Palataan taas alkuun. Tulee ilkeitä et seurustele kommentteja. Lopettaminen on ainut, joka saa niiden tulon loppumaan.
Aloituksella että kyllä seurustelen joskus
14
253
Vastaukset
Miks sä haluat niin välttämättä seurustella. Niin ku tiedät, mä en oo koskaan seurustellu. Ja sä voit kysyä multa miten se tehdään.
- Anonyymi
Ei voi seurustella jos ei tutustu naisiin baarissa. Viikonloppuna naiset menee baariin jotta voivat tavata miehiä ja löytää kumppanin.
T: viinamies- Anonyymi
Kukaan ei enää usko sua.
- Anonyymi
Täytyy toivoa ettei äitisi pistä bänks sun kaa.
- Anonyymi
Kuules trolli! Mä en seurustele äitini kans, usko jo!
Aloittajan omassa päässä tuota vakuuttelun tarvetta ei lopeta mikään muu, kuin itsetuntemuksen kautta löydetty hyvä itsetunto.
Sitten ei tarvitse tukeutua muiden mielipiteisiin...omat riittää perusteltuina.- Anonyymi
Entä toi äidin kanssa seurustelu väite?
Anonyymi kirjoitti:
Joku huudattaa vaan tahallaan.
Toisaalta usein vakuutteluja tarvitsevat haluavat kuulla vain positiivista vakuuttelua, mutta ei se lopulta tehoa kuin hetkellisesti, jos silloinkaan.
Vahva suositus hakemaan ammattiapua. Terapiassa voisi löytyä työkaluja löytää hyvä itsetunto oikean oman identiteetin lisäksi. Sitten ei tarvitse nojautua muihin ihmisiin alituiseen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirpaiseeko totuus?
- Anonyymi
milloinkahan tulee uusi pesäpallopeli eli siis oranssiväristen ja mustien
katsoin jännää tampere mustaa ja jyväskylä oranssia - Anonyymi
Mene ja seurustele. Mitä täällä palstaa vakuuttelet. Hopihopi.
- Anonyymi
Mitä ihmettä se kellekkään kuuluu jos olet aikuinen seurustelevani vai et se on sinun yksityis asia.
- Anonyymi
huvittava juttu sinänsä kun jossain niin galactikassa.... joku nainen yrittää varastaa lentokoneen.... ei pääse pitkälle kun joku joku galactica--- hei tule takaisin sanoo: Launch Control
- Anonyymi
Viina - Baarit - Naisiin tutustuminen - Seurustelu.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570