Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aktivisti
Aktivisti
Aktivisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
48
Kommenttia
536
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Presidentti tarvitsee ymmärrystä. Hänellä on varmasti ymmärrystä jos hän on valtiotieteen tai politiikan tohtori.
Presidentti tarvitsee ulkopolitiikan ymmärrystä ja osaamista sekä olemassaolevia kansainvälisiä verkostoja. Hänen on oltava kansainvälinen ihminen.
Presidentti tarvitsee kuuntelemisen kykyä.
Vain kaksi vaihtoehtoa.
Parhaat ominaisuudet ovat ehdottomasti Mika Aaltolalla. Aaltolalla ei ole käytössään meidän veroeuroja eli puoluetuen miljoonia mutta annetut äänet ratkaisevat.
Kakkoskierrokselta valitaan Sitten Alexander Stubb.
Onneksi lapsuuteni kokemukset eivät nyt toistu. Isäni kiroilu. Kysyin syytä.
Syy oli uutisissa kuultu Suomen päätös valita ajokortiton, viinaan menevä kirvesmies liikenneministeriksi.
Eli ei sitten äänestetä muinaiseen ukarainalaisen kirkon slaavilaisen kieleen perehtynyttä asiantuntijaa vaikka hän puhuisi venäjää kuinka hyvin.
09.01.2024 12:20
Kiina, Intia ja Pohjois-Korea kiittävät.
Pitäisikö ketjun aloittajan mielestä ,Suomen liittyä tuohon porukkaan?
09.01.2024 11:56
Ennen kuin alkaa vertaamaan, niin pitää muistaa, että venäjän palkansaajien keskiansio on 437€/vuosi.
Tuo on kuukausipalkkana melkein 37€
Tuosta ei liene paljoa varaa maksaa sähkölaskuja ei vaikka sähkö olisi tuotettu Fortumilta kansallistetuilla voimalaitoksilla.
09.01.2024 11:46
"Tuolla on poliittisesti huomattavasti kokeneempia konkareita ehdolla"
Juu heitähän eli puolueiden kasvattamia poliittisia broilereita siellä on puolueidensa ehdokkaina.
Presidentti on kuitenkin ajamassa Suomen asiaa eikä oman puolueensa asiaa.
08.01.2024 04:49
Aaltolahti on ehdokas jolla ei ole velvoitetta täyttää ja toteuttaa puolueen etua presidenttinä toimiessaan.
08.01.2024 04:36
Meidän sähkön hintaan vaikuttaa todella isosti vihreä siirtymä.
Olemme purkaneet pois "väärää energiaa" käyttäneitä voimaloita jonka takia nyt on sähköt kortilla.
05.01.2024 13:22
Huomioitko, että venäläisen keskipalkka on n. 8,2% suomalaisen keskipalkasta.
Suomalainen tienaa keskimäärin 37 500€ ja venäläinen tienaa 437€/vuosi.
05.01.2024 13:20
Epämääräiseen väittämään perustuvan otsikon jälkeen faktaviitteenä on mvlehti!
Laita seuraavaan tarinaasi viitteeksi vaikka vauva,fi, niin lisäät tarinasi uskottavuutta.
31.12.2023 13:22
Miten kukaan voi olla noin idiootti kuin ketjun aloittaja.
Onko aloittaja sitä mieltä, että kyseinen pikkuvirkailija on ohjannut hallitusta ja eduskuntaa tekemään nämä lait joita aluehallinto noudattaa?
Vai onko kyseisen pikkuvirkailijan syytä se, että kyseinen työtön on työtön kyseisen virkailijan takia?
28.12.2023 14:08
Teillähän on ainakin pietarissa ja moskovassa metro-tunnelit joten sinne meneminen tuo sinulle suojaa. Ota mukaan ne ryzzien tekemät kaasunaamarit ja laita niihin se venäläinen ydinsuoja-filtteri sen pölyfiltterin tilalle, niin ei muuta kun jäät odottelemaan seuravaa ruoka- tai tee-taukoa.
28.12.2023 13:06
Kyseessähän oli ryzzien lupaus eli tyhjää puhetta.
28.12.2023 13:01
Mielestäni on tehtävä kaikki mahdollinen jolla voimme vähentää tapatyöttömyyttä.
