Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pmr-72
profiilit
pmr-72
pmr-72
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
42
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..on ehdottomasti surkein! Myytävänä Saksassa. Ja Iltalehden mukaan auto on tulossa Suomeen mahdollisesti jo tämän vuoden puolella!
Kiinalainen sai törmäystestissä tähtiä tasan nolla!! Auto todettiin hengenvaaralliseksi jo nopeudessa 64km/h.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000010757020
23.09.2005 11:19
http://landwind.bootnetworks.com/
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/pagina/nieuws/nieuwsartikelen/auto/050913-crashtest-landwind-.nl.html
http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=8658
Auton paino on tappavan ovelasti 2510 kg. Vain alle 2500 kg:n autot laitetaan törmäystesteihin.
Uskaltaisitko ostaa Landwindin? Juu EN!
23.09.2005 11:11
Joskus ennenvanhaan kun sanomalehdet olivat harvinaisia eikä telkkareita ollut (netistä nyt puhumattakaan) emme tienneet maailman menosta yhtään mitään. Hyvä kun edes naapuripitäjän asioista tiedettiin. Ja "isoon" kaupunkiin lähteminen oli todella huimaavan suuri tapahtuma. Silloin kukaan ei ollut edes kuullut sanaa hurrikaani, vaikka niitä on pyörinyt maapallolla sen synnystä lähtien.
Nykyään tieto sen sijaan kulkee maailman toiselle puolelle muutamassa sekunnissa ja tiedon tulva on valtava; uutisia, netti, valokuvia, videopätkiä, ym.
Ennenvanhaan luonnonkatastrofeja ja muitakin onnettomuuksia on sattunut aivan kuten nykypäivänäkin.
21.09.2005 12:46
Kaipuu saattaa palata tulevaisuudessakin aika-ajoin mieleesi, mutta tämän tunteen vuoksi ei kannata menneisiin palata eikä liikoja haaveilla taakse jääneistä asioista. Varsinkin kun vaikuttaa siltä, ettet saanut entisessä suhteessasi olla oma itsesi.
Onnea uudelle tasapainoisemmalle suhteellesi! :)
19.09.2005 12:57
Klikkaa hiiren oikealla korvalla: "my computer" > "properties".
09.09.2005 08:54
Jos sulla on noin nimekkäiden artistien lp-levyjä, niin sähän voit saada niistä todella hyvät rahat!
Tarkemmin ajatellen mun pitäis sanoa sulle, että ne on ihan arvottomia - lahjoita mulle! ;)
12.08.2005 09:19
Toi on erittäin hauska idea! Joskus tulee heitettyä tutuille ja kavereille kehuja, että pystyisin näppäilemään vaikka blancolla näppäimistöllä ja kirjoittaminen olisi aivan yhtä helppoa kuin ennen! Näppäimistöön en ole kirjoitettaessa katsonut sen jälkeen kun aikoinaan ylä-asteella konekirjoitustunneilla opettelin kymmensormijärjestelmän! Olisi mielettömän hauskaa tuoda töihin tällainen uusi näppis ja katsoa kolleegojen ilmeitä. Ja jos joskus joutuisivat kirjoittamaan jotain mun koneella, niin siihen eivät kykenisi juuri muut kuin kymmensormijärjestelmän taitavat kolleegat. ;)
12.08.2005 07:43
Ehdottomasti Firefox (versio 1.0.4)! IE on käytössä ainoastaan silloin kun menen firman intranettiin, muuten osa sivun linkeistä ei näy lainkaan (=huonosti tehdyt sivut).
19.05.2005 10:51
Varmaan kannattaisi ajella rajoitusten mukaan, niin auto pysyisi käsissä. ;)
13.04.2005 08:13
Aluksi ajatus kuvan laittamisesta tuntui siltä, että paljastankohan liikaa itsestäni. Ja ennenkaikkea sittenhän joku tuttu tunnistaa ilmoitukseni. Kuitenkin asiaa mietittyäni päätin, että kyllä se kuva on ehdottoman hyvä juttu. Kun kuva on heti tarjolla, niin ei tarvitse yrittää arvailla minkänäköinen kyseinen ihminen mahtaa olla. Mutta jos ilmoituksessa oleva teksti on hyvä ja kiinnostava, niin taitaapa ilman kuvaakin ihan hyvin pärjätä.
24.03.2005 09:02
Hyvät on kelit ja kevättä alkaa olemaan rinnassa! Auringonpaiste tekee hyvää! :)
10.03.2005 08:43
Tuot mieleeni erään mukavan ja nätin myyjän.
