Tuli mieleen kun perhe kommentoi että olen lihonnut. 175 cm ja 83 kg. Huomaan tietty itsekin, mutta mitä sitten? Edelleen ei ole mitään mahaa ja juosta jaksan myös.
Sellanen 74 kg on ollu yleinen kunto aikasemmin mutta itse olen pitäny sitä rajana jos istuessa tuntuu että vatsa tulee eteen.
Kaikki salimaket voi kertoa kaikkea mutta muiden takia siellä ainakin kovaan kuntoon treenataan. Jos se ei ole ammatti niin miksi tässä rupeaisi kovasti kuntoilemaan. Oikeat läskit erikseen.
Heikki Vilhunen
Tekeekö palstalaiset jotain muiden vuoksi?
9
214
Vastaukset
No jo on ongelma sinullakin...
Mulla oli 26 kuutiota vettä kellarissa viime talvena, enkä avautunut siitä palstalle... mutta ei tosin ole enää...että olen päässyt ongelmasta ohi jo ilman neuvojakin...
Btw... hyppääs vaa'alle alasti...lähteekö kilo jo pois? 😁- Anonyymi
Hajosko vesiputki vai nousiko muualta? 😲 Oma uima-allas... Ei ihme että remppailit siellä.
xLiner - Anonyymi
tepsiläisille sattuu kaikkee kolhoo.
Anonyymi kirjoitti:
Hajosko vesiputki vai nousiko muualta? 😲 Oma uima-allas... Ei ihme että remppailit siellä.
xLinerSekä että...
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sekä että...
Uuh... 😬
Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Uuh... 😬
Yksi talvi katselin kans yhtä kellarikerrosta, jossa oli ehkä 30-40 cm vettä. Ja alaa oli.. Vesi oli aivan kirkasta, jopa hieman taianomainen näky.
xLinerVuosi sitten tuli taloyhtiöön vesi kellariin ja yli innokas huolto tilas pumppuauton. Ja 500 euroo meni siihen, kun ite oisin sen tyhjänny ilmaseks. Että tylsä tommosia maksaa.
Anonyymi kirjoitti:
Uuh... 😬
xLinerJoo. No ensi keväänä ei ole enää vettä kellarissa, mutta nyt viemäröinti ei ollut vielä valmis.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17864579Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Teen paljonkin asioita muiden vuoksi, mutta ulkonäköni muokkaaminen ei kuulu niihin asioihin. Kropan kunnossa pitäminen on itselleni ihan omaan mukavuuteen liittyvä tekijä. Jaksaa ja kykenee ja olo on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570