Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Super-Hessu
profiilit
Super-Hessu
Super-Hessu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
131
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
<<Luulin, että olit joutunut lataamoon.>>
Joskus lataaja joutuu lataamoon, mutta minun kohdallani ei ole siitä pelkoa.
Ei yhtään mielisairasta niin kauas kuin sukuni tunnen eli 1500-luvulle asti.
Miten on sinun laitasi? :)
03.02.2023 21:46
Höpsistä! En ole kirjoittanut tänne aamuyöllä. Luulet vain niin, koska olet luulosairas.
Miten olet jaksellut, kuomaseni?
03.02.2023 21:43
Luonnolliset tapahtumat selittävät elämän synnyn elottomasta aineesta ja lajien kehityksen, mutta toki tiedossa on vielä paljon aukkoja, niin että emme ihan jokaista vaihetta tiedä - ja itse asiassa emme saa koskaan kaikkea aiheeseen liittyvää tietää. :)
Ei liity empiirisen tiedon piiriin "arvailut" ja "uskomukset"...
03.02.2023 20:02
Äänestän vittuilun kolminkertaista maailmanmestaria eli Paskosen Hessua, joka kirjoittaa täällä nimimerkillä H-P.
Hän on tittelin ansainnut ylivertaisen älykkyytensä ansiosta. 😂 🤣
27.01.2023 16:16
ego-eimi
Parodioi hyvin muita nikkejä ja on palstan älykkäin kirjoittaja Kampelatutkijan ohella.
21.01.2023 16:43
Ei minulla ole mitään Jumalaa ja kun en usko edes luomiseen, niin mitä vittua oikein nillität ripulivajakki?
22.11.2022 16:08
No mutta faktahan tässä on se, että minä olen sinua älykkäämpi.
Ja minulla on korkeakoulututkinto, mutta sinulla ei.
Mahtaa se vituttaa kaltaistasi ripulivajakkia? :=)
22.11.2022 16:07
No, tuo profetia toteutui jo ennen kuin se kirjoitettiin. :)
22.11.2022 16:03
Juu. Tiedemiesten mukaan aika ja avaruus syntyivät noin 13,82 miljardia vuotta sitten tyhjästä, ei mistään ja siten olemattomasta, koska tätä ennen ei ollut olemassa fyysistä maailmaa.
On ajateltu niin, että ensimmäinen ajan yksikkö – Planckin aika – ilmestyi olemattomuudesta saaden aikaan saman tien avaruuden synnyn, jonka tilavuus oli pienin mahdollinen mittayksikkö (mikä se nyt onkaan).
Tätä seurasi kosminen inflaatio – nykyisen tieteellisen tutkimuksen kivijalka (Kari Enqvist) – jota kesti muutaman pikosekunnin ajan. Universumi (sen avaruus) laajeni valoa nopeammin.
Kosmisen inflaation aikana tapahtui niin sanottua tyhjiöenergian väreilyä. Universumi oli tuolloin täysin tyhjä (materiasta) ja hyvin kylmä lähellä absoluuttista nollapistettä. Sitten virtuaalihiukkaset saivat massan ja koko universumin materia syntyi "nopeasti".
Ateisteilla on tapana valehdella, että tyhjiöenergian väreily eli kvanttifluktuaatio synnytti tämän universumin aika-avaruuden, mutta kovan tieteen tutkimuksen mukaan tämä on mahdotonta, koska kvanttifluktuaatio tarvitsee aikaa ja avaruuden tapahtuakseen.
Ei saatana!
Kuinka helppoa teitä ateisti-pellejä onkaan kusettaa?
Te amispojut kilvan huudatte tällä foorumilla, että universumi on syntynyt kvanttifluktuaationa, ja teidän saatanan tyhmät oppi-isät – ne tähtitaruja kertovat kosmologit ja teoreettiset fyysikot – heittävät bensaa liekkeihin antamalla teidän uskoa, että näin tosiaan olisi tapahtunut, mutta silti satusetä Kari Enqvist pitää mahdollisena ikuisen kvanttimeren poreilun, vaikka tuo on jo ajatuksena järjetön, koska silloinhan universumeja olisi lukemattomia eivätkä ne voisi olla ajallisesti tai paikallisesti toisistaan erillisiä, niin kuin multiversumi teoreetikot kiven kovaan väittävät, ja säietoerian voisivat työntää perseeseensä, sillä niistä säikeistä ei ole yhtä ainoaa havaintoa tai tieteellistä näyttöä.
Kirjaimet, numerot ja matemaattiset symbolit paperilla eivät välttämättä kuvaa todellisuutta ja säiteorian kohdalla ne ovat aivan vuoren varmasti jumaltarujen kaltaista satua, joita vain aivopestyt idiootit uskovat pitävät todellisuutta kuvaavana tai edes mahdollisena. Ja sellainen sinä saatanan tyhmä lestapiru olet... tunnustaisit nyt edes sen ilmiselvän faktan, että minä olen sinua superiompi kaikilla tavoilla mitattuna. Mulkkunikin on pidempi kuin sinulla, neitiseni. :)
22.11.2022 15:11
"hellarikretu"...
älä unta nää lestapiru.
