…Palstan siskot ja veljet. ❤️
Toivottavasti uusi vuosi on parempi, kuin tämä mennyt vuosi, varsinkin niille joilla on ollut jo muutenkin vaikeaa…
Uusi vuosi uudet kujeet 😊 Nauttikaa toisistanne niillä joilla kumppani jo on. Muut ”ikisinkut” jotka haluaisivat löytää vielä rakkauden, olkaa rohkeita elämässänne, ei teitä kukaan tule hakemaan sieltä kotisohvalta. Muistakaa myös mainita kaikille rakkaille, että he ovat teille tärkeitä, sillä ikinä ei tiedä oliko tämä vuoden viimeinen päivä.
Kygo -Firestone ff.conrad sewell
https://youtu.be/9Sc-ir2UwGU?si=U2ylbdmbFFRTcSFO
🥳🥂🥳
Onnellista uutta vuotta 2025..
77
676
Vastaukset
Hyvää Uutta Vuotta 2025! 🤩🎉✨
Heart - These Dreams
https://youtu.be/q62dKpixqCQ?si=gBrwmeNrcpVg9n-fHyvää uutta vuotta 2025🎆🪩
https://youtu.be/8ocWUGARCB0?si=UiMUfXTFldLVD2S6- Anonyymi
Hyvää 2025 vuotta✨😊
JasuKiitos! Sitä samaa sulle. 🤗 Toivon todella, ettet joutuisi, niin kovin kärsimään kivuista. Olet aika sinnikäs..👍🏼
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos! Sitä samaa sulle. 🤗 Toivon todella, ettet joutuisi, niin kovin kärsimään kivuista. Olet aika sinnikäs..👍🏼
Kiitos. 😊
Kipujen volyymi vaihtelee, välillä vähemmän välillä enemmän. Siihenkin "tottuu kun sattuu", kun ei muutakaan voi. 🙃
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. 😊
Kipujen volyymi vaihtelee, välillä vähemmän välillä enemmän. Siihenkin "tottuu kun sattuu", kun ei muutakaan voi. 🙃
JasuMiten silloin toimit, kun pahimmat kivut tulee.? Ymmärtääkö esim lapset antaa sun olla omissa oloissaan jos siitä on hyötyä.?
Onnellisuutta myös sinulle
Hyvää uutta vuotta sinnekin. 🙂
Hyvinhän toi alkoi, kun heti live-vedosta pätkähti 170€rahaa puolen yön jälkeen. 😄👌
Jos tämä jatkuu tätä rataa, niin hyvälle näyttää. 🙂Kiitos ja samoin. 🤗 Sulla on lähtenyt vuosi onnellisesti käyntiin😁 Toisin se on täällä, uudenvuoden päivänä naapuri kolkuttaa oveen. Tuo mulle mun räjähtäneen postilaatikon👍🏼 Ei vois vuosi siis paremmin alkaa.. Teineillä on vissiin ollut hauskaa😬
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos ja samoin. 🤗 Sulla on lähtenyt vuosi onnellisesti käyntiin😁 Toisin se on täällä, uudenvuoden päivänä naapuri kolkuttaa oveen. Tuo mulle mun räjähtäneen postilaatikon👍🏼 Ei vois vuosi siis paremmin alkaa.. Teineillä on vissiin ollut hauskaa😬
Höh... täälläkin oli pennut paukutellut postilootia. Oli vaan riistakamerakuvaa siitä, niin syylliset näkyy. 😃
Disseisback kirjoitti:
Höh... täälläkin oli pennut paukutellut postilootia. Oli vaan riistakamerakuvaa siitä, niin syylliset näkyy. 😃
Se on hyvä, että jollain on videomateriaalia. 👍🏼 Tapahtuneesta.. Tein ihan periaatteesta rikosilmoituksen vaikka tuskin tekijää saadaan kiinni.
Haaveilija39 kirjoitti:
Se on hyvä, että jollain on videomateriaalia. 👍🏼 Tapahtuneesta.. Tein ihan periaatteesta rikosilmoituksen vaikka tuskin tekijää saadaan kiinni.
Joo. Saattaa olla yleisin ilmoitus uudenvuoden jälkeen. 🤔
Disseisback kirjoitti:
Joo. Saattaa olla yleisin ilmoitus uudenvuoden jälkeen. 🤔
Varmasti.. Nimittäin olin jo viides asiakas 1,5h. Sisällä joka osti uuden postilaatikon😬
Haaveilija39 kirjoitti:
Varmasti.. Nimittäin olin jo viides asiakas 1,5h. Sisällä joka osti uuden postilaatikon😬
Joo, mulla onneks näytti olevan postilaatikko vielä entisen näköinen. :oD
Mutta saattaisin laitella itsekin jonkun riistakameran tms. kuvailemaan uudeksi vuodeksi postilaatikkoa, jos niitä joka vuosi alkaa turpoilemaan...
