Haaveilija39

.
Aloituksia
59
Kommenttia
7446
Onnellista uutta vuotta 2025..
…Palstan siskot ja veljet. ❤️ Toivottavasti uusi vuosi on parempi, kuin tämä mennyt vuosi, varsinkin niille joilla on1151293Kysy ihan mitä haluat
Eli palstakamun aloituksesta innostuneena. Tää voi olla hauskaa🤣🙈 Vastaan parhaani mukaan.😜1651242Anteeksianto
Kuinka helposti tai hankalasti annatte yleensä anteeksi keskinäiset erimielisyydet parisuhteessa? Osaatko myös itse pyyt1711219Täydentävätkö vastakohdat toisiaan parisuhteessa?
Jutun linkki: https://ruuhkavuodet.fi/2024/04/08/taydentavatko-vastakohdat-parisuhteessa/ ”Vastakohdat saattavat ärsyt991181Surutyön monta puolta..
Tänään on tasan 7kk. Läheiseni kuolemasta. Surutyön alussa en oikeastaan ole osannut surra vaan mennyt vaan eteenpäin..1921148Palstamiitti Rande ja Mikkojuhan
Voisikos kyseiset herrat vähän valoittaa lauantai päivän ohjelmaa? ☺️ Harkitsen vakavasti paikalle saapumista, mutta oli1191097Kuinka moni palstalainen tunnistaa itsensä tästä?
Olet VOITTOPUOLISESTI INTROVERTTI!🤗 Käytät paljon aikaa tekojen syiden ja seurausten pohdintaan. Harkitset, ennen kuin107993Silmänräpäyksessä..
Halut ottavat ”vallan.”. Nyt kun on vähän taas liikaa aikaa miettiä kaikenlaista, niin vastatkaapa muut? Missä yllättäv111984Voihan kevät..
Elikkäs kevät kun on yleensä pariutumisen aikaa.. Niin moniko teistä on löytänyt kumppanin juuri keväällä/kesällä jos mi119961Musiikkia musiikkia
Ikävä Dissen mielenkiintoisia keskiyön musaketjuja.. Hitto, kaipaan uusia musavinkkejä/linkkejä.. antamaan lisää energi74961Voihan rakkaus
”Hänellä on valloittava hymy ja posiivinen luonne. Hän on ihmisenä kiltti ja huomaavainen. Hänen lähellään on hyvä olla.75943Onko juhannus horoskoopissa tuttuja piirteitä? ;)
Miltäs palstalaisten juhannus näyttää horoskoopin mukaan?? Mä olen Neitsyt 🤭 Uskallatko kertoa omasi😉 JUHANNUS HO96916Laitetaas bileet pystyyn!
No niin tällä puolella palstaa, on ollut välillä vähän huono ilmapiiri.. Siksi ajattelin, että nostetaanpa fiilistä🥳98856Perjantai musaa
Celine Dion -Power of love ( cyril ) https://youtu.be/j_kkMkIDNdc?si=LdgbQ_8BUBi50dxF Hellurei mitäs tänne kuuluu vai68846Läheisriippuvuus
Pelkään että lapselleni on: (hyvä että saan edes käydä koiran kanssa lenkillä,) lapset ovat yleensä sillä aikaa naapuris75815Hei palstalaiset!
Voisin varmaan puhua muidenkin naisten puolesta, että jos meiltä löytyy profiilista S-posti, niin se ei tarkoita automaa87801Galluppi..
Vaalea vai tumma? Karvainen vai posliini? Parta vai ilman? Lyhyt vai pitkä? Himokas vai lahna? Muodokas vai hoikka? Usk62773Ööö mitä sitä tekisi?
Siis tätä viikonloppua olen taas odotellut. 🤩 Mutta nyt kun saan olla itsekseni ilman lapsia.. niin on niin orpo olo🤪�82747Vitsillä vai ei
Olen tässä miettinyt näitä joitakin aloituksia, että kyseleekö kanssa kirjoittajat joitain kysymyksiä täällä ihan tosiss108737Mikä meno tällä puolella palstaa?
Mites olis musaketju? Joskos vaikka aloitan☺️ Bobina feat. Tiff Lacey where Did you go https://youtu.be/t3BGVD0N0xo?s48707