain näin palstan kautta.😊. No joo hauskaa kun on tuttuja kulmia ja vähän ihmisiäkin. Sellanen Hämpton state of mind niinkun siinä sanotaankin.😄.

        Mä tulen vain sinne spin off Janakkalan kaveripoika miittiin. Nähdään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulen vain sinne spin off Janakkalan kaveripoika miittiin. Nähdään.

        Sellasesta ei oo kyllä mitään käsitystä.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sellasesta ei oo kyllä mitään käsitystä.😄.

        Ohjeissa oli että pukukoodi on tarralenkkarit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeissa oli että pukukoodi on tarralenkkarit.

        Eipä oo tainnut olla kun ei ole ohjeitakaan tai ite en sellaisiin oo törmännyt.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep en yhtään epäile etteikö tuu olemaan todella hauskaa ja tunnelma katossa.🥳. On myös tosi mukavaa tutustua ihan livenä kasvotustenkin eikä vain näin palstan kautta.😊. No joo hauskaa kun on tuttuja kulmia ja vähän ihmisiäkin. Sellanen Hämpton state of mind niinkun siinä sanotaankin.😄.

        Kyllä näin on🙌🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeissa oli että pukukoodi on tarralenkkarit.

        No minä tuun ainakin lenkkareilla😄 eikä Mikkis käytä myöskään korkokenkiä?🤭 niin tai mistä minä tiedän.


    • Mukavaa miittiä 🤗
      Hämeenlinna on kiva kaupunki ja Keskiaikamarkkinat elämys jo itsessään 👍

      • Kiitos!🤗

        Muistaakseni olen ollut vain läpikulku matkalla. Niin mukava kyllä piipahtaa ihan ajan kanssa☀️☀️

        Toivottavasti sinne miittiin nyt joku muukin eksyy🙂 Sain jo järjestettyä kyydin, niin ei tartte junalla matkustaa🙌🏻🥳


    • Mä en sinne pääse. Mutta kannattaa ehdottomasti kävellä markkinoilla silmät auki. Viimeks kun mä kävin, niin siellä yks jätkä oli puun rangoista tehny sellasen poljettavan sorvin jolla sorvas kaikenlaisia puuesineitä. Ja sitten oli yks joka panosti sellasen mini masuunin ja teki sillä rautaa. Että nää ihan vaan sellasina esimerkkeinä, että ihan vähällä saa itekin aikaan, eikä kaikkee tarvi aina tilata kiinasta. Onhan noi tavarat mitä siellä myydään aika kalliita, mitä noi sepätkin siellä takoo, mutta tuolla kiertonetissä on välillä just tollasii ahjoja myynnissä ihan muutamalla kympillä. Että siitä vaan takomaan. Mutta nyt mun pitää lähtee ajamaan kohti Trollhättania ja ens viikolla perillä. Koska SAAB on paras. Laitan vaikka kuvaa tonne Aijaa keskusteluun sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2033
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1784
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1557
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1260
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      69
      1197
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      223
      1001
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe