Miehet vastatkaa!

Anonyymi-ap

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen tämä asia kun oma elämänkokemukseni kertoo ihan muuta

Eli...jos teillä on seksikäs tyttöystävä johon olette tutustumassa, onko ok että tällä naisella on heterojannuja ystävinä? Onko ok että nainen tapailee heteromiesystäviään ilman sinua?

318

4872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta helkarissa se on ok, siis heterokaverit.

      Ei se tilanne vahtimalla muutu, eikä sulla ole oikeuttakaan vahtia. Jos et luota, niin ei kannata kehittää suhdetta yhtään pidemmälle. Susta tulee vain sairaalloisen mustasukkainen painajainen mahdolliselle naisystävällesi. Todennäköisesti se laittaa jo suhteen poikki, kun ilmenee mitä mietiskelet.

      xLiner

      • Anonyymi

        No sun on aika paha sanoa, kun et ole kenellekään kelvannut. Puhuttiin siis seksikkäästä tyttöystävästä, jota kaikki kuitenkin aina vonkaavat. Ei miesmäisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun on aika paha sanoa, kun et ole kenellekään kelvannut. Puhuttiin siis seksikkäästä tyttöystävästä, jota kaikki kuitenkin aina vonkaavat. Ei miesmäisestä.

        Koskee yhtälailla rumia ja nättejä naisia, kummatkaan ei halua luonnevikaista miestä ☝️

        xLiner


      • Anonyymi

        Menetkö mukaan ystävämiehen tai ystävänaisen tapaamiseen? Miten hän on suhtautunut sinuun?
        Itse asiassa aika nopsaa uudet miesystävät katoaa kun sanoo että suostuu tapaamaan heitä vain oman puolison läsnäollessa. Jos se ei ole heille ok niin tietää mitä todellisuudessa hakevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö mukaan ystävämiehen tai ystävänaisen tapaamiseen? Miten hän on suhtautunut sinuun?
        Itse asiassa aika nopsaa uudet miesystävät katoaa kun sanoo että suostuu tapaamaan heitä vain oman puolison läsnäollessa. Jos se ei ole heille ok niin tietää mitä todellisuudessa hakevat.

        Meinaat että susta tulee automaattisesti kumppanisi ystävä? No ei tule.

        Pitäkööt kumppani omat ystävänsä, mä pidän omani. Enkä mä katselis hyvällä ystävääni, joka raahais mukanaan jatkuvasti kumppaniaan ystävätapaamiseen. En mä halua henkilökohtaisia asioitani vieraalle selitellä.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sun on aika paha sanoa, kun et ole kenellekään kelvannut. Puhuttiin siis seksikkäästä tyttöystävästä, jota kaikki kuitenkin aina vonkaavat. Ei miesmäisestä.

        Mitä vaikeuksia linerilla muka olis asiaan kommentoida kun jos joku ei nyt satu kauniina ja seksikkäänä pitämään niin joku toinen taas pitää todella kauniina ja seksikkäänä. Se kun on ihan täysin yksilöllinen asia että mitä kukakin nyt sattuu kauniina ja seksikkäänä pitämään.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mitä vaikeuksia linerilla muka olis asiaan kommentoida kun jos joku ei nyt satu kauniina ja seksikkäänä pitämään niin joku toinen taas pitää todella kauniina ja seksikkäänä. Se kun on ihan täysin yksilöllinen asia että mitä kukakin nyt sattuu kauniina ja seksikkäänä pitämään.🙂.

        Heh, tais yrittää loukata ja saada mut hiljaiseksi 😂 Muhun ei vaan osu tuollaiset herjayritykset, ei sitten millään, valitan, olen melkein pahoillani toisen epäonnistuneen yrityksen puolesta... Joku vähän reppana, ei pärjää normaalilla ajatusten vaihdolla.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tais yrittää loukata ja saada mut hiljaiseksi 😂 Muhun ei vaan osu tuollaiset herjayritykset, ei sitten millään, valitan, olen melkein pahoillani toisen epäonnistuneen yrityksen puolesta... Joku vähän reppana, ei pärjää normaalilla ajatusten vaihdolla.

        xLiner

        Niinhän nää jotkut niin kovin epätoivoisesti näyttää yrittävän tehdä. Se on todella huvittavaa ja juu aika säälittävääkin kun aina vaan raukat epäonnistuvat eikä onnistumisen mahdollisuuksia edes ole olemassa vaikka he niin ehkä kuvittelevatkin.🙂.


      • Anonyymi

        Voi voi se on hänen murheensa miettis missä persettään jakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö mukaan ystävämiehen tai ystävänaisen tapaamiseen? Miten hän on suhtautunut sinuun?
        Itse asiassa aika nopsaa uudet miesystävät katoaa kun sanoo että suostuu tapaamaan heitä vain oman puolison läsnäollessa. Jos se ei ole heille ok niin tietää mitä todellisuudessa hakevat.

        Toi ny pitäs olla itsestään selvää muutenkin ja onhan puoliso ny melkonen idiootti jos ei ole ymmärtäny välejä katkaista jo kun ovat ekan kerran ehdotelleet mu tyhmästä päästä kuulemma kärsii koko ruumis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että susta tulee automaattisesti kumppanisi ystävä? No ei tule.

        Pitäkööt kumppani omat ystävänsä, mä pidän omani. Enkä mä katselis hyvällä ystävääni, joka raahais mukanaan jatkuvasti kumppaniaan ystävätapaamiseen. En mä halua henkilökohtaisia asioitani vieraalle selitellä.

        xLiner

        Nii ja kai se on vaikeampi säälistä saada jos toisella on puoliso mukana


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niinhän nää jotkut niin kovin epätoivoisesti näyttää yrittävän tehdä. Se on todella huvittavaa ja juu aika säälittävääkin kun aina vaan raukat epäonnistuvat eikä onnistumisen mahdollisuuksia edes ole olemassa vaikka he niin ehkä kuvittelevatkin.🙂.

        Olisikohan kirjoitellut tänne ehkä jo 10 vuotta? Täytyy sanoa, että nahka on nykyään paksumpi kuin norsulla, joskus aikoinaan oli ohuempi. Ei ole mennyt palstailu hukkaan, pätee nimittäin tuolla oikeassakin elämässä 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että susta tulee automaattisesti kumppanisi ystävä? No ei tule.

        Pitäkööt kumppani omat ystävänsä, mä pidän omani. Enkä mä katselis hyvällä ystävääni, joka raahais mukanaan jatkuvasti kumppaniaan ystävätapaamiseen. En mä halua henkilökohtaisia asioitani vieraalle selitellä.

        xLiner

        Mut ns ystäväsi kertoo kumppanilleen kaiken mitä sanoit ja mitä teitte niin sen kumppani tietää sinusta kaiken ja jos ei tiedä niin kysyy kumppaniltaan niin sit tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ns ystäväsi kertoo kumppanilleen kaiken mitä sanoit ja mitä teitte niin sen kumppani tietää sinusta kaiken ja jos ei tiedä niin kysyy kumppaniltaan niin sit tietää

        Sinulla on aika huonoja ystäviä, jos tuo on kokemuksesi. Ystävien asioita ei kerrota kumppanille, jolleivät ne ole muutenkin julkisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ns ystäväsi kertoo kumppanilleen kaiken mitä sanoit ja mitä teitte niin sen kumppani tietää sinusta kaiken ja jos ei tiedä niin kysyy kumppaniltaan niin sit tietää

        Sellaisiako ystäviä sulla on?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisiako ystäviä sulla on?

        xLiner

        Voi pyhä sylvi älä ole yksinkertainen tai esitä tyhmempää kuin olet noin se asian on niin kumppani kertoo kaiken kumppanilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhä sylvi älä ole yksinkertainen tai esitä tyhmempää kuin olet noin se asian on niin kumppani kertoo kaiken kumppanilleen

        Eli sinulla on huonoja ystäviä. No se nyt taas on lähinnä sinun ongelmasi, eikä koske mitenkään meidän muiden ystäviä. Ystävän asioita ei laverrella eteenpäin, ellei niiden kertomiseen ole lupa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on huonoja ystäviä. No se nyt taas on lähinnä sinun ongelmasi, eikä koske mitenkään meidän muiden ystäviä. Ystävän asioita ei laverrella eteenpäin, ellei niiden kertomiseen ole lupa.

        Onko noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin

        On, se on juuri noin. Toisten ihmisten yksityisiä asioita ei kerrota ilman lupaa. Itselläni tämä koskee niin ystäviä kuin myös muita laheisiäni. En kerro ystävän asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita ystävälle, En myöskään kerro vanhempieni asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita vanhemmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, se on juuri noin. Toisten ihmisten yksityisiä asioita ei kerrota ilman lupaa. Itselläni tämä koskee niin ystäviä kuin myös muita laheisiäni. En kerro ystävän asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita ystävälle, En myöskään kerro vanhempieni asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita vanhemmille.

        Kyllä minä kerron ns ystävän asiat kumppanilleni mut ns ystävälle en kerro kumppanini asioita en vanhempieni enkä sisaruksieni asioita mut en halua edes olla ns ystäväni kanssa vaan kumppanini kanssa haluan olla no ehkä voi kerran vuodessa tavata ns ystävän kun on sinkku ja se tulee kaupungilla vastaan tai kahvilassa etsit istuma paikkaa ja ns ystävä heiluttaa moi tuu tänne täs o tilaa niin miettii voi vit.u miks tulin kahville no sen aikaa voi sit ol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä kerron ns ystävän asiat kumppanilleni mut ns ystävälle en kerro kumppanini asioita en vanhempieni enkä sisaruksieni asioita mut en halua edes olla ns ystäväni kanssa vaan kumppanini kanssa haluan olla no ehkä voi kerran vuodessa tavata ns ystävän kun on sinkku ja se tulee kaupungilla vastaan tai kahvilassa etsit istuma paikkaa ja ns ystävä heiluttaa moi tuu tänne täs o tilaa niin miettii voi vit.u miks tulin kahville no sen aikaa voi sit ol

        Se on tietenkin sinun asiasi ja selittää varmasti pitkälti se, että sinulla on vain noita ns. ystäviä. Eihän kukaan nyt tuollaisen yksilön oikeaksi ystäväksi ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tietenkin sinun asiasi ja selittää varmasti pitkälti se, että sinulla on vain noita ns. ystäviä. Eihän kukaan nyt tuollaisen yksilön oikeaksi ystäväksi ala.

        Ei kyl moni haluais mut itse en halua ei tarvi kuin lähteä ulos niin ns ystäviä löytyis tai sais heti mut en halua olla mikään ystävä tai ystäviä kavereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ny pitäs olla itsestään selvää muutenkin ja onhan puoliso ny melkonen idiootti jos ei ole ymmärtäny välejä katkaista jo kun ovat ekan kerran ehdotelleet mu tyhmästä päästä kuulemma kärsii koko ruumis

        Eihän ystävät heti ehdottele. Siihen voi hyvinkin mennä 10v tai 15v kunnes ehdottelevat. Tämän olen saanut kokea. Aina lopulta miespuoliset ystävät ehdottelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on aika huonoja ystäviä, jos tuo on kokemuksesi. Ystävien asioita ei kerrota kumppanille, jolleivät ne ole muutenkin julkisia.

        Kyl mä jaoin joka ikisen asian puolison kanssa, myös ystävieni asiat. Jos joku ystävä ei pitäisi puolisostani niin jättäisin ystävän, en puolisoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, se on juuri noin. Toisten ihmisten yksityisiä asioita ei kerrota ilman lupaa. Itselläni tämä koskee niin ystäviä kuin myös muita laheisiäni. En kerro ystävän asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita ystävälle, En myöskään kerro vanhempieni asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita vanhemmille.

        Eli salailet asioita elämäsi tärkeimmältä henkilöltä? Varmaan petätkin. Muista että henkinen pettäminen törkeämpää kuin fyysinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli salailet asioita elämäsi tärkeimmältä henkilöltä? Varmaan petätkin. Muista että henkinen pettäminen törkeämpää kuin fyysinen.

        Monen työkin on sellaista, mistä ei kotona puhuta. Tosin siitä ei puhuta ystävillekään. Salassapitovelvollisuus.

        Toisten asiat eivät kuulu kolmannelle osapuolelle.

        Eikä elämäni tärkein henkilö ole kumppani. Vaikka kärkipäässä onkin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan kirjoitellut tänne ehkä jo 10 vuotta? Täytyy sanoa, että nahka on nykyään paksumpi kuin norsulla, joskus aikoinaan oli ohuempi. Ei ole mennyt palstailu hukkaan, pätee nimittäin tuolla oikeassakin elämässä 😂

        xLiner

        No ei oo palstahistoriaa niin kauaa mutta elämä on sen verran kouluttanut ettei tuollaiset vaikuta muuten kuin naurattamalla.😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen työkin on sellaista, mistä ei kotona puhuta. Tosin siitä ei puhuta ystävillekään. Salassapitovelvollisuus.

        Toisten asiat eivät kuulu kolmannelle osapuolelle.

        Eikä elämäni tärkein henkilö ole kumppani. Vaikka kärkipäässä onkin.

        xLiner

        Miksi jos rakastatte ystäväsi kanssa toisianne niin alatte seurustelemaan ja menette naimisiin niin sitten sinulla on kumppani joka on ykkönen sinulle ja rakastamasi rakkaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä jaoin joka ikisen asian puolison kanssa, myös ystävieni asiat. Jos joku ystävä ei pitäisi puolisostani niin jättäisin ystävän, en puolisoa.

        Noin se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli salailet asioita elämäsi tärkeimmältä henkilöltä? Varmaan petätkin. Muista että henkinen pettäminen törkeämpää kuin fyysinen.

        Puhut asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä jaoin joka ikisen asian puolison kanssa, myös ystävieni asiat. Jos joku ystävä ei pitäisi puolisostani niin jättäisin ystävän, en puolisoa.

        Siitä vaan. Eihän sinua kukaan voi estää. Asiallista se ei kuitenkaan ole, että muiden asioita levittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli salailet asioita elämäsi tärkeimmältä henkilöltä? Varmaan petätkin. Muista että henkinen pettäminen törkeämpää kuin fyysinen.

        Miten niin minun elämässäni? Tässä puhuttiin muiden asioista, ei minun. Omat asiani päätän ihan itse jaanko. Se, jos ystäväni on vaikkapa sairastunut, ei kuulu hittojakaan kumppanilleni, jollei se asia ole luvallista kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jos rakastatte ystäväsi kanssa toisianne niin alatte seurustelemaan ja menette naimisiin niin sitten sinulla on kumppani joka on ykkönen sinulle ja rakastamasi rakkaasi

        Minä en pistä rakkaita ihmisiäni mihinkään tärkeysjärjestykseen. Jokainen heistä on tärkeä ja tilanne ratkaisee kuka "menee edelle". Sairas ajatus, että kumppani olisi jotenkin aina ykkönen. Ihminen, joka noin sanoo, ei selvästikään rakasta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on

        Rippuu täysin syystä. Jos kumppani tekisi jotain niin pahaa, että ystävälläni olisi syytä olla hänestä pitämättä, niin todennäköisesti jättäisin sen kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli salailet asioita elämäsi tärkeimmältä henkilöltä? Varmaan petätkin. Muista että henkinen pettäminen törkeämpää kuin fyysinen.

        Mä en ole koskaan pettänyt ketään. Minulla ei käy moiset edes mielessä, kun en muita näekään siinä mielessä kuin kumppanini. Sinä sen sijaan olet selvästi hyvin petollinen, kun et edes ystävien kanssa kykene housuja jaloissasi pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tais yrittää loukata ja saada mut hiljaiseksi 😂 Muhun ei vaan osu tuollaiset herjayritykset, ei sitten millään, valitan, olen melkein pahoillani toisen epäonnistuneen yrityksen puolesta... Joku vähän reppana, ei pärjää normaalilla ajatusten vaihdolla.

        xLiner

        Trollaattoreiden. Kehrhityksenkaari. Pimiöllähän. Alkaa.
        Kehittynee kaarrelleessaan
        Kaikkeudenalussaorg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, se on juuri noin. Toisten ihmisten yksityisiä asioita ei kerrota ilman lupaa. Itselläni tämä koskee niin ystäviä kuin myös muita laheisiäni. En kerro ystävän asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita ystävälle, En myöskään kerro vanhempieni asioita kumppanille, enkä kumppanin asioita vanhemmille.

        Mikä ihmeen salaisuuksien verkosto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen työkin on sellaista, mistä ei kotona puhuta. Tosin siitä ei puhuta ystävillekään. Salassapitovelvollisuus.

        Toisten asiat eivät kuulu kolmannelle osapuolelle.

        Eikä elämäni tärkein henkilö ole kumppani. Vaikka kärkipäässä onkin.

        xLiner

        Jeesus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin minun elämässäni? Tässä puhuttiin muiden asioista, ei minun. Omat asiani päätän ihan itse jaanko. Se, jos ystäväni on vaikkapa sairastunut, ei kuulu hittojakaan kumppanilleni, jollei se asia ole luvallista kertoa.

        No, mikä siinä huonoa?
        Osanotto ja empaattisuus, elämänkokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tietenkin sinun asiasi ja selittää varmasti pitkälti se, että sinulla on vain noita ns. ystäviä. Eihän kukaan nyt tuollaisen yksilön oikeaksi ystäväksi ala.

        Onko sinulla lähtenyt ihmisiä kävelemään elämästäsi oikuttelevan, määräilevän ja epärehellisen käytöksen takia kun vertaat sosiaalista elämääsi nettotrolliMIEHEEN ja yrität mitätöidä jonkun ihmisen ihmissuhteet kuinka hänellä ei ole ystäviä tai mitään? Sitä saa mitä tilaa jopa maagisten yksisarvisten kohdalla ei ole kukaan karman yläpuolella😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla lähtenyt ihmisiä kävelemään elämästäsi oikuttelevan, määräilevän ja epärehellisen käytöksen takia kun vertaat sosiaalista elämääsi nettotrolliMIEHEEN ja yrität mitätöidä jonkun ihmisen ihmissuhteet kuinka hänellä ei ole ystäviä tai mitään? Sitä saa mitä tilaa jopa maagisten yksisarvisten kohdalla ei ole kukaan karman yläpuolella😉

        Ja jos joku ahhterin nualija on vieläkin sitä mieltä, ettei tuo käytös ole psykoottista tai ylsodelittäosesti väärää kuten poliitikko lässyttäisi kaksinaismoralistisin tavoin, niin pienestä tai isosta on hegemonia kiinni🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos joku ahhterin nualija on vieläkin sitä mieltä, ettei tuo käytös ole psykoottista tai ylsodelittäosesti väärää kuten poliitikko lässyttäisi kaksinaismoralistisin tavoin, niin pienestä tai isosta on hegemonia kiinni🤔

        Yksiselitteisesti* kuten ilmasto ja ihmisoikeuspoliitikko sanoisi vastoin oikeita tapoja tai sivutuotepäämääriä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksiselitteisesti* kuten ilmasto ja ihmisoikeuspoliitikko sanoisi vastoin oikeita tapoja tai sivutuotepäämääriä😉

        Ja häntäkin tietysti häiritään jos tähän hyvin etäisesti viittaa, oman statuksen käyttäminen taas on etuoikeus😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sun on aika paha sanoa, kun et ole kenellekään kelvannut. Puhuttiin siis seksikkäästä tyttöystävästä, jota kaikki kuitenkin aina vonkaavat. Ei miesmäisestä.

        Seksikkäästä ??? Sinun mielestäsi .
        Kaikki muka vonkaavat , sehän riippuu millainen tyttö on luonteeltaan, jos hän sanoo että joku on ainoastaan vaan kaveri niin tyydy siihen et voi laittaa rajoja kellekään ihmiselle .
        Kamala ajatuskin että joku alkais tyyräämään elämää toiselta ihmiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö mukaan ystävämiehen tai ystävänaisen tapaamiseen? Miten hän on suhtautunut sinuun?
        Itse asiassa aika nopsaa uudet miesystävät katoaa kun sanoo että suostuu tapaamaan heitä vain oman puolison läsnäollessa. Jos se ei ole heille ok niin tietää mitä todellisuudessa hakevat.

        Myös se oma voi tulla ystäväksi naisen ystävän kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö mukaan ystävämiehen tai ystävänaisen tapaamiseen? Miten hän on suhtautunut sinuun?
        Itse asiassa aika nopsaa uudet miesystävät katoaa kun sanoo että suostuu tapaamaan heitä vain oman puolison läsnäollessa. Jos se ei ole heille ok niin tietää mitä todellisuudessa hakevat.

        Miksi ne katoaisivat koska he ovat ainoastaan YSTÄVIÄ joten ei ystäviä jätetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ystävät heti ehdottele. Siihen voi hyvinkin mennä 10v tai 15v kunnes ehdottelevat. Tämän olen saanut kokea. Aina lopulta miespuoliset ystävät ehdottelevat.

        Mutta nekin ehdottelut voi kuitata naurulla, siis oikea ystävä ei ehdottele mitään, ja jos naisella on vakituinen kumppani niin ailloin ystävä kunnioittaa naisen yksityis elämää.
        On se kamalaa jos båvielä nykyaikanakin katsellaan kieroon jos joku nainen ja mies ovat ainoastaan hyvät ystävät, ja molemmilla on omat rakastettunsa . Minä jättäisin sellaisen miehen joka alkaa rajoittamaan rajoittamaan minun ystäväpiiriäni, sillä eihän ystävien kanssa kanssa edes olla niin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli salailet asioita elämäsi tärkeimmältä henkilöltä? Varmaan petätkin. Muista että henkinen pettäminen törkeämpää kuin fyysinen.

        No niin siinähän se taas tuli se tyypillinen suomalainen kommentti.äjos ystävä esim kertoo että hän on masentunut kun toibånene vanhemmista on kuollut niin se jää kyllä kahden väliseksi asiaksi ä se joka on mustasukkaisen pilaa ainoastaan omat mahdollisuutensa suhteessa.
        Kuka nainen nykyään alistuisi siihen että puoliso on mustasukkainen , itse ottaisin sen loukkauksena, ja ettei minuun luoteta, ja taas jos ei luotto toimi niin ei toimi suhdekkaan .
        Niin yksinkertaista se on. Kukaan ei omista toista ihmistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pistä rakkaita ihmisiäni mihinkään tärkeysjärjestykseen. Jokainen heistä on tärkeä ja tilanne ratkaisee kuka "menee edelle". Sairas ajatus, että kumppani olisi jotenkin aina ykkönen. Ihminen, joka noin sanoo, ei selvästikään rakasta ketään.

        Yhdellä tutulla on hyvät välitä exäänsä jonka kanssa on ollut naimisissa , ja he ovat parhaat kaverit, mutta eivät rakastavaisia. Tuntuu kertoi että hänen poikaystävänsä saa raivokohtauksia kun hänellä on myös miespuolisia ystäviä töissä. Joten vaikka hän rakasti tätä poikaystävä niin teki loput suhteesta , kun tajusi ettei elämä mustasukkaisen kanssa ole elämisen arvoista . Niin että moni jättää vaikka rakastaminen, koska on viisasta eikä halua koko elämäänsä selitellä kenen kanssa on esim puhunut puhelimessa , ja kaikki ne tavalliset vakio kysymykset mitä näillä on. Kun eivät tajua että toinen ei ole hänen omaisuuttaan mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on.

        Ihan niin, minullakin ollut koko elämän työ mihin kuuluu ehdoton vaitiolo velvollisuus .
        Siis niitä ei asioita mitä tietää ei kerrota kellekään ei edes puolisolle. Olishan se kamalaa jos asiat jotka ovat salaisia joku lavertelisi jollekkin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että susta tulee automaattisesti kumppanisi ystävä? No ei tule.

        Pitäkööt kumppani omat ystävänsä, mä pidän omani. Enkä mä katselis hyvällä ystävääni, joka raahais mukanaan jatkuvasti kumppaniaan ystävätapaamiseen. En mä halua henkilökohtaisia asioitani vieraalle selitellä.

        xLiner

        Tästä tulikin mieleen. Mun yksi ex kaverini aina otti mukaan miehensä.. oli melko hankalaa jutella tyttöjen asioita. Eli en olisi halunnut hänelle jakaa elämääni. Varsinkin kun oli pientä sutinaa hänen kaverinsa kanssa.

        Mutta siis, että haluaisinko mennä edes puolison kavereiden järjestettävään ”poikieniltaan” niin en.. eli en kyllä tuppautuisi edes nais puoliseen ystävätapaamiseen. Koska olisin täysin ulkopuolinen ja tuskin nyt minulle kukaan haluaisi avautua elämästään. Eli lähinnä kokisin itse tilanteen todella epämiellyttäväksi kaikkien osalta.


    • Anonyymi

      "seksikäs tyttöystävä"

      Mjaa, onko sellaisia epäseksikkäitäkin olemassa, kun tuo mainittiin erikseen?
      Olisiko kysymys ollut luonteeltaan erilainen kysymällä "jos sinulla olisi epäseksikäs tyttöystävä":)

      • Anonyymi

        Mainitsin tämän koska on nuoriakin naisia jotka kivenkovaa väittävät ettei heitä ahdistella lainkaan julkisilla paikoilla.


      • Anonyymi

        Kysymys on hieman epärelefantti kun kuka pitää mitäkin seksikkäänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsin tämän koska on nuoriakin naisia jotka kivenkovaa väittävät ettei heitä ahdistella lainkaan julkisilla paikoilla.

        Ahdistelu ja seksikkyys eivät liity lainkaan toisiinsa. Myös epäseksikkään yksilöt kokevat ahdistelua js toisaalta läheskään kaikki seksikkäät eivät koe. Sillä omalla käytöksellä on paljon vaikutusta. Osan ihmisistä energia ja läsnäolo vaan on sellaista, ettei heitä ahdistella, vaikka ovatkin niin maan pirun seksikkäitä.


      • Anonyymi

        Hieno. 😊🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on hieman epärelefantti kun kuka pitää mitäkin seksikkäänä

        ..relevantti ja elephantti eri asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsin tämän koska on nuoriakin naisia jotka kivenkovaa väittävät ettei heitä ahdistella lainkaan julkisilla paikoilla.

        Ei, kyllä se on vanhempien naisten traumavalikoimaa väittää kivenkovaa ettei ole kohdannut mitään epäasiallisuuksia koskaan ja uli uli ei mitään mee tuuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistelu ja seksikkyys eivät liity lainkaan toisiinsa. Myös epäseksikkään yksilöt kokevat ahdistelua js toisaalta läheskään kaikki seksikkäät eivät koe. Sillä omalla käytöksellä on paljon vaikutusta. Osan ihmisistä energia ja läsnäolo vaan on sellaista, ettei heitä ahdistella, vaikka ovatkin niin maan pirun seksikkäitä.

        Minun mielestä tuo sinun energiahuuhaa kuulostaa vain toksiselta misogynialta.


      • Anonyymi

        Vain että kuvailee toisen seksikkääksi, kertoo paljon ihmisestä joka ei tarvitse ihmistä rinnalleen jos vaan seksikkyys vetää ainoastaan.
        Parasta kun lähdet lättiin se tytön luota , ei hän kuitenkaan tule lopettamaan tapaamasta ihan omia ystäviään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsin tämän koska on nuoriakin naisia jotka kivenkovaa väittävät ettei heitä ahdistella lainkaan julkisilla paikoilla.

        Jos niin sanovat niin ei ole kukaan ahdistellut. Ja kunnon nainen osaa junailleen sellaiset ihmiset kauemmaksi jos aåaletaan näyttämään mielenkiintoa häntä kohtaan ja hän ei tunne muuta kun jonkinlaista kaveruutta . Niin että ei tartte pelätä joka naisella on aina silloin sun tällöin sekin asia edessä että joku näyttää kiinnostusta . Mutta se ei merkitse mitään jos nainen rakastaa puolisoaan.
        Minun mieheni sanoi aina että hän on ylpeä seurassani silloinkin kun näkee että muitakin kiinnostaa. Kas kun tiesi että olen ainoastaan hänen naisensa .


    • Anonyymi

      vastaan jotasin mutta ei välttämättä liity alkuperäiäläiseen kysymykseen

      koska itseäni huvittaa todella paljon jokukin näytteli avaruussarjassa Brie-tyttö kun karkaavat jostain isosta aluksesta kuin taisteluplaneetta galaktika

    • Tottakai voi olla ja saa ihan vapaasti tavata. Ei oo ongelmaa sen suhteen. Tietenkin kummallakin on myös omat elämänsä mihin kuuluu omat ystävät oli he sitten miehiä tai naisia.🙂.

      • Anonyymi

        Menetkö tapaamisiin mukaan vai oletko edes tervetullut mukaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menetkö tapaamisiin mukaan vai oletko edes tervetullut mukaan?

        Voin mennä mukaankin mutta voin olla ihan hyvin menemättäkin ihan kuinka vaan enkä mä nyt nää yhtään mitään syytä miksi en muka olis tervetullut.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Voin mennä mukaankin mutta voin olla ihan hyvin menemättäkin ihan kuinka vaan enkä mä nyt nää yhtään mitään syytä miksi en muka olis tervetullut.🙂.

        Selvinnee äkkiä kun kysyt ni ei tarvi sunkaan turhaan viettää aikaa enempää tossunalla


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Voin mennä mukaankin mutta voin olla ihan hyvin menemättäkin ihan kuinka vaan enkä mä nyt nää yhtään mitään syytä miksi en muka olis tervetullut.🙂.

        Ne panee tapaamisissa, siinä sulle syy ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvinnee äkkiä kun kysyt ni ei tarvi sunkaan turhaan viettää aikaa enempää tossunalla

        En oo ikinä ollu tossunalla enkä koskaan tuu olemaankaan. Eikä oo mitään tarvetta edes kysellä moisia kun tiedän että niin halutessani voisin mukaankin mennä.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne panee tapaamisissa, siinä sulle syy ;)

        Ai ketkä niin tekee? Sulla taitaa nyt olla vähän virheellinen käsitys asioista.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En oo ikinä ollu tossunalla enkä koskaan tuu olemaankaan. Eikä oo mitään tarvetta edes kysellä moisia kun tiedän että niin halutessani voisin mukaankin mennä.😄.

        Siis tuollaisessa tilanteessa.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvinnee äkkiä kun kysyt ni ei tarvi sunkaan turhaan viettää aikaa enempää tossunalla

        Sinä joka puhut tossuallamolemisestamolempien epävarma ihminen joka näet naisen jotenkin kierosti. Oletko 50 luvun tuotetta jotenkin.änykään kun on tasarvo niin ei sanaa käytetä kas kun kumpikin päättää ainoastaan omasta elämästään, ja kuka haluaisi jonkun mustasukkaisen ääliön itelleen riesaksi.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai ketkä niin tekee? Sulla taitaa nyt olla vähän virheellinen käsitys asioista.😄.

        Panee, ????
        Sekö se on tämän ihmisen ainut huoli , paras kun pysyy poissa naisen lähettyviltä kuka tuollaisen kanssa edes haluaisi olla kun pelkää että ihmiset panee hahhahahhahhah
        Kunnon suhteessa ei niitä pelkoja edes ole, ne on vaan näiden epävarmojen vanhan aikaisia ajatuksia elämästä .kunneivät tiedä edes miten hoituva suhde toimii. Pano pelko päällä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Panee, ????
        Sekö se on tämän ihmisen ainut huoli , paras kun pysyy poissa naisen lähettyviltä kuka tuollaisen kanssa edes haluaisi olla kun pelkää että ihmiset panee hahhahahhahhah
        Kunnon suhteessa ei niitä pelkoja edes ole, ne on vaan näiden epävarmojen vanhan aikaisia ajatuksia elämästä .kunneivät tiedä edes miten hoituva suhde toimii. Pano pelko päällä .

        Joo luottamus, rehellisyys ja avoimuus on tärkeimpiä juttuja hyvässä ja kestävässä parisuhteessa. Ja kun niitä on niin ei ole mitään tarvetta millekään vahtimisille tai toisen panemisen pelkäämisille ja jos niitä rupee ilmeneen niin jotain on vialla pahasti ja asia kannattais nopeesti selvittää tai ei varmaan suhde muuten kauaa jatku.🙂.


    • Anonyymi

      Olen itse viisikymppinen.

      Kun olin nuori, niin oli tosi outoa, jos naisella oli miespuolisia ystäviä parisuhteen lisäksi. Sama koski miehiä. Se oli toki ok, jos ystävä oli sellainen, että sen pystyi tutustuttamaan kumppaniin. Harvoin pystyi. Nykyaikana kaikki on eri. Täytyy kai tuokin hyväksyä, vaikka riski se aina on. Suuri riski niinä päivinä, kun menee huonosti.

      • Anonyymi

        No mun exä syntynyt 92 ja pätee myös 80-luvulla syntyneisiin että "naisystävän" kanssa päädytään suhteeseen. En ole koskaan nähnyt tapausta missä tapailu "ystävänaisen" kanssa ei johtaisi seksiin
        .
        Kenties 2000-luvulla syntyneet poikkeaa 90-luvulla syntyneistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun exä syntynyt 92 ja pätee myös 80-luvulla syntyneisiin että "naisystävän" kanssa päädytään suhteeseen. En ole koskaan nähnyt tapausta missä tapailu "ystävänaisen" kanssa ei johtaisi seksiin
        .
        Kenties 2000-luvulla syntyneet poikkeaa 90-luvulla syntyneistä....

        Tiivistit todella hyvin. Juuri tuota tarkoitan. Ei mitään miespuolisia "ystäviä" voi omalle kumppanille millään tavalla esitellä. Ei sitä saa luontevaksi. Ja joo.. Ennemmin tai myöhemmin ne "ystävyydet" tosiaankin muuttuu pettämisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun exä syntynyt 92 ja pätee myös 80-luvulla syntyneisiin että "naisystävän" kanssa päädytään suhteeseen. En ole koskaan nähnyt tapausta missä tapailu "ystävänaisen" kanssa ei johtaisi seksiin
        .
        Kenties 2000-luvulla syntyneet poikkeaa 90-luvulla syntyneistä....

        No tuskimpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiivistit todella hyvin. Juuri tuota tarkoitan. Ei mitään miespuolisia "ystäviä" voi omalle kumppanille millään tavalla esitellä. Ei sitä saa luontevaksi. Ja joo.. Ennemmin tai myöhemmin ne "ystävyydet" tosiaankin muuttuu pettämisiksi.

        Joten mikä on tärkeää silloin kun on suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun exä syntynyt 92 ja pätee myös 80-luvulla syntyneisiin että "naisystävän" kanssa päädytään suhteeseen. En ole koskaan nähnyt tapausta missä tapailu "ystävänaisen" kanssa ei johtaisi seksiin
        .
        Kenties 2000-luvulla syntyneet poikkeaa 90-luvulla syntyneistä....

        Enpä ole moiseen törmännyt, vaikka kuulunkin noihin ikäluokkiin. Täysin yksilöistä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole moiseen törmännyt, vaikka kuulunkin noihin ikäluokkiin. Täysin yksilöistä kiinni.

        Joo voin myöntää että sekä minä että kaikki kumppanini ollaan oltu erittäin kysyttyä seuraa eli jonoa kummallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo voin myöntää että sekä minä että kaikki kumppanini ollaan oltu erittäin kysyttyä seuraa eli jonoa kummallakin.

        Samma här, mutta eipä tuollasia tarvitse normaalien ihmisten kanssa pelätä. Tollaset täysin kaikkien impulssien vietävissä olevat ovat tietysti varmaan oma lukunsa. Sellasta se varmaan on teillä, joilla ei pöksyt pysy jalassa edes pikaliimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma här, mutta eipä tuollasia tarvitse normaalien ihmisten kanssa pelätä. Tollaset täysin kaikkien impulssien vietävissä olevat ovat tietysti varmaan oma lukunsa. Sellasta se varmaan on teillä, joilla ei pöksyt pysy jalassa edes pikaliimalla.

        Mun miehet on ainakin puoli vuotta olleet ystävänaisen kanssa ennen pettämistä että älä puhu pikaliimasta..
        Sitä tässä koitin selittää että kun mies ja nainen ystävystyvät niin jos heillä menee hyvin niin kyllä se on rakkautta ja seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun miehet on ainakin puoli vuotta olleet ystävänaisen kanssa ennen pettämistä että älä puhu pikaliimasta..
        Sitä tässä koitin selittää että kun mies ja nainen ystävystyvät niin jos heillä menee hyvin niin kyllä se on rakkautta ja seksiä.

        Syytön minä siihen olen, että sinulle on aivan jumalattoman paska miesmaku. Ikävä kyllä kun on tyhmä, niin siitä joskus joutuu kärsimään. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytön minä siihen olen, että sinulle on aivan jumalattoman paska miesmaku. Ikävä kyllä kun on tyhmä, niin siitä joskus joutuu kärsimään. Otan osaa.

        Sä olet intohimoisesti mitätöinti tätä miespuolista trollaajaa kaikilla tavoilla joko sun itsetunto on kohonnut? Aikamoinen taikina sulla muhimassa siellä kyökkipsykologian kehdossasi. Lyttäät anonyymeja ja voitat jotain - mutta mitä?


      • Anonyymi

        Onhan niitä vieläkin olemassa, näitä tyyppejä niin naisissa kun miehissäkin. Se näyttää vaan ainoastaanhuonon itseluottamuksen eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiivistit todella hyvin. Juuri tuota tarkoitan. Ei mitään miespuolisia "ystäviä" voi omalle kumppanille millään tavalla esitellä. Ei sitä saa luontevaksi. Ja joo.. Ennemmin tai myöhemmin ne "ystävyydet" tosiaankin muuttuu pettämisiksi.

        Ei muuten muutu. Minulla on ollut vuosikymmeniä ystäviä vastakkaista sukupelseta mutta ei edes tulis mieleen että pilais hyvän ystävyyden viin. ystäväänsä ja puolisoonsa millään pettämisellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo voin myöntää että sekä minä että kaikki kumppanini ollaan oltu erittäin kysyttyä seuraa eli jonoa kummallakin.

        Päivän paras vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun miehet on ainakin puoli vuotta olleet ystävänaisen kanssa ennen pettämistä että älä puhu pikaliimasta..
        Sitä tässä koitin selittää että kun mies ja nainen ystävystyvät niin jos heillä menee hyvin niin kyllä se on rakkautta ja seksiä.

        Ailloin se eimole ollutkaan mitään ystävyyttä , joten ystävyys on niin kallisarvoinen asia ettei sitä pilää peittämällä , sillä juuri siihenhän ystävyys perustuukin että ei petetä ketään.


    • Anonyymi

      Ei hänen tarvitse olla seksikäskään kun saa ja pitääkin tavata kavereitaan. Käydä nyt aikuista ihmistä vahtimaan 🤦‍♂️

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        Onko sinulla lupa tulla tapaamisiin? Itse en antanut puolisoni tulla tapaamisiin koska olin ihastunut "ystävään"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla lupa tulla tapaamisiin? Itse en antanut puolisoni tulla tapaamisiin koska olin ihastunut "ystävään"

        En ole kiinnostunut lähtemään mukaan tapaamisiin. Kuten sanottua, en ala aikuista ihmistä vahtimaan.

        -Palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut lähtemään mukaan tapaamisiin. Kuten sanottua, en ala aikuista ihmistä vahtimaan.

        -Palstahessu

        Varaudu sukupuolitauteihin! Koska niitä saat tuolla ajattelutavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaudu sukupuolitauteihin! Koska niitä saat tuolla ajattelutavalla

        Hyppykuppa on urbaani legenda. Oikeasti jonkun pitää harrastaa seksiä, jotta taudit leviävät ja kaikki ihmiset eivät ole kuten sinä ja kykenemättömiä olemaan harrastamatta seksiä kaikkien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla lupa tulla tapaamisiin? Itse en antanut puolisoni tulla tapaamisiin koska olin ihastunut "ystävään"

        Näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaudu sukupuolitauteihin! Koska niitä saat tuolla ajattelutavalla

        Se että sinä olet saanut taudin ei suinkaan tarkoita sitä että kaikki muutkin saavat 😉 Sitten semmoinenkin juttu, että en edes ole parisuhteessa tällä hetkellä. Aloituksessahan kysyttiin että Jos on...

        -Palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla lupa tulla tapaamisiin? Itse en antanut puolisoni tulla tapaamisiin koska olin ihastunut "ystävään"

        Silloin tehdään välit selväksi puolison kanssa eikä olla kahden kanssa saman aikaisesti


    • Anonyymi

      Ehkä hänen on si fiksumpaa pariutua niiden kanssa jos ne kerta on tärkeämpiä kun poikaystävä

    • Anonyymi

      Oman kokemukseni mukaan riippuu ihan miehestä. Hyvän itsetunnon omistaville miehille tuo ei ole ongelma, mutta epävarmoille yksilöille on. Omaan elämän on sattunut ikävä kyllä myös tuollaisia epävarmoja yksilöitä.

      • Anonyymi

        Sama kokemus mullakin. Ihminen, jolla on hyvä itsetunto, ei toisen menemisiä vahdi. Eikä sen toisen tekemisiä edes pysty estämään, jos se on mennäkseen. Toisen ihmisen vahtimiseen ei kannata aikaansa tuhlata, menköön jos on mennäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus mullakin. Ihminen, jolla on hyvä itsetunto, ei toisen menemisiä vahdi. Eikä sen toisen tekemisiä edes pysty estämään, jos se on mennäkseen. Toisen ihmisen vahtimiseen ei kannata aikaansa tuhlata, menköön jos on mennäkseen.

        Se pointti onkin siinä että minusta tuntuu että minut häpäistään ja nolataan kun petetään Ystävän kanssa. Täytyy olla todella sinisilmäinen jos uskoo molemmimpuolisiin viattomiin ystävätapaamisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pointti onkin siinä että minusta tuntuu että minut häpäistään ja nolataan kun petetään Ystävän kanssa. Täytyy olla todella sinisilmäinen jos uskoo molemmimpuolisiin viattomiin ystävätapaamisiin.

        No just niin. Ei lisättävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pointti onkin siinä että minusta tuntuu että minut häpäistään ja nolataan kun petetään Ystävän kanssa. Täytyy olla todella sinisilmäinen jos uskoo molemmimpuolisiin viattomiin ystävätapaamisiin.

        eihän sille mitään mahda, että on noin neuroottinen ja omistaa äärimmäisen heikon itsetunnon. Kyllä se varmasti elämää vaikeuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän sille mitään mahda, että on noin neuroottinen ja omistaa äärimmäisen heikon itsetunnon. Kyllä se varmasti elämää vaikeuttaa.

        Mitä ihmettä mussutat? Ihan itseolen kokenut ja oppinut enkä enää ole niin sinisilmäinen niinkuin ennen olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä mussutat? Ihan itseolen kokenut ja oppinut enkä enää ole niin sinisilmäinen niinkuin ennen olin.

        Sinähän se siinä mussutat. Kyllä mä voin ottaa osaa siihen, että sinun on tarvinut oppi kantapään kautta. Ei se kuitenkaan minun elämääni mitään vaikuta, että sinä olet ollut tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se siinä mussutat. Kyllä mä voin ottaa osaa siihen, että sinun on tarvinut oppi kantapään kautta. Ei se kuitenkaan minun elämääni mitään vaikuta, että sinä olet ollut tyhmä.

        Mutta on se helvetin sääli, että tyhmyyden seyrauksena on mennyt vielä itsetuntokin ja ihmisestä on tullut neuroottinen. Sellaista ne traumat kaiketi sitten teettävät, ettei enää kykene suhtautumaan maailmaan ja ihmisiin normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pointti onkin siinä että minusta tuntuu että minut häpäistään ja nolataan kun petetään Ystävän kanssa. Täytyy olla todella sinisilmäinen jos uskoo molemmimpuolisiin viattomiin ystävätapaamisiin.

        Jaa että sinunko se häpeä nyt yhtäkkiä onkin . Jos joku pettää niin se on ainoastaan sen ihmisen häpeä . Luuletko että sinun vähäinen miehuutensa kärsii siitä jos joku ei ehkä haluakaan olla sinun. Kanssasi. Eikä ihme olisikaan, sillä mustasukkaisen miehen kanssa ei kukaan nykyaikana edes haluaisi olla.
        Joten et ole kypsä suhteeseen naisen kanssa, noilla ajatuksilla , parmpi kun lopetat alkuunsa jos sulla nyt muka on suhde, se kun et luotabtposeen sillä rakkaus suhdeteen ensimmäinen ehto on juuri luottamus, mutta siihen kykenee itsensä tuntevat miehet ainoastaan. Ei mitkään uskottomuutta pelkäävät nulikat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on se helvetin sääli, että tyhmyyden seyrauksena on mennyt vielä itsetuntokin ja ihmisestä on tullut neuroottinen. Sellaista ne traumat kaiketi sitten teettävät, ettei enää kykene suhtautumaan maailmaan ja ihmisiin normaalisti.

        Siitäkään et voi ketään syyttää. Ainoastaan se on sinun omaa reagointiasi .
        Pitää valita puoliso jolla on arvoja mitä tulee suhteeseen . Niin tekee miehet jotka ovat sinut itsensä kanssa


    • Anonyymi

      Kyllä ne heterojannut tiedetään. Pian nainen ja heterojannu tekevät yhdessä matkan Ranskaan, missä tapahtuu vaikka mitä!

    • Hah
      Vain hyvin typerä tyttöystävä ryhtyisi vaihtamaan minua johonkin toiseen.

      • Eli siis ihan sama keitä näkee ja missä.


      • Anonyymi

        Tuo on terve asenne. Jos ei toiselle kelpaa, niin menköön sitten. Minunkaan rinnallani ei ole mikään pakko viihtyä, jos mielestään jostain paremman löytää. 👍


      • Anonyymi

        Totta. Onhan se ok että sinua silti petetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on terve asenne. Jos ei toiselle kelpaa, niin menköön sitten. Minunkaan rinnallani ei ole mikään pakko viihtyä, jos mielestään jostain paremman löytää. 👍

        Pettäminen ystävän kanssa voi kestää vuosia, tiedoksi sinullekin. Jopa vuosikymmeniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Onhan se ok että sinua silti petetään?

        Sinä et nyt ole tässä asiassa ihan kartalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen ystävän kanssa voi kestää vuosia, tiedoksi sinullekin. Jopa vuosikymmeniä.

        Voi voi, maailmassa on kaikenlaista. Vaan kaikki eivät ole kuten sinä ja muutamat muut tässäkin ketjussa kirjoittelevat, joille ei ole minkäänlaista impulssikontrollia - sukuelimet olisivat teillä heti sisäkkäin kaikkien kanssa, jos vaan samaan huoneeseen eksytte. Kaikki ihmiset eivät ole noin säälittäviä olentoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen ystävän kanssa voi kestää vuosia, tiedoksi sinullekin. Jopa vuosikymmeniä.

        No harvinaisen tyhmä olet, jos sulle on tuollaisia käynyt. Nuo pettämiset käyvät kyllä nopesti ilmi, jos vaan omistaa aivot ja osaa käyttää niitä. Ja jos sellaista ilmenee, niin se on bye bye. Molemmat osapuolet tietävät, että se vapaasti saa kulkea, mutta se on kerrasta poikki, jos ei osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, maailmassa on kaikenlaista. Vaan kaikki eivät ole kuten sinä ja muutamat muut tässäkin ketjussa kirjoittelevat, joille ei ole minkäänlaista impulssikontrollia - sukuelimet olisivat teillä heti sisäkkäin kaikkien kanssa, jos vaan samaan huoneeseen eksytte. Kaikki ihmiset eivät ole noin säälittäviä olentoja.

        Aloitus on tehty miehestä, ei aloittajasta itsestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harvinaisen tyhmä olet, jos sulle on tuollaisia käynyt. Nuo pettämiset käyvät kyllä nopesti ilmi, jos vaan omistaa aivot ja osaa käyttää niitä. Ja jos sellaista ilmenee, niin se on bye bye. Molemmat osapuolet tietävät, että se vapaasti saa kulkea, mutta se on kerrasta poikki, jos ei osaa käyttäytyä.

        Älä mua tyhmäksi hauku. Minä olin se joka petti vuosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mua tyhmäksi hauku. Minä olin se joka petti vuosia

        No sitten sulla oli harvinaisen tyhmä kumppani ja outoa kehuskella moisella, pettämisellä tai kumppanilla, jonka äly on tasoa kumisaapas. Kun toisen tuntee oikeasti ja omaa edes vähän ihmistuntemusta, niin sen tietää alle minuutissa, jos toinen on ollut väärillä teillä, oli sitten pettämistä tai jotain muuta. Oma intuitioni näissä asioissa on ollut aina täysin pettämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on tehty miehestä, ei aloittajasta itsestään

        Ihminen on ihminen sukuelimistä riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on tehty miehestä, ei aloittajasta itsestään

        Aloittaja on mies, eikä nainen…tästäkö syystä tätä ätmin höhlää galluppia on tiirailu päiväkausia, että joku nainen muka luennoisi kuin vanhan ajan kiivas pappi tai vastaava😀 Misogynia ilmeisesti vie suhteellisuudentajun kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten sulla oli harvinaisen tyhmä kumppani ja outoa kehuskella moisella, pettämisellä tai kumppanilla, jonka äly on tasoa kumisaapas. Kun toisen tuntee oikeasti ja omaa edes vähän ihmistuntemusta, niin sen tietää alle minuutissa, jos toinen on ollut väärillä teillä, oli sitten pettämistä tai jotain muuta. Oma intuitioni näissä asioissa on ollut aina täysin pettämätön.

        Jotainhan se pitää keksaista itsetuntoaan kohottaakseen


    • Anonyymi

      Tottakai on! Nykyaikana voidaan olla kaikkien kanssa kavereita!

      Suomennus:
      Ihminen ei ole eläimenä muuttunut mihinkään, vaan sekä mies, että nainen ovat mustasukkaisia ja haluavat toisaalta esittää sitä, etteivät olisi mustiksia, mutta kuitenkin kamppailevat senkin tunteen kanssa, että ei tätä halveksuttua piirrettä toisi esille edes anonyymifoorumilla.

      Mutta kyllä se jossain aina esille tulee. Vaikka jotkut osaavat tunteensa peittää ja olla tuomatta sitä sanalliseen muotoon, jokin haju siitä kanssakäymiseen tulee.

      • Anonyymi

        Puhu ihan vain omasta itsestäsi. Minä en ole koskaan elämässäni ollut mustasukkainen. Ei ole mitään mitä tulla esiin.


      • Anonyymi

        Sinä ilmeisesti. Mutta älä ahdistu. Ei mustasukkaisuudessa mitään väärää ole, kunhan pidät sen järjen rajoissa. Kyllä moni mustasukkaisuuttakin sietää. Esimerkiksi minä tosin en siedä sitä ja poistun, jos toinen alkaa sellaista osoittaa.


    • Anonyymi

      Ainakin mulle tämä keskustelu selvensi, mä pysyn sinkkuna lopun ikääni.
      Selvyyden vuoksi, mä itse olen mustasukkainen muija, silloin kun syytä löytyy!
      En kuitenkaan ala vahtimaan kumppanin edesottamuksia, syystä ett ne olisivat
      ehkä turhankin aikaa kuluttavia, riipuen tietysti miehen ammatista.

      Jos kumppaniinsa ei luota, millainen suhde se olisi; pari mustasukkaista yhdessä ja torailua aamusta iltaan. Ei kiitos! Raja menee siinä; jos mies jää petoksesta kiinni, meidän suhteemme loppui siihen! Asialle ei ole olemassa mitään selityksiä, hän on silloin jo valintansa tehnyt! Perus asia, josta mä pidän yhä kiinni; ystävät ovat ystäviä ja pysyvät ystävinä, ilman sukupuolisuhdetta! Jokainen tekee omat valintansa.
      trollikka

      • Anonyymi

        Hienoa mies, että jaksat viihdyttää ihmisiä näissä gallupeissas eri karikatyyreilla, elävöittää keskustelua heti


    • Anonyymi

      "jos teillä on seksikäs tyttöystävä" - AP

      Juuri tässä kohtaa pitää hälytyskellot soida.

      Seksikäs tyttöystävä on usein myös halukas, ja sellaista naistaa pitää vahtia vielä puumaiässäkin.
      Mulla oli yksi seksikäs nymfo jota pääsin kerran panemaan. Sitten hän löysi uuden miehen vajaassa viikossa. Varmaan senkin kanssa pantiin ekana.

      • Mitäpä siinä mikään vahtiminen auttaa? Ei ketään voi omistaa. Suhde kuuluu vapaaehtoiseen yhdessä olemiseen. Jos toinen kokee olevansa haluttua tavaraa muuallakin, niin varmaan veri vetää naimaan muidenkin kanssa. Siitä vaan sitten...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäpä siinä mikään vahtiminen auttaa? Ei ketään voi omistaa. Suhde kuuluu vapaaehtoiseen yhdessä olemiseen. Jos toinen kokee olevansa haluttua tavaraa muuallakin, niin varmaan veri vetää naimaan muidenkin kanssa. Siitä vaan sitten...

        Seksikäs nainen ei ole hyvä tyttöystävä. Tilalle löysin aika tylsän näköisen naisen, ei mikään kaunis eikä haluttava, mutta kuitenkin pantava. Nykyään asutaan yhdessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksikäs nainen ei ole hyvä tyttöystävä. Tilalle löysin aika tylsän näköisen naisen, ei mikään kaunis eikä haluttava, mutta kuitenkin pantava. Nykyään asutaan yhdessä.

        Niin... Se on miten sen ottaa.. Ja onhan se seksikkyyskin katsojan silmässä.
        Mutta on se totta varmasti, että mitä kauniinpi on nainen, niin sitä enemmän sitä haluaa muutkin, eikä jätä rauhaan, vaikka on varattu. Sitten on houkutus mennä kokeilemaan seksiä muidenkin kanssa kuin vain oman partnerin kanssa. Ihminen kun ei ole mikään yksiavioinen olento oikeasti, vaan koko ajan kiimassa ja näkee houkutuksia ympärillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikäs nainen ei ole hyvä tyttöystävä. Tilalle löysin aika tylsän näköisen naisen, ei mikään kaunis eikä haluttava, mutta kuitenkin pantava. Nykyään asutaan yhdessä.

        Ja sitten kuolaat minun laisten perään kun ihastumisvaihe ohi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... Se on miten sen ottaa.. Ja onhan se seksikkyyskin katsojan silmässä.
        Mutta on se totta varmasti, että mitä kauniinpi on nainen, niin sitä enemmän sitä haluaa muutkin, eikä jätä rauhaan, vaikka on varattu. Sitten on houkutus mennä kokeilemaan seksiä muidenkin kanssa kuin vain oman partnerin kanssa. Ihminen kun ei ole mikään yksiavioinen olento oikeasti, vaan koko ajan kiimassa ja näkee houkutuksia ympärillään.

        Kyllä se sormus sormessa vähän rauhottaa mutta 5-10% miehistä jallittamassa silti. Oma lukunsa nämä ääliöt jotka eivät edes tarkasta onko varattu vai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sormus sormessa vähän rauhottaa mutta 5-10% miehistä jallittamassa silti. Oma lukunsa nämä ääliöt jotka eivät edes tarkasta onko varattu vai ei.

        Se rauhoittaa vaan niiden kunnollisten ja kilttien miesten osalta. Jotkut taas voivat nähdä sormuksen sormessa vaan haasteena. Ja pelkkää panoa vaan osa tavoittelee, niin se on ihan sama onko toinen varattu vaiko ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sormus sormessa vähän rauhottaa mutta 5-10% miehistä jallittamassa silti. Oma lukunsa nämä ääliöt jotka eivät edes tarkasta onko varattu vai ei.

        Jaa, oma kokemukseni on kyllä täysin päinvastainen. Sormus on varsinainen magneetti, jota useimmat lähtevät kokeilemaan. Ilman sormusta sormessa on rauhallisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, oma kokemukseni on kyllä täysin päinvastainen. Sormus on varsinainen magneetti, jota useimmat lähtevät kokeilemaan. Ilman sormusta sormessa on rauhallisempaa.

        Olet todella sivistymättömien seurassa. Itse olen absolitisti eli en tapaa humaltuneita


      • Anonyymi

        Itse alan kaikki suhteet seksillä ja hyvin pyyhkii. Terve ihminen harrastaa seksiä joka päivä. Sairaalla ei käy seksi edes mielessä joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella sivistymättömien seurassa. Itse olen absolitisti eli en tapaa humaltuneita

        En minäkään, vaikka en absolutisti olekaan. Sellaista se on, että sormus on magneetti ja pajon rauhallisempaa on kun ei moista kapistusta huoli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin... Se on miten sen ottaa.. Ja onhan se seksikkyyskin katsojan silmässä.
        Mutta on se totta varmasti, että mitä kauniinpi on nainen, niin sitä enemmän sitä haluaa muutkin, eikä jätä rauhaan, vaikka on varattu. Sitten on houkutus mennä kokeilemaan seksiä muidenkin kanssa kuin vain oman partnerin kanssa. Ihminen kun ei ole mikään yksiavioinen olento oikeasti, vaan koko ajan kiimassa ja näkee houkutuksia ympärillään.

        Älä yleistä. Kerrot itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä yleistä. Kerrot itsestäsi.

        En kertonut itsestäni. Minua uskollisempaa miestä saa hakea.


      • Anonyymi

        Siinähän se asian ydin onkin että aikuista ihmistä pitäisi vahtia jotenkin, et omista toista ihmistä silloin ei tartte vahtiakkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikäs nainen ei ole hyvä tyttöystävä. Tilalle löysin aika tylsän näköisen naisen, ei mikään kaunis eikä haluttava, mutta kuitenkin pantava. Nykyään asutaan yhdessä.

        Noilla sanoilla selvitti mikä olet.


    • Saahan niitä kavereita olla, mutta jos ne ovat jotain panokavereita, niin sitten saa nainen mennä ja panna niitä... En aio sellaista sietää.

    • Kyllä saa tavata ja olla heteromiesystävien kanssa. Ei ole minulta pois.
      Oikeastaan päinvastoin. Hyvät suhteet perustuu luottamukseen ja tuo lisää sitä.
      Lisäksi varmaan sille naiselle ne ystävät ovat tärkeitä, joten hänkin pitää siitä, että voi elää suhteessa yhä elämäänsä, mihin kuuluu nuo ystävät.

      Jos pelkää pettämistä ja siksi ei laskisi toista johonkin, on jotenkin epätoivoista yritystä estää jotain mikä tapahtuisi jokatapauksessa jos siihen on tarvetta. Parempi käyttää energiaa siihen, ettei sitä tarvetta ole, tai tule. 🙂 Olla niin hyvä mies, että muuta ei tartte. 😁

      • Anonyymi

        Jos on sinkkunainen jolla miespuolisia ystäviä ----> juoskaa karkuun niin kovaa kuin pääsette

        Jos on sinkkumies jolla naispuolisia ystäviä ----> juoskaa karkuun niin kovaa kun pääsette.

        Tämä koskee molempia sukupuolia: tavallisella ihmisellä ei ole mitään ongelmaa ystävystyä vain sellaisten kanssa joiden kanssa ei voi saada lapsia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on sinkkunainen jolla miespuolisia ystäviä ----> juoskaa karkuun niin kovaa kuin pääsette

        Jos on sinkkumies jolla naispuolisia ystäviä ----> juoskaa karkuun niin kovaa kun pääsette.

        Tämä koskee molempia sukupuolia: tavallisella ihmisellä ei ole mitään ongelmaa ystävystyä vain sellaisten kanssa joiden kanssa ei voi saada lapsia

        Sun mielipide... selvä.

        Mutta se ei muuta mun mielipidettä. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sun mielipide... selvä.

        Mutta se ei muuta mun mielipidettä. 😊

        Älä ole naiivi kumminkaan. Jollet sitten ole polyamorinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naiivi kumminkaan. Jollet sitten ole polyamorinen

        En ole kumpaakaan.


      • Anonyymi

        Saat tämän kuulostamaan jotenkin rajottavalta ja sairaalta. Ei kyse ole siitä laskeeko toista "ystävää" tapaamaan vai ei. Kyse on siitä että puolison tulee EDES SEN VERRAN kunnioittaa kumppaniaan ettei lähde yksin tapaamaan "ystävää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat tämän kuulostamaan jotenkin rajottavalta ja sairaalta. Ei kyse ole siitä laskeeko toista "ystävää" tapaamaan vai ei. Kyse on siitä että puolison tulee EDES SEN VERRAN kunnioittaa kumppaniaan ettei lähde yksin tapaamaan "ystävää".

        Noin neuroottisesta tapauksesta ei koskaan tule kumppania. Antaa noin löperön ihmisen lentää ihan vapaana kukasta kukkaan, kun et kerta kykene olemaan pettämättä. Kertoo ihan tarpeeksi, että edes kuvittelee tuollaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin neuroottisesta tapauksesta ei koskaan tule kumppania. Antaa noin löperön ihmisen lentää ihan vapaana kukasta kukkaan, kun et kerta kykene olemaan pettämättä. Kertoo ihan tarpeeksi, että edes kuvittelee tuollaisia.

        Heh... nyt vedät jo sanoja suuhuni.

        Ei minun tarvitse pettää. Jos en ole suhteeseen tyytyväinen, sanon sen.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Heh... nyt vedät jo sanoja suuhuni.

        Ei minun tarvitse pettää. Jos en ole suhteeseen tyytyväinen, sanon sen.

        Enhän minä tuota sinulle kirjoittanut. Kato nyt tarkemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä tuota sinulle kirjoittanut. Kato nyt tarkemmin.

        Luulin, että kirjoitit kaksi kommenttia peräkkäin...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Luulin, että kirjoitit kaksi kommenttia peräkkäin...

        Et tainnut lukea ajatuksen kanssa. No mutta eipä se mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut lukea ajatuksen kanssa. No mutta eipä se mitään.

        En kai sitten...


    • Anonyymi

      Sille ei voi mitään jos toinen pettää, turhanpäiväinen rajoittaminen vain lisää tätä mahdollisuutta.

      Yksi mitä otan jo ajoissa selville on se että nainen ymmärtää sen faktan että miehet tulevat pyrkimään hänen pikkareihinsa, kukin tasollaan mutta pohjimmiltaan todellakin. Jos nainen ymmärtää tämän niin hän ei tule "yllätetyksi" ainakaan.

      Lopultakin se mitä voi tehdä on koittaa hankkia itselleen selkärangallisen naaraan jolla on kyky selvitä suhteen negatiivisistakin osioista ilman ulkopuolista seksuaaliromanttista tunkkia. Ja toinen mitä voi tehdä on katsella raitis nainen, alkoholi kun promotoi kaikenlaista liskonaivoista touhuamista niin tuokin kalteva pinta kannattaa poistaa.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Viinaan menevät naiset pettävät herkästi. Olen poistunut ravintoloista naitujen naisten kanssa.
        Samoin yksi tyttöystävistäni antoi "vahingossa" firman pippaloissa. Tuon jälkeen ainoa plussa hänessä oli rehellisyys. Ei peitellyt pettämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti. Viinaan menevät naiset pettävät herkästi. Olen poistunut ravintoloista naitujen naisten kanssa.
        Samoin yksi tyttöystävistäni antoi "vahingossa" firman pippaloissa. Tuon jälkeen ainoa plussa hänessä oli rehellisyys. Ei peitellyt pettämistä.

        Totta kai, alkoholi kun poistaa estoja. Sitä on paljon helpommin viettiensä vietävissä ja kun meno äityy seksuaaliseksi, niin se on menoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta kai, alkoholi kun poistaa estoja. Sitä on paljon helpommin viettiensä vietävissä ja kun meno äityy seksuaaliseksi, niin se on menoa.

        Ei poista vain estoja vaan koko hienoavaraisen korkeamman arvojärjestelmän, estoen poistaminen on vain pintaraapaisu alkoholin vaikutusmekanismissa, ilmeisin sellainen.

        Siihen on syynsä miksi sotilaat ovat usein humalassa, mielellään myös taistelussa. Ei toi moraali/arvojärjestelmä pääse pahemmin häiritsemään suoritusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei poista vain estoja vaan koko hienoavaraisen korkeamman arvojärjestelmän, estoen poistaminen on vain pintaraapaisu alkoholin vaikutusmekanismissa, ilmeisin sellainen.

        Siihen on syynsä miksi sotilaat ovat usein humalassa, mielellään myös taistelussa. Ei toi moraali/arvojärjestelmä pääse pahemmin häiritsemään suoritusta.

        Tottakai näin. Ihminen on myös rehellisimmillään humalassa.


      • Anonyymi

        Tietysti pettämisen todennäköisyys on vähäisempää kun ollaan yhdessä eikä erillään


      • mustasusi kirjoitti:

        Tottakai näin. Ihminen on myös rehellisimmillään humalassa.

        Ja kun nämä asiat tiedostaa, ei tarvitse ihmetellä, miksi päihteitä halutaan käyttää. Ne muutavat niin paljon todellisuudentajua ja poistaa ikäviä estoja yms. Elämä on paljon hauskempaa substanssien vaikutuksen alaisena, sen aikaa kun sitä kestää. Ihminen ei aina jaksa olla vastuullinen ja järkevä olento.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja kun nämä asiat tiedostaa, ei tarvitse ihmetellä, miksi päihteitä halutaan käyttää. Ne muutavat niin paljon todellisuudentajua ja poistaa ikäviä estoja yms. Elämä on paljon hauskempaa substanssien vaikutuksen alaisena, sen aikaa kun sitä kestää. Ihminen ei aina jaksa olla vastuullinen ja järkevä olento.

        Mutta riskitöntä niiden käyttö ei ole...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tottakai näin. Ihminen on myös rehellisimmillään humalassa.

        Miten niin? Jos se arvo/moraalikudelma joka meitä pitää selvinpäin kasassa ja muodostaa yhtälailla todellisen itsemme... miten sen poistaminen on rehellistä? Eihän silloin lopputulos edusta sitä ihmistä, vaan palaa hänestä.

        Yksinkertainen totuus ei ole koko totuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Jos se arvo/moraalikudelma joka meitä pitää selvinpäin kasassa ja muodostaa yhtälailla todellisen itsemme... miten sen poistaminen on rehellistä? Eihän silloin lopputulos edusta sitä ihmistä, vaan palaa hänestä.

        Yksinkertainen totuus ei ole koko totuus.

        Se mitä suusta silloin päästää.


      • Anonyymi

        Kyllähän siinä on naisellakin oma järki pelissä mukana. Jos pettää niin ei ole kypsä suhteeseen ,
        Joten älä huolehdi hänen pikkaireista mitenkään aikuinen ihminen huolehtii itse omat asiansa
        Ja vaatimalla ei ketään omisteta, jos ei kiinnosta vakisuhde toista niin paras tehdä loppuu suhteesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kun nämä asiat tiedostaa, ei tarvitse ihmetellä, miksi päihteitä halutaan käyttää. Ne muutavat niin paljon todellisuudentajua ja poistaa ikäviä estoja yms. Elämä on paljon hauskempaa substanssien vaikutuksen alaisena, sen aikaa kun sitä kestää. Ihminen ei aina jaksa olla vastuullinen ja järkevä olento.

        Onhan se niin että viina tuhoaa paljon, ja mielestäni ei silloin olla kypsiä suhteeseen jos ei kestä edes selvän puolisoaan . Nainen joka on räkä kännissä harva se pyhän aika,millainen äiti hänestä silloin tulee . Kyllä jos perheen perustaa niin tekee sen ihmisen kanssa jolle viina ei ole elämän ehto. Ruuan kanssa voi ottaa lasin viiniä , mutta kun ollaan juomassa kunnon humalaa niin jossain on silloin vika


    • Anonyymi

      Oöetlp tyhmä kuin teemu tai joku muu eläin?

    • Anonyymi

      voimistelija tytöt o vat aika voimakkaita

      todella huvittava juttu: kun galacticassa... wing-man... joku Brie-niminen tyttö ei pitäisi sinun olla ollenkaan olet siis

    • Anonyymi

      Toki jos ne on ystävinä mutta ennen kuin laitan lusikkani soppaan haluan ottaa selvää että ne varmasti on ystäviä. Alkupäässä on vielä helpompi hypätä junasta kuin sitten kun on menty jo pitkälle asemasta.

      • Anonyymi

        Mä en kiellä tekemästä mitään mutta voin itseni puolesta tehdä päätöksen olenko jossain kuviossa mukana vai en.


      • Anonyymi

        Hyvä keino selvittää ystävyys on mennä tapaamiseen kolmanneksi pyöräksi ja katsoa onko ystävyksillä sitä kuuluisaa kemiaa vaiko ei. Jos on vahvasti kemiaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta niin sillon olet kolmas pyörä ja heidän kuuluisi olla toistensa kanssa suhteessa, ei sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä keino selvittää ystävyys on mennä tapaamiseen kolmanneksi pyöräksi ja katsoa onko ystävyksillä sitä kuuluisaa kemiaa vaiko ei. Jos on vahvasti kemiaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta niin sillon olet kolmas pyörä ja heidän kuuluisi olla toistensa kanssa suhteessa, ei sinun.

        Hämmentäviä nämä teidän kuvaukset ystävyydestä. Mitä ihmeen paita ja perse ne kaksin kulkee touhua noi teidän ystävyydet oikein on? En mä nyhjää juuri koskaan kaksin samansukupuolistenkaan ystävieni kanssa, joten miksi hitossa toimisin niin erisukupuolisenkaan kanssa. Ihme touhua ja kuvitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentäviä nämä teidän kuvaukset ystävyydestä. Mitä ihmeen paita ja perse ne kaksin kulkee touhua noi teidän ystävyydet oikein on? En mä nyhjää juuri koskaan kaksin samansukupuolistenkaan ystävieni kanssa, joten miksi hitossa toimisin niin erisukupuolisenkaan kanssa. Ihme touhua ja kuvitelmia.

        Kyllä mun ystävät on hyvin läheisiä ja jaan niiden kanssa liki kaiken. Siksi on tärkeää ettei heidän kanssa voi harrastaa seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun ystävät on hyvin läheisiä ja jaan niiden kanssa liki kaiken. Siksi on tärkeää ettei heidän kanssa voi harrastaa seksiä.

        Läheisiä kyllä, mutta sehän ei liitykään tuohon mitenkään. Ei mulla ole tarpene nyhjätä saman peiton alla naispuolistenkaan ystävieni kanssa. En tietenkään sano, ettetkö sinä saa, kun olette niin kovin "läheisiä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mun ystävät on hyvin läheisiä ja jaan niiden kanssa liki kaiken. Siksi on tärkeää ettei heidän kanssa voi harrastaa seksiä.

        Ja juuri tuosta syystä mulle ei tuota minkäänlaista ongelmaan nukkua vaikka samassa sängyssäkin miehen kanssa, ilman että tapahtuu mitään nukkumista kummempaa. Mä en ole niin "läheinen" ystävieni kanssa kuin sinä, mutta toki tuo "läheisyys" selittää kummasti, että ei voisi olla miestä panematta. sun kohdallasi kannattaisi varmasti siis olla mustasukkainen niistä naispuolisistakin ystävistä, tehän jaatte kaiken. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisiä kyllä, mutta sehän ei liitykään tuohon mitenkään. Ei mulla ole tarpene nyhjätä saman peiton alla naispuolistenkaan ystävieni kanssa. En tietenkään sano, ettetkö sinä saa, kun olette niin kovin "läheisiä".

        Ystävän kanssa ollaan kotona joka huoneessa, käydään lenkillä syömässä ja saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävän kanssa ollaan kotona joka huoneessa, käydään lenkillä syömässä ja saunassa.

        Sinulle on mielenkiintoinen määritelmä ystävistä. Aika rajoittunut. Minun ei ole mikään pakkoa saunoa ystävän kanssa. Mä viihdyn saunassa kaikkein parhaiten ihan yksinäni, en tarvitse sinne ystäviä.

        En näe mitään tarvetta pyöriä kotonani ystävän kanssa. Tapaan ystäviäni paljon mielummin muualla kuin kotona tai heidän kotonaan, jos ei siellä nyt sitten ole isompi porukka koolla. Mitään järkeä nyhjätä jossain kotona.

        Lenkillä ja syömässä, kyllä. En tosin pidä tapanani hässiä puskissa lenkkipoluilla, tai ravintoloiden pöydissä tai vessoissakaan. Lenkkeily ja syömässä käyminen ovat siis itselleni täysin turvallisia harrasteita ystävän sukupuolesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on mielenkiintoinen määritelmä ystävistä. Aika rajoittunut. Minun ei ole mikään pakkoa saunoa ystävän kanssa. Mä viihdyn saunassa kaikkein parhaiten ihan yksinäni, en tarvitse sinne ystäviä.

        En näe mitään tarvetta pyöriä kotonani ystävän kanssa. Tapaan ystäviäni paljon mielummin muualla kuin kotona tai heidän kotonaan, jos ei siellä nyt sitten ole isompi porukka koolla. Mitään järkeä nyhjätä jossain kotona.

        Lenkillä ja syömässä, kyllä. En tosin pidä tapanani hässiä puskissa lenkkipoluilla, tai ravintoloiden pöydissä tai vessoissakaan. Lenkkeily ja syömässä käyminen ovat siis itselleni täysin turvallisia harrasteita ystävän sukupuolesta riippumatta.

        Mullakin on monta ystävää, joiden kanssa en ole koskaan saunonut. Saunominen nyt ei vain kuulu niihin asioihin, joita tekisin ystävieni kanssa. En tiennyt, että yhdessä saunominen on joku ystävyyden välttämättömyys. En mä sauno yhdessä edes kumppanini kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on mielenkiintoinen määritelmä ystävistä. Aika rajoittunut. Minun ei ole mikään pakkoa saunoa ystävän kanssa. Mä viihdyn saunassa kaikkein parhaiten ihan yksinäni, en tarvitse sinne ystäviä.

        En näe mitään tarvetta pyöriä kotonani ystävän kanssa. Tapaan ystäviäni paljon mielummin muualla kuin kotona tai heidän kotonaan, jos ei siellä nyt sitten ole isompi porukka koolla. Mitään järkeä nyhjätä jossain kotona.

        Lenkillä ja syömässä, kyllä. En tosin pidä tapanani hässiä puskissa lenkkipoluilla, tai ravintoloiden pöydissä tai vessoissakaan. Lenkkeily ja syömässä käyminen ovat siis itselleni täysin turvallisia harrasteita ystävän sukupuolesta riippumatta.

        Turvallista? Joudutko miettimään mikä on ystävän kanssa turvallista ja mikä ei??

        Ystävän tunnistaa juuri siitä ettei ole yhden yhtä _paikkaa_ minne ystävän kanssa ei voisi mennä. Ystävään luotetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallista? Joudutko miettimään mikä on ystävän kanssa turvallista ja mikä ei??

        Ystävän tunnistaa juuri siitä ettei ole yhden yhtä _paikkaa_ minne ystävän kanssa ei voisi mennä. Ystävään luotetaan.

        Sehän oli aloittajan ongelma, ei minun. En tiedä oletko sinä aloittaja. Jos et niin lue ihmeessä aloitus ja tajuat mitä tarkoitin.

        Minä voin mennä, mutta on eri juttu mihin haluan mennä. Yksikään ystäväni ei vaadi esimerkiksi saunaanmenoa, koska he tietävät, että minä en halua. Minä haluan olla saunassa yksinäni. Minä tykkää saunoa täydellisessä rauhassa. On paljon muitakin paikkoja, joihin haluan mennä yksinäni, vaikka voisin tietysti mennä sinne jonkun kanssakin. Minä esimerkiksi haluan käydä vessassa yksinäni, vaikka sinulle sekin on varmaan aivan käsittämätöntä, kun sinusta vessankin pitää mennä ystävän kanssa, pissille samalle pöntölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentäviä nämä teidän kuvaukset ystävyydestä. Mitä ihmeen paita ja perse ne kaksin kulkee touhua noi teidän ystävyydet oikein on? En mä nyhjää juuri koskaan kaksin samansukupuolistenkaan ystävieni kanssa, joten miksi hitossa toimisin niin erisukupuolisenkaan kanssa. Ihme touhua ja kuvitelmia.

        Vai oikein hämmentävää , minun paras ystäväni on mies vaikka itse olen naisen.oltiin 20 vuotiaita kun meistä tuli parhaat kaverit ja sitä on jatkunut vuosi kausia a. Menimme kumpikin avioon sen kanssa jota rakastettiin ja puolisot on meillä kummallakin ymmärtävät meidän ystävyyden . Joten kyllä sitä voi okkåålla paras ystävä miehenkin kanssa kun kumpikin näkee ystävyyden samallla tavalla.
        Ystäväni vaimo on ihana pakkaus ja on minunkin ystäväni a, hän on humoristinen ja asiallinen samalla kertaa ja olen onnellinen että ystäväni löysi juuri hänet. ystävyys on jotenkin kun olis siskokset sellainen jonka kanssa voi puhua kaikista asioista .
        Niin että kyllä sitä voi olla ystävä kun ymmärtää mitä ystävyys on.
        Onhan omakin puoliso niitä parhaita ystäviä mitä on , mutta häneen tuntee eri tavalla kun .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on monta ystävää, joiden kanssa en ole koskaan saunonut. Saunominen nyt ei vain kuulu niihin asioihin, joita tekisin ystävieni kanssa. En tiennyt, että yhdessä saunominen on joku ystävyyden välttämättömyys. En mä sauno yhdessä edes kumppanini kanssa.

        Ihan niin itse saunon yksin en koskaan kenenkään muun kanssa.


    • Anonyymi

      On erittäin ok. Tyttöystävällä isot tissit ja eilenkin yhden kaverin synttäreillä loppuillasta yksi varattu mies näytti kovinkin kiinnostuneelta. Mutta meillä on täysi luottamus toisiimme. Katsokoon ja kuolatkoon!

      • Anonyymi

        Pinnallista , en ole koskaan ymmärtänyt tätä tissi juttua oikeastaan. Nuoret miehet hakee tissikkäitä naisia, ja kun vanhenevat tissinaisen kanssa niin eipäs enää tykätäkkään niistä isoista, ne kuulemma on iljettävät, ja ne haisee pahalta, ja joku vertasi vaimoaan lehmäänkin, silloin ne vokottelee niitä normikokonaisuus tissejä . Joten niin ne sitten puhuvatnitseään vastaan näissäkin asioissa.
        Niin että kyllä mielestäni pitäis muuta olla kun isot tissit, itse tutkisin mitä ajatuksia ihmisellä on jne .


    • Anonyymi

      Tottakai on ok. Siinä vaan sitten se että minäkin varmaan sitten haluan olla vain kamujannu enkä ala vakavasti sitoutumaan semmoiseen naiseen, siinä olisi kuitenkin se riski olemassa että se on sille vain hetken hupia niin samalta pohjalta voi sitten mennä itsekin.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ei kaikki ihmiset petä.

        Ystävyyteen ei seksi kuulu.

        Miksi ihmeessä nykyään pitää kaikille kertoa onko hetero vai ei?

        Mistä edes voit tietää onko ihminen mies tai nainen vai muun sukupuolinen?

        Entä jos sun kumppanisi ystävä onkin muun sukupuolinen? Mite sitte reagoit?

        Tai entäpä jos kumppanisi ystävä on aina ollut sun kumppanin ystävä esimerkiksi vaikka silloinkin kun kumppanisi vanhemmat on kuolleet tai jotain pahaa sun kumppanisille on tapahtunut ennen ku te olette olleet yhdessä?

        Ni pitääkö nekin ystävyydet laittaa poikki?
        Tai jos he ovat lapsuuden ystäviä?


        Entäpä jos sun kumppanisi tietää ettei hänen ystävä ole hetero,mutta tämä ei ole valmis tulemaan kaapista, koska pelkää että menettää kaiken. Työt ja ystävät ja vanhemmat hylkää ja kaikki hylkää,ku ei ole hetero.

        Entä jos kumppanisi ystävän vanhemmat ovat uskovaisia ja siksi kumppanisi ystävä elää kaapissa eikä kerro että on homo?


    • Minulla ei ole miespuolisia ystäviä, joiden kanssa viettäisin aikaa, mutta jos mies yrittäisi rajoittaa minun menemisiäni ystävieni kanssa, niin en sitä kyllä kauaa katselisi. Tottakai kaiken täytyy olla avointa siinä mielessä, että mielestäni ei ole ok esim tavata ketään salaa tai muutoin tarkoituksellisesti pimittää asioita, mutta jokaisella on oikeus ystäviinsä, olivatpa he mitä sukupuolta tahansa.

      En tiedä miten seksikkyys liittyy tähän. Seksikkyys voidaan mieltää niin monella eri tavalla. Jokainen on seksikäs jonkun silmissä.

      • Anonyymi

        Ei kyse ole siitä että mies rajottaisi. Se on SINUN vastuullasi etten tee kumppanisi oloa epämukavaksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä että mies rajottaisi. Se on SINUN vastuullasi etten tee kumppanisi oloa epämukavaksi!!!

        Se on sen toisen vastuulla, ettei koe oloaan epämukavaksi turhista asioista. Kasvattakoon ihan omat aivot ja oppikoot ajattelemaan niillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole siitä että mies rajottaisi. Se on SINUN vastuullasi etten tee kumppanisi oloa epämukavaksi!!!

        Minähän sanoin, että JOS mies rajoittaisi. Tottakai minä toimin kumppanina niin, että miehelläni olisi hyvä olla kaikin tavoin, mutta kyllä aikuinen mies on itse vastuussa reaktioistaan.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Minähän sanoin, että JOS mies rajoittaisi. Tottakai minä toimin kumppanina niin, että miehelläni olisi hyvä olla kaikin tavoin, mutta kyllä aikuinen mies on itse vastuussa reaktioistaan.

