Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jani-36
profiilit
Jani-36
Jani-36
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
51
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oliko+se+Eevi+Tolvanen+tai+joku+muu+ketä+kertoi+ettei+naiset+ollut+hänestä+aikaisemmin+kiinnostunut?+
Sittemmin+kun+kukkaro+paisui,+niitä+on+sen+jälkeen+väkisin+tunkenut+iholle.+😁
10.11.2018 19:12
Minä+uskon,+että+on+olemassa+naisia,+jotka+eivät+kelpaa+kenellekään+parisuhteeseen.
Minä+en+ajattele,+että+jokin+yhdistelmä+olisi+aina+onnistunut.+Onnistumiset+vaatii+paljon+kahdelta,+ei+yhdeltä.
31.10.2018 07:22
Sisällissota?+Eli+Euroopan+maat+sotivat+itseänsä+vastaan.+Pohjois-Suomi+vs.+Etelä-Suomi.+Kreikkalaiset+jotka+eivät+halua+maksaa+Eu-tukia+hyökkäävät+niiden+kimppuun+jotka+haluavat.
13.10.2018 09:46
Ovatpas.+Aseksuaaleja+on+moneen+junaan,+jokainen+ei+välttämättä+kiihotu+jokaisesta+baarijakkarasta.+Miljoona+baarijakkaraa+voi+olla+täysin+yhdentekevää,+eikä+ikinä+missään+aiheuta+minkäänlaista+värinää.+Siellä+voi+silti+olla+yksi+joka+säväyttää+nupin+sekaisin.
12.10.2018 19:47
Lime,+eli+limetti+on+hedelmä,+ei+väri.
12.10.2018 07:54
Yhtään+en+ihmettele+jos+ajatustenvoimalla+pyytää+apua+ja+ajattelee+että+toinen+lopettaisi+tai+joku+tulisi+auttaa.+Kehonkieli+kertoo+toista+ja+sosiaalisen+ystävällisesti+hyväksytään+tapahtuma+kiherrellen+ja+hihitellen+ahdistelijalle.+:D
12.10.2018 07:44
Näin+juuri,+miten+puuttua+mihinkään+jos+ei+avunpyyntö+tule?+Pitäisikö+sen+kassin+istua+ikkunalaudalla+tai+naisen+käytäväpaikalla+ja+antaa+ikkunapaikan+olla+tyhjä.+Voi+myös+itse+mennä+naisen+viereen+istumaan+tai+seistä+bussimatkalla.+Kuuluvaan+ääneen+ei+ainakaan+kannata+sanoa+että+voitko+lopettaa.
Pitäiskö+meidän+lähteä+bussiajelulle?+Voidaan+käydä+heti+äijiin+kiinni+kun+ne+koskettelee+tai+suutelee+naista.+Jos+se+on+aviomies+tai+poikaystävä,+mukiloidaan+varmuuden+vuoksi+silti+ja+näytetään+tuo+artikkeli.+Selvästi+se+oma+mies+ahdisteli+bussissa+ja+nainen+ei+uskaltanut+sanoa+asiasta.
12.10.2018 07:37
Ehkä+se+seksi+on+herkkä+juttu+ja+haluavat+vielä+viimeiset+hyväilyt+ennen+pesulle+menoa.+Jälkimmäisestä+en+osaa+sanoa+haluavatko+antaa+osan+sinusta+takaisin.
11.10.2018 14:41
Oliko+herra+Herra+vaiko+"Herra"?+Raamatun+olen+lukenut+kerran,+kiehtova+kirja.+Ehkä+pitäisi+lukea+toisenkin+kerran.++Uskonnot+ovat+kiehtova+aihe.+Raamatusta+löytyy+paljon+mitä+tulkita+monella+tapaa+ja+lukuisia+viisauksia.+Kevennyksenä+se+raamattu+taitaa+olla+paras+kirja+heti+taru+sormusten+herrasta+ja+linnunradan+käsikirja+liftareille+jälkeen.+😁
09.10.2018 22:37
Et+sinä+kirkkoa+tai+kirkollisveroa+tarvitse+uskoaksesi.+Mihin+se+Jumala+rahaa+tarvitsee?+Missä+hän+käskee+käymään+ihmisten+rakentamissa+temppeleissä+ja+maksamaan+jäsenmaksua?
Miksi+Jumala+tulisi+takaisin+tai+lähettäisi+ainoan+poikansa?+Jos+hän+kävi+2000-vuotta+sitten,+tapasi+retkellään+kivan+tytön++ja+siitä+ei+olla+vieläkään+päästy+yli.+Älytön+meuhkaaminen+tuhansia+vuosia+sitten+tapahtuneesta+pyhän+hengen+siittämisestä.+Jos+se+poika+ristiinnaulittiin,+niin+tulisko+hän+tai+kenen+iskä+lähettää+poikansa+kivitettäväksi?
