Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

51

1. Oliko+se+Eevi+Tolvanen+tai+joku+muu+ketä+kertoi+ettei+naiset+ollut+hänestä+aikaisemmin+kiinnostunut?+Sittemmin+kun+kukkaro+paisui,+niitä+on+sen+jälkeen+väkisin+tunkenut+iholle.+😁
  2. Ei+naisia+kannata+vihata,+vaikka+jotkut+heistä+typeriä+ovatkin.+:P+Ymmärrän+kyllä+vihasi.Löytyy+kyllä+paljon+rehellisiä,+kunnollisen,+kiltin+ja+itsestään+huolta+pitävän+oloisia+ja+näköisiä+naisia.Kaksi+päivää+omituista+treffi-sovellusta+käyttäneenä+on+tullut+jos+jonkinlaista+naista+siellä+vastaan.+Vielä+en+ole+yhtään+tykkäystä,+flirttiä+saati+viestiä+laittanut,+sillä+oletan+että+naisillakin+on+kaksi+tervettä+kättä+kuten+minullakin.+Vierailuja+on+ollut+monta,+muutaman+flirtin+olen+saanut+ja+kuvasta+sekä+esittelytekstistä+on+pidetty.+Jos+otetaan+20+viimeisintä+"kontaktia",+sitähän+ei+virallisesti+lasketa+jos+eivät+viestiä+laita.+(Minä+en+ajatellut+sitä+tekeväni,+ellei+joku+oikeasti+järkevä+ja+silmää+miellyttävä+tule+vastaan.)6/20+kuvissa+näyttävät+sellaisilta+jotka+miellyttävät,+neljällä+ei+edes+ollut+profiilikuvaa.Noilla+kuudella+miellyttävällä+ei+kyllä+yhtään+profiiliteksti+herättänyt+kiinnostusta,+oikeastaan+ainoastaan+yhdellä+se+oli+jollakin+asteella+järkevä,+että+kunhan+tekee+sen+aloitteen+viestittelyyn+niin+jotain+voi+kehkeytyä.+Palstaa+olen+lukenut+kuin+raamattua+ja+se+alkoholi,+Playstation+ja+terveet+kädet+ei+vaikuta+yhtään+huonolta+vaihtoehdolta.+:)Kyllä+siellä+aloittaja+löytyy+aivan+älyttömästi+noita+mukiinmeneviä+naisia.+Mukiinmenevä+ei+tässä+kohtaa+ole+kehu,+kyllä+sitä+on+juomalla+juotu+itsensä+puistattavan+näköisiksi.+Sitten+löytyy+niitä+jolla+on+enemmän+kosmetiikkaa+kasvoilla+kuin+Citymarketilla+hyllyjenvälissä+myytävänä.+Ylipaino+ei+haittaa+minua,+ylipaino+on+ylivoimaa,+mutta+kaikella+on+tietenkin+rajansa.+Listaamasi+asiat+ovat+jo+stereotypia,+eli+valtavirtaa,+mutta+painotan+että+muutakin+löytyy.+Kun+muutakin+löytyy,+niin+sitten+se+typeryys+ilmenee+profiili+tekstissä.+Harva+siellä+kertoo+itsestään+saati+persoonastaan+mitään,+kuivia+ovat+kuin+hiekka+Saharassa.+Enemmänkin+löytyy+asioita+listattuna+ja+luettelo+vaatimuksista+ja+ne+listatut+asiat+ja+vaatimukset+ovat+lähes+stereotyyppisen+itsestään+selviä.Yhdyssanavirheet+älkää+vaivautuko+oli+selkeä+kutsu+laittaa+viestiä+vain+yhdyssanavirheillä+ja+monta+muutakin+houkutusta+sutkautella+ja+näpäyttää+tuli+vastaan.+Ehkä+vielä+laitan+naiselle+joka+etsii+miestä+isolla+M:llä,+etten+ole+mulkku.+:PMyös+tuli+vastaan+itsenäinen,+omillaan+toimeentuleva+ja+vahva+nainen+joka+ei+etsi+itselleen+elättäjää.+Eli+itsepäinen,+itsekeskeinen,+joustamaton,+eikä+taatusti+laita+muita+itsensä+edelle+ikinä.En+kyllä+yhtään+ihmettele+miksi+Pattaya+on+Thaimaan+suosituin+lomakohde.