        Mäkin oon vastuussa reaktioistani JÄTÄN jokaisen idiootin jolla "ystäviä". :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon vastuussa reaktioistani JÄTÄN jokaisen idiootin jolla "ystäviä". :D

        Sehän onkin ehdottomasti järkevintä. Molemmille paljon parempi, kuin tarvi moisesta ikinä edes puhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon vastuussa reaktioistani JÄTÄN jokaisen idiootin jolla "ystäviä". :D

        Sinulla on täysi oikeus tehdä omat päätöksesi. Minä en kumppania jättäisi sen takia, että hänellä on ystäviä. Sehän olisi vain positiivista, että hänellä olisi ystäviä ja omaakin elämää.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Sinulla on täysi oikeus tehdä omat päätöksesi. Minä en kumppania jättäisi sen takia, että hänellä on ystäviä. Sehän olisi vain positiivista, että hänellä olisi ystäviä ja omaakin elämää.

        Puhe olikin kiimaystävistä, ei kenestä tahansa ystävästå


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe olikin kiimaystävistä, ei kenestä tahansa ystävästå

        Taisi nousta jo hattuun 🙄 no juu, ei se mikään ystävä paitsi poikkeustapauksissa. Sinun tehtäväksi jää päättää missä.


      • Anonyymi

        Se on totta että se mikä on jonkun mielestä seksikästä ei ole toisen mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon vastuussa reaktioistani JÄTÄN jokaisen idiootin jolla "ystäviä". :D

        Sinä siis haluat ihmisen joka on takiainen ja iilimato ja aina sinun kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon vastuussa reaktioistani JÄTÄN jokaisen idiootin jolla "ystäviä". :D

        Tämä kiihkoutumut ätmimonologisi kertoo, että sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia. Varmasti joku henkisesti yhtä vajaa incelöi näitä ajatuksia kanssasi. Nää miehet on niitä käveleviä red flageja mitkä pitää kiertää ihan tosi kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe olikin kiimaystävistä, ei kenestä tahansa ystävästå

        Kylläpä täällä kerrostetaaan erikoisesti ihmisten välisiä suhteita, ei naurata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi nousta jo hattuun 🙄 no juu, ei se mikään ystävä paitsi poikkeustapauksissa. Sinun tehtäväksi jää päättää missä.

        Joo se on etenkin naisille todella erikoinen ja korkeuksiin nostattava kokemus


    • Tjaa, kaksipiippuinen juttu. Aina on näitä kavereita joiden kanssa kemiat kohtaa vähän liian hyvin. Toisaalta jos meinaa pettää, niin sitten pettää joka tapauksessa.

      • Ja sitten kannattaa erota.


      • Anonyymi

        Jos ne kemiat kohtaisi vähän liiankin hyvin, niin miksi sinut olisi sitten valittu parisuhteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne kemiat kohtaisi vähän liiankin hyvin, niin miksi sinut olisi sitten valittu parisuhteeseen?

        MONI PITÅÄ MONTAA SEKSISUHDETTA
        VARSINKIN NYKYAIKANA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MONI PITÅÄ MONTAA SEKSISUHDETTA
        VARSINKIN NYKYAIKANA

        Moni ei ole kaikki,


    • Anonyymi

      Töysin ok, että tapailee ketä tahtoo. Ei ihmeemmin kiinnosta, mitä tekee ja milloin .

      • Anonyymi

        Tiedätkö mitä tarkottaa sitoutuminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä tarkottaa sitoutuminen?

        Sitoutuminen ei tarkoita 24 tuntia toisen seurassa.

        Rakkauteen kuuluu molemminpuolinen luottamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö mitä tarkottaa sitoutuminen?

        Nimeomaan, sitoutunut ihminen osaa ihan itse rajoittaa omia puuhiaan. Jos toinen on sitoutunut, niin häntä ei ole mitään tarvetta sitoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      miten ollenkaasn pystyy menemään johonnhki juttuun kuin joku taisteluplaneetan jooh tyttö

    • On ok. Toki se alussa aiheuttaa ainakin itselläni epävarmuutta, mutta siitä pääsee yli kohtaamalla sen tunteen ja puhumalla siitä, toistuvasti.

      Ja tietysti se tarkoittaa myös sitä, että minulla miehenä saa olla naispuolisia kavereita joiden kanssa voin viettää aikaa ilman tyttistäni.

      • Anonyymi

        Tietysti pitää olla molemminpuolinen lupa. Tosin itse en koe mitenkään tarpeelliseksi sitä, että mun pitäisi erikseen erinsukupuolisia ystäviä alkaa etsiä, jos toisella sellaisia olisia ja jotta oltaisiin tasoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti pitää olla molemminpuolinen lupa. Tosin itse en koe mitenkään tarpeelliseksi sitä, että mun pitäisi erikseen erinsukupuolisia ystäviä alkaa etsiä, jos toisella sellaisia olisia ja jotta oltaisiin tasoissa.

        Juu, en mäkään mitään tasoituspeliä kaipaa. Kullakin on oma historiansa ja se täytyy kyetä hyväksymään jos suhteeseen mielii.


      • Anonyymi

        Naurettavaa pelleilyä. Miten törkeää vaatia että saat viettää aikaa toisen naisen kanssa ilman omaa tyttöystävääsi.
        Tollanen suhde joutaa romukoppaan. Nyt päästiin itseasiassa asian ytimeen...siihen mikä on rakastavaa käytöstä ja mikä itsekästä ja egoistista käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa pelleilyä. Miten törkeää vaatia että saat viettää aikaa toisen naisen kanssa ilman omaa tyttöystävääsi.
        Tollanen suhde joutaa romukoppaan. Nyt päästiin itseasiassa asian ytimeen...siihen mikä on rakastavaa käytöstä ja mikä itsekästä ja egoistista käytöstä

        Miten törkeää vaatia, ettei toisella saisi olla ystäviä. Kuten sanoit, niin "Tollanen suhde joutaa romukoppaan. Nyt päästiin itseasiassa asian ytimeen...siihen mikä on rakastavaa käytöstä ja mikä itsekästä ja egoistista käytöstä". Sinä et osaa rakastaa, vaan olet itsekäs egoisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten törkeää vaatia, ettei toisella saisi olla ystäviä. Kuten sanoit, niin "Tollanen suhde joutaa romukoppaan. Nyt päästiin itseasiassa asian ytimeen...siihen mikä on rakastavaa käytöstä ja mikä itsekästä ja egoistista käytöstä". Sinä et osaa rakastaa, vaan olet itsekäs egoisti.

        Jep. Tuossa on äänessä mustasukkainen egoisti, joka vaatii toista luopumaan ystävistään, vain koska hän itse ei osaa pitää sukuelimiään erossa kaikista mahdollisista tarjokkaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tuossa on äänessä mustasukkainen egoisti, joka vaatii toista luopumaan ystävistään, vain koska hän itse ei osaa pitää sukuelimiään erossa kaikista mahdollisista tarjokkaista.

        No en tiedä onko hän ms-egoisti eikä sillä ole väliäkään, hän nyt vain on tuo minun palstamoralisoijani, aina paikalla korjaamassa harhaoppista elämänkatsomustani 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No en tiedä onko hän ms-egoisti eikä sillä ole väliäkään, hän nyt vain on tuo minun palstamoralisoijani, aina paikalla korjaamassa harhaoppista elämänkatsomustani 🤣

        Eiköhän tässä ketjussa ole moralisoitu paria muutakin 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tässä ketjussa ole moralisoitu paria muutakin 🙂

        Varmaan on, en vain ole tietoinen siitä kun en yleensä jaksa lukea ketjuja sen kummemmin 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tuossa on äänessä mustasukkainen egoisti, joka vaatii toista luopumaan ystävistään, vain koska hän itse ei osaa pitää sukuelimiään erossa kaikista mahdollisista tarjokkaista.

        Normaali ei alunperinkään hanki niitä ystäviä kenen kanssa voi alkaa olemaan. Problem solved


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ei alunperinkään hanki niitä ystäviä kenen kanssa voi alkaa olemaan. Problem solved

        Normaali ihmisellä on ystäviä ja normaali ihminen on ystävä ihmisen, ei sukupuolen, eikä sukuelimien kanssa. Normaali ihminen en pane kaikkea, eikä kuvittele kaikkien panevan kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ei alunperinkään hanki niitä ystäviä kenen kanssa voi alkaa olemaan. Problem solved

        Tuossa on se sinun suurin ongelmasi. Sinä voisit olla kaikkien tiettyä sukupuolta olevien ihmistan kanssa. Normaali ihminen tarvitsee siihen olemisene muutakin kuin vain "oikean sukupuolen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on se sinun suurin ongelmasi. Sinä voisit olla kaikkien tiettyä sukupuolta olevien ihmistan kanssa. Normaali ihminen tarvitsee siihen olemisene muutakin kuin vain "oikean sukupuolen".

        Olet ymmärtänyt väärin. Minä olen täysin nirso pihtarihoro. Sen sijaan sadat miehet ovat pyrkineet pöksyihini ja siksi en luota miehiin "ystävinä". Myös tiede tukee tätä ajatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Minä olen täysin nirso pihtarihoro. Sen sijaan sadat miehet ovat pyrkineet pöksyihini ja siksi en luota miehiin "ystävinä". Myös tiede tukee tätä ajatusta.

        Pihtarihoro on aika ristiriitainen termi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Minä olen täysin nirso pihtarihoro. Sen sijaan sadat miehet ovat pyrkineet pöksyihini ja siksi en luota miehiin "ystävinä". Myös tiede tukee tätä ajatusta.

        Ainahan niitä pyrkijöitä riittää. Pyrkijöitä on niin miehissä kuinn naisissakin ja omiinkin pöksyihini on pyrkinyt niin miehiä kuin naisiakin. Vaan mitäpä väliä kuka pyskii ja mihin pyrkii. Pääsyä ei ole ilman minun suostumustani ja minulla ei ole mitään ongelmaa sanoa ei. Sinulla mitä ilmeisimmin on, kun aihe on sinulle niin kovin arka.

        Tiede ei tue ajatustasi mitenkään sen kummoisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan niitä pyrkijöitä riittää. Pyrkijöitä on niin miehissä kuinn naisissakin ja omiinkin pöksyihini on pyrkinyt niin miehiä kuin naisiakin. Vaan mitäpä väliä kuka pyskii ja mihin pyrkii. Pääsyä ei ole ilman minun suostumustani ja minulla ei ole mitään ongelmaa sanoa ei. Sinulla mitä ilmeisimmin on, kun aihe on sinulle niin kovin arka.

        Tiede ei tue ajatustasi mitenkään sen kummoisemmin.

        Tässä puhutaan YSTÄVISTÄ
        Sinulle ok että ystävät pyrkii pöksyihin? Hyiii


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pihtarihoro on aika ristiriitainen termi...

        Jos jätät antamatta sinua haukutaan pihtarihoroksi. Kokeile vaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa pelleilyä. Miten törkeää vaatia että saat viettää aikaa toisen naisen kanssa ilman omaa tyttöystävääsi.
        Tollanen suhde joutaa romukoppaan. Nyt päästiin itseasiassa asian ytimeen...siihen mikä on rakastavaa käytöstä ja mikä itsekästä ja egoistista käytöstä

        Itse jättäisin miehen jolla ei ole ystäviä.

        Se vaan tarkoittaisi sitä että mieheni ei luottaisi itseensä ja olisi liian epävarma itsestään.

        Ei mun tarvis aina päästä heidän mukaan.

        Ei se olis minulta pois, kun välillä Haluan olla täysin yksin ja aivan rauhassa.

        En jaksa aina olla sosiaalinen vaan joskus tarvin aikaa olla yksin, jotta jaksan olla ihmisten seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tuossa on äänessä mustasukkainen egoisti, joka vaatii toista luopumaan ystävistään, vain koska hän itse ei osaa pitää sukuelimiään erossa kaikista mahdollisista tarjokkaista.

        Kertoo vain itsestään ettei luota toiseen.

        Ei se ole rakkautta että haluaa vangita toisen.

        Jos ei seurustelu aikana saa olla ystäviä? Ni mitä sitte ku menee avioon?


        Vaatiiko kumppani että muutan kauas ja laitan kaikkiin ihmisiin välit poikki?
        Vaatiiko kumppani että jätän työni ja kaiken ja oon vain kotona koko ajan???


        Sitä mä miettisin jos mun kumppani käskisi laittaa ystävyydet poikki.

        Ja missä vaiheessa alkaisi väkivalta?

        Miten voisin luottaa kumppaniin jos olisi liiallinen mustasukkainen?


        Milloin alkaisi henkinen väkivalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vain itsestään ettei luota toiseen.

        Ei se ole rakkautta että haluaa vangita toisen.

        Jos ei seurustelu aikana saa olla ystäviä? Ni mitä sitte ku menee avioon?


        Vaatiiko kumppani että muutan kauas ja laitan kaikkiin ihmisiin välit poikki?
        Vaatiiko kumppani että jätän työni ja kaiken ja oon vain kotona koko ajan???


        Sitä mä miettisin jos mun kumppani käskisi laittaa ystävyydet poikki.

        Ja missä vaiheessa alkaisi väkivalta?

        Miten voisin luottaa kumppaniin jos olisi liiallinen mustasukkainen?


        Milloin alkaisi henkinen väkivalta?

        Miksi ei saisi olla ystäviä? Minulla on aina ollut hyviä ystäviä, eivät vain ole heteromiehiä koska niiden motiivit ystävyydelle kaikkea muuta kuin jaloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jättäisin miehen jolla ei ole ystäviä.

        Se vaan tarkoittaisi sitä että mieheni ei luottaisi itseensä ja olisi liian epävarma itsestään.

        Ei mun tarvis aina päästä heidän mukaan.

        Ei se olis minulta pois, kun välillä Haluan olla täysin yksin ja aivan rauhassa.

        En jaksa aina olla sosiaalinen vaan joskus tarvin aikaa olla yksin, jotta jaksan olla ihmisten seurassa.

        Miksi miehellä ei olisi ystäviä? Sellaisen miehen jätän mielelläni jonka kymmenet ystävät on naisia, on ns horomies. Mutta tunnen kunnonmiehiä ja tiedättekö mitä, heidän kavereissaan ei ole heteronaisia ihan niinku minunkaan kavereissa ei ole heteromiehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätät antamatta sinua haukutaan pihtarihoroksi. Kokeile vaikka

        Jaa, no ei taida onnistua kun on nuo munaskuukkelit tuolla pöksyissä enkä ajatellut enää vaihtaa sukupuoltakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä puhutaan YSTÄVISTÄ
        Sinulle ok että ystävät pyrkii pöksyihin? Hyiii

        Niin, tässä tosiaan puhutaan ystävistä. Sinun ystäväsi pyrkiät housuihisi. Hyi hitto, hanki parempia ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jättäisin miehen jolla ei ole ystäviä.

        Se vaan tarkoittaisi sitä että mieheni ei luottaisi itseensä ja olisi liian epävarma itsestään.

        Ei mun tarvis aina päästä heidän mukaan.

        Ei se olis minulta pois, kun välillä Haluan olla täysin yksin ja aivan rauhassa.

        En jaksa aina olla sosiaalinen vaan joskus tarvin aikaa olla yksin, jotta jaksan olla ihmisten seurassa.

        Sama. Kumppanilla pitää olla omakin elämä. Mä en jaksa olla toisen viihdytyskeskus kaikkina vapaa-aikoina. Olen vain onnellinen ja tyytyväinen, kun toinen menee välillä tuulettamaan päätään ja pitämään hauskaa ystäviensä kanssa. Toisen seurakin tuntuu mukavammalta, kun ei vietä kaikkea vapaa-aikaa yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vain itsestään ettei luota toiseen.

        Ei se ole rakkautta että haluaa vangita toisen.

        Jos ei seurustelu aikana saa olla ystäviä? Ni mitä sitte ku menee avioon?


        Vaatiiko kumppani että muutan kauas ja laitan kaikkiin ihmisiin välit poikki?
        Vaatiiko kumppani että jätän työni ja kaiken ja oon vain kotona koko ajan???


        Sitä mä miettisin jos mun kumppani käskisi laittaa ystävyydet poikki.

        Ja missä vaiheessa alkaisi väkivalta?

        Miten voisin luottaa kumppaniin jos olisi liiallinen mustasukkainen?


        Milloin alkaisi henkinen väkivalta?

