Eli palstakamun aloituksesta innostuneena.
Tää voi olla hauskaa🤣🙈 Vastaan parhaani mukaan.😜
Kysy ihan mitä haluat
165
1153
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Danielille kuuluu?
Haaveilija39 kirjoitti:
Hyvässä jemmassa. Aika hiljainen on ollut viime päivinä.
Eikö se ollutkaan sellaista millaiseksi sen kuvittelit nuken kanssa?
Palstakamu kirjoitti:
Eikö se ollutkaan sellaista millaiseksi sen kuvittelit nuken kanssa?
Sen verran iso, ettei mahdu joka paikkaan. Siksi siis sitä pitää piilotella oikeassa paikassa.
Haaveilija39 kirjoitti:
Sen verran iso, ettei mahdu joka paikkaan. Siksi siis sitä pitää piilotella oikeassa paikassa.
Itseäni kiinnostaisi kovasti tuollainen nukke, mutta juuri tuo että missä sitä säilyttäisi on vähän ongelmallinen, kun asun kommuunissa :D
Palstakamu kirjoitti:
Itseäni kiinnostaisi kovasti tuollainen nukke, mutta juuri tuo että missä sitä säilyttäisi on vähän ongelmallinen, kun asun kommuunissa :D
Joo siis haastetta on 😅
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mitä Jeesus ajattelee siitä että sulla olisi seksinukke. Et taida edes välittää onko uskosi maallistunut täällä oleskelusi ei ainakaan vie lähemmäksi häntä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Jeesus ajattelee siitä että sulla olisi seksinukke. Et taida edes välittää onko uskosi maallistunut täällä oleskelusi ei ainakaan vie lähemmäksi häntä.
Jeesusta tuskin moinen kiinnostaa millään tasolla.
- Anonyymi
Saatko aina hyvin unta? Mitä mieltä olet uudesta Euroviisusta? Kumpi voittaa Pekka vai Alex?
Nukun aika huonosti.. mutta melatoniini auttaa. Tänään kuulin voitto kappaleen ensimmäistä kertaa.. esityksessä on hauskaa huumoria. No en tiedä kumpi ”voittaa”, mutta HAAVISTO🫶🏻
Haaveilija39 kirjoitti:
Nukun aika huonosti.. mutta melatoniini auttaa. Tänään kuulin voitto kappaleen ensimmäistä kertaa.. esityksessä on hauskaa huumoria. No en tiedä kumpi ”voittaa”, mutta HAAVISTO🫶🏻
Minä nukun Ketipinorin avulla. Ihan vinkkinä, jos kaipaat jotain jytynpää.
Palstakamu kirjoitti:
Minä nukun Ketipinorin avulla. Ihan vinkkinä, jos kaipaat jotain jytynpää.
Tuonkin vaihtoehdon kuulin lääkärillä ollessa.
Haaveilija39 kirjoitti:
Tuonkin vaihtoehdon kuulin lääkärillä ollessa.
Kiva jos ei ole vielä tarvinnut käyttöön ottaa. Kannattaa ajatus kuitenkin pitää takataskussa pahan päivän varalle, jos sitten uni ei tulekaan.
Palstakamu kirjoitti:
Kiva jos ei ole vielä tarvinnut käyttöön ottaa. Kannattaa ajatus kuitenkin pitää takataskussa pahan päivän varalle, jos sitten uni ei tulekaan.
Mulle tuo Ketipinor ei tehonnut ollenkaan.. oli vaiheita kun vedin sitä ja lisäksi 9 mg melatoniinia ja 2 mg pitkävaikutteista melatoniinia. Minkä lisäksi nukahtamista avitettiin Zopinoxilla..
Nykyään riittää pieni annos Azonaa. Nukun kyllä jo ilmankin.
Nimimerkillä Uneton Uudeltamaalta..
- Anonyymi
Mikä on sun ongelma?
