Vapaa kuvaus

.

Aloituksia

59

Kommenttia

7446

1. Onnellista uutta vuotta 2025..

…Palstan siskot ja veljet. ❤️ Toivottavasti uusi vuosi on parempi, kuin tämä mennyt vuosi, varsinkin niille joilla on
    Sinkut
    115
    1293
  2. Kysy ihan mitä haluat

Eli palstakamun aloituksesta innostuneena. Tää voi olla hauskaa🤣🙈 Vastaan parhaani mukaan.😜
    Sinkut
    165
    1242
  3. Anteeksianto

Kuinka helposti tai hankalasti annatte yleensä anteeksi keskinäiset erimielisyydet parisuhteessa? Osaatko myös itse pyyt
    Sinkut
    171
    1219
  4. Täydentävätkö vastakohdat toisiaan parisuhteessa?

Jutun linkki: https://ruuhkavuodet.fi/2024/04/08/taydentavatko-vastakohdat-parisuhteessa/ ”Vastakohdat saattavat ärsyt
    Sinkut
    99
    1181
  5. Surutyön monta puolta..

Tänään on tasan 7kk. Läheiseni kuolemasta. Surutyön alussa en oikeastaan ole osannut surra vaan mennyt vaan eteenpäin..
    Sinkut
    192
    1148
  6. Palstamiitti Rande ja Mikkojuhan

Voisikos kyseiset herrat vähän valoittaa lauantai päivän ohjelmaa? ☺️ Harkitsen vakavasti paikalle saapumista, mutta oli
    Sinkut
    119
    1097
  7. Kuinka moni palstalainen tunnistaa itsensä tästä?

Olet VOITTOPUOLISESTI INTROVERTTI!🤗 Käytät paljon aikaa tekojen syiden ja seurausten pohdintaan. Harkitset, ennen kuin
    Sinkut
    107
    993
  8. Silmänräpäyksessä..

Halut ottavat ”vallan.”. Nyt kun on vähän taas liikaa aikaa miettiä kaikenlaista, niin vastatkaapa muut? Missä yllättäv
    Sinkut
    111
    984
  9. Voihan kevät..

Elikkäs kevät kun on yleensä pariutumisen aikaa.. Niin moniko teistä on löytänyt kumppanin juuri keväällä/kesällä jos mi
    Sinkut
    119
    961
  10. Musiikkia musiikkia

Ikävä Dissen mielenkiintoisia keskiyön musaketjuja.. Hitto, kaipaan uusia musavinkkejä/linkkejä.. antamaan lisää energi
    Sinkut
    74
    961
  11. Voihan rakkaus

”Hänellä on valloittava hymy ja posiivinen luonne. Hän on ihmisenä kiltti ja huomaavainen. Hänen lähellään on hyvä olla.
    Sinkut
    75
    943
  12. Onko juhannus horoskoopissa tuttuja piirteitä? ;)

Miltäs palstalaisten juhannus näyttää horoskoopin mukaan?? Mä olen Neitsyt 🤭 Uskallatko kertoa omasi😉 JUHANNUS HO
    Sinkut
    96
    916
  13. Laitetaas bileet pystyyn!

No niin tällä puolella palstaa, on ollut välillä vähän huono ilmapiiri.. Siksi ajattelin, että nostetaanpa fiilistä🥳
    Ikävä
    98
    856
  14. Perjantai musaa

Celine Dion -Power of love ( cyril ) https://youtu.be/j_kkMkIDNdc?si=LdgbQ_8BUBi50dxF Hellurei mitäs tänne kuuluu vai
    Sinkut
    68
    846
  15. Läheisriippuvuus

Pelkään että lapselleni on: (hyvä että saan edes käydä koiran kanssa lenkillä,) lapset ovat yleensä sillä aikaa naapuris
    Sinkut
    75
    815
  16. Hei palstalaiset!

Voisin varmaan puhua muidenkin naisten puolesta, että jos meiltä löytyy profiilista S-posti, niin se ei tarkoita automaa
    Sinkut
    87
    801
  17. Galluppi..

Vaalea vai tumma? Karvainen vai posliini? Parta vai ilman? Lyhyt vai pitkä? Himokas vai lahna? Muodokas vai hoikka? Usk
    Ikävä
    62
    773
  18. Ööö mitä sitä tekisi?

Siis tätä viikonloppua olen taas odotellut. 🤩 Mutta nyt kun saan olla itsekseni ilman lapsia.. niin on niin orpo olo🤪�
    Sinkut
    82
    747
  19. Vitsillä vai ei

Olen tässä miettinyt näitä joitakin aloituksia, että kyseleekö kanssa kirjoittajat joitain kysymyksiä täällä ihan tosiss
    Sinkut
    108
    737
  20. Mikä meno tällä puolella palstaa?

Mites olis musaketju? Joskos vaikka aloitan☺️ Bobina feat. Tiff Lacey where Did you go https://youtu.be/t3BGVD0N0xo?s
    Ikävä
    48
    707