Milloin naiset aloitatte

Anonyymi-ap

Kiltteihin ja kunnollisiin miehiin tutustumisen?

54

594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni nainen varmasti haluaa tutustua oikeasti kilttiin ja kunnolliseen mieheen.
      Pakko uskoa, että Suomesta sellaisia löytyy paljon ja vielä sinkkuja.

    • Anonyymi

      😁, mulla olis semmoinen toivomus että huomenna...noh lyödäänkös homma lukkoon ja kättä päälle. Tästä ei sitten luisteta jos kelkkaan lähdetään, se sana mikä pitää 💪. Sitten aamuvirkuille sellainen toivomus että turha tulla rimputtelemaan ovikelloa ennen klo12, saakeli sentään sunnuntai menossa...Eikun kukkahattuset ja mekkoset kaapin perukoilta esiin mieluusti jo tämän vuorokauden puolella ettei sitten koko sunnuntai tärvelly sovitteluihin, aika on rahaa. Ja kyllä ne jonon hännille jäävät hiturit pahaa pelkään että jäävät ilman kilttimiestarjontaa, sen verran kysytty tuotos kyseessä. Noh hopihopi...

    • Anonyymi

      En aatellut tutustua miehiin enää. Kaverina saatan, jos on minusta järjissään oleva.

      Joten jää muiden naisten kontolle, ketä kiinnostaa, jos kiinnostaa.

      ❄️

      • Anonyymi

        Eikö tosiaankaan edes kilttimiehiin 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tosiaankaan edes kilttimiehiin 😢

        Mulla on mies jo ja en uutta miestä kaipaa. En kyllä naistakaan, eipä sen puoleen. Olen ajatellut, että joko tää avoliitto kestää elämäni loppuun tai sitten jos ei, mielihyvin elelen sinkkunakin ja teen täysin itsevaltiaana elämäni itseni näköiseksi. 🙂

        Olen aina palvellut ja passannut muita, itseeni syrjään jättäen, joten taidan olla itselleni velkaa aikalailla.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mies jo ja en uutta miestä kaipaa. En kyllä naistakaan, eipä sen puoleen. Olen ajatellut, että joko tää avoliitto kestää elämäni loppuun tai sitten jos ei, mielihyvin elelen sinkkunakin ja teen täysin itsevaltiaana elämäni itseni näköiseksi. 🙂

        Olen aina palvellut ja passannut muita, itseeni syrjään jättäen, joten taidan olla itselleni velkaa aikalailla.

        ❄️

        Harmi ettei elämä harrasta kohtuullistamista, vain tuomioistuimet...tosin tuomiot ei sielläkään osu kohilleen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi ettei elämä harrasta kohtuullistamista, vain tuomioistuimet...tosin tuomiot ei sielläkään osu kohilleen 🤔

        Noo, olen itse valinnut osani ryhtymällä passaus ja palvelulinjalle, olen siihen ehkä luisunut hyvää tahtoen ja konflikteja peläten, mutta ymmärrän nyt, että voin myös valita toisin. Olla vapaa ja olla ottamatta parisuhdetta, jossa aina luisun tuohon vanhaan kaavaani. Ennenpitkään. 🙂

        Ja nykyisessä suhteessani tiedän hyvät ja huonot puolet, osaan elää niiden kanssa. Uudessa suhteessa ei tiedä mitä eteen tulee. Joutuu opettelemaan uusia kotkotuksia, enkä yhtään kaipaa sellaista. Se kuormittaa.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, olen itse valinnut osani ryhtymällä passaus ja palvelulinjalle, olen siihen ehkä luisunut hyvää tahtoen ja konflikteja peläten, mutta ymmärrän nyt, että voin myös valita toisin. Olla vapaa ja olla ottamatta parisuhdetta, jossa aina luisun tuohon vanhaan kaavaani. Ennenpitkään. 🙂

        Ja nykyisessä suhteessani tiedän hyvät ja huonot puolet, osaan elää niiden kanssa. Uudessa suhteessa ei tiedä mitä eteen tulee. Joutuu opettelemaan uusia kotkotuksia, enkä yhtään kaipaa sellaista. Se kuormittaa.