😂😂😂
22.11.2022 14:58
Olen sitä mieltä, että universumin aika-avaruus on ollut olemassa ikuisesti eli aina ilman ajan ja avaruuden alkua tai loppua. Tosin on mahdollista, että tätä aika-avaruutta edelsi jokin olomuoto, jota me emme tunne – emmekä voi koskaan tuntea, koska emme pääse "ulos" tai "pois" tästä aika-avaruudesta – mutta aika vähintään on ikuista ilman alkua, sillä kaikki muut ajatukset ajasta ovat tähtitarujen kaltaista mielisairasta uskoa, jota sinä edustat...
22.11.2022 14:56
Ei mennyt yli hilseen.
En ole koskaan väittänyt, että universumia olisi edeltänyt olotila, jossa ei ollut aikaa ja avaruutta. Päinvastoin. Olen sitä mieltä, että ajalla ja universumin tilalla ei ole alkua. Se on loogisesti perusteltu järkevin argumentti, mutta uskovana ateistina et voi pitää sitä edes mahdollisena.
Sanottakoon se, että Henrik Rydenfelt on sitä mieltä, että universumi on ollut aina olemassa jossakin olomuodossa, mutta me emme tiedä sitä, mikä tämä olomuoto on ollut ennen kuumaa alkuräjähdystä. Olen tässä asiassa samaa mieltä Hessun kanssa, mutta mitäpä sinä koulupudokas ymmärtäisit isojen miesten välisestä argumentoinnista tieteen saralla? :)
22.11.2022 14:54
Hihhulit eivät huomaa edes sitä, että Johanneksen evankeliumi eroaa synoptisista sisällöltään, tapahtumajärjestykseltään ja kristologialtaan. Aivopesty ei osaa edes tutkia Raamattua niin kuin tutkia pitäisi, sillä "pyhä henki johdattaa kaikeen totuuteen" – eikö siis myös Raamatun tieteelliseen tutkimukseen ja sitä kautta uskon hylkäämiseen?
Ateismin hyväksi. :)
22.11.2022 14:49
Mitä sinun perheellesi ja suvullesi pitäisi tehdä?
He ovat mielisairaita, kun uskovat Raamatun kertomusten olevan totta, ja että Jumala ja Jeesus ovat todellisia, sen sijaan, että olisivat fiktiota.
Pitäisikö sulkea mielisairaalaan tai vankilaan ja kastroida, vai olisiko syytä jopa tappaa heidät?
22.11.2022 14:47
Eiku se on 1Tess 5 se kohta, jossa Paavalin nimessä valehdellaan takaisin tulemisen viivästyvän. Tai onhan siitä myös 2Tess 2 tekstiä, mutta näin siis valehdeltiin...
ja eikö Paavali itse valehdellut törkeästi väitettyään nähneensä ylösnousseen Jeesuksen?
22.11.2022 14:45
Sitä paitsi jo pienen l-kirjaimen vaihtaa isoon i-kirjaimeen, niin siitähän jää kiinni... LOL
Näytän sinulle vielä pitkää nenää, kas näin: :=)
P.S. Uskoin sinun älykkyytesi riittävän tämän asian paljastamiseen, joten en aliarvioinut "vastustajaa", mutta toki yllätyin siitä, että sinä tosikko otit tosissasi tuon avauksen heiton, joka oli siis vitsi, mutta kun sinulla ei ripulivajakkina ole huumorintajua, niin et voinut sitäkään ymmärtää, ja lähdit taas pieksämään olkiukkoja, ikään kuin minä olisin typerä sinun sijastasi.
Miten muuten voit tietää, että olen Hessu, jos sinä et ole minä? ;)
22.11.2022 14:26
En osaa kaappailla nikkejä, joten ei onnistu. Poistan silti viestejä randomisti. :)
22.11.2022 14:23
Jeesuksen takaisintulon viivästymisen vuoksi on sepitetty Paavalin kirjeisiin valhe, jonka mukaan se tapahtuisi vasta pitkän ajan kuluttua sen sijaan, että olisi tapahtunut Paavalin tai Johanneksen vielä eläessä. Kun Johannes kuoli Efeson kaupungissa ensimmäisen vuosisadan lopulla, niin Jeesus ei ollut vieläkään tullut takaisin, minkä vuoksi kirjoitettiin Johanneksen evankeliumiin yksi luku lisää aiempien lisäksi, ja yritettiin parhaan taidon mukaan selittää sitä, miksi näin ei tapahtunut. (Joh 21)
Lue 2Tess 2 Paavalin nimeen pantu valhe Jeesuksen takaisintulon viivästymisestä. Huomaa se, että 1Tess 4:15 kertoo Paavalin uskoneen olevansa elossa maan päällä silloin, kun Herra Jeesus tulee takaisin, mutta eipä ollutkaan koska kuoli vuonna 64 keisari Neron toimeenpanemien kristittyjen vainojen aikana.
Heh !
22.11.2022 14:20
Kiitos.
Ai että se hivelee itsetuntoa, kun saa faneja tällä palstalla. :)
22.11.2022 13:54
Minä myös. Arvelen lisäksi niin, että monoteismi on lainaa Egytpista farao Akhenatenin Aton jumala kultista. Ainakin usko ruumiin ylösnousemukseen tulee sieltä...
22.11.2022 13:53
2 / 7