Halut ottavat ”vallan.”.
Nyt kun on vähän taas liikaa aikaa miettiä kaikenlaista, niin vastatkaapa muut? Missä yllättävissä tilanteissa varsinkin naisoletetut ovat olleet että jees nyt voitas mennä😉🤭
Omassa kokemuksessa, ei niinkään ollut kyse mistään seksuaalisesta kanssakäymisestä.
Mutta niinkö yllätys oli suuri. Eli tilanne oli se, että edessäni vaihdettiin housuja. Siinä sitte vaikka mitään erogeenistä aluetta en kyllä nähnyt. Mieleeni siis tosiaankin tuli että voi hitto tuota mä haluan.😁 tämä on niin harvinaista itselläni tuntea näin, mutta sillä hetkellä se olis ollu kyllä menoa. Miten vaan jotkut henkilöt saavat pasmat aivan sekaisin jo ihan pienestä.🤭
Silmänräpäyksessä..
112
933
Vastaukset
No mä tykkään tästä biisistä...
https://youtu.be/I5zRPbh1Fas?si=8uonP9WSzx3ztF7o
🤣
Mut en mä näe tuossa mitään outoo. 😁 Nainenkin on seksuaalinen olento. 😊
Mä luulen, että ensin pitää löytää se seksuaalisuus itsestä, hyväksyä se ja sitten miettii muuta...mä kävin sen kdntapään kautta läpi. Kuten kaikki. 😁Niin, mä oon itsekin herännyt seksuaalisuuteeni, mut mukana joku nainenkin.
Ei ole väörin "haluta". 😊
Mut itsensä kannalta kantsii miettii,mitä se voi "teettää". 😁Disseisback kirjoitti:
Niin, mä oon itsekin herännyt seksuaalisuuteeni, mut mukana joku nainenkin.
Ei ole väörin "haluta". 😊
Mut itsensä kannalta kantsii miettii,mitä se voi "teettää". 😁Niin siis jollakin tavalla ihana tunne, että hei tuo saa nyt minussa tälläisen tunteen.
Jotenkin olen esim omissa parisuhteissani ollessa huomannut, ettei ne kumppanit ole viehättäneet minua ehkä, niin seksuaalisesti.🤔 Enkä tässäkään keksi oikein mitään muuta yhdistävää tekiää, kuin vaan sen, että ovat olleet minua huomattavasti pidempiä.
Olen tehnyt ihastumis tilaston.😂🙈 eli tässä kuluneen kymmenen vuoden aikana olen kolmesti ihastunut hieman itseäni pidempiin miehiin. Tai kiinnittänyt enemmän huomiota juurikin hentorakenteisuuteen.
Alku vuodesta kävin kahveilla selvästi itseäni pidemmän kanssa. Hän kun astui autosta ulos, niin olin heti että ei. 😬 enkä mä nyt haluaisi ajatella että se on jotenkin pituudesta kiinni.. mut miten jos se on😱Haaveilija39 kirjoitti:
Niin siis jollakin tavalla ihana tunne, että hei tuo saa nyt minussa tälläisen tunteen.
Jotenkin olen esim omissa parisuhteissani ollessa huomannut, ettei ne kumppanit ole viehättäneet minua ehkä, niin seksuaalisesti.🤔 Enkä tässäkään keksi oikein mitään muuta yhdistävää tekiää, kuin vaan sen, että ovat olleet minua huomattavasti pidempiä.
Olen tehnyt ihastumis tilaston.😂🙈 eli tässä kuluneen kymmenen vuoden aikana olen kolmesti ihastunut hieman itseäni pidempiin miehiin. Tai kiinnittänyt enemmän huomiota juurikin hentorakenteisuuteen.
Alku vuodesta kävin kahveilla selvästi itseäni pidemmän kanssa. Hän kun astui autosta ulos, niin olin heti että ei. 😬 enkä mä nyt haluaisi ajatella että se on jotenkin pituudesta kiinni.. mut miten jos se on😱Niin, mä en tiedä?
Kyllä mulla on suhteisiin päätynyt sellaiset naiset, jotka herättää seksuaalista halua. Eikä se ole yksinomaan mikään ulkonäöllinen juttu. Jos on suht sopusuhtainen kroppa ja sitten ajatuksellisesti osaa hieraista mun korvien väliä, niin kyllä sytyn.
Kemiapuolelta ei ole ollut ongelmia kyllä suhteissa, puolin ja toisin. Suhteet on lässähtäneet muihin juttuihin.Disseisback kirjoitti:
Niin, mä en tiedä?
Kyllä mulla on suhteisiin päätynyt sellaiset naiset, jotka herättää seksuaalista halua. Eikä se ole yksinomaan mikään ulkonäöllinen juttu. Jos on suht sopusuhtainen kroppa ja sitten ajatuksellisesti osaa hieraista mun korvien väliä, niin kyllä sytyn.
Kemiapuolelta ei ole ollut ongelmia kyllä suhteissa, puolin ja toisin. Suhteet on lässähtäneet muihin juttuihin.Niin, mut sanotaan vielä tämä...
Jos en saa tunnetta toisesta, että minuakin 'halutaan' en varmaan saa kipinää itsekään sitten...Disseisback kirjoitti:
Niin, mä en tiedä?
Kemiapuolelta ei ole ollut ongelmia kyllä suhteissa, puolin ja toisin. Suhteet on lässähtäneet muihin juttuihin.Olen tainnut olla vaan liian erilaisten miesten kanssa parisuhteessa( todella väärien). Toki siis jotain kiinnostusta heihin seksuaalisesti, mut ei niinku yhtään tämän kaltaista tunnetta et tekis mieli repii vaatteet päältä😂
Disseisback kirjoitti:
Niin, mut sanotaan vielä tämä...
Jos en saa tunnetta toisesta, että minuakin 'halutaan' en varmaan saa kipinää itsekään sitten...No ehkä se on sitten tämä😱
Haaveilija39 kirjoitti:
Olen tainnut olla vaan liian erilaisten miesten kanssa parisuhteessa( todella väärien). Toki siis jotain kiinnostusta heihin seksuaalisesti, mut ei niinku yhtään tämän kaltaista tunnetta et tekis mieli repii vaatteet päältä😂
No se on parasta, kun kumpikin viskoo vaan rytkyjä kiireellä matkalla makkariin. 😁
Ja sitten välillä ei katso niinkään paikkaa, eikä aikaakasn. 😁- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eilen sain yhden naisen hämilleen ja itsekin olin hämilläni :) ihan kiva tunne
-Harmiseikirj- - Anonyymi
Jos ei oo esteitä, eikä tekeminen oo moraalisesti väärin, ni suositus et antaa palaa vaan. Jos tuntee jonkun kans sellasta, mitä ei ikinä ennen. Voi olla varma, et se ei ohi mee. Se pitääkin tehdä.
No näin minäkin kehoitan muita tekemään..🥰
Vahvasti kyllä epäilen, että oli tilanne mikä hyvänsä, niin tuskin tuon kyseisen henkilön kohdalla, ihan heti katoaa.
Jotkut vaan kai sitten sattuu olemaan sellasia ihmisiä ja jotenkin iskemään niin oikealla tavalla kohdalleen että kun on oikeanlainen tilannekin niin järki vaan tuntuu yhtäkkiä lakkaavan kulkemasta päässä ja alkukantasemmat vietit ja vaistot ottaa vallan ja joutuu ihan taistelemaan itsensä kanssa että pystyis edes suht järkevästi käyttäytymään.😄. Eikä sitä edes välttämättä osaa sanoo että mikä se juuri toisessa on mikä sen aikaiseks saa se vaan tapahtuu. Näin ainakin omalla kohdalla kun sellaisen naisen kohtaa oikeanlaisessa tilanteessa.🙂.
Niin juurikin tämä ettei oikein edes osaa selittää mikä siinä toisessa kiehtoo.. joku siinä vaan on mitä ei juuri kaikissa ole.🤷♀️
- Anonyymi
Joskus nään jonkun tavaran ja se on kuin rakkautta ensisilmäyksellä, sen vaan tietää.
Ihmisen miellän sen verran moniulotteiseksi kokonaisuudeksi, ettei tee mieli hypätä tuosta noin vaan.
Nuorempana kun oli aktiivisempi seurustelukuvioissa, niin saattoi olla impulsiivisempi, mutta yleensä ihmiset oli ainakin puolituttuja naamoja ja yleisemmin sellaisia joita oli tehnyt mieli pitempään ja toivoi seurustelua.
En ole jännityksenhakuinen itse yhtään eikä minua pelkkä naama tai tilaisuus kiihota seksiin.Mulla on muuten tuota samaa. Siis nään jossain jotain pinkkiä, niin saatan tosiaan hullaantua, niin että se tavara/vaate nyt on vaan ostettava😂 makso mitä makso🙈
- Anonyymi
Mjaa, se on varmasti palavan intohimon tuottamaa tunnetta.
Sellaista jota joku miespuolinen rekattu varmaan harvoin enää tuntee?
Meni ohi, ja selvisit?
AV En nyt tarkkaan ottaen muista. Mutta välillä herää joku elukka, kun silmiin osuu jotain herkkua. En kuitenkaan koskaan käyttäydy primitiivisesti, vaikka voin ajatella primitiivisesti. Jotenkin se ajatus ei etene käytäntöön, mulla on liian tehokkaat jarrut.
Mutta joo, pari kertaa on ollut hihat liekeissä ja olisi voinut itsehillintäkin pettää. Kyseessä naiset, jotka jotenkin vaan säväytti IRL. Toisen tuoksu ja toisen olemus. Niissä oli jotain eroottisesti huumaannuttavaa.
Ollaan kuin aivan eri planeetoilta, kun mä en tunne fyysistä halua koskaan.
Eräs tilanne tuli mieleeni, kun työporukan illanvietossa päädyin tanssimaan hitaita miehen kanssa, jonka läksiäisiä vietimme. Sen piti olla vain viaton tanssi, mutta jotain siinä tapahtui. Mies painoi minua alaselästä itseään vasten ja kehomme tuntuivat sopivan täydellisesti yhteen. Hetkellä, kun mies laski kättään kohtaan, jossa alaselkä alkaa kaareutumaan pakaraa kohden, säpsähdin olemattoman huomaamattomasti, mutta mies tunsi sen ja veti minua tiukempaan otteeseen. Olisin valahtanut polvilleni, jollei mies olisi tukenut minua. Se oli kuin rakastelua. Hän tuoksuikin niin ihanalta! 😄
Mietin ensin aloituksesta, etten minä vaan muista tuollaista tilannetta, mutta tämä kertomasi toi kyllä minullekin muistoja mieleen.. 😍 - Ihana tanssi ihanan miehen kanssa, tai ehkä useampikin tanssi yhden illan aikana, mutta lopulta kuitenkin lähdin kiltisti omaan kotiini, yksin, mutta aivan huumaantuneena hänestä. - Ilmassa oli kyllä ääneen lausuttu kutsu illan jatkamiseenkin, mutta..
Totta. Tanssiessa pääsee kyllä tosi lähelle toista ihmistä, vaatteet päälläkin. 😄Xena-183 kirjoitti:
Mietin ensin aloituksesta, etten minä vaan muista tuollaista tilannetta, mutta tämä kertomasi toi kyllä minullekin muistoja mieleen.. 😍 - Ihana tanssi ihanan miehen kanssa, tai ehkä useampikin tanssi yhden illan aikana, mutta lopulta kuitenkin lähdin kiltisti omaan kotiini, yksin, mutta aivan huumaantuneena hänestä. - Ilmassa oli kyllä ääneen lausuttu kutsu illan jatkamiseenkin, mutta..
Totta. Tanssiessa pääsee kyllä tosi lähelle toista ihmistä, vaatteet päälläkin. 😄Te kummatkin pidättäydytte paljon täällä.
Ja uskon kummankin kohdalla, että jokin seksuaalisuutta herättävä räväyttää. 😁
Tiedän sen kyllä itsekin. Kyllä toinen vasten mua sytyttää. Riittää yksi nainen joka puristaa moottoripyörän kyydissä itseään vasten mua. 😊
Mitä enemmän kiihdytän, sen lähemmäksi mua hän puristaa itsensä. Ja tuntuuhan se hiton hyvälle. Olisin huolissani jos ei "värähtäisi". 😁Xena-183 kirjoitti:
Totta. Tanssiessa pääsee kyllä tosi lähelle toista ihmistä, vaatteet päälläkin. 😄Tanssi voi olla todella eroottista, vaikkei kyseessä olisikaan mikään dirty dancing-tyylinen tanssi (vaikka ah, sekin on ihanaa 😄), vaan eroottisuus syntyy kahden ihmisen välisestä jännitteestä. Toisen kehon läheisyys tuntuu luonnolliselta ja hyvältä silloin, kun kemiat on kohdillaan.
Ehkä seuraavalla kerralla vastaat myöntävästi kutsuun? 😁Aletheias kirjoitti:
Tanssi voi olla todella eroottista, vaikkei kyseessä olisikaan mikään dirty dancing-tyylinen tanssi (vaikka ah, sekin on ihanaa 😄), vaan eroottisuus syntyy kahden ihmisen välisestä jännitteestä. Toisen kehon läheisyys tuntuu luonnolliselta ja hyvältä silloin, kun kemiat on kohdillaan.
Ehkä seuraavalla kerralla vastaat myöntävästi kutsuun? 😁Jos nuttura olisi vähemmän kireällä, saapa nähdä.. 😂
Tapasitko sinä Häntä enää myöhemmin? ☺️Disseisback kirjoitti:
Te kummatkin pidättäydytte paljon täällä.
Tiedän sen kyllä itsekin. Kyllä toinen vasten mua sytyttää. Riittää yksi nainen joka puristaa moottoripyörän kyydissä itseään vasten mua. 😊
Mitä enemmän kiihdytän, sen lähemmäksi mua hän puristaa itsensä. Ja tuntuuhan se hiton hyvälle. Olisin huolissani jos ei "värähtäisi". 😁Pakko pidättäytyä tai muuten viestit poistettaisiin täysin säädyttöminä 😂
Toinen ihminen lähellä tuntuu ihanalta, olettaen että kemiat kohtaa. En syty tanssista kenenkään ventovieraan kanssa, vaikka sekin voi olla ihan mukavaa, mutta jos on jo jotain kemiaa ja kipinöitä, niin tanssi voi olla todella eroottinen kokemus.
Nainen vasten selkääsi moottoripyörän kyydissä tuntuu takuulla hyvältä, mutta älä nyt sentään ylinopeuksiin kiihdytä, vaikka miten värähtelisi 😁Xena-183 kirjoitti:
Jos nuttura olisi vähemmän kireällä, saapa nähdä.. 😂
Tapasitko sinä Häntä enää myöhemmin? ☺️Tiedon tunteen, nuttura kiristää vähän täälläkin 😄
En nähnyt miestä enää. Hän on naimisissa, joten oli itsestäänselvää molemmille, että mitään ei tapahdu. Tilanne oli hämmentävä, mutta tunnistimme molemmat, että tämän pidemmälle ei todellakaan sovi mennä. Mies on laittanut muutamia viestejä ja olemme vaihtaneet kuulumisia, mutta ei sen kummempaa. Ihana hän on silti edelleen mielestäni 😄Aletheias kirjoitti:
Pakko pidättäytyä tai muuten viestit poistettaisiin täysin säädyttöminä 😂
Toinen ihminen lähellä tuntuu ihanalta, olettaen että kemiat kohtaa. En syty tanssista kenenkään ventovieraan kanssa, vaikka sekin voi olla ihan mukavaa, mutta jos on jo jotain kemiaa ja kipinöitä, niin tanssi voi olla todella eroottinen kokemus.
Nainen vasten selkääsi moottoripyörän kyydissä tuntuu takuulla hyvältä, mutta älä nyt sentään ylinopeuksiin kiihdytä, vaikka miten värähtelisi 😁No tuskimpa kuka tahaansa nainen pitämässä kiinni minusta selkäpuolelta väräyttäisi.
Mutta ei sen tarvitse olla potentiaalinen seksiin haluttava, syystä tai toisesta...liian nuori, liian sukulainen, liian työtään vaan tekevä hieroja tns.
Mutta seksuaaliben homma voi tulla...ja minusta se on ok. Se fiilis... mut reagointi sit on muuta juttua. 😁Aletheias kirjoitti:
Tiedon tunteen, nuttura kiristää vähän täälläkin 😄
En nähnyt miestä enää. Hän on naimisissa, joten oli itsestäänselvää molemmille, että mitään ei tapahdu. Tilanne oli hämmentävä, mutta tunnistimme molemmat, että tämän pidemmälle ei todellakaan sovi mennä. Mies on laittanut muutamia viestejä ja olemme vaihtaneet kuulumisia, mutta ei sen kummempaa. Ihana hän on silti edelleen mielestäni 😄Kaunis muisto siis. 🥰 - Oli muuten tosi hauskaa, kun kirjoituksesi palautti tänään mieleeni oman muistoni, niin jotenkin kehonikin heräsi muistamaan, että ai niin, tältäkin voi tuntua. - Voin olla keski-ikäinen, mutta en sentään ole kuollut vielä. 👍
- Molempi pahempi, tai jotain. 😅Xena-183 kirjoitti:
Kaunis muisto siis. 🥰 - Oli muuten tosi hauskaa, kun kirjoituksesi palautti tänään mieleeni oman muistoni, niin jotenkin kehonikin heräsi muistamaan, että ai niin, tältäkin voi tuntua. - Voin olla keski-ikäinen, mutta en sentään ole kuollut vielä. 👍
- Molempi pahempi, tai jotain. 😅Mietippäs, että kuka sen sun fiiliksen oikeasti tappaa. 🤔
Disseisback kirjoitti:
No tuskimpa kuka tahaansa nainen pitämässä kiinni minusta selkäpuolelta väräyttäisi.
Mutta ei sen tarvitse olla potentiaalinen seksiin haluttava, syystä tai toisesta...liian nuori, liian sukulainen, liian työtään vaan tekevä hieroja tns.
Mutta seksuaaliben homma voi tulla...ja minusta se on ok. Se fiilis... mut reagointi sit on muuta juttua. 😁Juu, tarkoitinkin "the" nainen selkääsi vasten, ei tietenkään kuka tahansa saa aikaiseksi sitä tunnetta vaan täytyy olla jotain kipinää kahden ihmisen välillä.
Ihminen ei ole kone ja eroottinen tunne saattaa yllättää joskus sellaisessakin tilanteessa, jossa sen ei uskonut olevan mahdollista. Ei se väärin ole, se on inhimillistä ja tärkeintä tosiaan, miten siihen reagoi. Ei ihan jokaisen eroottisen tuntemuksen perusteella kannata toimia 😄Xena-183 kirjoitti:
Kaunis muisto siis. 🥰 - Oli muuten tosi hauskaa, kun kirjoituksesi palautti tänään mieleeni oman muistoni, niin jotenkin kehonikin heräsi muistamaan, että ai niin, tältäkin voi tuntua. - Voin olla keski-ikäinen, mutta en sentään ole kuollut vielä. 👍
- Molempi pahempi, tai jotain. 😅Kyllä, kaunis muisto 🥰
Ai kamala, minkähän pandoran lippaan sitä tuli avanneeksi 😂 Mielestäni ihanaa huomata, että pystyy edelleen tuntemaan vahvasti. Ei keski-iän tarvitse tarkoittaa sitä, että turtuu, vaikka iän myötä kulmia hioutuukin pyöreämmiksi ja asioihin osaa suhtautua rauhallisemmin kuin nuorena. Minä en ainakaan vielä suostu laittamaan toista jalkaa hautaan 😁Disseisback kirjoitti:
Mietippäs, että kuka sen sun fiiliksen oikeasti tappaa. 🤔
"Curiosity killed the cat" 😉 - Kyllä minä tiedän, että en oikeasti anna itseni muistaa.. - Ehkä tilanne joskus vielä muuttuu, jos tapaan ihmisen, jonka lähellä tuntuu oikealta.
- Mutta jos en, niin olen silti iloinen niistä hyvistä ajoista. mitä olen saanut kokea.👍Aletheias kirjoitti:
Kyllä, kaunis muisto 🥰
Ai kamala, minkähän pandoran lippaan sitä tuli avanneeksi 😂 Mielestäni ihanaa huomata, että pystyy edelleen tuntemaan vahvasti. Ei keski-iän tarvitse tarkoittaa sitä, että turtuu, vaikka iän myötä kulmia hioutuukin pyöreämmiksi ja asioihin osaa suhtautua rauhallisemmin kuin nuorena. Minä en ainakaan vielä suostu laittamaan toista jalkaa hautaan 😁Juu ei.. - En minäkään juuri nyt mitenkään ehtisi hiljentää vauhtia.😅
Aletheias kirjoitti:
Juu, tarkoitinkin "the" nainen selkääsi vasten, ei tietenkään kuka tahansa saa aikaiseksi sitä tunnetta vaan täytyy olla jotain kipinää kahden ihmisen välillä.
Ihminen ei ole kone ja eroottinen tunne saattaa yllättää joskus sellaisessakin tilanteessa, jossa sen ei uskonut olevan mahdollista. Ei se väärin ole, se on inhimillistä ja tärkeintä tosiaan, miten siihen reagoi. Ei ihan jokaisen eroottisen tuntemuksen perusteella kannata toimia 😄Niinpä... 😊
Niin pitkään kun ulkoisen kuoren ja siekun välillä kulkee sähköä, ei huolta. .
😊Xena-183 kirjoitti:
"Curiosity killed the cat" 😉 - Kyllä minä tiedän, että en oikeasti anna itseni muistaa.. - Ehkä tilanne joskus vielä muuttuu, jos tapaan ihmisen, jonka lähellä tuntuu oikealta.
- Mutta jos en, niin olen silti iloinen niistä hyvistä ajoista. mitä olen saanut kokea.👍Toinen vaan voi herättää jotain tuttua, mutta et saa samaa enää ikinä...
Muistot on jees...
Mutta ne on muistoja. Uusi kokemus on uusi kokemus..eikä se litistä aiempaa...Xena-183 kirjoitti:
Juu ei.. - En minäkään juuri nyt mitenkään ehtisi hiljentää vauhtia.😅
Täysillä vain eteenpäin ja nauttii matkasta, se on oikea asenne 😂
Disseisback kirjoitti:
Niinpä... 😊
Niin pitkään kun ulkoisen kuoren ja siekun välillä kulkee sähköä, ei huolta. .
😊Totta, sitten kun ei tunne minkäänlaista sähköä missään eikä koskaan, on se merkki siitä, että jotain on kuollut sisältä tai ainakin uinumassa.
Lisää sähköä vaan elämään 🤗Niin sillä toisen läheisyydellä voi olla juurikin yllättäviä vaikutuksia. Tuokin taisi siis tulla aika yllättäen? 😁
Xena-183 kirjoitti:
Totta. Tanssiessa pääsee kyllä tosi lähelle toista ihmistä, vaatteet päälläkin. 😄Se on se fyysisyys.😍
Mutta jos mietitte tarkemmin, niin onko ketään koskaan saanut teitä himoitsemaan ihan pelkällä läsnäololla. Ilman siis sen hetken fyysisyyttä..🤔
Välillä mietin jos mulla olis munat, niin oliskos ne koko ajan tanassa😂 siis niiden harvojen ja valituiden kohdalla..Xena-183 kirjoitti:
- Molempi pahempi, tai jotain. 😅Niin siis itse olen huomannut, että onkin oikein mukava vanhentua. Tullut sellaista harkitsevaisuutta moniin asioihin. Ehkä osaa olla jopa itselleen armollisempi..
Haaveilija39 kirjoitti:
Se on se fyysisyys.😍
Mutta jos mietitte tarkemmin, niin onko ketään koskaan saanut teitä himoitsemaan ihan pelkällä läsnäololla. Ilman siis sen hetken fyysisyyttä..🤔
Välillä mietin jos mulla olis munat, niin oliskos ne koko ajan tanassa😂 siis niiden harvojen ja valituiden kohdalla..Minussa on liikaa sapio- ja demiseksuaalin piirteitä, jotta haluni voisi syttyä pelkästään miehen fyysisen olemuksen perusteella. Jotain muutakin täytyy miehestä aistia, lämpöä, älyä, empaattisuutta.. Eli minulla täytyy olla jonkinlainen yhteys miehen kanssa, ennen kuin voin kiihottua hänen pelkästä läsnäolostaan.
Haluni voi kyllä syttyä ilman fyysistä kosketusta, siihen ei tarvita kuin ajatus, mutta esim pelkkä komea mies ei säväytä seksuaalisesti. Mutta komea mies lepertelemässä kissalle säväyttää kyllä 😅Aletheias kirjoitti:
Minussa on liikaa sapio- ja demiseksuaalin piirteitä, jotta haluni voisi syttyä pelkästään miehen fyysisen olemuksen perusteella. Jotain muutakin täytyy miehestä aistia, lämpöä, älyä, empaattisuutta.. Eli minulla täytyy olla jonkinlainen yhteys miehen kanssa, ennen kuin voin kiihottua hänen pelkästä läsnäolostaan.
Haluni voi kyllä syttyä ilman fyysistä kosketusta, siihen ei tarvita kuin ajatus, mutta esim pelkkä komea mies ei säväytä seksuaalisesti. Mutta komea mies lepertelemässä kissalle säväyttää kyllä 😅En ole noihin seksuaalisiin piirteisiin niin perehtynyt. Mutta oikeastaan tuo kuvaa varmasti myös tätä kokemusta. 😜
Täytyy siis perehtyä noihin yllä mainittuihin asioihin🙄
Ymmärrän kyllä hyvin, että on hyvinkin suloista/viehättävää jos ylipäätään miehet lepertelee lemmikeille.😊
Asiasta kukkaruukkuun: joskus puhuttiin sarjoista🤔 Yleltä tulee semmoinen suomalainen sarja, kuin HORMONIT. Oletko katsonut?Disseisback kirjoitti:
Te kummatkin pidättäydytte paljon täällä.
Mitä enemmän kiihdytän, sen lähemmäksi mua hän puristaa itsensä. Ja tuntuuhan se hiton hyvälle. Olisin huolissani jos ei "värähtäisi". 😁No niin tulihan se sieltä😉 Tämänkö takia ajoit palsta miitissä sen verran kovaa, että ihan hirvitti😂
Noh ei vitsi vitsi. Sun kyydissä oli turvallista:😊🤗Haaveilija39 kirjoitti:
No niin tulihan se sieltä😉 Tämänkö takia ajoit palsta miitissä sen verran kovaa, että ihan hirvitti😂
Noh ei vitsi vitsi. Sun kyydissä oli turvallista:😊🤗No kyllähän se tuntuu hyvälle, kun tarrataan selkäpuolelta kiinni kunnolla. Siis pyörällä. 😁
Kyllä se väräyttää koko kropassa. Ei voi kieltää.Haaveilija39 kirjoitti:
En ole noihin seksuaalisiin piirteisiin niin perehtynyt. Mutta oikeastaan tuo kuvaa varmasti myös tätä kokemusta. 😜
Täytyy siis perehtyä noihin yllä mainittuihin asioihin🙄
Ymmärrän kyllä hyvin, että on hyvinkin suloista/viehättävää jos ylipäätään miehet lepertelee lemmikeille.😊
Asiasta kukkaruukkuun: joskus puhuttiin sarjoista🤔 Yleltä tulee semmoinen suomalainen sarja, kuin HORMONIT. Oletko katsonut?Sapioseksuaali kiinnostuu ihmisen älystä ja demiseksuaali tarvitsee tunneyhteyden seksuaalisen kiinnostuksen heräämiseksi. Noin lyhyesti selitettynä 😊
Kissoille lepertely kertoo älystä, koska kuka fiksu ihminen ei rakastaisi kissoja 😄 Olen ihan lääpällään Randeen sen takia, kun hänellä on kissoja 😂
Enpä ole tuollaista sarjaa katsonut. Nimen perusteella vähän pelottaa, että uskaltaako sitä näin 40+ ikäisenä naisena katsoakaan 😁 Mutta täytyypä tutustua 😊Aletheias kirjoitti:
Sapioseksuaali kiinnostuu ihmisen älystä ja demiseksuaali tarvitsee tunneyhteyden seksuaalisen kiinnostuksen heräämiseksi. Noin lyhyesti selitettynä 😊
Kissoille lepertely kertoo älystä, koska kuka fiksu ihminen ei rakastaisi kissoja 😄 Olen ihan lääpällään Randeen sen takia, kun hänellä on kissoja 😂
Enpä ole tuollaista sarjaa katsonut. Nimen perusteella vähän pelottaa, että uskaltaako sitä näin 40 ikäisenä naisena katsoakaan 😁 Mutta täytyypä tutustua 😊Niin no minulta on varmasti ainakin turha kysellä kukapa ei randeen olisi lääpällään🤭😄 mutta siis hän kyllä pitää aika monesta elukasta.
Tuossa sarjassa oli vaan hyvä kohtaus. Eli kissa ei pitänyt omistajansa naispuolisesta vieraasta. Näin ollen pissaili vähän minne sattuu jopa tämän daamin vaatteille😬Haaveilija39 kirjoitti:
Niin no minulta on varmasti ainakin turha kysellä kukapa ei randeen olisi lääpällään🤭😄 mutta siis hän kyllä pitää aika monesta elukasta.
Tuossa sarjassa oli vaan hyvä kohtaus. Eli kissa ei pitänyt omistajansa naispuolisesta vieraasta. Näin ollen pissaili vähän minne sattuu jopa tämän daamin vaatteille😬Ai niin, olet tainnut joskus vihjatakin (tai sanoa ihan suoraan 😄) mitä ajattelet Randesta 😁 Ymmärrän mielipiteesi, hän on miellyttävä ihminen sen perusteella, mitä tunnen 😊
Kissat saattaa osoittaa mieltään monin tavoin eli tuo ei mene kovin kauas todellisuudesta. Oman kouemuksen perusteella useimmiten pissailun taustalla on kuitenkin jotain miita, sairautta tms. Niin ihania, kuin kissat onkin, osaa ne olla myös aikamoisia pirulaisia halutessaan. Mutta eihän niitä voi kuin rakastaa 😻Aletheias kirjoitti:
Ai niin, olet tainnut joskus vihjatakin (tai sanoa ihan suoraan 😄) mitä ajattelet Randesta 😁 Ymmärrän mielipiteesi, hän on miellyttävä ihminen sen perusteella, mitä tunnen 😊
Kissat saattaa osoittaa mieltään monin tavoin eli tuo ei mene kovin kauas todellisuudesta. Oman kouemuksen perusteella useimmiten pissailun taustalla on kuitenkin jotain miita, sairautta tms. Niin ihania, kuin kissat onkin, osaa ne olla myös aikamoisia pirulaisia halutessaan. Mutta eihän niitä voi kuin rakastaa 😻Joo siis minä kyllä osaan sanoa hyvinkin suoraan asiani😁 välillä vois miettiä kyllä mitä sieltä suustaan päästää🤪
Hyvien kissa kokemuksien kautta olen oppinut pitämään🥰 olen siis lapsena törmännyt ei niin mukaviin tapauksiin. Ihan jopa ilkeisiin kissoihin.
kissanpennut on kyllä niin lutusia, toki mikä vaan eläin on☺️Haaveilija39 kirjoitti:
Joo siis minä kyllä osaan sanoa hyvinkin suoraan asiani😁 välillä vois miettiä kyllä mitä sieltä suustaan päästää🤪
Hyvien kissa kokemuksien kautta olen oppinut pitämään🥰 olen siis lapsena törmännyt ei niin mukaviin tapauksiin. Ihan jopa ilkeisiin kissoihin.
kissanpennut on kyllä niin lutusia, toki mikä vaan eläin on☺️Tunneasioissa ei mitään kannata pitää sisällään 😁
Itse olen elänyt kissojen kanssa koko elämäni. Olen tottunut kissoihin, osaan tulkita niitä ja omat kissani koulutin tottelemaan esim sormen napautusta. He eivät esim. saaneet mennä keittiön tasoille ja jos näin heidät siellä, he hyppäsivät napautuksella alas tai kun vietin aikaa takapihalla kahvia juoden tai pihatöitä tehden kissojen kanssa ja jos he vaikuttivat siltä, että meinaavat lähteä pihasta, niin napsautin sormia ja he palasivat luokseni. Poikakissa oli tosin kovapäisempi tapaus, häntä kiinnosti seikkailut huomattavasti enemmän kuin tyttökissaa, joka yleensä vain köllötteli jossain vierellä ja ihmetteli touhujani. Voi että miten ikävä onkaan näitä kahta! Olen siis ollut parisen vuotta kissaton, kun molemmista aika jätti.
Kissat saattaa olla kyllä arvaamattomiakin, mutta siitä määrästä kissoja, mitä olen elämäni aikana joko omistanut tai hoitanut, ei yksikään ole ollut ilkeä tai esim hyökännyt ilman syytä. Ihana kuulla, että olet päässyt pahoista kokemuksista yli. Kissat ja eritoten kissanpennut ovat kyllä niin suloisia 🥰 Kuten eläimet yleensäkin, varsinaisia elämän ilostuttajia 😊Aletheias kirjoitti:
Tunneasioissa ei mitään kannata pitää sisällään 😁
Itse olen elänyt kissojen kanssa koko elämäni. Olen tottunut kissoihin, osaan tulkita niitä ja omat kissani koulutin tottelemaan esim sormen napautusta. He eivät esim. saaneet mennä keittiön tasoille ja jos näin heidät siellä, he hyppäsivät napautuksella alas tai kun vietin aikaa takapihalla kahvia juoden tai pihatöitä tehden kissojen kanssa ja jos he vaikuttivat siltä, että meinaavat lähteä pihasta, niin napsautin sormia ja he palasivat luokseni. Poikakissa oli tosin kovapäisempi tapaus, häntä kiinnosti seikkailut huomattavasti enemmän kuin tyttökissaa, joka yleensä vain köllötteli jossain vierellä ja ihmetteli touhujani. Voi että miten ikävä onkaan näitä kahta! Olen siis ollut parisen vuotta kissaton, kun molemmista aika jätti.
Kissat saattaa olla kyllä arvaamattomiakin, mutta siitä määrästä kissoja, mitä olen elämäni aikana joko omistanut tai hoitanut, ei yksikään ole ollut ilkeä tai esim hyökännyt ilman syytä. Ihana kuulla, että olet päässyt pahoista kokemuksista yli. Kissat ja eritoten kissanpennut ovat kyllä niin suloisia 🥰 Kuten eläimet yleensäkin, varsinaisia elämän ilostuttajia 😊Näin on mielummin sanoo asiat suoraan.🙂
Se on kyllä jotenkin hassua, kun kissoille voi opettaa antamaan myös tassua.😁
Hyvin olet kyllä kissasi opettanut.👍🏼
Tämän hetkinen elämäntilanne kun on mitä on, niin koirani kyllä jotenkin toimii tällä hetkellä zempparinani. Tulee kyhnyttämään viereen jos on vähänkään aistivinaan minun surullisuuteni. Jotenkin koirat ovat ihan hämmästyttävän hyviä aistimaan asioita.Haaveilija39 kirjoitti:
Näin on mielummin sanoo asiat suoraan.🙂
Se on kyllä jotenkin hassua, kun kissoille voi opettaa antamaan myös tassua.😁
Hyvin olet kyllä kissasi opettanut.👍🏼
Tämän hetkinen elämäntilanne kun on mitä on, niin koirani kyllä jotenkin toimii tällä hetkellä zempparinani. Tulee kyhnyttämään viereen jos on vähänkään aistivinaan minun surullisuuteni. Jotenkin koirat ovat ihan hämmästyttävän hyviä aistimaan asioita.Kissatkin voivat oppia, vaikka kovapäisiä otuksia ovatkin 😁
Eläimillä on herkät aistit. Ne vaistoavat asioita, joita meiltä ihmisiltä menee ohi ja on tosiaan hämmästyttävää, miten eläin osaa tulkita omistajansa mielentilan. Ihanaa, kun sinulla on siellä karvainen tsemppari kanssasi ❤️ Luinkin aloituksestasi jokin aika sitten, että havahduit uupumukseesi. Sait paljon hyviä kommentteja ja neuvoja, en osannut lisätä enää mitään, mitä ei olisi jo sanottu. Hienoa, kun olet huomannut tilanteesi ja teet asialle jotain 😊Aletheias kirjoitti:
Kissatkin voivat oppia, vaikka kovapäisiä otuksia ovatkin 😁
Eläimillä on herkät aistit. Ne vaistoavat asioita, joita meiltä ihmisiltä menee ohi ja on tosiaan hämmästyttävää, miten eläin osaa tulkita omistajansa mielentilan. Ihanaa, kun sinulla on siellä karvainen tsemppari kanssasi ❤️ Luinkin aloituksestasi jokin aika sitten, että havahduit uupumukseesi. Sait paljon hyviä kommentteja ja neuvoja, en osannut lisätä enää mitään, mitä ei olisi jo sanottu. Hienoa, kun olet huomannut tilanteesi ja teet asialle jotain 😊Juu hän on kyllä hyvä tsemppari. Niin ja ainakin toimii minun personal trainerina 😄 pidän siis paljon kävely lenkeistä. Niin ainakin tuon takia tulee käveltyä😊
Joo siis sain hyviä neuvoja🙏 parempi havahtua ajoissa kuin liian myöhään. Tosiaan kun lähimuisti alkoi pettämään jo niin pahasti. Lopullinen herääminen tapahtui kyllä eräänä aamuna. Saatoin esikoista kouluun. Siinä kun hän vinkkasi minulle jäähyväisiä (äiti nähdään iltapäivällä) Herkistyin miettien, että minä rakastan lapsiani, mutta hitto kun en vaan jaksa enää. Heti kun sanoin tämän ääneen jokin mieleni tuottama taakka tipahti pois hartioiltani. On vähän sellaista liika ajattelevan vikaa..
Tosiaan yritän tehdä niitä asioita mitä jaksan enkä yhtään enempää. Lapsetkin olivat juuri serkkujensa perheessä yökylässä.❤️ sain sitten huilattua. Vaikka tämä vapaa ei nyt ihan pelkästään mennyt kotona olemiseen. Mutta mukava viikonloppu kuitenkin.😊 niin ja näitä tarvitaan myös jatkossa.Haaveilija39 kirjoitti:
Niin no minulta on varmasti ainakin turha kysellä kukapa ei randeen olisi lääpällään🤭😄 mutta siis hän kyllä pitää aika monesta elukasta.
Tuossa sarjassa oli vaan hyvä kohtaus. Eli kissa ei pitänyt omistajansa naispuolisesta vieraasta. Näin ollen pissaili vähän minne sattuu jopa tämän daamin vaatteille😬No mä en ole lääpällään. Mutta ihan jees kaverina. 😄
Huitale kirjoitti:
No mä en ole lääpällään. Mutta ihan jees kaverina. 😄
No juu minä, kun en aina niin mieti mitä sieltä suustani päästelen🤣 eli sori🤣🤣
Haaveilija39 kirjoitti:
No juu minä, kun en aina niin mieti mitä sieltä suustani päästelen🤣 eli sori🤣🤣
Eipä tuo mitään, piti vaan lohkaista. 😉😄
- Anonyymi
Näin pääsi käymään. Olet sanonut ei eitä jo kaua,sitten tulee joku tuttu mutta tuntematon hyvin liki niin että voi suorastaan kuulla miten sydämmet lyö,ja samaan tahtiin. Ei kuulu musiikki,ei kuulu mitään muuta kun ne toisen sydämmen lyönnit ja se on menoa . Kun se vaan osuu ja uppoaa niin ei tule eit enää mieleenkään😄💩
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
MOT. Naiset ovat aivan holtittomia.
Elämä on🤷♀️
- Anonyymi
Höh,
Terveeltä kuulostaa.
Tuohonhan riittää pienempikin, mutta usein siihen liittyy kiinteä peppu ja istuvat housut. Ei niitä tarvitse vaihtamassa olla :)
-keinovaginamies-Niin siis juurikin tuo toimii miesoletetuilla😂
Minä näin naisena ihmettelen täällä ääneen näitä omia elämän mietteitä😄 on siis sen verran harvinaisesta herkusta kyse.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin siis juurikin tuo toimii miesoletetuilla😂
Minä näin naisena ihmettelen täällä ääneen näitä omia elämän mietteitä😄 on siis sen verran harvinaisesta herkusta kyse.Naisilla on niin helppoa. Jokainen hyvin muodostunut pylly ei niksauta niskoja :)
-keinovaginamies-
Onhan noita tilanteita ollut elämän varrella muutamia. Yleensä siihen provosoit läheisyys ja liian oikea ihon tuoksu kombona ja tilanne on tainnut olla molemmin puolin yhtä räjähdysaltis. Ensimmäinen tuollainen tilanne oli sellainen, että se (liian) nuori 19v mies olisi siltä istumalta muuttanut luokseni asumaan (23v), jos en olisi tullut järkiini. Kumpikin oli varattuja ja tilanne eteni omalta puolelta täysin yllättäen hitaan kautta. Olin kyllä huomannut, että nuorempi harrastuskollega osoittaa kummaa kiinnostusta minuun. Sitä ennen en ollut uskonut, että tilanne voisi vaan viedä. Sen jälkeen en ole varattuna hitaita tanssinut…
Silti vaikka tilanteita on muutamia vuosien varrella ollut, on sovinnaisuus aina voittanut, onneksi. Jos aivoissa ei olisi jarrut käytössä, sitä olisi voinut päätyä vaikka kokoushuoneen pöydälle jonkun kertaa historiassa. Onneksi jarrut toimii. 😂
Jos Haaveilija tunnet jotain ihmistä kohtaan noin, sinuna ottaisin henkilökohtaisella yhteydellä selvää löytyykö molemminpuolista kiinnostusta. Tietysti ehkä vasta sitten kun jaksat käsitellä asiaa (vahva suositus). Vahvat tunteet vaatii paljon voimia (myös rakastuminen) ja aluissa on aina myös riski ettei kaikki suju niin kuin toivoo (valitettavasti). Pidä siis huoli, ettet polta kynttilää molemmista päistä. Toisaalta sisäinen pakko selvittää asia voi kasvaa niin isoksi, ettei enää jaksa epätietoisuudessa ja sitten on vaan pakko elää elämää sen mukaan. Ehkä tämä aloitus oli jo sellainen ulostulo?Juu siis onneksi itsellä myös toimii jarrut hyvin vaikka kuinka olisi haluja.. kerran kollegan kanssa oltiin kahdestaan naisten pukuhuoneessa. Kuuli oikein kun toisen sydän pumppaa tuhatta ja sataa siinä vieressä. Oli siis ihan molemminpuolista kiinnostusta, mutta oltiin molemmat varattuja.
- Anonyymi
Aikuinen mies ylläpitää keskustelua omien hahmojensa kesken, ei kai siinä 😂
En ole naisoletettu mutta kerron silti. Menin naisen luo treffeille niin nainen avasi oven nakuna.
Oliko tämä täysin odottamaton yllätys?😁 Toki toivoit että ovi avataan mutta ihan näin, niin vaude.
Haaveilija39 kirjoitti:
Oliko tämä täysin odottamaton yllätys?😁 Toki toivoit että ovi avataan mutta ihan näin, niin vaude.
Ei nyt ehkä täysin odottamaton, mutta mukava yllätys tietenkin
pujotteIija kirjoitti:
Ei nyt ehkä täysin odottamaton, mutta mukava yllätys tietenkin
Jaa.. sitä ollaan sit käyty naisissa.. vai?
Mä olen aina sanonut, että se kannattaa.. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Jaa.. sitä ollaan sit käyty naisissa.. vai?
Mä olen aina sanonut, että se kannattaa.. :DVoit jostain yhteyksistä jopa tuntea tuon naisen, pääkaupunkiseudulta on
pujotteIija kirjoitti:
Voit jostain yhteyksistä jopa tuntea tuon naisen, pääkaupunkiseudulta on
Juu.. se on se sun salainen rakastajatar. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. se on se sun salainen rakastajatar. :D
Tai sitten vähemmän salainen :D
pujotteIija kirjoitti:
Tai sitten vähemmän salainen :D
Niin.. voiko sitä salaisuutena pitää, jos kaikki tietää.
Mä muuten laitoin sulle mailia. Meiliboxi tökkii taas.
Myönnän, että itsekin koen tilanteita, joissa tuon tyyppinen tunne saattaa vallata minut:
https://www.backenmachtgluecklich.de/rezepte/der-beste-kaesekuchen.htmlHaaveilija39 kirjoitti:
Pidät siis kakuista🤔
Ehdottomasti pidän.
Parhaat juhlat jossa olen ikinä ollut, olivat saksalaiset häät ja sillä seudulla perinteeseen kuuluu, että kylän naiset tekevät kukin omalla reseptillään kakkuja ja tuovat ne juhlapöytään. Kymmenittäin erittäin hienoja ja hyviä kakkuja.
Ja leivon itsekin, sillä lapsena en saanut tarpeeksi usein kakkua, joten piti opetella itse tekemään.buddy-love kirjoitti:
Ehdottomasti pidän.
Parhaat juhlat jossa olen ikinä ollut, olivat saksalaiset häät ja sillä seudulla perinteeseen kuuluu, että kylän naiset tekevät kukin omalla reseptillään kakkuja ja tuovat ne juhlapöytään. Kymmenittäin erittäin hienoja ja hyviä kakkuja.
Ja leivon itsekin, sillä lapsena en saanut tarpeeksi usein kakkua, joten piti opetella itse tekemään.Itse en pidä liian makeista kakuista. Mutta voin hyvin syödä makeampia kakkuja mutta silloin se jää kyllä vaan siihen yhteen palaan. Jos saa valita niin valitsisin kaikkea suolaista syötävää.
Pidätkö makeista vai suolaisista kakuista enemmän?Haaveilija39 kirjoitti:
Itse en pidä liian makeista kakuista. Mutta voin hyvin syödä makeampia kakkuja mutta silloin se jää kyllä vaan siihen yhteen palaan. Jos saa valita niin valitsisin kaikkea suolaista syötävää.
Pidätkö makeista vai suolaisista kakuista enemmän?Voileipäkakkua olen syönyt kerran ja totesin, etteivät ne kiinnosta minua.
Sipulipiirakka on hyvää ja eräs ranskalainen kaveri teki kerran sikäläisen kinkkupiirakan ja pidin siitäkin. Pitsa on tietysti myös piirakka ja niitä syön turhankin usein.
Makeat ja suolaiset ovat niin eri asia, että en voi ilmoittaa selvää preferenssiä, sillä se riippuu niin paljon tilanteesta ja tuotteen laadusta.
Makeita kuitenkin teen ja ostelen, mutta suolaisia harvemmin teen ja varsinkaan ostan (paitsi niitä pitsoja).
Joskus muinoin tein aika usein pitsoja silloin kun tuli kavereita kylään, mutta nykyään harvemmin on sellaisia illanviettoja joita ennen harrastimme (kolme vuokrattua elokuvaa ja runsaasti syötävää). Tosin italialaisen mielestä ne olisivat olleet jotain ihan muuta, sillä niissä oli todella paljon täytteitä.buddy-love kirjoitti:
Voileipäkakkua olen syönyt kerran ja totesin, etteivät ne kiinnosta minua.
Sipulipiirakka on hyvää ja eräs ranskalainen kaveri teki kerran sikäläisen kinkkupiirakan ja pidin siitäkin. Pitsa on tietysti myös piirakka ja niitä syön turhankin usein.
Makeat ja suolaiset ovat niin eri asia, että en voi ilmoittaa selvää preferenssiä, sillä se riippuu niin paljon tilanteesta ja tuotteen laadusta.
Makeita kuitenkin teen ja ostelen, mutta suolaisia harvemmin teen ja varsinkaan ostan (paitsi niitä pitsoja).
Joskus muinoin tein aika usein pitsoja silloin kun tuli kavereita kylään, mutta nykyään harvemmin on sellaisia illanviettoja joita ennen harrastimme (kolme vuokrattua elokuvaa ja runsaasti syötävää). Tosin italialaisen mielestä ne olisivat olleet jotain ihan muuta, sillä niissä oli todella paljon täytteitä.Itse pidän kinkku ja tonnikala täytteisistä kakuista🤔
Nuo teidän illan istujaiset kuulostaa melko mukavilta😁 olette varmasti olleet äänekkäitä?Haaveilija39 kirjoitti:
Itse pidän kinkku ja tonnikala täytteisistä kakuista🤔
Nuo teidän illan istujaiset kuulostaa melko mukavilta😁 olette varmasti olleet äänekkäitä?Epäilen, että olet kissa.
Aika hiljaisia illanviettoja ne olivat. keskityttiin elokuviin ja niiden jälkeen niistä keskustelemiseen. Lisäksi yläkerrassa asui vanha mummo, eikä häntä sopinut häiritä. Vakioporukkaan liittyi kerran eräs hiukan alkoholisoitumassa oleva ylempikurssilainen ja hänen tyttöystävänsä tuli tarkastamaan millainen juopporetkujen sakki on kyseessä. Yllättyi sitten kun meillä olikin vain pitsaa, jäätelöä, irtokarkkeja ja kolaa
(nörttejähän olimme). Pyysin jäämään elokuvaseuraksi, mutta ei halunnut (ehkä ne elokuvat olivat hänestä tylsiä).buddy-love kirjoitti:
Epäilen, että olet kissa.