Itseasiassa vois porukalla (3 laatikkoa yhdessä) ostaa sen kameran.Disseisback kirjoitti:
Joo, mulla onneks näytti olevan postilaatikko vielä entisen näköinen. :oD
Mutta saattaisin laitella itsekin jonkun riistakameran tms. kuvailemaan uudeksi vuodeksi postilaatikkoa, jos niitä joka vuosi alkaa turpoilemaan...
Itseasiassa vois porukalla (3 laatikkoa yhdessä) ostaa sen kameran.Täällä on naapureilla noita hälytysjärjestelmiä.. mutta ei kamerat varmasti kuvaa juuri postilaatikko rivistöjä.🤔
Mutta juu tuo riistakamera olisi varmasti ihan älyttömän hyvä juttu aina uudeksi vuodeksi👍🏼Haaveilija39 kirjoitti:
Täällä on naapureilla noita hälytysjärjestelmiä.. mutta ei kamerat varmasti kuvaa juuri postilaatikko rivistöjä.🤔
Mutta juu tuo riistakamera olisi varmasti ihan älyttömän hyvä juttu aina uudeksi vuodeksi👍🏼No ne ei ole edes hinnankirossa, että uutena vuotena vois pitää postilaatikoille ja muuten kuvata vaikka pupuja metsässä tai mitä tykkää. :o)
Olkoon vuosi 2025 onnen ja ilon vuosi kaikille niille, jotka vastoinkäymisten taakkaa ovat kantaneet. Olkoon enkelit heidän suojanaan ja tuokoon lohdun sekä turvan.
Vuosi 2024 siirtyi historiaan ja tämä vuosi 2025 aloittakoon uuden alun.
Hyvää uutta vuotta sinulle muruseni.- Anonyymi
Uskotko kasvavasi yli 150 pituiseksi 2025?
- Anonyymi
Nyt oli liian imelää settiä.
Anonyymi kirjoitti:
Ääh.. minä vain lyyhistyn kasaan kokoajan.. uskoisin, että kasvan vain henkisellä mittapuulla.. jos sitäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli liian imelää settiä.
No ota pikkuisen lisää insuliinia, kyll se siitä. :)
- Anonyymi
Hyvä toivotus se oli, sydämellinen mun mielestä.
Haaveilija39 kirjoitti:
Voih, kiitos pirppis❤️ Samoin sulle!
Kiitos kultaseni. Onkos kaik ok? Tai edes suurinpiirtein?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos kultaseni. Onkos kaik ok? Tai edes suurinpiirtein?
Juu, suurinpiirtein kaikki ok.🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä olet ja ilkeä.
Onnellista vuotta 2025.
Toivottavasti monelle tuleva vuosi on edellistä parempi; mailman onnellisimpana kansana monelle voisi riittää jo tämäkin taso kunhan sitä oppii arvostamaan.Kiitos ja hyvää uutta vuotta sinnekin!
https://www.youtube.com/watch?v=UMPC8QJF6sI
(ei silti harmautta, mutta tämä muinaisuus tuli mieleeni tuosta linkistäsi)Kiitos. 🤗
Kiva kuunnella tuollaista vanhaa soundia.🙄 Videolla vilahti taiteellisia kasvomaalauksia.
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta Danielille!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Daniel sanoisi tuohon, että ota mut johonkin lämpimään😅
Voi voi. Onko Daniel hylätty jonnekin kylmään autotallivarastoon. :)
Vai eihän tuossa vaan ollut jotain kaksimielistä? :)))
Hyviä haaveita jatkoonkin!
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Onko Daniel hylätty jonnekin kylmään autotallivarastoon. :)
Vai eihän tuossa vaan ollut jotain kaksimielistä? :)))
Hyviä haaveita jatkoonkin!
-keinovaginamies-No löytyi siitä myös sitä kaksimielisyyttä🤭
Kiitos samoin sulle!!!
- Anonyymi
Onko helppoa elämää olemassakaan, parempaa vuotta 2025 👍
Kiitos samoin! Ei ole helppoa elämää.. ei todellakaan. Sitä se viime vuosi ainakin antoi näyttää.. Eli toivotaan parempaa vuotta.🙏
Ihanaa uutta vuotta sinullekin Haaveilija39 🤗
"Jos elät tämän hetken hyvin, on eilinen uni onnesta, jokainen huominen toivenäky.