Eikö+sen+Jumalan+tiet+ole+tutkimattomia?+Kohta+lähettää+Jesuksen,+ainoan+puutarhurinsa+pienessä+panosvyössään.
09.10.2018 20:32
Kiven+ja+kannon+alta?+Vanhustentalolla+saattaa+olla+miehiä,+jotka+eivät+halua+seksiä+ollenkaan.+Tuliko+ääripää?+
Sieltä+et+ainakaan+löydä+sellaista+miestä+josta+olet+jo+etsinyt.+Aloita+etsiminen+sieltä+mistä+et+ole+etsinyt.+
Ehkä+sinussa+on+jotain+pielessä,+mutta+kenessäkö+ei+olisi?+Sitä+en+tiedä+oletko+liian+helppo,+liian+päällekäyvä+vai+liian+mitä.
09.10.2018 19:58
Herran+hänelle+suomilla+oikeuksilla?+Uskonnonvapaudella+se+pastori+pelaa.+Valtion+takaama+oikeus+tunnustaa+ja+harjoittaa+haluamaansa+uskontoa.+Muutkin+saavat+valtion+takaamana+tunnustaa+ja+harjoittaa+haluamaansa+uskontoa+ja+mikä+parasta+olla+tunnustamatta+mitään+uskontoa.
09.10.2018 09:35
Ja+kehuminen+on+tuskaa,+silloin+kun+vain+yrittää+päästä+pöksyihin.+Ei+tarvitse+mennä+vessaan+vatkatakseen+itseänsä+unelmiin.+Ja+elämä+on+päivästä+päivään+hapanta+naamaa+sinullekin.+Päivästä+päivään+kehumalla+tekee+itsestään+marttyyrin.+
Tosiasiahan+se+on+jos+kehumalla+kehuu+päivästä+päivään+naisia+niin+omaa+ja+kaikkien+muidenkin+oksaa+sahaa.+Toi+kehuminen+löytyy+nainen-mies-nainen-sanakirjasta+kohdasta+se+haluaa+vain+seksiä.+Samoin+mä+haluan+vain+jutella+löytyy+kohdasta+se+haluaa+vain+seksiä.+Mutta+se+virtsa+ei+nouse+päähän,+korkeintaan+se+stereotyyppinen+ajattelu+nousee+että+kaikki+miehet+ovat+samanlaisia.+Kaikki+kun+käyttäytyy+samalla+tavalla,+vaikka+ajattelisikin+eri+tavalla+pääsee+samaan+romukoppaan+muiden+kanssa.
09.10.2018 09:15
Sanoit+myös+ettei+niitä+löydy,+eli+ei+se+harrastus+ole+vaan+elämäntapa.+Stadissa+virkataan+neuloja+hihasta+hihaan.
09.10.2018 08:49
Stadissa+on+jos+jonkinlaista+neulaa+pitkin+mukulakivetyksiä,+rappukäytäviä,+takin+taskuissa+ja+jopa+käsivarsissa.+😉
08.10.2018 20:45
Sovellus+ei+ole+huono,+korkeintaan+käyttäjät+voivat+olla+huonoja.+Uskon+että+sovellus+toimii+juuri+kuten+pitääkin,+eli+kuten+se+on+suunniteltu+ja+toteutettu.
Kiitoksia+vinkistä,+tarvitsee+käydä+katsomassa+tuo+OkCupid.+Sielläkö+ajatusmaailman+lisäksi+henkilöt+ovat+viitsineet+kertoa+itsestään+joitain+täkyjä+mihin+tarttua?
08.10.2018 20:25
Voihan+sen+asian+noinkin+nähdä.+<3
08.10.2018 15:10
"Haluan+perkele+sen+saatanan+ihmissuhteen,+helvetti+soikoon!+"
Se+onkin+kovaa+työtä,+panostamista+ja+toisen+laittamista+itsensä+edelle.+Jotakin+kun+haluaa+liian+kovasti+muuttuu+tyranniksi+ja+kohtelee+muita+moukkamaisesti+ja+epäkunnioittavasti.
Ihmissuhteeseen+riittää+pelkkä+ystävyys+ja+vaikka+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa.
Koira+rakastaa+kuin+mies,+kun+palkitset+ja+kehut+häntä+oikein,+on+hän+aina+iloisesti+ovella+vastassa,+eikä+jää+murehtimaan+mikäli+joka+päivä+ei+ole+samanlainen.+Nainen+rakastaa+kuin+kissa,+silloin+kun+häntä+huvittaa+tai+hänen+tarvitsee+saavuttaa,+saada+jotain.
