Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tupakilla aktivoiva vaikutus, joutuu menemään ulos kävelylle, kun ei viiti talon vieressä polttaa. No nyt menen kävelylle ilman tupakkia.
21.10.2023 10:13
Vantaan maratonin jälkeen poltin yhden tupakin. Ja keskiviikkona rethahdin askin tyhjäksi votkapullon iäressä. Kyllä huomasi torstaina, että hengitys raskaampaa.
21.10.2023 09:37
Sup 3.45 liika kova tavo. Ei mäne tupruttelialta.
16.10.2023 22:24
Olen luonut itselleni säännöt, että saa rentoutua vasta maratonin maaliviivalla. Ei auta keskeyttää, kun silloin ei saa palkintoa.
16.10.2023 09:28
Hello helena. Nice to meet your hard boobs and fat pussy.
16.10.2023 08:46
Miulla Vantaa alle neljän tavo joka vuosi. Juoksun jälkeen tupruttelua.
16.10.2023 08:38
Juu vilkkui.
15.10.2023 11:34
Minen naista voorumeilta etsi. Kun kerran on täyrellisen irl kohannut, on vaikiaa päästää siitä irti ja siirtyä etiäpäin.
15.10.2023 11:33
Oliko Vantaalla muita tupruttelijoita juoksemassa?
14.10.2023 18:26
Kyllähän tupakoinnin jälkeen hengitys on raskaampaa. Itsellä nyt jo viikko tupakkilakkoa alla niin aika hyvin oli palautunut jo kolmessa päivässä.
08.10.2023 18:47
Me vantaalaiset ollaan ihan vaan tupakkimiehiä.
08.10.2023 17:50
Lakko menee hyvin. Ei viekkareita ja hapenotto parantunut. Päätös pitää.
04.10.2023 04:39
Baltsu tarvitsee vain kolme neljä kuukautta taukoa kaikesta aerobisesta treenistä, että tulehdus polvessa laantuu. Pyöräilemällä on vain pitkittänyt paluuta juoksuun.
01.10.2023 22:12
Tuprutella saa vasta juostuaan kaikki neljä kierrosta. Kahden tai kolmen kierroksen jälkeen keskeytys ei käy.
01.10.2023 21:19
Miulla nyt tupakkilakko mänossa. Vantaan jälkeen saan luvan polttaa yhren.
01.10.2023 17:15
Tervaa keuhkoihin ja juoksu kulkee.
11.09.2023 21:46
Grillaaminen epäterveellistä. Tulee karsinogeenejä ja nitriittiä.
20.08.2023 11:52
Helteet tuli ja meni. Nyt on taas viileitä kesäöitä.
09.08.2023 01:52
Juu, tissien läpsyttely mukavaa, kunhan ovat hyvän näköiset.
08.08.2023 23:03
Motivaatio on kova, kun tietää, että lenkin jälkeen saa sauhutella.
25.07.2023 20:53
11 / 21