Katso siis tarkkaan tätä päivää, aloita jokainen aamu uusi elämä." (Goethe)
https://youtu.be/1ipRd0WgB0c?si=Wnd-cXRIcndTzK7r- Anonyymi
Enää 3 kk ja yksi vaihe elämästä alkaa, toinen loppuu. Ehkä parempi niin, kun puskista ilmoitti. Ei kai sitten elämämme ollut niin täydellinen.
https://www.youtube.com/watch?v=Orv192NXJlUVarmasti rankkaa aikaa. 🫤
Tsemppiä sulle, noi ei oo koskaan mukavia juttuja. Elämä harvoin on täydellistä. Ehkä joskus hetkittäin voi siltä tuntua jossain ”aivopierussa”..
- Anonyymi
Kiitos samoin sinulle haaveilija. Tuskin mikään muuttuu hirveästi tänä vuonna.
No tietty hinnat nousee ja ihmiset löytävät uusia riitelyn aiheita.
Mutta näinhän se menee, oli vuosi mikä hyvänsä.
Lasken tämän vuoden onnellisuudeksi uudet ämyrit, koska maksankin ne vasta huomenna puolivammaisuuseläkepäivänä.
Mitään suunitelmia/lupauksia ei ole. Kunhan vain ajelehdin virran mukana ja pyrin matkan varrella kerämään helmiä, jotka tekevät minut iloiseksi.
Minun ilahduttamiseen ei kummosia tarvitse, mikäli se tulee sydämestä. Rahaa siihen ei ilahduttaja tarvitse yhtään.
Joskus yksinäisyyskin painaa. Siinä ei somet ja whatsappailut lohduta sekuntiakaan.
>simiti<Kiitos🤗 Nyt tippui haaveilija pois kärryiltä mitä on ämyrit? Haluatko selventää?😁🙈
Tuo on juuri se, jos ilahduttaja tekee jotain täydestä sydämestä, niin se vasta saakin itsenikin iloiseksi.
Mukavaa päivää simiti🙂- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos🤗 Nyt tippui haaveilija pois kärryiltä mitä on ämyrit? Haluatko selventää?😁🙈
Tuo on juuri se, jos ilahduttaja tekee jotain täydestä sydämestä, niin se vasta saakin itsenikin iloiseksi.
Mukavaa päivää simiti🙂Sivutietoinen kertoo ämyrien olevan kaiuttimet toiselta nimeltään
Anonyymi kirjoitti:
Sivutietoinen kertoo ämyrien olevan kaiuttimet toiselta nimeltään
Kiitos selvennyksestä. En ole ennen törmännyt moiseen sanaan😁
- Anonyymi
Kultamurulle myös oikke hyvää alkavaa vuotta!!!!💋💋
-b-Kiitos😁 Uusi vuosi olisi voinut lähteä paremmin käyntiin.. mutta näillä on mentävä mitä on annettu.
Virkistävää Tammikuuta sulle boomer💋- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos😁 Uusi vuosi olisi voinut lähteä paremmin käyntiin.. mutta näillä on mentävä mitä on annettu.
Virkistävää Tammikuuta sulle boomer💋Huomenta! Noh, mikä menny pieleen, surua, murhetta, hankalaa??
Ei kiva kuulla, toivottavasti lähtee rullaamaan paremmin......talvi ei oo kyllä mullekaan parasta aikaa...💋 Anonyymi kirjoitti:
Huomenta! Noh, mikä menny pieleen, surua, murhetta, hankalaa??
Ei kiva kuulla, toivottavasti lähtee rullaamaan paremmin......talvi ei oo kyllä mullekaan parasta aikaa...💋Huomenta! Suht pientä murhetta tähän vuoteen.. mutta kyllähän tuo kuva harmittaa..
https://aijaa.com/4kxDQh
Juu siis just mietin, että miten kirosit lumitöitä viime vuonna…😬 Ei oo itsellenikään kovinkaan herkkua.. Eikä auton ikkunoiden raaputtelu.. Sit kun oon lyhyt ja korkea auto, niin hitto mikä homma saada auton katolta lumet pois..- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Huomenta! Suht pientä murhetta tähän vuoteen.. mutta kyllähän tuo kuva harmittaa..