        ❄️

        Kaavoja juu hyvinkin, eikä aina kysytä huvittaako. Kuormitus tuossa vähäsen aikaa sitten kasvoi, mutta samalla osa stressistä poistui ja nyt olen huomannut olon selkeästi kevyemmäksi kuin aiemmin, menee oikeastaan ihan hyvin. Samalla kumminkin epäilyttää että mistä nurkan takaa kohta iskee taas joku vähemmän toivottu ylläri 🤔. Noh matka jatkuu...


    • Anonyymi

      Kilttimieheksi itseään tituleeraava harvoin ovat kilttejä laisinkaan.

      • Anonyymi

        Komppaan täysin.


      • Anonyymi

        Jep. Ei oikeasti kiltin tarvitse erikseen kiltteytään mainostaa.


      • Anonyymi

        Perustuuko tää tähän lapselliseen hiekkalaatikkojargoniaan "joka muita homoksi haukkuu on itte"? xD


      • Anonyymi

        Onpas, sinä et vaan halua tutustua kiltteihin miehiin.


    • Jatkuvastihan naiset sitä tekee eikä oo missään vaiheessa edes lopettaneet.🙂.

      • Anonyymi

        Ootko nyt ihan varma? ap:n mielestä näin ei ole käynyt...todista teoria vääräksi 😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma? ap:n mielestä näin ei ole käynyt...todista teoria vääräksi 😎

        Olen täysin varma.😂. Eikä mun mitään tarvii todistaa kun tiedän miten asia on ja ihan itsehän naiset näin myös kertovat niin tässä kuin muissakin ketjuissa. Ne ketkä naisten näin syyttävät toimivan ovat kykenemättömiä ja haluttomia näkemään ja myöntämään että jotain syytä voisi olla itsessä myös eivätkä suostu itseään mitenkään kehittämään niin etteivät yksin jäisi ja siksi syyttelevät katkerasti että vika on muka naisten. Aloittajallahan se todistamisen taakka muutenkin on kun hän väitteen ensiksi esitti.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Olen täysin varma.😂. Eikä mun mitään tarvii todistaa kun tiedän miten asia on ja ihan itsehän naiset näin myös kertovat niin tässä kuin muissakin ketjuissa. Ne ketkä naisten näin syyttävät toimivan ovat kykenemättömiä ja haluttomia näkemään ja myöntämään että jotain syytä voisi olla itsessä myös eivätkä suostu itseään mitenkään kehittämään niin etteivät yksin jäisi ja siksi syyttelevät katkerasti että vika on muka naisten. Aloittajallahan se todistamisen taakka muutenkin on kun hän väitteen ensiksi esitti.🙂.

        Mustatuntuu teoriat ovat vahvoilla näköjään :)


      • Anonyymi

        Silti olet ikisinkku 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustatuntuu teoriat ovat vahvoilla näköjään :)

        No se on hyvä sitten ettei tällä asialla ei ole mitään tekemistä sellaisten kanssa.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti olet ikisinkku 😂

        No enpä ole aina ollut enkä sitä nytkään enää oikeastaan ole.😄.


    • Anonyymi

      Jos ei ole pahis niin ei naisia kiinnosta.

    • Anonyymi

      En ole koskaan muunlaisiin tutustunutkaan, että ei ole mitään aloittamista.

    • Anonyymi

      Kiltit miehet pissii housuihin, kun naiset tutustuvat lähemmin.

    • Anonyymi

      Vaikka heti jos ei vain ole mallia "liian kiltti" eli sellainen, joka antaa käyttää itseään hyväksi. Muutoin ei ongelmaa!

    • Koko ajanhan tässä on haku päällä. Eihän minulle muunlainen kuin kiltti ja kunnollinen kelpaisikaan. Tai no ei ole haku päällä, mutta olen avoin sille mahdollisuudelle, että kohtaan jonkun. Kuulostipa kauhealta tuo haku päällä..

      • Anonyymi

        Kun neito norkoilee täällä tuohon aikaan, sillä on haku päällä. Näin ajattelevat miehet varjoissa.
        Ole ny varovainen. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun neito norkoilee täällä tuohon aikaan, sillä on haku päällä. Näin ajattelevat miehet varjoissa.
        Ole ny varovainen. 🙂

        Ei huolta, osaan erottaa jyvät akanoista 😊


      • Anonyymi

        Ikää taitaa jo olla reilusti pariutumisen kannalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikää taitaa jo olla reilusti pariutumisen kannalta.

