Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä pari näyttelyä on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

93

Kommenttia

9120

1. Tästä mä oon puhunitkin näissä ketjuissa monta kertaa. Kun joskus 90 luvulla näytti niin moni opiskelevan lähihoitajaksi. Niin sitten paljastukin, että sinne oli laitettu mielenterveyskuntoutujia ym. Ei oikein voi ymmärtää että henkilön jonka pitäis hoitaa muita, niin on itse avun tarpeessa. Päättäjien pitäis ymmärtää, jokaisella alalla on erityispiirteensä. Ja se ei muutu, vaikka lähihoitp aöalla olisi liten suuri tarve tahansa. Tietenkin palkkaus pitää saada kuntoon. Mutta joko syntyvyys tai maahanmuutto pitää saada nousuun, että alan paikat saadaan täyteen. Pakolla ei ainakaan saada motivoituneita työntekijöitä.
  2. 417 / 456