Juu siis just mietin, että miten kirosit lumitöitä viime vuonna…😬 Ei oo itsellenikään kovinkaan herkkua.. Eikä auton ikkunoiden raaputtelu.. Sit kun oon lyhyt ja korkea auto, niin hitto mikä homma saada auton katolta lumet pois..Niinpä, saati sitte pitkä ja korkee!! Ja kun itse jääny toisesta päästä lyhyeks niin tää on lopputulos...mut näillä on mentävä mitä on saanu, paha vaihtaa.
Kiva kuulla susta, meinas tulla ikävä..prkl, näpit kohmeessa, ei meinaa tulla näpyttelystä mitää.....💋 Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, saati sitte pitkä ja korkee!! Ja kun itse jääny toisesta päästä lyhyeks niin tää on lopputulos...mut näillä on mentävä mitä on saanu, paha vaihtaa.
Kiva kuulla susta, meinas tulla ikävä..prkl, näpit kohmeessa, ei meinaa tulla näpyttelystä mitää.....💋Tulee mieleen linja-auto?🤔 no siinä onkin hommaa.. tikapuilla😅 Oon tässä vähennellyt palstalla kirjoittelua, ettei ole ihme jos on ollut ikävä.😁 Nyt onkin aikas kylmät ilmat.
- AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
Huomenta! Suht pientä murhetta tähän vuoteen.. mutta kyllähän tuo kuva harmittaa..
Juu siis just mietin, että miten kirosit lumitöitä viime vuonna…😬 Ei oo itsellenikään kovinkaan herkkua.. Eikä auton ikkunoiden raaputtelu.. Sit kun oon lyhyt ja korkea auto, niin hitto mikä homma saada auton katolta lumet pois..Olipa mystinen kuva, mitä siinä on hätänä?
Anonyymi kirjoitti:
Olipa mystinen kuva, mitä siinä on hätänä?
Katseleppa tarkempaan😅 kyllä se sitten aikanaan selviää mikä se joskus ehjänä on ollut…
- Anonyymi
Kiitos ja sitä samaa sinullekin!
Oho, mä missasin tän ketjun kokonaan. Mutta myöhästyneet hyvän uuden vuoden toivotukset myös mun puolesta kaikille.
Tosin taisin toisessa ketjussa jo toivottaa. Vai menikö se ikäville? En muista.
Mutta asiaan. Toi parisuhteen puuttuminen nyt on ongelmista pienin. Tässä on kuitenkin Putin, valtionvelka, matala syntyvyys ja koulutusongelmat ratkaistavana. Ja kiina ongelmakin nousee koko ajan. Pakenen tohon kirjoitustyöhön nyt vuodeksi. Ja ens vuonna jos näyttelyä sais pidetyksi. Noloo sikäli, kun noita vanhoja ketjuja nousee, niin olin lupaillut jo vuodelle 22 Mutta koitan nyt tosissaan järjestää ellei putini pistä suunnitelmat uusiksi.Kiitos🤗
Lähinnä tuo parisuhde höpötys olikin niille jotka täällä siitä aina välillä haaveilevat surkutellen..🙂
Sulla varmasti on homma hallussa jos vaan sattuisit tapaamaan jonkun mukavan ja muutenkin vaikuttaa, että olet jo ihan noinkin tyytyväinen omaan elämään.🙏 Hyvät suunnitelmat sinulla tähän vuoteen.
Oikein hyvää uutta vuotta sinulle! 🥰🥂❤️
Toivotaan, että vuodesta 2025 tulee hyvä vuosi, vaikka maailmassa kuohuu monella rintamalla ja liian monia ihmisiä koetellaan esim tukien kiristyksen takia. Paljon on silti hyvin meillä täällä Suomessa ja kiitollisuuden aiheita on lukuisia 😊 Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin! ❤️- Anonyymi
Daniel kuulemma jumpittelee Haaveilijalle :(
Kiitoksia, kuin myös sulle!❤️
On kyllä, niin kurjia muutoksia luvassa hallituksen puolesta, että varmasti moni on vielä enemmän ahdingossa.
Kaikki hyvin, vaikka aika rankka loppuvuosi. Ihanaa, kun päivätkin jo pikkuhiljaa pitenevät. Saa taas sitä tarvittavaa energiaa.😁
Toivotan sinulle onnellista ja sopivan tasapainoista elämää sinulle vuodelle 2025! Elämällä ja asioilla on tapana järjestyä loppujen lopuksi, vaikka niitä vaikeampiakin kohtia osuu kohdalle elämän aikana useammankin kerran. Toivon, että 2025 on edeltäjäänsä parempi ja varmasti onkin! Nauti onnen hetkistä ja pienistä kauniista hetkistä arjessa. Etähalaus!
