Haaveilija39
Vapaa kuvaus
Öövitsböle
Aloituksia
34
Kommenttia
4153
Kehopositiivisuus
Siis näitä naisia pidettiin lihavina🙈 https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009910669.html?fbclid=IwAR12CVhEzjhGUP2284173Seksuaalisuus
Mitä mieltä palstalaiset on bi-seksuaalisuudesta? Ihan vaan sillä, kun yleensä tämä on hyväksytympää jos naiset ovat, mu3813343Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?1892589Energiaorgasmi kokemuksia?
Energiaorgasmi on enemmän kuin fyysistä nautintoa – valmentajan mukaan sen voi saada koskematta: ”Muuttaa rakastelun tot1471978Otetaan vastaan vinkkejä!
Niin siis rupean olemaan ihan v*tun loppu tähän ilta ralliin. Olisiko teillä muilla antaa mitään hyviä vinkkejä? Miten o2251907Parhaat bileet.. eli viikonlopun kunniaksi musaketju.
Miten on muiden palstalaisten viikko mennyt? Mikä olisi kuvaava kappale koko viikkoon.. 🤔 Viime viikonlopusta ollut2381472Päivän mietteitä
Huomaan itsestäni, että aina, kun minulle tulee tunteet pintaan.. Niin jotenkin sulkeudun. Muuten lörpöttelen niitä näit1551429Hei kyselisin teidän muiden Hypoxi kokemuksia
Kävin itse 12 kerran kokeilun. Itse olen tyytyväinen tuloksiin. Senttejä lähti ympäri yläkroppaa. Oliskos muilla jakaa51368Uupumus elämään..
Tein uupumuksen oire kyselyn ja ihan selvät pisteet sain (merkittävä uupumus). Pirpana on aika kova muija, hiffaamaan k1671334Mikä on mielestäsi romanttista?
En itse varsinaisesti ole mikään romantikko.. Mutta tulipa mieleeni tämänlainen kysymys: mikä on mielestäsi ollut romant1291147Surutyön monta puolta..
Tänään on tasan 7kk. Läheiseni kuolemasta. Surutyön alussa en oikeastaan ole osannut surra vaan mennyt vaan eteenpäin..1921086Palstamiitti Rande ja Mikkojuhan
Voisikos kyseiset herrat vähän valoittaa lauantai päivän ohjelmaa? ☺️ Harkitsen vakavasti paikalle saapumista, mutta oli1191071Silmänräpäyksessä..
Halut ottavat ”vallan.”. Nyt kun on vähän taas liikaa aikaa miettiä kaikenlaista, niin vastatkaapa muut? Missä yllättäv112934Kuinka moni palstalainen tunnistaa itsensä tästä?
Olet VOITTOPUOLISESTI INTROVERTTI!🤗 Käytät paljon aikaa tekojen syiden ja seurausten pohdintaan. Harkitset, ennen kuin107927Voihan rakkaus
”Hänellä on valloittava hymy ja posiivinen luonne. Hän on ihmisenä kiltti ja huomaavainen. Hänen lähellään on hyvä olla.75912Onko juhannus horoskoopissa tuttuja piirteitä? ;)
Miltäs palstalaisten juhannus näyttää horoskoopin mukaan?? Mä olen Neitsyt 🤭 Uskallatko kertoa omasi😉 JUHANNUS HO96856Laitetaas bileet pystyyn!
No niin tällä puolella palstaa, on ollut välillä vähän huono ilmapiiri.. Siksi ajattelin, että nostetaanpa fiilistä🥳98838Hei palstalaiset!
Voisin varmaan puhua muidenkin naisten puolesta, että jos meiltä löytyy profiilista S-posti, niin se ei tarkoita automaa87783Galluppi..
Vaalea vai tumma? Karvainen vai posliini? Parta vai ilman? Lyhyt vai pitkä? Himokas vai lahna? Muodokas vai hoikka? Usk63740Vitsillä vai ei
Olen tässä miettinyt näitä joitakin aloituksia, että kyseleekö kanssa kirjoittajat joitain kysymyksiä täällä ihan tosiss108721