Aika hiljaisia illanviettoja ne olivat. keskityttiin elokuviin ja niiden jälkeen niistä keskustelemiseen. Lisäksi yläkerrassa asui vanha mummo, eikä häntä sopinut häiritä. Vakioporukkaan liittyi kerran eräs hiukan alkoholisoitumassa oleva ylempikurssilainen ja hänen tyttöystävänsä tuli tarkastamaan millainen juopporetkujen sakki on kyseessä. Yllättyi sitten kun meillä olikin vain pitsaa, jäätelöä, irtokarkkeja ja kolaa
(nörttejähän olimme). Pyysin jäämään elokuvaseuraksi, mutta ei halunnut (ehkä ne elokuvat olivat hänestä tylsiä).Juu no kyllä mä aika villi tapaus oon, niin menen varmasti myös kissasta😂
Minkä ikäisiä olitte? Eikö siis alkoholi kuulunut ollenkaan opiskelia elämään?😮Haaveilija39 kirjoitti:
Juu no kyllä mä aika villi tapaus oon, niin menen varmasti myös kissasta😂
Minkä ikäisiä olitte? Eikö siis alkoholi kuulunut ollenkaan opiskelia elämään?😮En ole koskaan käyttänyt alkoholia. Osittain periaatteellisista syistä, mutta myös siksi, että minulle tulee paha olo jo aivan olemattomista määristä. Muutaman liköörikarkin voin syödä, mutta niistäkin tulee kehno olo. En juo myöskään kahvia (teetä kyllä paljonkin, mutta jostain syystä se ei vaikuta samoin kuin kahvi).
buddy-love kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt alkoholia. Osittain periaatteellisista syistä, mutta myös siksi, että minulle tulee paha olo jo aivan olemattomista määristä. Muutaman liköörikarkin voin syödä, mutta niistäkin tulee kehno olo. En juo myöskään kahvia (teetä kyllä paljonkin, mutta jostain syystä se ei vaikuta samoin kuin kahvi).
Ei kaikki sovi kaikille🤔
Itse kärsin myös jos tulee otettua harvemmin. Olen siis aina seuraavana päivänä pää ämpärissä. Tai jo ihan yöllä. Viinaan ei kannata koskea tai sitten se on aika varma🤮
Itse aloitin kahvin juonnin vasta 18vuotiaana.😊 lapseni kyllä juovat kahvia aina silloin tällöin kanssani.Haaveilija39 kirjoitti:
Ei kaikki sovi kaikille🤔
Itse kärsin myös jos tulee otettua harvemmin. Olen siis aina seuraavana päivänä pää ämpärissä. Tai jo ihan yöllä. Viinaan ei kannata koskea tai sitten se on aika varma🤮
Itse aloitin kahvin juonnin vasta 18vuotiaana.😊 lapseni kyllä juovat kahvia aina silloin tällöin kanssani.Joskus muinoin olin toisinaan kuskina, jolloin muut käyttivät alkoholia ja minulla oli seuraavana päivänä pää kipeä (tupakansavun takia).
buddy-love kirjoitti:
Joskus muinoin olin toisinaan kuskina, jolloin muut käyttivät alkoholia ja minulla oli seuraavana päivänä pää kipeä (tupakansavun takia).
Voi yöök.. tupakka on kyllä tosi yök😬 et siis taida polttaa? En minäkään.
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi yöök.. tupakka on kyllä tosi yök😬 et siis taida polttaa? En minäkään.
Vaari poltti ja työporukat ovat polttaneet.
En ole koskaan pitänyt sitä järkevänä toimintana, joten päätin olla edes kokeilematta.buddy-love kirjoitti:
Vaari poltti ja työporukat ovat polttaneet.
En ole koskaan pitänyt sitä järkevänä toimintana, joten päätin olla edes kokeilematta.Molemmat vanhempani polttivat. Äitini aivopesi minut sanoen jos polttamaan ryhdyt niin sulla ei ole ikinä karkkirahaa😂
Minä taas lähinnä muistelen ajatelleeni, että hirveän hajuinen mitä järkeä on sauhutella menemään.. niin ja se äidin tupakkayskä😬 niin ei kiitos ei. Eipä ole tullut poltettua sitten pilveäkään.. kerran oli kyllä aika lähellä.. mutta kaverini oireet nähtyäni, olin että ei kiitos ei.Haaveilija39 kirjoitti:
Molemmat vanhempani polttivat. Äitini aivopesi minut sanoen jos polttamaan ryhdyt niin sulla ei ole ikinä karkkirahaa😂
Minä taas lähinnä muistelen ajatelleeni, että hirveän hajuinen mitä järkeä on sauhutella menemään.. niin ja se äidin tupakkayskä😬 niin ei kiitos ei. Eipä ole tullut poltettua sitten pilveäkään.. kerran oli kyllä aika lähellä.. mutta kaverini oireet nähtyäni, olin että ei kiitos ei.Loistava motivaattori.
Itse olen saanut sairaalassa ennen leikkausta siihen kuuluvan lääkityksen, jolla ei ollut minuun suurempaa vaikutusta, vaikka hoitajat sanoivat, että niillä aineilla useimmat jo nukkuvat. Ja sitten leikkauksen jälkeen morfiinia, josta ihmettelen, että miksi jotkut haluavat käyttää sitä, sillä eihän sekään tunnu oikeastaan miltään (no kipu oli vähän vähemmän terävää, mutta koska se jatkuva tökkiminen oli rasittavaa, niin sanoin että annetaan olla ja tulen toimeen ilman (epäilivät pärjäämistä ja sitten ihmettelivät kun kuitenkin pärjäsin ihan hyvin: migreeneistä on se hyöty, ettei sitten valita ihan vähäisistä kivuista kun niihin tottuu).
Ai niin ja kun viisaudenhammas leikattiin, niin sain yhden tabletin Dolorinia ja totesin, että kestän paljon mieluummin kipua kuin sitä sen aiheuttamaa ajatusten tahmeutta.
Eräs isäni kaveri poltti jatkuvasti tupakkaa (pahimmillaan kolme askia päivässä) ja pienenä ammuimme sitä piilosta vesipistoolilla sammuksiin. :)buddy-love kirjoitti:
Loistava motivaattori.
Itse olen saanut sairaalassa ennen leikkausta siihen kuuluvan lääkityksen, jolla ei ollut minuun suurempaa vaikutusta, vaikka hoitajat sanoivat, että niillä aineilla useimmat jo nukkuvat. Ja sitten leikkauksen jälkeen morfiinia, josta ihmettelen, että miksi jotkut haluavat käyttää sitä, sillä eihän sekään tunnu oikeastaan miltään (no kipu oli vähän vähemmän terävää, mutta koska se jatkuva tökkiminen oli rasittavaa, niin sanoin että annetaan olla ja tulen toimeen ilman (epäilivät pärjäämistä ja sitten ihmettelivät kun kuitenkin pärjäsin ihan hyvin: migreeneistä on se hyöty, ettei sitten valita ihan vähäisistä kivuista kun niihin tottuu).
Ai niin ja kun viisaudenhammas leikattiin, niin sain yhden tabletin Dolorinia ja totesin, että kestän paljon mieluummin kipua kuin sitä sen aiheuttamaa ajatusten tahmeutta.
Eräs isäni kaveri poltti jatkuvasti tupakkaa (pahimmillaan kolme askia päivässä) ja pienenä ammuimme sitä piilosta vesipistoolilla sammuksiin. :)Synnytyksessä sain kipuihini ilokaasua. No ei kyllä toiminut sillä hyvällä tavalla. Kipu oli ihan kamalaa.. Tosiaan kaikki ei toimi kaikille.
Hehehee🤣 jäittekö kiinni tuosta pyssyleikistä?Haaveilija39 kirjoitti:
Synnytyksessä sain kipuihini ilokaasua. No ei kyllä toiminut sillä hyvällä tavalla. Kipu oli ihan kamalaa.. Tosiaan kaikki ei toimi kaikille.
Hehehee🤣 jäittekö kiinni tuosta pyssyleikistä?Tietysti jäimme, sillä vesipistoolin kantama oli todella lyhyt ja osumatarkkuuden takia piti olla vielä lähempänä. Pientä ärhennystä oli tuloksena ja kuivan tupakan etsiskelyä kastuneen tilalle.
Minut on joskus ehkä viisivuotiaana pistetty ilokaasulla kokonaan tajuttomaksi, kun korvani puhkaistiin (äiti vaati, sillä veljelläni oli ollut asiasta valveilla huono kokemus).
Kertahenkäys ja alle sekunnissa taju kankaalla.
