Tekeekö palstalaiset jotain muiden vuoksi?

Anonyymi-ap

Tuli mieleen kun perhe kommentoi että olen lihonnut. 175 cm ja 83 kg. Huomaan tietty itsekin, mutta mitä sitten? Edelleen ei ole mitään mahaa ja juosta jaksan myös.

Sellanen 74 kg on ollu yleinen kunto aikasemmin mutta itse olen pitäny sitä rajana jos istuessa tuntuu että vatsa tulee eteen.

Kaikki salimaket voi kertoa kaikkea mutta muiden takia siellä ainakin kovaan kuntoon treenataan. Jos se ei ole ammatti niin miksi tässä rupeaisi kovasti kuntoilemaan. Oikeat läskit erikseen.

Heikki Vilhunen

9

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jo on ongelma sinullakin...

      Mulla oli 26 kuutiota vettä kellarissa viime talvena, enkä avautunut siitä palstalle... mutta ei tosin ole enää...että olen päässyt ongelmasta ohi jo ilman neuvojakin...

      Btw... hyppääs vaa'alle alasti...lähteekö kilo jo pois? 😁

      • Anonyymi

        Hajosko vesiputki vai nousiko muualta? 😲 Oma uima-allas... Ei ihme että remppailit siellä.

        xLiner


      • Anonyymi

        tepsiläisille sattuu kaikkee kolhoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hajosko vesiputki vai nousiko muualta? 😲 Oma uima-allas... Ei ihme että remppailit siellä.

        xLiner

        Sekä että...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sekä että...

        Uuh... 😬

        Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuh... 😬

        Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.

        xLiner

        Vuosi sitten tuli taloyhtiöön vesi kellariin ja yli innokas huolto tilas pumppuauton. Ja 500 euroo meni siihen, kun ite oisin sen tyhjänny ilmaseks. Että tylsä tommosia maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uuh... 😬

        Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.

        xLiner

        Joo. No ensi keväänä ei ole enää vettä kellarissa, mutta nyt viemäröinti ei ollut vielä valmis.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17864579Z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Teen paljonkin asioita muiden vuoksi, mutta ulkonäköni muokkaaminen ei kuulu niihin asioihin. Kropan kunnossa pitäminen on itselleni ihan omaan mukavuuteen liittyvä tekijä. Jaksaa ja kykenee ja olo on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2237
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      208
      1668
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1240
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1112
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1021
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      27
      974
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      48
      911
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      882
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      866
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      810
    Aihe