Voi kiitos🤗 Ihanaa vuotta myös sulle! Tämä vuosi on monella tapaa varmasti parempi, kuin edeltäjänsä. Ainakin joulu fiilistä hieman eri tavalla, kuin viimeksi.. kiitti halista❤️
- AnonyymiUUSI
JOKU HB'ÅRÖOLOM.PYSAYLPFUN-RIDE sAN fRANSICOSSA sEIWE sn Der<NXIIAXO.. WIHÄN MWWEAU OLW MIÄÄN JOA llq §277 BHPÅ?..
- AnonyymiUUSI
Haavuilija. On kirjotettu tarkootuksella.
Mulla oli pieni huoli aikoinaan, jotta kun oot nainen, kuten itsekin. Että mitä saat täällä vielä niskaasi.
Mutta hoidit näppärästi oman tonttisi. Pidit ja et pitänyt samaan aikaan...siis ... Yllä fantasiaa sekä itseäsi ja kauniisti seikkailit niiden sekä ja että välillä. Näin naisena voin sanoa, että olet ollut tasapainottava tekijä palstalla. Vaikka en juurikaan ole kanssasi täällä jutellut, läsnäoloasi ja vaikutustasi on ollut siinä mielessä mielenkiintoista seurata, että se on ollut hyvin itsenäistä ja muista riippumatonta. Enkä ole koskaan kokenut sinua negaationa. Ja mitä tulee sydämen asioihin. Toivon samaa. Jokaiselle sitä mikä parhaaksi ja tavalla joka kullekin sopii. Toivotan siis sinulle myös, jotakin, mitä sinulle itsellesi olisi parasta tälle vuodelle. Tavalla joka olisi luonnollisesti parasta.Kiitos sanoistasi🙏
Mietin aikoinani kannattaako rekisteröityä, koska olin nähnyt miten muita rekattuja kohtaan käyttäydytään (kiusaamista, vainoamista yms)😱 Omanlaisella palsta huumorilla, mietin myös että annanko itsestäni täysin bimbon kuvan.. 🤭🙈 mutta näköjään tämä ei ole vaikuttanut… Tai no mitä nyt välillä on sattunut tulemaan jotain ilkeämpää kommenttia.. Enkä yleensä anna niiden mennä ihoni alle, vaikka noin muuten olenkin aika herkkä. Kyllä tässä touhussa kasvaa paksumpi nahka.😉
Ihanaa vuotta myös sulle ja onnellisuutta vuodelle 2025.
- AnonyymiUUSI
Jub'' åe4ttyum,ustem ,emmeosuutt' Somiööe. ,uäslom---
5. Lucifer Moprnigstar
pa joko k3ksir Jweewsaukawn pojan nimwn? - AnonyymiUUSI
Kotisohvalta ?varatut ukot voisi lopettaa sen naisten vokottelun,turha siinä on heidän muijien muita haukkua,kun oma sonni ojassa.kouvolansanomista tämäkin selvisi.
Jos vaan möllötät kotona sohvalla… no okei ehkä jotkut kaupustelijat voisivat pimpottaa ovikelloa ja siitä alkaisi vuosisadan rakkaustarina.?
No Kouvolan sanomissa…. Juu eipä siinä muita pidä syytellä, kyllä se akka tai ukko tekee ne omat valinnat.. ennemmin läksyttää sitä omaa puolisoa, kuin muita..- AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
Jos vaan möllötät kotona sohvalla… no okei ehkä jotkut kaupustelijat voisivat pimpottaa ovikelloa ja siitä alkaisi vuosisadan rakkaustarina.?
No Kouvolan sanomissa…. Juu eipä siinä muita pidä syytellä, kyllä se akka tai ukko tekee ne omat valinnat.. ennemmin läksyttää sitä omaa puolisoa, kuin muita..Tuskin haluaa edes mitään rakkaustarinaa saati suhdetta kenekään kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin haluaa edes mitään rakkaustarinaa saati suhdetta kenekään kanssa.
Niin ei edes oman kumppanin🥶
- AnonyymiUUSI
huvikse3ni katsoin että mitä ilmoitettu naton destroyer-luokan veneitä
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_destroyer_classes_in_service Jos on kerran menettänyt kaiken, niin vuosi ei voi olla ainakaan huonompi. Oikein hyvää uutta vuotta sinullekin Haaveilija39 ja tietysti muillekin.
❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2238890Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.416710Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1644647- 1233019
- 1021838
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191287Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751281- 801240