Ajattelin lähteä lomailemaan mökille vähäksi aikaa.

Anonyymi-ap

Olin muutaman viikon juhannuksena, mutta nyt uudestaan, olisi hommeleita tehtävänäkin. Pieniä juttuja.

Aina pitää pakata ja ruoat ostaa satoja euroja maksaa ja matkustaa satojen kilometrien päähän.

Ottaa mukaan kaikki jutut eli puhtaat vaatteet, tietokoneet, puhelimet latureineen ja reitittimet johtoineen ja mitä kaikkea.. pitkä muistilista tavaroita.

Ja hammasharjakin ja muut välineet, kuten saippuakin ehkä..

JA ennen lähtöä vähän siivota kämppää vähän ennen lähtöä...

8

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama juttu mulla, oon tässä siivoillu ja kohta suuntana västerås. Ja lopulta tietenkin trollhättän ja SAAB. Latailen tässä kameroita ja tietokoneita. Kyllä toi luonto on sitten niin kaunista, että sinne sitä haluaa aina vaan uudelleen.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17976444Q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Koostatko jotenkin myös kuvia ja videoita, minä hommasin tuollaisen läppärin, HP Probookin, ei edes ihan uusinta mallia, tuollaisella on hyvä koostella videoita ja kuvia, on riittävä levytilakin, tallennella ja editoida. Mutta raskas läppäri tuollainen.

      Kerran kokeilin oikein suurennettua kuvaa ottaa Konus Giant -kiikarin yhden linssin läpi suurennuksella sekä myös suurennuksena lisänä tuollaiseen kiinnitettynä joku WEbcamerakin täysillä suurennoksilla, ihan hyvin tuli suurennettua videokuvaakin, mutta tosiaan ihan Konuksen silmään kiinni se tietokoneen kamera, jolloin se osaa fokustaa kunnolla.

    • Hyvää lomaa siis 👍🌞

    • Hyvää mökkeilyä. Just tuon paklailun takia itse tykkäisin matkailuautosta, missä olis valmiina kaikki muu paitsi lääkkeet, vaatteet ja kännykkä. Ja ruoka.

      Ulkomaillekin jos jossain kohtaa taas lähtee, niin puolityhjä matkalaukku mukaan ja ostan vaatteet ja hygieniatuotteet sieltä ulkomailta sen mitä tartten. Viitti täältä raahata muuta kun lääkkeet ja yhdet vaihtovaatteet.

      • Eipä reissussa tartte, kun peseytymiseen suihkusaippuan millä voi pestä hiuksetkin ja hammasharjan ja tahnan, rollonin. Siinäpä ne mitä tarttee, aurinkorasvan vielä ettei iho kärtsää.

        Pari paitaa ja housut, parit sukat ja aluskamppeet, kunnon jalkineet, pyyhe. Siinähän ne.


    • Anonyymi

      Minä olen ollut mökillä koko kesän. Vielä ensi viikon olen täällä ja sitten muutan takas kotiin.

    • Mökkeily on mukavaa harmittaa kun ei ole vuosiin päässyt jonnekin mökille luonnonrauhaan mieluiten jonkun järven tai lammen rannalle. Joku erämaalampi keskellä ei mitään tai ei sen nyt tarvis kuin ihan hiukan syrjemmässä olla olisi hauska paikka lomailla jonkin aikaa.🙂.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2033
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1784
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1557
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1260
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      69
      1197
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      223
      1001
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe