Vapaa kuvaus

.

Aloituksia

59

Kommenttia

7446

1. Sinkun läheisyyspula FWB uhka vai mahdollisuus?

Aloin tässä vakavasti harkitsemaan FwB-miehen ”ottamisen” mahdollisuutta. Tosiaan itsellä alkaa kohtapuolin olemaan viik
    Sinkut
    514
    6888
  2. Erillissuhde

Mitä ajatuksia erillissuhde sinussa herättää? Voisitko harkita tälläistä suhdetta? Oletko ollut sellaisessa ja jos olet,
    Sinkut
    302
    4701
  3. Kehopositiivisuus

Siis näitä naisia pidettiin lihavina🙈 https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009910669.html?fbclid=IwAR12CVhEzjhGUP
    Sinkut
    229
    4478
  4. Seksuaalisuus

Mitä mieltä palstalaiset on bi-seksuaalisuudesta? Ihan vaan sillä, kun yleensä tämä on hyväksytympää jos naiset ovat, mu
    Sinkut
    379
    3433
  5. Kaipaan piristystä!

Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?
    Sinkut
    189
    2804
  6. Keski ikäisten naisten vaatetus!? Älä pukeudu enää näihin

Iän ei tarvitse ohjata pukeutumista, mutta jotkut vaatekappaleet toimivat perustellusti paremmin. https://www.iltalehti
    Sinkut
    241
    2703
  7. Energiaorgasmi kokemuksia?

Energiaorgasmi on enemmän kuin fyysistä nautintoa – valmentajan mukaan sen voi saada koskematta: ”Muuttaa rakastelun tot
    Sinkut
    147
    2615
  8. Kiinnostaisiko palstamiitti?

Nyt kun ihan selvästi aiemmat miitin järjestäjät ovat keksineet itsellensä parempaa tekemistä, kuin järjestellä miittejä
    Sinkut
    280
    2563
  9. Kysymys deittailusta

Minkälaisia kokemuksia teillä on nykyisestä deitti netti/appi kulttuurista? Jossa blokataan herkästi, yhteydenottoja tu
    Sinkut
    193
    2557
  10. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
    Sinkut
    207
    2152
  11. Otetaan vastaan vinkkejä!

Niin siis rupean olemaan ihan v*tun loppu tähän ilta ralliin. Olisiko teillä muilla antaa mitään hyviä vinkkejä? Miten o
    Sinkut
    225
    1995
  12. Onko teillä muilla joskus tuntunut että koko ..

elämä romahtaa? Mitä olette silloin tehneet, että olette selviytyneet? Aluksi meni ihan älyttömän hyvin, nyt päiväpäiv
    Sinkut
    163
    1948
  13. Hei kyselisin teidän muiden Hypoxi kokemuksia

Kävin itse 12 kerran kokeilun. Itse olen tyytyväinen tuloksiin. Senttejä lähti ympäri yläkroppaa. Oliskos muilla jakaa
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    1804
  14. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
    Sinkut
    159
    1562
  15. Uupumus elämään..

Tein uupumuksen oire kyselyn ja ihan selvät pisteet sain (merkittävä uupumus). Pirpana on aika kova muija, hiffaamaan k
    Sinkut
    165
    1556
  16. Parhaat bileet.. eli viikonlopun kunniaksi musaketju.

Miten on muiden palstalaisten viikko mennyt? Mikä olisi kuvaava kappale koko viikkoon.. 🤔 Viime viikonlopusta ollut
    Sinkut
    238
    1552
  17. Päivän mietteitä

Huomaan itsestäni, että aina, kun minulle tulee tunteet pintaan.. Niin jotenkin sulkeudun. Muuten lörpöttelen niitä näit
    Sinkut
    154
    1489
  18. Palstan joulukalenteri

Hellurei ja hellät tunteet 🤗 Viime kuussa taisin vähän lupailla faneille paljastaa itsestäni jotain. Olkaa hyvät vaan🤪
    Sinkut
    131
    1337
  19. Mikä on mielestäsi romanttista?

En itse varsinaisesti ole mikään romantikko.. Mutta tulipa mieleeni tämänlainen kysymys: mikä on mielestäsi ollut romant
    Sinkut
    129
    1334
  20. Mites olis yhdet hitaat?

Tänään on näköjään vähän romantiikan nälkäinen päivä🥰 Laittakaas alle hyviä hitaita😉😍 Aloitan tällä latino hurmurill
    Sinkut
    161
    1307