        Väkivaltaiset yksilöthän hyvin usein tekevät juuri tuota, että yrittävät järjestelmällisesti katkoa toiselta välit kaikkiin läheisiin. Selitykset ovat milloin mitäkin, mutta homman tarkoitus on saada toinen kokonaan eristettyä kaikista, jotka voisivat hänen hyvinvoinnistaan välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saisi olla ystäviä? Minulla on aina ollut hyviä ystäviä, eivät vain ole heteromiehiä koska niiden motiivit ystävyydelle kaikkea muuta kuin jaloja.

        Edelleenkään se ei ole kenenkään muun vika, että sinulla on todella paska miesmaku, niin ystävien kuin kumppanienkin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään se ei ole kenenkään muun vika, että sinulla on todella paska miesmaku, niin ystävien kuin kumppanienkin suhteen.

        Kenen kanssa sinä ihmisparka koet keskustelevasi kun sä jankkaat miespuolisen trollin kanssa ja ojennat häntä absurdilla tavalla muka kollektiivin suulla puhuen. Tuo tekstiotteiden väkinäinen ja paranoidinen etsiminen on kivuliasta seurattavaa😅 Tiedät sen itsekin😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa sinä ihmisparka koet keskustelevasi kun sä jankkaat miespuolisen trollin kanssa ja ojennat häntä absurdilla tavalla muka kollektiivin suulla puhuen. Tuo tekstiotteiden väkinäinen ja paranoidinen etsiminen on kivuliasta seurattavaa😅 Tiedät sen itsekin😉

        Vuodesta toiseen ihmisroepi koittaa siggeroida itseään ja päästä yläpuolelle hyvin keinotekoisessa asetelmassa. Sääliä pitäis varmaan, mutta mitäs läksi satuilemaan satiirisarja vanki on yhä vain. Mukavaa jos joku jaksaa sympata tuota möyrimistä mutavellissä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä tosiaan puhutaan ystävistä. Sinun ystäväsi pyrkiät housuihisi. Hyi hitto, hanki parempia ystäviä.

        Sinä varmaan toivoisit sellaista kun roikut tässä trollinarratiivissa ja kostat omaa alemmuuskompleksia suhteessa fyysiseen viehättävyyteen ihmiselle joka ei ole edes paikalla sun keskustelussa. Vähän käy sääliksi, mutta sehän on sairautta vai mitä? Viittaan niinikään roikkumiseen ahdistuneena trollaavan miehen teksteissä, että joku anonyymi saisi huomiota tai vastaavaa, no voi ei. Mistä nyt ei vois ipersoonallisuushäiriöisen mielestä kilpailla ja mitä muissa ei voisi kipuilla naurettavuuksiin saakka. Yhteinen asia nääs🤭


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pihtarihoro on aika ristiriitainen termi...

        Itsehän sinä onneton mies tuon ns termin lamseerasit, yksinkertaisinkin näkee tämän monologin läpi ja kaikkein tyhmin yrittää olla näkemättä ettei tuntuisi niin hölmöltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Minä olen täysin nirso pihtarihoro. Sen sijaan sadat miehet ovat pyrkineet pöksyihini ja siksi en luota miehiin "ystävinä". Myös tiede tukee tätä ajatusta.

        Tämä provosoituvien raukkaparkojen härnääminen esittämällä naista jota jopa sadat miehet on lähestyneet (joopa joo ja jos niin mitä sitten) kertoo aika paljon yhteiskunnallisista arvoista jos tästä muodostuu joku palstalle jumittava sfääri. Pateettista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan niitä pyrkijöitä riittää. Pyrkijöitä on niin miehissä kuinn naisissakin ja omiinkin pöksyihini on pyrkinyt niin miehiä kuin naisiakin. Vaan mitäpä väliä kuka pyskii ja mihin pyrkii. Pääsyä ei ole ilman minun suostumustani ja minulla ei ole mitään ongelmaa sanoa ei. Sinulla mitä ilmeisimmin on, kun aihe on sinulle niin kovin arka.

        Tiede ei tue ajatustasi mitenkään sen kummoisemmin.

        ” Tiede ei tue ajatustasi mitenkään sen kummoisemmin.” Mitähän diedeellistä tässä sun miehen yksinpuhelussa ny o?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätät antamatta sinua haukutaan pihtarihoroksi. Kokeile vaikka

        Onko ätmi seksi mielestäsi myönnytys naisten osalta- antamista ilman saamista? Ehkä kaikki ei ole yhtä kehnoja🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaiset yksilöthän hyvin usein tekevät juuri tuota, että yrittävät järjestelmällisesti katkoa toiselta välit kaikkiin läheisiin. Selitykset ovat milloin mitäkin, mutta homman tarkoitus on saada toinen kokonaan eristettyä kaikista, jotka voisivat hänen hyvinvoinnistaan välittää.

        Esim suunnittelemalla kuskaavansa jonnekin skutsiin missä ei ole muita ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tässä tosiaan puhutaan ystävistä. Sinun ystäväsi pyrkiät housuihisi. Hyi hitto, hanki parempia ystäviä.

        Ei mun ystävät pyri mun housuihin koska pidän huolen ettei yksikään heteromies kuulu ystäväpiiriini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Kumppanilla pitää olla omakin elämä. Mä en jaksa olla toisen viihdytyskeskus kaikkina vapaa-aikoina. Olen vain onnellinen ja tyytyväinen, kun toinen menee välillä tuulettamaan päätään ja pitämään hauskaa ystäviensä kanssa. Toisen seurakin tuntuu mukavammalta, kun ei vietä kaikkea vapaa-aikaa yhdessä.

        Miksi kuvittelet ettei voi olla omaa elämää jos puuttuu parittelukykyiset ystävät? Mun mies on purjehtimassa ulkomailla ja mulle se on täysin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivaltaiset yksilöthän hyvin usein tekevät juuri tuota, että yrittävät järjestelmällisesti katkoa toiselta välit kaikkiin läheisiin. Selitykset ovat milloin mitäkin, mutta homman tarkoitus on saada toinen kokonaan eristettyä kaikista, jotka voisivat hänen hyvinvoinnistaan välittää.

        Ei kukaan ole katkomassa välejä. Ystävät kannattaa valita sellaisiksi että heidät voi esitellä myös puolisolle ilman että puoliso huomaa "ystävän" olevan ihastunut sinuun....
        Itse olen mustasukkainen (en ikinä turhaan tai harhaisesti) ja pidän huolen etten aiheuta muissakaan mustasukkaisuuden tunteita. Se on henkistä väkivaltaa vaikka flirttailla vastakkaisen sukupuolen kanssa vaikka sillä aiheuttaa pahaa oloa omalle kumppanilleen.


    • Anonyymi

      Mustasukkaisimman tuppaavat olemaan itsekin niitä, jotka herkimmin pettävät. Kun itsellä on vaikeuksia pysyä uskollisena, niin ei kykene lainkaan tajuamaan miten helppoa se toisille on.

      • Anonyymi

        Pari vikaa kumppania on luullu että petän heitä vaikka en todellakaan oo pettäny kumpaakaan. Miksi miehet luulee näin? Pettävätkö he itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari vikaa kumppania on luullu että petän heitä vaikka en todellakaan oo pettäny kumpaakaan. Miksi miehet luulee näin? Pettävätkö he itse?

        En tiedän,mutta on sellaisia naisiakin. Ja tosiaan tuppaavat itse olemaan niitä, jotka pettävät heti, jos on mahdollisuus. Mustasukkainen kannattaa kiertää kaukaa, jos ei halua tulla petetyksi.


    • Anonyymi

      Kuinka hiton löperöitä ihmisiä te oikein olette? Ei se nyt oikeasti vaikeaa ole, olla panematta kaikkea minkä kiinni saa.

      • Anonyymi

        Kyse onkin puolison kunnioittamisesta
        Ei halua tapailla muita miehiä/naisia jos on tyytyväinen omaansa


    • Sinänsä ulkonäkö ei tässä merkkaa mitään, mutta ei ole OK. Liian usein ne hetorimiesystävät ja miehillä naisystävät löytävät tiensä vällyjen väliin.

      • Anonyymi

        No tuohan kertookin sitten sen kirjoittaman oman moraalin tason. Taas yksi yksilö, jolla on housut aina puolitiessä jo tippumaan, varmuuden vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuohan kertookin sitten sen kirjoittaman oman moraalin tason. Taas yksi yksilö, jolla on housut aina puolitiessä jo tippumaan, varmuuden vuoksi.

        Vaikka voit tuntea olosi tällä planeetalla puolijumalaksi, niin voin kertoa sinun olevan nisäkäs ja jonkun mahdollisen fiksumman sivilisaation silmissä et poikkea paljoa simpanssista. Ne nisäkkään vaistot sinua kuljettavat ja kun otot vähän kuningas alkomahoolia tainnut täysin nelijalkaisen ystäväsi tasolle.


      • Anonyymi
        Pauke84 kirjoitti:

        Vaikka voit tuntea olosi tällä planeetalla puolijumalaksi, niin voin kertoa sinun olevan nisäkäs ja jonkun mahdollisen fiksumman sivilisaation silmissä et poikkea paljoa simpanssista. Ne nisäkkään vaistot sinua kuljettavat ja kun otot vähän kuningas alkomahoolia tainnut täysin nelijalkaisen ystäväsi tasolle.

        Eipä ole koskaan käynyt noin, vaikka sinulle olisikin. Kato kun toiset ei pane kaikkea mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole koskaan käynyt noin, vaikka sinulle olisikin. Kato kun toiset ei pane kaikkea mahdollista.

        Kaikista pahimpia ovat sinun kaltaisesi ylpeät ja ylemmyydentuntoiset. Yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista pahimpia ovat sinun kaltaisesi ylpeät ja ylemmyydentuntoiset. Yök

        Sanoo ylpeä ja ylemmyydentuntoinen, yök.

        Kaikki ihmiset nyt vaan eivät pane kaikkea mahdollista, vaikka sinun oliskin vaikea tajuta miten se on mahdollista. Voi myös olla panematta. Se on juuri niin helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ylpeä ja ylemmyydentuntoinen, yök.

        Kaikki ihmiset nyt vaan eivät pane kaikkea mahdollista, vaikka sinun oliskin vaikea tajuta miten se on mahdollista. Voi myös olla panematta. Se on juuri niin helppoa.

        Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin moraali tai oikea ja väärä? En halua olla sellaisen "ystävän" kanssa joka edes mielessään, ajatuksissaan kuvittelee miltä näytän alasti. (Tätäkin tapahtunut usein että mieskaveri unelmoi). Oma oikeudentajuni ei riitä siihen että olisin ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa kun en voi ikinä olla varma miettivätkö minun panemista vai mitä. Kaikki miehet on sulaa vahaa lähelläni eikä ystävämiehet ole poikkeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin moraali tai oikea ja väärä? En halua olla sellaisen "ystävän" kanssa joka edes mielessään, ajatuksissaan kuvittelee miltä näytän alasti. (Tätäkin tapahtunut usein että mieskaveri unelmoi). Oma oikeudentajuni ei riitä siihen että olisin ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa kun en voi ikinä olla varma miettivätkö minun panemista vai mitä. Kaikki miehet on sulaa vahaa lähelläni eikä ystävämiehet ole poikkeuksia.

        Ystävyydessä en ole mitään moraalitonta tai väärää. Se sensijaan on yksiselitteisesti väärin, että katsoo oikeudekseen määrittää kenen kanssa toinen saa olla ystävä ja ei. Naurettavaa itsekeskeistä hybristä. Kaikki eivät kaikista unelmoi ja kukaan ei kaikille kelpaa. Joka muuta kuvittelee, on sekaisin päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin moraali tai oikea ja väärä? En halua olla sellaisen "ystävän" kanssa joka edes mielessään, ajatuksissaan kuvittelee miltä näytän alasti. (Tätäkin tapahtunut usein että mieskaveri unelmoi). Oma oikeudentajuni ei riitä siihen että olisin ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa kun en voi ikinä olla varma miettivätkö minun panemista vai mitä. Kaikki miehet on sulaa vahaa lähelläni eikä ystävämiehet ole poikkeuksia.

        Et sinä voi naispuolistenkaan ystäviesi unelmoinneista varma olla. Tuolla logiikalla et siis voi olla kenenkään ystävä, kun koskaan ei voi olla varma kuka unelmoi ja mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi naispuolistenkaan ystäviesi unelmoinneista varma olla. Tuolla logiikalla et siis voi olla kenenkään ystävä, kun koskaan ei voi olla varma kuka unelmoi ja mitä.

        Jep, tuo on niin totta. Kenestäkään ei voi olla täysin varma mitä haaveilevat. Se tunne, kun ihminen jonka olet tuntenut lapsesta saakka, yhtäkkiä kertoo olevansa ihastunut sinuun. Ihminen, jonka kanssa tosiaan olet tehnyt saunomisesta lähtien ja asunut samassa asunnossakin ja nukkunut jopa samassa sängyssä. Ei voi olla miettimättä, että kauankohan hän on niin tuntenut. Sanoi keränneensä rohkeutta vuosikausia ja että on viimein hyväksynyt oman seksuaalisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin moraali tai oikea ja väärä? En halua olla sellaisen "ystävän" kanssa joka edes mielessään, ajatuksissaan kuvittelee miltä näytän alasti. (Tätäkin tapahtunut usein että mieskaveri unelmoi). Oma oikeudentajuni ei riitä siihen että olisin ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa kun en voi ikinä olla varma miettivätkö minun panemista vai mitä. Kaikki miehet on sulaa vahaa lähelläni eikä ystävämiehet ole poikkeuksia.

        Tästä ”teidän” ne keskustelusta on vaikea saada selkoa, että jankkaako ätmi taas perinteisesti itsekseen naista esittäen vai keskusteleeko joku oikeasti elämän suurista kysymyksistä hänen kanssaan. Kallistun ensimmäiseen vaihtoehtoon


      • Anonyymi

        Näinhän tämä homma menee- joku neropatti etsii jotain mälvättävää, millä kerjätä huomiota ja muut nuokkuu perässä netissä🤭


    • Jos olen naiseen vasta tutustumassa niin silloin en kyllä vielä käytä hänestä titteliä nais-/tyttöystävä joten hänen ystäväpiirinsä ei ole vielä juurikaan tiedossa.

      Jos minulla on naisystävä niin kyllä minä toivon että hän pitää edelleen entisen ystäväpiirinsä rippumatta ystävien sukupuolista tai heidän seksuaalisista suuntauksistaan. Itse ajattelen ystävyyden niin että aidot ystävät ovat onnellisia naisystäväni puolesta jos tämäkin on kanssani onnellinen sekä ovat tukena eivätkä ala tuhoamaan toisen onnea.
      Oikeastaan jopa toivon että hänen ystäväpiiristään löytyisi muutama heterojannu. Parisuhteissa kun on joskus alamäkiäkin niin mainitessaan asiasta heterojannuille niin voi saada uusia ajauksia kuunnellessaan heidän näkökulmansa asiaan.

      Milloin itse menen heidän tapaamisiin mukaan niin rajanveto tulee kutsusta. Jos naisystävän kännykkään tulee viesti joka on muotoiltu kutsuksi kahdelle niin kunnioituksesta kutsujaa kohtaan sekä kohteliaisuuttani lähden mukaan jos painavaa estettä ei ole. Jos kutsu on yhdelle en lähde mukaan.

      Minun elämänkokemukseni kertoo että aina kun nainen on vaihtanut minut nuorempaan ja komeampaan niin koskaan uusi rakastumisen/ihastumisen kohde ei ole tullut ystäväpiiristä vaan jotakin muuta kautta.

      • Anonyymi

        Kyllä ystävistä puhuminen aika nopeasti tulee kuvaan, usein jo ekoilla treffeillä. Jos mies kertois et Marja on hänen paras ystävänsä niin juoksisin takaoven kautta karkuun. En halua astua toisen naisen saappaille.
        Akamäkien kohdalla heterojannut tarjoo munaa, ihan sinulle tiedoksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ystävistä puhuminen aika nopeasti tulee kuvaan, usein jo ekoilla treffeillä. Jos mies kertois et Marja on hänen paras ystävänsä niin juoksisin takaoven kautta karkuun. En halua astua toisen naisen saappaille.
        Akamäkien kohdalla heterojannut tarjoo munaa, ihan sinulle tiedoksi

        Alamäkien *


    • Anonyymi

      Voi tuttu.

    • Anonyymi

      Onko sinulla oma vastaanotto? Milloin kioski on auki?

      • Anonyymi

        Mihin tämä kommentti yrittää viitata? Onko aloittaja mielestäsi joku fock boy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tämä kommentti yrittää viitata? Onko aloittaja mielestäsi joku fock boy?