Meillä on liikaa esimerkiksi nintendon pelaajia jotka katsovat tekevänsä riittävästi päivittäisellä pelaamisellaan.
Kun ihminen tottuu muutamassa kuukaudessa täyttämään päivänsä tyhjän toimittamisella, niin siitä voi olla vaikeaa päästä irti.
Ihminen ainakin alitajuntaisesti alkaa käsittämään oleskelunsa "työksi" kun siitä palkkaakin maksetaan.
Tämän katkaisemiseksi hallitus yrittää keksiä keinoja,
Jos palstalaisilla on hallituksen keinoja parempia keinoja tämän katkaisuun, niin kertokaa ihmeessä.
21.12.2023 10:03
"Saharan eteläpuolisen Afrikan bruttokansantuote asukasta kohti oli vuonna 1990 1,694$ ja vuonna 2019 3,919$"
Etelä-Afrikka suunnittelee 240$/kk minimipalkkaa joka on käytännössä totetumaton haave.
Ei siis tarvitse ihmetellä kun tulevat tänne täyteen ylläpitoon ja sen päälle vielä 1000€/kk kännyyn.
Tuon eteen sitten pelaavat nintendoa ja hengailevat itiksessä kaverien kanssa.
No heillä on yksi tärkeä osaaminen jota me suomalaiset emme oikein osaa. He tekevät paljon lapsia.
23.11.2023 15:43
kielirauha pakkoenglannilta"
Koko maailma on valinnut englannin Lingua Franca.
Tuo on kieli jonka kanssa maailman kauppaa sekä muita toimintoja pääasiassa tehdään.
Englanti on myöps kieli jota puhutaan Tukholmassa neuvotteluhuoneessa kun vaikkapa Vattenfal, Equinor ja Fortum tekevät kauppaa.
Englanti on kieli jolla lapsemme verkostoituvat.
Meille suomalaisille on historiassa ruotsi ja venäjä olleet tärkeät kielet mutta ei enää 2000-luvulla.
20.11.2023 14:15
Tilaa itse kiinasta joku halpis, niin pääset tuohon haluamaasi hintaan. Asennuksen teet itse, niin ei tartte maksaa kenellekään huijarille asennuksesta.
Sitten voitkin tehdä itsestäsi asiantuntija kun alat haukkumaan ilmalämpöpumppuja.
Osta sitten ihan kaiken varalle tavis sähköpatterit.
18.11.2023 13:14
Tuo on totta teillä joilla asunnot ovat jossain Välimeren rannalla tai sitten kassa kunnossa.
Meillä täällä Suomessa tuppaa olemaan lämmitystarvetta.
Meistä suomalaisista iso osa on kaltaisia rajoitetun budjetin ihmisiä. Se, että kun ostaa satasella sähköä eli kilowattitunteja talon lämmitykseen ja voi muuttaa sen 2-6 kertaa isommaksi määräksi lämmitykseen käytettyjä kilowattitunteja ilmalämpöpumpulla on merkitsevä asia.
18.11.2023 13:09
Mistä saat rahat tuohon kansalaispalkkaan?
Jos sinulla on joku muu lähde kuin lastemme ja lastenlastemme maksama velka, niin kerro ihmeessä.
Jos saat asian järjestymään, niin ilmottaudun mukaan mutta vain sillä ehdolla, että saan kansalaisuudesta sitten aktiivisuuteni pyhätunnit 100% korotuksella.
17.11.2023 13:33
Ei heitä mikää estä lentämästä moskovaan! Lentäkööt venäläisellä koneella, niin ei ole moraalitonta.
17.11.2023 11:22
En minä noita laske. Katsoin vaan tilastokeskuksen tilastoja tapahtuneista rahavirroista.
17.11.2023 11:19
"nyt on jo huutava pula asunnoista ja sen takia hinnat korkealla ja joudutaan maksamaan suuria asumistukia."
Rakennusliikkeillä on PALJON myymättömiä asuntoja. Eli asunnoista ei ole pulaa. Iso joukko talonrakentajia on lomautettuina kun asunnoille ei löydy ostajia.
Pulaa on asumisensa itse maksavista asunnottomista!
17.11.2023 11:16
13 / 27