Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aktivisti
profiilit
Aktivisti
Aktivisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
517
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo aloituksen artikkeli oli siis Ruotsista joten suomenkielen opettelu ei vissin ole purnaavan Muhammedin isoin puute.
02.09.2024 16:53
Miksi tuo Muhammed ei voi ottaa sitä kasvisvaihtoehtoa lautaselleen?
Veronmaksajien tarjoama ruoka ei kelpaa kun kaverilla siinä vieressä on väärää lihaa lautasella?
02.09.2024 16:51
Ei tässä ole kysymys ammattiliittojen olemisesta.
Tässä on kysymys satojen miljoonien eurojen siirtämisestä vuosittain valtion kassasta ammattiliittojen elättämiseen!
Ammattiliitot voisivat jatkaa toimintaa kuten nytkin mutta ilman valtion maksamia 100% vähennyksiä AY-jäsenmaksuista.
Maksaisivat tuloistaan kuten esimerkiksi osakkeidensa osingoista veroa kuten muutkin.
30.08.2024 10:24
Todella hyvä aloitus. Kirjoittajalla on kansantaloudellista ymmärrystä.
30.08.2024 10:19
"pakolaisia tullaan tuomaan Suomeen tuhansia"
Kuka niitä tuo?
Ovatko nuo tuodut pakolaiset jotenkin eriarvoisia kuin tänne ihan itse tulleet pakolaiset?
Mihin tuo pakolaisten tuoja sijoittaa nuo tuhannet tuomansa pakolaiset?
30.08.2024 10:16
Miten se venäjän, Putinin kaavailema Topgun osasto jaksaa?
Ovatko jo saaneet niitä käytöstä poistettuja hävittäjiä ja eläkkeelle "enneaikaisesti" siirrettyjä kokeneita lentäjiä kasaan?
30.08.2024 09:58
Eikös tuo F-16 turma ollut nimenomaan ohjaajan oma moka.
Miksi siis te siellä pietari-moskova akselilla rupeatte heti kehumaan, että ryzzät olisivat ampineet sen alas?
30.08.2024 09:53
Eläkkeelle jätyäni tulot pieneni. Oli pakko säästää jostain. Tein n. 500€ vuodessa säästön ottamalla takapenkit pois diesel farkustani.
Jatkan todella pienikulutuksellista ajamistani.
Rajoitus on tietty se, että takana saa kuljettaa vain turvavvöitä käyttäviä ja "hädässä" olleita matkustajia.
29.08.2024 13:23
"Maahanmuuttajien tuoma geeniperimän monipuolistuminen on alkanut jo vaikuttaa. "
Tuo on totta. Saamme nätimpiä ja terveempiä lapsia.
Lapsia ilman meidän kansantautejamme.
Teveimmän, kauneimman ja fiksuimman lapseni olen tehnyt mamman kanssa joka kantaa karibian geenejä.
29.08.2024 12:46
Olethan arvioisa ketjun aloittaja perehtynyt aiheeseen josta kirjoitat.
Kuten tiedämme, niin ihmisryhmän kuvaaminen termeillä kristitty, muslimi, islamisti tai ateisti on sama kun kuvailisit esimerkiksi sinisilmäisten tai ruskeasilmäisten tekemisiä.
Me suomalaiset olemme periaatteessa kristittyjä eikä valtiomme kuitenkaa pommita lastensairaaloita, ostareita ja kirjastoja kuten kristityt venäjän ja israelin armeijat tekevät.
Sama juttu islamistien, muslimien kanssa. Siellä on kymmeniä eri "lahkoja" joilla useimmilla on isosti oma kulttuurinsa, tapansa ja tekemisensä.
Jos ja kun käsitellään jonkun porukan radikalisoitumista ja heidän tuottamaa vaaraa, niin pitää määrittää mikä se porukka on jotta emme julista sotaa esimerkiksi ruskesilmäisiä vastaan.
29.08.2024 12:36
Tänne on tullut on paljon ihmisiä jotka ovat lukeneet arabiankielistä tai afrikkalaista somea ja todenneet, että tuonne kannattaa mennä lääkäriin. Saa paljon paremman palvelun kun vaikkapa Bagdadin terkkareissa.
Ihan käsittämätöntä kun meiltä löytyy poliitikkoja joiden mielestä meillä on ilmainen terveydenhuolto jota voi sitten jakaa kaikille paikalle saapuville. Nuo palvelut ovat ilmaisia muualta tänne tulleille ei meille!