        No mikä sitten on reilusti ikää kenellekin. Henkilökohtaisesti en usko ikäni olevan este yhtään millekään 😊


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        No mikä sitten on reilusti ikää kenellekin. Henkilökohtaisesti en usko ikäni olevan este yhtään millekään 😊

        Yli vai alle 45, siinä on vedenjakaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli vai alle 45, siinä on vedenjakaja.

        No höpöhöpö. Jään tuon alle, mutta en todellakaan pidä tuota minään vedenjakajana.


    • Mä en tiedä miksi. mutta jotenkin mä oon yhdistäny ton mun naapuritalon isäntään sen, että se ois se kiltti ja kunnollinen. Voi kyllä viedä viestiä sille.

    • Anonyymi

      minä pidän nelos-kanavavan ohjelmista tv-ssä.... kauskoja kilpailuja aina

    • Anonyymi

      Nyt saa nauraa 48vuotias enkä ole ollut yhdenkään naisen kanssa sillain läheisissä tekemisissä koskaan.

      • Anonyymi

        Rumuus on pääsyy ikisinkkuuteen. Kiltteydellä eiole asian kanssa mitään tekemistä.
        Itse en ole kiltti ja kunnollinen, mutta olen komea joten naisen saamisessa ei koskaan ole ollut ongelmia. Jos varattu en olisi, niin baarista tarttuisi vaikka heti joku mukava muikkeli matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumuus on pääsyy ikisinkkuuteen. Kiltteydellä eiole asian kanssa mitään tekemistä.
        Itse en ole kiltti ja kunnollinen, mutta olen komea joten naisen saamisessa ei koskaan ole ollut ongelmia. Jos varattu en olisi, niin baarista tarttuisi vaikka heti joku mukava muikkeli matkaan.

        Kyllä kiltteydellä on vaikutusta sinkkuuteen. Tiede tietää, että rikolliset aloittavat seksielämänsä hyvin nuorena.


    • Minähän teen sitä koko ajan. Palstaltakin pari sellaista olen jo tavannut 👍

    • Naisiin on koodattu jo aikojen alussa se, millaisiin miehiin ihastuvat. Tutustu evoluutiopsykologiaan.

    • Anonyymi

      Tein sen jo 32 vuotta sitten. Sille tiellä jäin, ja tuossahan se edelleen.

    • Anonyymi

      kaupoista voi löytää jotsain kuplivaa vettäkin

    • Anonyymi

      Kiltit ja kunnolliset.... kaikki puolitusinaa on mielestäni sellaisia olleet silloin kun heihin tutustuin.
      Ajan oloon mulle selvisi myös se toinen puoli heidän persoonastaan.

      Niin eiköhän tämä riittäne jo yhden naisen; tosissaan yrityksiksi. Perhettäni ehkä onnistun kasvattamaan vielä yhdellä lapsella, jos minut hyväksytään adoptio äidiksi.
      Yhden tuttavani, 17v. tytär saa lapsen, eikä aio pitää lastaan, vaan jatkaa opiskeluaan.

      Mä puolestani en ota lasta hoidettavakseni kahdeksi tai kolmeksi vuodeksi, jonka jälkeen äiti ehkä haluaisi lapsensa takaisin. Kerroin ett muuten asia kyllä kiinnostaa mua, jos mä lähden lasta kasvattamaan, mun on saatava oikeus adoptioon.
      Eli lapsi olisi minun, enkä ainoastaan hoitaisi häntä, sen vaikeamman elämänalun ajankohdan yli. Mulla on hyvin vielä muistissa; Mimmin öiset itkut, pienet kuumeilut ja hampaiden saanti, kävelemisen opettelu kaikkine kolhuineen, jne.

      Jotta tuon tekisin uudelleen, ei se saisi päättyä kyyneliin; hänet synnyttäneen äidin vaatiessa lastaan takaisin. Ymmärrän hyvin ettei kaikki tuon ikäiset ole vielä kypsiä äitiyteen, ja mahdollisuus hänen on tulla toisiin aatoksiin muutaman vuoden kuluttua. Mä tunnustan etten mä ole niin jaloluonne, ett rämpisin yksinäni parin lapsen kanssa muutaman vuoden ja luovuttaisin lapsen takaisin äidilleen.