- Anonyymi
Sivusta
Ongelmallinen kysymys. Päättelen itse tarvittaessa vastauksen. Ongelmani on varmaan heittää liian härskiä läppää.? Kaikki ei siis siitä pidä. Se on tullut huomattua viime aikoina. 😬
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ongelmani on varmaan heittää liian härskiä läppää.? Kaikki ei siis siitä pidä. Se on tullut huomattua viime aikoina. 😬
Ai?? 😘
Anonyymi kirjoitti:
Ai?? 😘
No sen verran nasevaa kommenttia tullut sinne tänne. Mutta ei se vanha koira itselleen mitään mahda eli näillä mennään mitkä viihdyttää myös itseäni.🤭
- Anonyymi
Mikä on sun ongelma ku viittit olla niin kakru että hermostut tästä äijän provoilusta? Ei ole pakkomielteen kohteesi vieläkään luovuta jo kukertavatunika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sun ongelma ku viittit olla niin kakru että hermostut tästä äijän provoilusta? Ei ole pakkomielteen kohteesi vieläkään luovuta jo kukertavatunika
Sun kohdallas ehdottaisin hoitomuodoksi hihatonta paitaa ja sähköshokkeja
- Anonyymi
Mikä on 🦄 sun ongelma kun olet vajonnut tälle samalla tasolle trollaavan miespuolisen aapern kanssa? Eiköhän kerro sinusta
Hihii, pistänpä sitten pahoja kysymyksiä. Miltä tuntuu, kun niin moni tuntuu palstalla kuolaavan perääsi? Imarteleeko se, vai onko se ällöttävää?
Noh tuosta imartelevuudesta en tiedä. Se kun en oikeasti tiedä ketä on ja milloinkin kyseessä, niin ei siihen osaa suhtautua samalla tavalla. Ellei ole jo nähnyt koko hahmoa livenä. Ne kolahtaa sitten ihan eri tavalla.
Jos tämä olisi ällöttävää niin en olisi ”valinnut” itselleni näin seksististä palstapersoonaa. Eli jos hahmoni viihdyttää joitakin, niin ne jutut viihdyttää myös itseäni. Tämä on varmasti siihen liittyvää kun on koko elämänsä ollut kiltti, niin täällä se kuitenkin tuhmempi puoli tulee esiin.🤔Haaveilija39 kirjoitti:
Noh tuosta imartelevuudesta en tiedä. Se kun en oikeasti tiedä ketä on ja milloinkin kyseessä, niin ei siihen osaa suhtautua samalla tavalla. Ellei ole jo nähnyt koko hahmoa livenä. Ne kolahtaa sitten ihan eri tavalla.
Jos tämä olisi ällöttävää niin en olisi ”valinnut” itselleni näin seksististä palstapersoonaa. Eli jos hahmoni viihdyttää joitakin, niin ne jutut viihdyttää myös itseäni. Tämä on varmasti siihen liittyvää kun on koko elämänsä ollut kiltti, niin täällä se kuitenkin tuhmempi puoli tulee esiin.🤔Oletko siis palstalla niin sanottu palstahahmo, samaan tapaan kuin minäkin?
Palstakamu kirjoitti:
Oletko siis palstalla niin sanottu palstahahmo, samaan tapaan kuin minäkin?
No olen ihan selvä hahmo. Viihdyttäjä. Ne jotka ovat minut tavanneet IRL, niin ei takuulla tunnista minua ihan kaikista palsta letkautuksista. Hyvä niin😅
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No olen ihan selvä hahmo. Viihdyttäjä. Ne jotka ovat minut tavanneet IRL, niin ei takuulla tunnista minua ihan kaikista palsta letkautuksista. Hyvä niin😅
Sinä olet miehen luoma palstailluusio ja vastaavia tuotoksia sinulta löytyy kuustoista tusinaan, miten näissä jaksetaankin roikkua
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Susta olis kiva nähdä se realistisempikin puoli. Luulen, että se pukisi sua hyvin. Mä olin itse joskus enimmäkseen roolipelle miehen logiikassa, siihenkin väsyy kun se oikea minäkin sitten tulkitaan päin persettä. Ja ei kukaan ota lopulta tosissaan, silloinkaan kun haluaisi.
Niinpä oon nykyään törppö itseni ja ei siitäkään tykätä, mutta enpähän tartte miettiä mihin jäin roolissani. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta olis kiva nähdä se realistisempikin puoli. Luulen, että se pukisi sua hyvin. Mä olin itse joskus enimmäkseen roolipelle miehen logiikassa, siihenkin väsyy kun se oikea minäkin sitten tulkitaan päin persettä. Ja ei kukaan ota lopulta tosissaan, silloinkaan kun haluaisi.
Niinpä oon nykyään törppö itseni ja ei siitäkään tykätä, mutta enpähän tartte miettiä mihin jäin roolissani. 🙂
JasuMä komppan tässä Jasua. olisi paljon mukavampaa nähdä susta se todellisempi puoli. Tietysti jos sun (siis Haaveilijan) on helpompi olla roolin takana, niin sitten se on niin, mutta on eri asia kuinka järkevää se on.