08.10.2018 14:04
Ei+naisia+kannata+vihata,+vaikka+jotkut+heistä+typeriä+ovatkin.+:P+Ymmärrän+kyllä+vihasi.
Löytyy+kyllä+paljon+rehellisiä,+kunnollisen,+kiltin+ja+itsestään+huolta+pitävän+oloisia+ja+näköisiä+naisia.
Kaksi+päivää+omituista+treffi-sovellusta+käyttäneenä+on+tullut+jos+jonkinlaista+naista+siellä+vastaan.+Vielä+en+ole+yhtään+tykkäystä,+flirttiä+saati+viestiä+laittanut,+sillä+oletan+että+naisillakin+on+kaksi+tervettä+kättä+kuten+minullakin.+Vierailuja+on+ollut+monta,+muutaman+flirtin+olen+saanut+ja+kuvasta+sekä+esittelytekstistä+on+pidetty.+
Jos+otetaan+20+viimeisintä+"kontaktia",+sitähän+ei+virallisesti+lasketa+jos+eivät+viestiä+laita.+(Minä+en+ajatellut+sitä+tekeväni,+ellei+joku+oikeasti+järkevä+ja+silmää+miellyttävä+tule+vastaan.)
6/20+kuvissa+näyttävät+sellaisilta+jotka+miellyttävät,+neljällä+ei+edes+ollut+profiilikuvaa.
Noilla+kuudella+miellyttävällä+ei+kyllä+yhtään+profiiliteksti+herättänyt+kiinnostusta,+oikeastaan+ainoastaan+yhdellä+se+oli+jollakin+asteella+järkevä,+että+kunhan+tekee+sen+aloitteen+viestittelyyn+niin+jotain+voi+kehkeytyä.+Palstaa+olen+lukenut+kuin+raamattua+ja+se+alkoholi,+Playstation+ja+terveet+kädet+ei+vaikuta+yhtään+huonolta+vaihtoehdolta.+:)
Kyllä+siellä+aloittaja+löytyy+aivan+älyttömästi+noita+mukiinmeneviä+naisia.+Mukiinmenevä+ei+tässä+kohtaa+ole+kehu,+kyllä+sitä+on+juomalla+juotu+itsensä+puistattavan+näköisiksi.+Sitten+löytyy+niitä+jolla+on+enemmän+kosmetiikkaa+kasvoilla+kuin+Citymarketilla+hyllyjenvälissä+myytävänä.+Ylipaino+ei+haittaa+minua,+ylipaino+on+ylivoimaa,+mutta+kaikella+on+tietenkin+rajansa.+
Listaamasi+asiat+ovat+jo+stereotypia,+eli+valtavirtaa,+mutta+painotan+että+muutakin+löytyy.+Kun+muutakin+löytyy,+niin+sitten+se+typeryys+ilmenee+profiili+tekstissä.+Harva+siellä+kertoo+itsestään+saati+persoonastaan+mitään,+kuivia+ovat+kuin+hiekka+Saharassa.+Enemmänkin+löytyy+asioita+listattuna+ja+luettelo+vaatimuksista+ja+ne+listatut+asiat+ja+vaatimukset+ovat+lähes+stereotyyppisen+itsestään+selviä.
Yhdyssanavirheet+älkää+vaivautuko+oli+selkeä+kutsu+laittaa+viestiä+vain+yhdyssanavirheillä+ja+monta+muutakin+houkutusta+sutkautella+ja+näpäyttää+tuli+vastaan.+Ehkä+vielä+laitan+naiselle+joka+etsii+miestä+isolla+M:llä,+etten+ole+mulkku.+:P
Myös+tuli+vastaan+itsenäinen,+omillaan+toimeentuleva+ja+vahva+nainen+joka+ei+etsi+itselleen+elättäjää.+Eli+itsepäinen,+itsekeskeinen,+joustamaton,+eikä+taatusti+laita+muita+itsensä+edelle+ikinä.
En+kyllä+yhtään+ihmettele+miksi+Pattaya+on+Thaimaan+suosituin+lomakohde.
08.10.2018 13:45
Sali+taitaa+olla+niitä+paikkoja,+joissa+minua+ei+tulla+koskaan+näkemään.+:)
Rautaa+voi+nostella+kotonakin,+jos+vain+viitsisi.+Hyötyliikuntaa+olen+yrittänyt+lisätä,+ettei+elämä+ole+pelkkää+istumista+nojatuolissa,+autossa+ja+toimistotuolissa.+Ehdottomasti+pitäisi+vähentää+soppakauhan+ja+lusikan+nostamista,+laskemista.
08.10.2018 12:48
2 / 3