Haaveilija39

.
Aloituksia
59
Kommenttia
7446
Sinkun läheisyyspula FWB uhka vai mahdollisuus?
Aloin tässä vakavasti harkitsemaan FwB-miehen ”ottamisen” mahdollisuutta. Tosiaan itsellä alkaa kohtapuolin olemaan viik5146888Erillissuhde
Mitä ajatuksia erillissuhde sinussa herättää? Voisitko harkita tälläistä suhdetta? Oletko ollut sellaisessa ja jos olet,3024701Kehopositiivisuus
Siis näitä naisia pidettiin lihavina🙈 https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009910669.html?fbclid=IwAR12CVhEzjhGUP2294478Seksuaalisuus
Mitä mieltä palstalaiset on bi-seksuaalisuudesta? Ihan vaan sillä, kun yleensä tämä on hyväksytympää jos naiset ovat, mu3793433Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?1892804Keski ikäisten naisten vaatetus!? Älä pukeudu enää näihin
Iän ei tarvitse ohjata pukeutumista, mutta jotkut vaatekappaleet toimivat perustellusti paremmin. https://www.iltalehti2412703Energiaorgasmi kokemuksia?
Energiaorgasmi on enemmän kuin fyysistä nautintoa – valmentajan mukaan sen voi saada koskematta: ”Muuttaa rakastelun tot1472615Kiinnostaisiko palstamiitti?
Nyt kun ihan selvästi aiemmat miitin järjestäjät ovat keksineet itsellensä parempaa tekemistä, kuin järjestellä miittejä2802563Kysymys deittailusta
Minkälaisia kokemuksia teillä on nykyisestä deitti netti/appi kulttuurista? Jossa blokataan herkästi, yhteydenottoja tu1932557Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott2072152Otetaan vastaan vinkkejä!
Niin siis rupean olemaan ihan v*tun loppu tähän ilta ralliin. Olisiko teillä muilla antaa mitään hyviä vinkkejä? Miten o2251995Onko teillä muilla joskus tuntunut että koko ..
elämä romahtaa? Mitä olette silloin tehneet, että olette selviytyneet? Aluksi meni ihan älyttömän hyvin, nyt päiväpäiv1631948Hei kyselisin teidän muiden Hypoxi kokemuksia
Kävin itse 12 kerran kokeilun. Itse olen tyytyväinen tuloksiin. Senttejä lähti ympäri yläkroppaa. Oliskos muilla jakaa51804Kertokaapa miehet
Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l1591562Uupumus elämään..
Tein uupumuksen oire kyselyn ja ihan selvät pisteet sain (merkittävä uupumus). Pirpana on aika kova muija, hiffaamaan k1651556Parhaat bileet.. eli viikonlopun kunniaksi musaketju.
Miten on muiden palstalaisten viikko mennyt? Mikä olisi kuvaava kappale koko viikkoon.. 🤔 Viime viikonlopusta ollut2381552Päivän mietteitä
Huomaan itsestäni, että aina, kun minulle tulee tunteet pintaan.. Niin jotenkin sulkeudun. Muuten lörpöttelen niitä näit1541489Palstan joulukalenteri
Hellurei ja hellät tunteet 🤗 Viime kuussa taisin vähän lupailla faneille paljastaa itsestäni jotain. Olkaa hyvät vaan🤪1311337Mikä on mielestäsi romanttista?
En itse varsinaisesti ole mikään romantikko.. Mutta tulipa mieleeni tämänlainen kysymys: mikä on mielestäsi ollut romant1291334Mites olis yhdet hitaat?
Tänään on näköjään vähän romantiikan nälkäinen päivä🥰 Laittakaas alle hyviä hitaita😉😍 Aloitan tällä latino hurmurill1611307