Olettekos laskeneet montako tuntia/päivää on tietokone/pelikonsolilla pelattu.
Laskeskelin pelien tilastista, joissa peliajat on merkitty, että 2-3 vuoden aikana on tullut pelitunteja noin 4200 eli 175 vuorokautta.
Vuoden ajan olen pelanut aktiivisemmin eli puolet tuosta määrästä 2100 tuntia.
Farming simulator 19 olen pelanut 2133,1 tuntia eli 88.8 päivää
Fishing Planet peliä 1099 tuntia eli lähes 46 päivää
World of Warship Legends peliä 404 tuntia eli lähes 17 päivää
Lisäksi muita pelejä loput ajasta.
t. Ätmi toteaa
Peli aikanne
Anonyymi-ap
2
92
Vastaukset
Eipä nyt yhtään kulu, kun ulkona kesä ja hyvä ilma, niin mä oon ulkona. Ja vaikka oon ätmi, niin ei se siihen mitään liity, voi sitä ulkona yksinkin olla. Ei hirveesti tullu pelattua sitten Commodore 64 jälkeen. paitsi 90 luvun puolivälissä Doom ja sitten tuli Duke Nukem, jonka aihetta en hirveen tarkkaa muista. Mutta se tehtävä sopisi hyvin tänne sinkut palstalle, eli tehtävänä pelastaa maailman naiset.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17983446a
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674232Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883815- 473323
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482145
- 471828
- 361780
- 301606