Järjestävät sitten taas veronmaksajien piikkiin myös tulkkipalvelut sitä haluaville "potilaille".
Itse veronmaksajana olen hakenut apua 2023 marraskuun alusta alkaen ensin hoitajan kanssa rupattelulla ja nyt vielä odotan syyskuussa pääseväni erikoislääkärin kanssa keskustelemaan vaivastani jotta saisin lääkityksen. Vaivani on sellainen, että sen lääkitys on aloitettava mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Tervetuloa vaan kaikki tänne ilmaisen terveyspalvelun maahan. Harmittaa kun nuo pakolaiset ja vissiin myös paperittomat menevät terveyspalveluissa ohituskaistaa pitkin.
No meillä tuon lystin maksajilla on sitten vissiin poliitikkojen viisauden mukaan aikaa odotella.
14.08.2024 13:24
Itse kannatan sitä, että ihmiset vaikkapa vaihtaisivet lenkkinsä reittiä siten, että kerran tai kaisi ohittaisivat tuollaisen riskipaikan. Ohi justessa tai kävellessä pientä silmäilyä kohteeseen. Sama juttu koiran ulkoiluttajielle.
Jos näkee jotain liikettä tai hiippailua, niin ilmoitus siitä 112 numeroon.
08.08.2024 13:26
Enpä usko, ettäKiinalla on isoakaan tarvetta lähi-idän polttoaineista kun se voi ostaa öljyä, kaasua ja öljytuotteita venäjältä lähes itse määräämällään hinnalla.
06.08.2024 20:59
Paljon viestejä siitä, että koko aivorappion aiheuttaja on joku bakteeri.
Voitaisiinko siis koko Suomen dementiat parantaa pelkillä penisiliini kuureilla?
05.08.2024 19:18
Fazekas-luokitus on 1-3. 1 on lievä, 2 keskipaja ja 3 on paha.
05.08.2024 14:20
Nuorena oli joskus harmia neitojen kanssa kun huomauttivat "liiasta" pituudesta tai isota koosta..
Sitten keksin vastauksen:
One size, fits all
Tuo toimi hyvin!
Tuo toimi ihan loistavasti.
01.08.2024 19:32
"Miksi suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita ja koraanikouluja."
Koska täällä asuvat muslimit ovat niin persaukisia.
Heillä ei myöskään ole sopivia kytköksiä joilla saisivat arabirahaa rakennuttaakseen pytinkinsä itse.
01.08.2024 19:17
"Nimittäin Li Anderssonin ryhmätoveri vaatii Venezuelan sosialistien vaalivoiton hyväksymistä."
Tuntuu oudolta, että tuollainen vallan kaapannut entinen bussikuski voisi olla AU parlamentin jäsenten hyväksymä presidentti itse laskemiensa äänestystulosten perusteella.
Tuntuu myös oudolta, että joku uudessa työpaikassaan haluaa tehdeä itsestään
hölmön.
01.08.2024 19:10
Kohta vihreät voivat hommata edustavan konttorin keskeltä Helsinkiä. Tilavuokrat ovat jo nyt tuon liikennemotin takia pudonneet ja putoavat varmasti lisää.
Onko Vihreillä tai elokapinalla ajatuksia miten saadaan korvattua nuo niin tarpeelliset valtion, kunnan ja liike-elämän menetetyt rahat? Liike-elämää vihaatte mutta valtion ja kunnan kassat ovat teille todella tärkeitä.
25.07.2024 13:18
Paras kohta mielestäni tussa puheess oli se kun Harris luetteli töitään joissa hän on tehnyt asiakkaitaan kusettavat, naisiaan kaltoin kohtelevat kusettajat , omassa pelissään sääntöjä rikkovat fuskaajat, Sen jälkeen pyysi kuuntelemään kun hän sanoo
"Minä siis tunnen Doland Trump-tyypin"
Kertoi vielä Trumpin olevan huijariopiskelija. Onko siis Trumpin mikälie merkonomin tutkinto "pappa betala" tutkinto?
Tarinaa tuli paljon. Mielestäni erinomainen esiintyjä joka tuo positiivisen fiiliksen verrattuna Trump-mörköön.
24.07.2024 13:55
7 / 26