Anonyymi kirjoitti:
JasuIhana sinä minä pidän sanomisistasi🤗
Siis mitenkä mä tämän nyt sanoisin.. no niin suoraan kun voin sanoa. Omana itsenäni olen henkisesti sen verran uupunut.. tavallaan tai ei oikeastaan tavallaan vaan aikuisten oikeasti. Tulen tänne pakoon omaa elämääni. Niin karulta kuin se kuulostaakin. Eli siksi lähinnä hahahaa fiiliksen kautta sekoilen minkä kerkiän. Eli siksi suustani ei tule kuin silloin tällöin ihan jopa omia mielipiteitä asioihin. 🤔Anonyymi kirjoitti:
Mä komppan tässä Jasua. olisi paljon mukavampaa nähdä susta se todellisempi puoli. Tietysti jos sun (siis Haaveilijan) on helpompi olla roolin takana, niin sitten se on niin, mutta on eri asia kuinka järkevää se on.
No tällä hetkellä on huomattavasti helpompi olla roolin takana.. ehkä sitten kesällä on jo pääkin paremmassa kunnossa.
Haaveilija39 kirjoitti:
No tällä hetkellä on huomattavasti helpompi olla roolin takana.. ehkä sitten kesällä on jo pääkin paremmassa kunnossa.
Sivusta toisena palstahahmona totean, että livautan välillä ihan oikeaa aitoa itseänikin joukkoon. Mutta sitten on taas vapauttavaa olla välillä hahmo - mitä ikinä se kunkin kohdalla onkaan. Muista myös, että aina ei tarvitse olla reipas. Myös palstalla olla lupa olla pieni ja heikko, jos siltä tuntuu.
Palstakamu kirjoitti:
Sivusta toisena palstahahmona totean, että livautan välillä ihan oikeaa aitoa itseänikin joukkoon. Mutta sitten on taas vapauttavaa olla välillä hahmo - mitä ikinä se kunkin kohdalla onkaan. Muista myös, että aina ei tarvitse olla reipas. Myös palstalla olla lupa olla pieni ja heikko, jos siltä tuntuu.
Voi kiitos näistä sanoista🥰
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ihana sinä minä pidän sanomisistasi🤗
Siis mitenkä mä tämän nyt sanoisin.. no niin suoraan kun voin sanoa. Omana itsenäni olen henkisesti sen verran uupunut.. tavallaan tai ei oikeastaan tavallaan vaan aikuisten oikeasti. Tulen tänne pakoon omaa elämääni. Niin karulta kuin se kuulostaakin. Eli siksi lähinnä hahahaa fiiliksen kautta sekoilen minkä kerkiän. Eli siksi suustani ei tule kuin silloin tällöin ihan jopa omia mielipiteitä asioihin. 🤔Juu, tuttua. Niin minäkin tein. Roolien takana oli helpompaa, kun elämässä myllersi. Silleen saatan ymmärtää sinua ehkä oikeinkin hyvin. Mullakin oli hervotonta läppää ja vitsiä väänsin urakalla. Välillä sitten koitin olla itseni, mutta se tuntui vaikeelta silloin. Mulla on ollut niin kauan rooleja itseäni suojellakseni, että siitä oli ensin vaikeaa murtautua ulos.
Mutta nyt olis taas vaikeeta enää vetää roolia, kun on hyvä olo itsellä itsenään. Sittenkin vaikken ole enää suosikki, kuten hassuttelijana ja rooleissani. Ne oli suojakilpeä.
Toivon sulle voimia ja kaikkea hyvää. Varmasti vielä tulee parempiakin aikoja ja jaksat taas. 🤗❣️
Jasu - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Samaa mieltä. 🙂👍
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuNo Jasu hyvä.. mä tykkään sun törpöstä sinästä. Olet niin ihanan aito.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No Jasu hyvä.. mä tykkään sun törpöstä sinästä. Olet niin ihanan aito.
Taidat olla vähemmistössä. Vaan niin minäkin tykkään sinusta, pidät jämäkästi arvoistasi kiinni, ihan sama mitä muut sanoo 💗 mutta osaat myös kuunnella ja suodattaa. Olet selvästi elänyt reaalielämää uneksimisen sijaan. Arvostan. 👍
Olet ihminen jonka kanssa olis helppo tulla toimeen, kun osaat arvostaa itseäsikin mutta myös muita.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla vähemmistössä. Vaan niin minäkin tykkään sinusta, pidät jämäkästi arvoistasi kiinni, ihan sama mitä muut sanoo 💗 mutta osaat myös kuunnella ja suodattaa. Olet selvästi elänyt reaalielämää uneksimisen sijaan. Arvostan. 👍
Olet ihminen jonka kanssa olis helppo tulla toimeen, kun osaat arvostaa itseäsikin mutta myös muita.