09.03.2005 08:34
Tämän mailin luokittelen siihen kategoriaan, joka on syytä tuhota saman tien eikä lähteä siihen vastailemaan. Paitsi, jos haluat saada tulevaisuudessa entistäkin enemmän roskapostimaileja. ;)
08.03.2005 08:06
Autojen sähkövikoja on aika hankala lähteä etsimään. Toki se onnistuu, mutta aikaa pitää olla ja pitkä pinna. Yleismittari olisi hyvä laite ongelmaa etsittäessä. Minua itseäni ei jaksaisi kiinnostaa ongelman tutkiminen vaan myisin auton pois ja ostaisin jonkun paremman yksilön tilalle.
Joskus aikoinaan ajelin Audi 80:llä, jossa alkoi ilmetä sähkövikoja vähän joka puolella (onneksi oli diesel, niin ei jättänyt tien päälle). Yritin paikallistaa ongelmia, mutta melko laihoin tuloksin. Auto olisi muuten ollut mukava peli, mutta noiden sähkövikojen vuoksi vaihdoin sen vuoden ajelun jälkeen pois.
Auton vaihto on helpoin ja usein myös fiksuin tapa päästä hankalista vioista eroon. ;)
01.03.2005 11:24
Tuskinpa se arvoansa kovin pahasti pudottaa varsinkin kun kyseessä on positiivisella tavalla hieman erikoisempi malli. Tai jos olen väärässä, niin sitten mä voisinkin ostaa sen sulta parin vuoden päästä ihan sikahalvalla, heh! ;)
18.02.2005 08:08
...vaan hyvä, että kunnon autolla pääsee ajelemaan. :)
18.02.2005 07:37
Suomessa on aika hyvin tarjolla kaikenlaisia firmoja, jotka laittelee koneita. Joten ei haittaa vaikkei itse osaisikaan asennella koneelle uutta rautaa, käyttöjärjestelmää tai ohjelmia.
Mun koneessa kellotaajuus näkyy silloin kun koneeseen laittaa virrat päälle ja kone tarkistaa muistin määrää. Näin etänä en valitettavasti pysty sanomaan näkyykö sama informaatio sinun koneessasi vai ei. ME:tä olen joskus pari kertaa käyttänyt ja luulisin, ettei se näytä prosessorin kellotaajuutta missään kohdassa (mutta kokeile: My Computer hiiren oikealla korvalla ja Properties). Jos koneeseen asentaa Sandran, niin se pitäisi näyttää myös kellotaajuuden (ainakin MB-Netistä ohjelma löytyy, jos olet MikroBitin tilaaja, mutta en tiedä mistä muualta sen voisi saada - googlettaminen varmaan toisi vastauksen).
XP:tä varten varmaankin jotain 700 MHz prosessoria voisi pitää jonkinlaisena järkevänä minimivaatimuksena ja muistia olisi hyvä olla vähintään se 512 MB. Kuvienkäsittelyä ajatellen ei todellakaan haittaisi, jos muistia olisi tätäkin enemmän käytettävänä. Nimittäin virtuaalimuisti (kiintolevymuisti) on todella hidasta muistia.
17.02.2005 14:41
...se minkälaisessa käytössä koneesi on. Jos haluat pelata viimeisimpiä 3d-pelejä, koneesi on auttamatta liian hidas. Muussa tapauksessa minä tekisin niin, että ostaisin 512 MB -muistikamman vanhan muistikamman rinnalle ja asentaisin win-xp:n koneeseen. Ja ostaisin mahdollisesti uuden kiintolevyn, jos tilantarvetta on. Saisit koneen päivitettyä halvalla ja eron huomaisit kyllä välittömästi!
Koneen nopeuteen vaikuttaa lähinnä suorittimen kellotaajuus, muistin määrä ja peleissä myös näytönohjain.
17.02.2005 13:51
...miettiä jotain harrastusta, jolla voisit korvata ainakin osan siitä ajasta, joka nykyisin menee telkkarin katsomiseen. Esim. kävelylenkki, luistelu, hiihto. Tai mene käymään jonkun hyvän ystävän luona iltateellä (kahvia ei kannata iltaisin yleensä juoda, ettei yöunet mene). Tai käy kirjastossa ja lainaa jotain mielenkiintoista luettavaa. Vaihtoehtoja on monia. Itse pidän karaokesta ja sulkapalloilusta. :)
Jos työpaikka ei tunnu mukavalta, voit alkaa katsomaan jotain parempaa paikkaa. Siinä on kyllä oma hommansa, mutta kyllä se kannattaa jos et viihdy nykyisessä työssä.
17.02.2005 13:38
...lähteä veks tuollaisesta liitosta. Hakkaaminen tulee pahenemaan ajan kuluessa. Etsi joku, joka oikeasti rakastaa sinua eikä vain näyttele.
08.02.2005 07:56
2 / 3