Näin silti unta ja siinä oli hoitajia, jotka eivät aamulla voineet syödä mitään, sillä heidän hampaansa olivat vielä unessa. :)buddy-love kirjoitti:
Tietysti jäimme, sillä vesipistoolin kantama oli todella lyhyt ja osumatarkkuuden takia piti olla vielä lähempänä. Pientä ärhennystä oli tuloksena ja kuivan tupakan etsiskelyä kastuneen tilalle.
Minut on joskus ehkä viisivuotiaana pistetty ilokaasulla kokonaan tajuttomaksi, kun korvani puhkaistiin (äiti vaati, sillä veljelläni oli ollut asiasta valveilla huono kokemus).
Kertahenkäys ja alle sekunnissa taju kankaalla.
Näin silti unta ja siinä oli hoitajia, jotka eivät aamulla voineet syödä mitään, sillä heidän hampaansa olivat vielä unessa. :)Niin siihen aikaan ei ollut mitään super shoukkereita. Mitä nykyisin on. 🙈 Voi vitsi mun lapset tykkää leikkiä niillä, mutta minä en yhtään arvosta jos minut kastellaan😬
Tuo kuulostaa kivuliaalta. Onneksi sait onnistuneesti helpotusta.
Itsellä on todella herkät korvat.(lentokoneessa olo ihan hirveää). Sen takia ei hirveästi houkuta matkustaa kovinkaan kauas. Korvani menevät lukkoon, saattaa olla vaikka ihan päivänkin lukossa. Aukeavat räjähdysmäisesti tai siltä se kipu tuntuu.
7-vuotiaana ekan kerran lentokoneessa, itkin melkein sen koko matkan. Lopulta siis jopa vierustoveri mieheltä meni hermot. Eikä sekään oikein auta siihen tilanteeseen jos toinen möykkää turpa kiinni.Haaveilija39 kirjoitti:
Niin siihen aikaan ei ollut mitään super shoukkereita. Mitä nykyisin on. 🙈 Voi vitsi mun lapset tykkää leikkiä niillä, mutta minä en yhtään arvosta jos minut kastellaan😬
Tuo kuulostaa kivuliaalta. Onneksi sait onnistuneesti helpotusta.
Itsellä on todella herkät korvat.(lentokoneessa olo ihan hirveää). Sen takia ei hirveästi houkuta matkustaa kovinkaan kauas. Korvani menevät lukkoon, saattaa olla vaikka ihan päivänkin lukossa. Aukeavat räjähdysmäisesti tai siltä se kipu tuntuu.
7-vuotiaana ekan kerran lentokoneessa, itkin melkein sen koko matkan. Lopulta siis jopa vierustoveri mieheltä meni hermot. Eikä sekään oikein auta siihen tilanteeseen jos toinen möykkää turpa kiinni.Kun opettelee sellaisen puolittaisen haukotuksen, jossa kurkun lihaksilla painetaan siellä kudoksia alaspäin, niin korvatorvien pitäisi avautua ja silloin paine tasaantuu ilman kipua. tavallinenkin haukottelu toimii, mutta jos sen saa pysymään juuri siinä avatumiskohdassa, niin tulos on paras. Hävittäjälentäjät ja sukeltajat käyttäväst tuota konstia.
Itse en lennä, sillä perheessä on sovittu niin. Isäni kavereita tippui aikoinaan niin paljon, että silloin tulimme tuohon tulokseen (ja siitä huolimatta, että isoissa koneissa lentäminen on turvallista). Isäni lennonopettajakin kuoli lento-onnettomuudessa:
https://en.wikipedia.org/wiki/Valmet_L-80_Turbo-Vinha
Vaarini serkku (hän oli koneen tähystäjä) kuoli jo 1919 kun tuollaisen ranskalainen lentäjä päätti näyttää sillä temppuja:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Georges_Levy_G.L._40- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kun opettelee sellaisen puolittaisen haukotuksen, jossa kurkun lihaksilla painetaan siellä kudoksia alaspäin, niin korvatorvien pitäisi avautua ja silloin paine tasaantuu ilman kipua. tavallinenkin haukottelu toimii, mutta jos sen saa pysymään juuri siinä avatumiskohdassa, niin tulos on paras. Hävittäjälentäjät ja sukeltajat käyttäväst tuota konstia.
Itse en lennä, sillä perheessä on sovittu niin. Isäni kavereita tippui aikoinaan niin paljon, että silloin tulimme tuohon tulokseen (ja siitä huolimatta, että isoissa koneissa lentäminen on turvallista). Isäni lennonopettajakin kuoli lento-onnettomuudessa:
Vaarini serkku (hän oli koneen tähystäjä) kuoli jo 1919 kun tuollaisen ranskalainen lentäjä päätti näyttää sillä temppuja:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Georges_Levy_G.L._40Varsin mielenkiintoista. Pelkään lentämistä. Xxxx on ollut mukana yhdessä Suomen matkustajakoneiden pakkolaskuista. Tai näin tarinat kertovat. Liekkö sellaista edes tapahtunut, mutta itse en niissä halua matkustaa.
buddy-love kirjoitti:
Kun opettelee sellaisen puolittaisen haukotuksen, jossa kurkun lihaksilla painetaan siellä kudoksia alaspäin, niin korvatorvien pitäisi avautua ja silloin paine tasaantuu ilman kipua. tavallinenkin haukottelu toimii, mutta jos sen saa pysymään juuri siinä avatumiskohdassa, niin tulos on paras. Hävittäjälentäjät ja sukeltajat käyttäväst tuota konstia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Georges_Levy_G.L._40Johan siinä olisi kaikki koneen kärpäset pian suussa😂🤣
Mutta siis se on, niin ikävä tunne, että ennemmin työnnän korvatulpat korviin. Pidän niitä koko matkan. Tai esim toispuoleisesti, niin korvat eivät pääse avautumaan samanaikaisesti.
Oho no on teidän suvullanne ollut hurjia kokemuksia.😮Haaveilija39 kirjoitti:
Johan siinä olisi kaikki koneen kärpäset pian suussa😂🤣
Mutta siis se on, niin ikävä tunne, että ennemmin työnnän korvatulpat korviin. Pidän niitä koko matkan. Tai esim toispuoleisesti, niin korvat eivät pääse avautumaan samanaikaisesti.
Oho no on teidän suvullanne ollut hurjia kokemuksia.😮Sukumme epätavalliset asiat eivät jää tuohon, mutta ehkä en kuitenkaan laita niitä juuri tähän näkyville (joku vielä tunnistaa (minulla on stalkkeri, josta onneksi ei ole pitkiin aikoihin enää kuulunut mitään)).
- Anonyymi
Kannattaa kokea, ei sitten mieti turhaan jälkeenpäin.
Himokas rakastelu on eläimellistä ja parasta.
AV- Anonyymi
Joskus on parasta joskus ei.
No siis vaikka olisinkin kuinka himokas, niin en mä kyllä sitä osaa jotenkin eläimellisesti tehdä😁 olen jollain lailla aika hillitty vaikka mitä fiiliksiä olisikin🤔
Toki jos olen maistissa, niin sitten kannattaa olla tarkkana. (älä tarjoo viinaa) Kerran siis iskin silmäni yhteen mieheen. Pää meni siis aivan pyörälle tästä upeasta adoniksesta. Olin niin päättänyt että tuon mä otan🙈 siinä sitten aikani yritin ja yritin.. ei ollu ihan helpoin tapaus. No eipä ollut mikään ihme, kun oli varattu. Pahoittelin kyllä jälkeenpäin käytöstäni, sain ihan kauheen morkkiksen siitä, että olin iskenyt varatun. Ajattelen siis niin että varattuihin ei kosketa. Noh tuona kertana tämä ei pitänyt. Mutta muistan sen syyllisyyden koko hommasta. Eikä tunne ollut mitenkään mukava. 😕
- Anonyymi
Haaveile eli ajattele näin: aina kun suljet silmäsi, niin mitään näkyvää maailmaa ei ole olemassakaan, sitten kun taas avaat silmäsi, niin se on jälleen olemassa.
Eli sitä ei ole ollenkaan olemassa sitä näkyvää maailmaa silloin kun sitä et näe.
- Jos näet niin se on. - Anonyymi
Mitä kuuluu, Juha-Nainen-;Mieto?
Ihan hyvää kiitos kysymästä. Parta ajeltu kohta laitan monot jalkaan ja eikun liukkaille..
- Anonyymi
Aina kun näen työkaverini(n), niin alan kuvitella kaikenlaista.Toisinaan riittää kun ajattelen hänen ruskeita silmiään ja istumalihaksia, kun tuonne pääsis....
- Anonyymi
Sulla haluja ☺️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910