        Siinä vaiheessa, kun jonkun toksisuuslevel menee pää-ätmin ohi niin, nii oh my


    • Anonyymi

      Jos et luota sinun kumppaneesi sen verran että annat hänellä olla ystäviä. Ni se vaan kertoo että oot hyvin mustasukkainen.

      Liiallinen mustasukkainen ihminen ei ole hyväksi.

      Voithan sä tietenkin kieltää ettei sun kumppanilla ole ystäviä, mutta miksi olet ni epävarma itsestäsi ettet luita että kumppaniisi rakastaa sinua?

      • Anonyymi

        Etkö nyt ymmärrä että on kahdenlaisia ystäviä, niitä jotka ovat valmiina seksiin jos suhteessa menee huonosti ja niitä jotka eivät ole IKINÄ valmiita seksiin kanssasi. Jälkimmäiset on ystäviä joista kannattaa välittää. Läpi elämän.


    • Anonyymi

      Ei ole ok. Niillä jannuilla on kuitenkin taka-ajatuksia, aina.

    • Anonyymi

      Tyttöystävä voi toki olla mutta ei seksi kumppani missään tapauksessa, siis minulle. En halua mitään draamaa, tauteja, stalkkaamisia, mustasukkaisuutta yms. ongelmia. Mutta jos minulla on kehitteillä se vuosisadan rakkaustarina, niin ei siihen kolmansia, neljänsiä jne. pyöriä talkoisiin tarvita, sellainen olisi vain minun ja naisen välinen juttu. Mutta jos naiselle tämä ei passaa, niin saa mennä heterojannujensa tykö sekstaileen jos siltä tuntuu, ei minun kanssa. Se ei ole oikea minulle, toki voin mennä moikkaan hänen poika kavereitaan hänen kanssaan ja ehkä parit oluset ottaa, jos tarjotaan. Ja toki ystäviä tietysti ollaan mutta ei sen enempää. Siis samat säännöt kuin itellekkin ja reilu peli.

    • Anonyymi

      En antaisi suhteen syventyä petipuuhia syvemmälle tasolle vaan olisin hyvin varautunut droppaamaan homman. Joko siinä vaiheessa kun pitää päästä Markun kanssa sinne ja tuonne tai kun Markku se sanoi näin ja se on niin hauska.

      • Anonyymi

        😀😀😀 Sori ny, mutta jotenkin huvittaa suuresti


    • Mikä käskyläisiä ja orjia , nuo sun miehet ovat. Minä en ainakaan tottele sinua ja ei myöskään Jeesusta . Olet siis kiittollinen että sait minulta yhden kylkiluu mistä olet tehty,,

      • Anonyymi

        Erikoista projisointia sinulla aloituksen kirjoittanut mies, mutta ehkä mitä kauemmas aiheesta tai faktoista mennään, niin sen mielenkiintoisempaa. Tarkoitan, että tämä tällainen viittaus voi tuntua uskottavalta sen suhteen, että aloitus muka ei olisi incelin jorinaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista projisointia sinulla aloituksen kirjoittanut mies, mutta ehkä mitä kauemmas aiheesta tai faktoista mennään, niin sen mielenkiintoisempaa. Tarkoitan, että tämä tällainen viittaus voi tuntua uskottavalta sen suhteen, että aloitus muka ei olisi incelin jorinaa

        Arvellen että aloitus on kirjoittanut pridelesbo femiinisti nainen joka on raskattu ja hakattu jossain vaiheessa joko oma isä tai veli ja nyt on päättänyt että kaikki miehet on samoja jotka tulis tuhota millä hinnalla tahansa.


    • Anonyymi

      Seksikkäitä naisia saa myös helpommassa paketissa eli en tyytyisi asetelmaan. Asetelma on energia vamppyyri.

    • Anonyymi

      Ihan normaalia olla vastakkaisen sukupuolen edustajia ystävinä. Niin on minullakin. Jos en luota naiseen niin paljon, tai hän ei luota minuun, niin sitten ei varmaan ole parisuhteelle edellytyksiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen ja mies eivät voi olla kavereita.

    • Anonyymi

      Seksikkyyskin on niin katsojsta kiinni. Mikä on yhdestä seksikästä on toisesta yhdentekevää ja päinvastoin.

    • Nää jos kysymykset on aika mielenkiitoisia. mutta vaikka mä nyt kuvittelisin ikää 25 v pois. niin ois se silti aika mahdoton että ois seksikäs tyttöystävä. Mutta voihan sitä kuvitella. Vaikka että maa ois jupiterin kiertoradalla. Että ei se haittais ja saa olla saman ja muun sukupuolisia ystäviä, kavereita tai tovereita.

    • Anonyymi

      Jokainen saa tavata ystäviään ihan sellaisena kuin on.

      Itse en ole koskaan tapaillut ystävämiehiä puolisoni/miesystävän kanssa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mikset? Miehellesi olisi paljastunut miten kuumana ystävämiehet sinuun käyvät. Tämä paljastuu VAIN kun miehesi näkee teidät yhdessä.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä se minua haittaisi? Yhtä hyvin pettäminen voisi tapahtua toisen naisen kanssa. Ei se sukupuolesta ole kiinni. Täytyisi olla koko ajan todella mustasukkainen ja peloissaan, jos tuolle linjalle lähtisi.

      • Anonyymi

        Toisen naisen kanssa ei tulisi lapsia SINUN elätettäväksi


    • Anonyymi

      On ok, jos tuo nätti pimu antaa pesää joka ilta omalle kundille.

    • Anonyymi

      Juu kyllä saa tapailla ihan vapaasti. En ole mustasukkaista tyyppiä kun maailmassa on lähes loputtomasti muita naisia ja sitä voi itsekin pitää kyseisen tutustumisen kevyenä ja samalla etsiä tositarkoituksella jotain nimenomaan minusta kiinnostuneempaa naista. Kysynnän ja tarjonnan laki, beibi! Tarkoitit siis tietenkin sitä että molemmat osapuolet saisi tutustumisvaiheessa tapailla ilman toistensa paikallaoloa niitä omia vastakkaista sukupuolta olevia "ystäviään" eikä vain tämä nainen? 😃

      Pidän kuitenkin omalla elämänkokemuksella melko todennäköisenä, että jonkun muunkin jannun molo tulee löytymään semmoisen "seksikkään tutustumisvaiheen tyttöystävän" römpsästä. Seksikkyyttään korostavat henkilöt ovat oman kokemuksen mukaan yleensä aika huomionkipeitä eikä yhden kumppanin huomio välttämättä riitä vaikka tekisi mitä. 😮‍💨

      Kuitenkin pidemmän päälle parempi etsiä jotain sieltä korvien välistä kuin haarojen välistä. 🙄😁

      • Anonyymi

        ” Kuitenkin pidemmän päälle parempi etsiä jotain sieltä korvien välistä kuin haarojen välistä.” Ja jos ei tiettyyn ikään mennessä erota tämäntyyppisiä nyansseja niin voi kaiken toivon heittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kuitenkin pidemmän päälle parempi etsiä jotain sieltä korvien välistä kuin haarojen välistä.” Ja jos ei tiettyyn ikään mennessä erota tämäntyyppisiä nyansseja niin voi kaiken toivon heittää

        Suhde ei toimi jollei siinä toimi sekä ylä että alapää.
        Suhteen perusedellytys on että seksi ja kommunikointi sujuu vaivatta. Muuten ollaan ongelmissa jos jumpikumpi tai molemmat ei toimi.


    • Anonyymi

      En usko, että ne kavereita kuitenkaan on. Niiden kanssa on kuitenkin aikaisemmin ollut panoja, eikä muutenkaan kiinnosta naiset, jotka tapailevat exiään.

      On mullakin exiä, mutta ex on ex, eikä enää tarvetta pitää yhteyttä.

      Tuon takia ei myöskään kiinnosta äidit, koska lasten isä on kuvioissa.

    • Anonyymi

      Jos minusta mustasukkaiseksi rupeaa, niin eipä siinä sitten elämässään muuta ehdikään kuin vahtimaan. Minä en ala työtäni ja tuttavapiiräni ym. vaihtamaan kenenkään mustasukkaisuuden takia. Enkä minä sille mitään mahda, että ottajia olisi. Oleellista on se, että minä en petä ja jos ei pysty minuun luottamaan, niin ei muuta kun toista hakemaan.

    • Anonyymi

      Onko oikein ????
      Miten niin, ei kai siinä ole mitään väärää jos on kavereita seksikkyys sinua pelottaa että on muiden kanssa .
      Minulla on ollut vuosi kymmeniä paras ystävä mies, me ollaan kun siskokset , ja jos oltais nuorena tunnettu jotain enemmän toisiamme kohtaan niin oltaisiin oltu yhdessä. Mutta tämä ystävyys on kallisarvoinen asia , jota kukaan ei saa pilata.
      Meillä molemmilla myös puolisot omasta takaa niin että olisi kamalaa jos jomman kumman puoliso olisi tullut mustasukkaiseksi. Näin ei ele. Ystävälläni on maailman mukavin rouva , joten ihminen joka ei ymmärrä ystävyydestä mitään ja ihmettelee onko se oikein että toisella on ystäviä, on suuressa vaarassa jäädä yksin jos meinaa rajoittaa toisen ihmisen elämää ja vielä valita kenen kanssa hän saa olla ystävä .

      Vastaukseni om Se on ihan oikein jos toisella on ystäviä ,

      • Anonyymi

        Kun on ystäviä ja on ystäviä. Haluaisin tavata sen ensimmäisen miehen joka voisi liikkua kaikkialle vierelläni, elää arkea tuntematta seksuaalista vetoa. Sen jälkeen voisin allekirjottaa että heteromies ja heteronainen voivat olla ystäviä. Jos edes yhden sellaisen ystävän saisin....


    • Anonyymi

      Onko tilanne eri jos tapailee homomiesystäviä tai ystävää? Mulla on kavereina homo, heteroita ja ihan naisystäviä. Mun miehelle ei väliä ketä tapaan. Ei ongelmaa koska vaan ystäviä. Tietty mies ystäviä nyt on vähän vs naisia. Nää kysymykset on vaan niin jänniä täällä.

      • Anonyymi

        Mun kumppaneille homomiehet mun ystävinä on kelvanneet, ne ei herätä mustasukkaisuutta heissä ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Minun maailmassani aloitus on vähän pöhkö. Ensinnäkin, kun olen vasta tutustumassa johonkuhun, hän ei siinä vaiheessa ole tyttöystäväni, vaan ehdokas sellaiseksi.
      Toiseksi hänellä on luonnollisesti oma elämänsä ja ystävänsä, ei minulla olisi mitään syytä määrätä hylkäämään heitä.

      • Anonyymi

        Mä sitoudun kyllä ensisekunnista alkaen toiseen. Jollei sitoudu niin sillonhan pettää jo heti alkuun ja pitemmän päälle suhde on tuhoon tuomittu


    • Anonyymi

      Myönnän että minua häiritsisi jos tyttöystäväni tapailisi heterojannuystäviä joiden kanssa on harrastanut seksiä. Muut tapauksen mukaan.

    • Anonyymi

      No on tietenki, luottamus pitää olla jos meinaa elää jonku ihmisen kanssa

    • Anonyymi

      "Eli...jos teillä on seksikäs tyttöystävä johon olette tutustumassa, onko ok että tällä naisella on heterojannuja ystävinä? Onko ok että nainen tapailee heteromiesystäviään ilman sinua?"

      Joo. Nainen on oikeassa. Kyllä hänellä voi olla heteromies ystäviä ilman sinua Gari.

      Mutta jos sinulla on poikaystäviä (ei niin heteroja), niin sekin on varmasti sinulle vaan siunaukseksi?

    • Anonyymi

      Onkohan oikein?.., vähän Sanna Marin jutuiksi menee, ja miten kävi parisuhteen.Onko oikein että miehellä on parisuhteessa kuntosalilla tapaamiaan naisia ystävinä, joiden kanssa viettää vapaa-aikaa ihan heteropohjalta kaikki? Jos se on o.k.,niin sitten hienoa, tähän astiset naiseni eivät ole pitäneet, että olen viettänyt aikaa naispuolisten työtovereiden kanssa, jotka myös personal trainereita.Jopa salin inside pikkujoulut ovat aiheuttaneet draamaa, mitä hyväksyt toiselta itse?

    • Anonyymi

      Naisena sanoisin, että riippuu ja riippuu. En tiedä katselisinko kovin hyvällä, jos olisit vastakkaisen sukupuolen kanssa paljon kahdestaan. Erityisesti alkaisin miettimään mitä todella teet, mikäli nämä tapaamiset olisivat esimerkiksi kaverisi asunnolla ja kahden.
      En myöskään sulattasi, jos olisit siellä öisin tai jopa yön yli.

      Mustasukkaisuutta on monenlaista. Sairaalloinen kyttääminen, tiukkojen rajojen antaminen kaikkeen, saati väkivallan käyttö tai edes sillä uhkailu on ehdoton no no. Silti on olemassa tervettä mustasukkaisuutta. Jos mielessäsi ei edes käy mitä puolisosi tekee kaverillaan yöaikaan, niin kuulostaa jo siltä ettei edes välitä.

      Siis asiasta on todellakin hyvä keskusteltava yhdessä ja tehdä yhteiset pelisäännöt. Ja jos aidosti olet vilpitön, etkä todellakaan aio pettää puolisosi niin varmaan myös sinä voit hiukan taipua. Mutta jos teillä on jo nyt edes "vilpitöntä flirttiä", pientä koskettelua saati intiimejä juttuja historiassa kaverisi / kavereidesi kanssa niin en itse sallisi kahden keskeisiä tapaamisia.

      Olen nähnyt yksityiselämässä ja entisen ammattini puolesta mitä niin niin monissa pikkujouluissa, tai ylipäätään kosteissa illanvietoissa tapahtuu. Ihan täysin vahingossa jotain livahtaa johonkin koloon.

      Kysy itseltäsi, antaisitko hänen mennä ex tyttöystävälleen yöksi, tai antaisitko heidän "kahvitella" keskenään kahdestaan useasti ? Tai mitä sanoisit vaikka öisistä pitkistä whatsapp keskusteluista toistuvasti, joita puolisosi ei sinulle suostuisi näyttämään tai ne olisi jo poistettu.

      Edelleen ei ole tarkoitus olla vain negatiivinen. Kavereita ja ystäviä saa ja pitääkin olla. Etkä ole tilivelvollinen jokaisesta elämäsi minuutista. Silti johonkin ne rajat on yhdessä tehtävä. Ja jos olet edes etäisesti ihastunut johonkin kaveriisi jota tapailet mielelläsi kahden, niin mieti onko itselläsi niissä taustalla "saattaminen kokeilla" mentaliteetti. Miltä vastaava itsestäsi tuntuisi ?

      Avoin suhde on asia ihan erikseen tai jos olette swinger / parinvaihto pari ja ulkopuoliset paneskelut on ok.

    • Anonyymi

      Siinä oli naiselta hyvä, arvostettava ja oikeanlaisen moraalin näyttävä kommentti.Olen miehenä kaikesta täysin samaa mieltä, aina näihin mustasukkaisuus puoliin asti.Täyttä asiaa alusta loppuun, kerrankin mukava lukea kommentti, jonka kirjoittaja on selvästi hyvä ihminen, jolle parisuhteen säännöt ovat täysin yhteneväiset oman ajattelin kanssa.

    • Anonyymi

      Voitko jo panna, kun oot löytänyt jo jumalaiset kädet?

    • Anonyymi

      Mutta se karkumatka pysähtyy siihen ku nakke tulee vastaan

    • Anonyymi

      Riippuu sitä että miksi tavata toisia? Ennen kun voi vastata sinun kysymykseen.

    • Anonyymi

      Kiusaaminen ei oo ok!

    • todellakin on jokainen on vapaa ja saa tehdä mitä haluaa

    • Anonyymi

      On aivan ok. Ei ole minun tehtävä tai oikeus valita puolisoni ystäviä.

    • Ei tähän voi vastata, kun ei tule enää ikinä saamaan mitään seksikästä tyttöystävää. Vähemmän stressiä toki, kun ei tarvii miettiä kenen kanssa se menee ja pettää. Stressitön ja tylsä elämä.

      • Anonyymi

        niin seksikkäällä netallakin on poikaystävä


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2237
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      208
      1668
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1240
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1112
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1021
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      27
      974
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      48
      911
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      882
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      866
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      810
    Aihe