      Kyllä mä silloin kokisin tulleeni petetyksi, joten yritän edes jotenkin estää sen seikan jo etukäteen -> laillisella adoptiolla. Enkä koe olevani edes varas silloin, mihin ratkaisuun sitten ikinä päätyvätkin... aikaa on koko kesä, hänen (heidän) päättää miten asian hoitavat; pitääkö lapsen vai antaako adoptoitavaksi.
      trollikka

      • Anonyymi

        Aika raju setti, tuo adoptio.
        Lapseen kiintyy vahvasti, kun hänestä huolta tunti tunnilta pitää.

        Saahan aikuinen vastakaikua lapselta jo syntymästä alkaen. Oppii jopa tunnistamaan lapsen itkusta mikä vaiva hällä on, pieni epämukavuustuntemus kostean vaipan aiheuttamana, vatsakipuja, nälkä, väsymys, kylmä tai kuuma. Jokaisesta vaivasta ja sen asteesta saa vähän erilaisen palautteen. Palautteen myös kun on hoitanut ongelman pois, hymyn ja onnellisen näköisen paaperoisen, joka haluaa kasvaakseen nukkua.

        Siihen on olemassa syy miksi lapsen kasvatus vie ja kuluttaa, mitään minkä vuoksi olisit nähnyt paljon vaivaa ja huolta, et antaisi helposti pois. Tulee syvä kiintymys.

        AV


    • Anonyymi

      Kiltti mies tutustuu naisiin baarissa. Kiltin miehenkin on juotavat viinaa baarissa jos haluaa että nainen tutustuu mieheen.

      T: viinamies

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Määrittele "kiltti" ja "kunnollinen". Yleisesti ne ovat palstalla käytössä kaikkea muuta kuin kilteillä ja kunnollisilla miehillä.

    • Anonyymi

      mitenj jos olet jotenkin nukkumassa ja sitten näet vaikka uniakikin jostain tytöistä... mutta nyt alkaa tuo farmi-ohjelma jossa on kilpailuja

    • Anonyymi

      Kilttimies on kovin ristiriitainen persoona.

    • Määrittelepä se kiltti ja kunnollinen?

      Esimerkiksi mukavan, rehdin ja kiltin oloiset Mikkojuhan ja Rande eivät ilmeisesti teidän määrittäminä olekaan kilttejä ja kunnollisia, koska teidän mielestähän kiltit ja kunnolliset eivät saa ja tuskin ovat koskaan saaneetkaan seksiä?

      • Anonyymi

        Kummallakin muistaakseni epämääräinen tausta, nuoruusvuosiltaan. Ei ole mikään suositus.


    • Anonyymi

      Ei teitä ole

    • Anonyymi

      Siinä 37 - 40 ikävuoden aikoihin kun on kokeiltu ja koettu kaikenlaista hauskaa ja himokasta, vienti alkaa hiipua ja olisi mukavaa löytää se oma, rauhallinen kulta ja perustaa perhe. Siihen mennessä kiltti mies on jo saanut maksettua oman asunnon meidän perheelle ja kerättyä säästöön mukavasti omaisuutta perheen mukavaa eloa varten. Sopii siinä oman kullan kainalossa muistella hauskoja seikkailuita nuorena.

    • Anonyymi

      Ei ikimaailmassa.

    • Anonyymi

      Aikuisena naisena en tiedä mikä on kiltti ja kunnollinen mies? Minua ei kinosta vanhan kansan sanonta esim: Mies on kuin Lapa tossu. Miehen pitää olla ulospäin suuntautuva ei selkäni takana kyyrivä pelokas joka ei uskalla sanoa A ei O :ta. Riittikö vastaus? Samaa asia jauhat lähes joka viikko Vauva fi palstalla. En käsitä tuo?Miksi sitä tätä kiltti poika tai kiltti mies?

      • Mun naapurin isäntä on kiltti ja kunnollinen. Sillä on kaks sakelsmania. Tiedä vaikka ois sama mies. Ei siitä mitään harmia oo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2237
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      208
      1668
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1240
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1112
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      1021
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      27
      974
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      48
      911
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      882
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      866
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      810
    Aihe