JasuVähemmistössä joka on enemmistöstä poikkeavaa.. niin.. mä paskat nakkaan enemmistöstä. Suksikoon jonnekkin minne aurinko ei paista.
Olen aina tykännyt ihmisistä jotka ovat omia itsejään.- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Oletko siis palstalla niin sanottu palstahahmo, samaan tapaan kuin minäkin?
Ootpa ätmi tosi suhari kun osaat loggautua soomi24-lle monella eri profiililla
Anonyymi kirjoitti:
Ootpa ätmi tosi suhari kun osaat loggautua soomi24-lle monella eri profiililla
Onpahan sinullakin jotain mitä miettiä ;)
Onks kymppi paljon vai vähän? 😄
Haaveilija39 kirjoitti:
Riippuu varmaan mittarista🤭
Vastaus ois, että on... kummelistaffia. 😁
Disseisback kirjoitti:
Vastaus ois, että on... kummelistaffia. 😁
No mutta mun vastaus on oikea 😌 sähän kysyit nyt multa😁
Haaveilija39 kirjoitti:
No mutta mun vastaus on oikea 😌 sähän kysyit nyt multa😁
No et ainakaan ole kummelityyppi. 😁
Disseisback kirjoitti:
No et ainakaan ole kummelityyppi. 😁
On tullut katseltua, mutta en mä niitä kohtauksia noin hyvin muista😃
Haaveilija39 kirjoitti:
On tullut katseltua, mutta en mä niitä kohtauksia noin hyvin muista😃
Spiidi ja Saku tuumaili noin. 😄
- Anonyymi
Mitä teet kun joku päivä kun tulet kotiin Daniel on herännyt henkiin ja sillä on väliksen jutut? Se vaatii heti kättelyssä suukivat ja siitä kun olet selvinnyt se sanoo että sen tekee mieli ruokaa ja lähettää sinut kauppaan, millaisilla ostoksilla loihdit välisdanielille murua rinnan alle?
- Anonyymi
Ihan sivusta… Danielit on siitä hyviä miesystäviä niin kuin Danielin pikkuveljetkin ilman torsoa. Jos niillä on edes kyky päästää ääniä, volumen saa aina väännettyä mutelle ja mitään hölmöä puhetta tai katteetonta elvistelyä ei tarvitse kuunnella (eikä lukea). Ehdoton etu!
Fiksu ja hellä mies voittaa Danielin 6-0, mutta valitettavasti Daniel pärjää useimmille miehille ja varsinkin häntäheikeille hyvin sekä kommunikoinnissa että fyysisessä puolessa. Joskus vaan fiksua ja hellää ja täysyjärkistä joutuu etsimään jonkun aikaa ennen kuin kolahtaa, Luulenpa, että en ole ainoa nainen, joka tämän allekirjoittaa.
T. Cit, joka ei jaksanut kirjautua No siis minähän pidän välillä väliksestä, kunnes tulee koukkua mahaan.
Mä luulen että ostaisin sille meloonin ja sanoisin että työntele tuohon.🫶🏻Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta… Danielit on siitä hyviä miesystäviä niin kuin Danielin pikkuveljetkin ilman torsoa. Jos niillä on edes kyky päästää ääniä, volumen saa aina väännettyä mutelle ja mitään hölmöä puhetta tai katteetonta elvistelyä ei tarvitse kuunnella (eikä lukea). Ehdoton etu!
Fiksu ja hellä mies voittaa Danielin 6-0, mutta valitettavasti Daniel pärjää useimmille miehille ja varsinkin häntäheikeille hyvin sekä kommunikoinnissa että fyysisessä puolessa. Joskus vaan fiksua ja hellää ja täysyjärkistä joutuu etsimään jonkun aikaa ennen kuin kolahtaa, Luulenpa, että en ole ainoa nainen, joka tämän allekirjoittaa.
T. Cit, joka ei jaksanut kirjautuaNo nyt puhut asiaa👍🏼 Näin se vaan on, siksi on parempi mennä vaikka miestorsolla.
Onko elämässäsi hetkeä, jolloin toivoisit valinneesi toisin?
Tämä ajatus on lähtöisin elokuvasta Sliding Doors, jossa näytetään kahta vaihtoehtoista tapahtumapolkua, kun jokin tapahtuma muuttaa elämämme suuntaa. Olipa vaikeasti selitetty 😄Hyvä kysymys🤗 siksi meni aikaa vastaukseen.
No niissä tilanteissa kun olen ollut hyvin impulsiivinen.. silloin siis päästelen suustani asioita joita olisi voinut suodattaa vähän toisella tapaa. Siksi olen tavallaan tässä tilanteessa kuin nyt olen.Haaveilija39 kirjoitti:
Hyvä kysymys🤗 siksi meni aikaa vastaukseen.
No niissä tilanteissa kun olen ollut hyvin impulsiivinen.. silloin siis päästelen suustani asioita joita olisi voinut suodattaa vähän toisella tapaa. Siksi olen tavallaan tässä tilanteessa kuin nyt olen.Tuollaiset tilanteet voi tosiaan olla haastavia, jos kokee, että on puhunut harkitsemattomasti. Suurin osa meistä päästää joskus suustaan jotain, mitä jää jälkikäteen pohtimaan, että olisi ehkä voinut esittää asian toisella tapaa. Jotkut tilanteet tietenkin ovat merkityksellisempiä kuin toiset, ja seuraukset saattavat olla isommat. Itselläni on tapa jäädä näitä tilanteita miettimään jälkikäteen, joskus liikaakin..
- Anonyymi
Miltä tuntuu, kun aloitus on täynnä lähinnä vain seksualisointia? Tuntuuko se kivalta, ikävältä, vai ihan sama?
- Anonyymi
Mitähän himputtia tämä lause tarkoitaa? Onko ätmi eli AP saanu sut tiloihin? Oma valintas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän himputtia tämä lause tarkoitaa? Onko ätmi eli AP saanu sut tiloihin? Oma valintas
Sinut näköjään ainakin on, kun et enää edes lukea osaa.
Kävitkö äänestämässä?
- Anonyymi
Onko sulla ollu mopoa? Entä oletko ajanut koskaan porolla?
-keinovaginamies-Ei ole ollut mopoa. Kamelilla on tullut kyllä ratsastettua mut en sentään porolla ajellut..
- Anonyymi
Kuinka paljon naiset ajattelee tulevia lapsia intiimipuuhien suhteen.
No käyttämällä siihen soveltuvia ehkäisykeinoja.. niin ei tarvitse miettiä.. kyllä se vastuu on myös miehellä.
Mikä on pukeutumistyylisi?
- Anonyymi
Hyvä on pukea jotain päällensä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on pukea jotain päällensä.
Et varmasti ollut tuo Haaveilija joka aloituksen teki...
Rento, käytän mm. Urheilutrikoita, collegehousuja, kaikinpuolin nuorekas pukeutumis tyyli. Helposti voi ottaa siis iästä -10v. Pois. Pukeutumistyylillä.
Haaveilija39 kirjoitti:
Rento, käytän mm. Urheilutrikoita, collegehousuja, kaikinpuolin nuorekas pukeutumis tyyli. Helposti voi ottaa siis iästä -10v. Pois. Pukeutumistyylillä.
Kiitos vastauksesta. Enpä arvannut. 😊
Mitä toivot elämältäsi viiden vuoden päästä? 🙂
- Anonyymi
Ei kannata toivoa, toivo ei kannata. Toivotaan kuiteski.
Hyvä kysymys. 👍🏼 Piti ihan miettiä asiaa…
Ennenkaikkea että elämä olisi balanssissa.. Terveyttä, ystävyyttä, rakkautta, iloa. Pieniä asioita, en sen enempää.🤗
- Anonyymi
Sanooko touhotin mitään? 🙂
Jasu- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Sketsi😂 ei mitään hajua😉
Eli joo. 😉😄
Jasu
- Anonyymi
Haluaisin kysyä, että mitä rakkaus on sun mielestä? T. Se sun halailija 🤗
- Anonyymi
Ja vähän nuorempana haluaisin myös kysyä mitä neuvoja antaisit vaikka 20 vuotiaalle itsellesi? Sekä mikä on tekee sinut onnelliseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vähän nuorempana haluaisin myös kysyä mitä neuvoja antaisit vaikka 20 vuotiaalle itsellesi? Sekä mikä on tekee sinut onnelliseksi?
Onneks en oo ennenkään itseäni neuvonu.
Rakkaus.. tuota noin,.. välittämistä, toisen kunnioittamista, kemiaa, tuttua ja turvallista oloa. Hellyyttä. Hyväksyy toisen sellaisena kuin on. Olen aika huono sanoittamaan🤔
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene himojesi perässä se ei kestä. Olisit oikeasti uskaltanut etsiä sitä herra oikeaa.. Tosiaan suhteisiin on tullut lähdettyä ei niin suurella tunteella.. eletty elämä muovaa meistä mitä me uskallamme olla nyt.
Olen nyt avoimempi päästämään sydämeeni ihan oikean rakkauden. Vaikka elämäni ei ole ollut mitenkään helppo. En tyydy enää mihinkään vaan rauhassa katselen ympärilleni. Jos joku vie vielä jalat alta niin katsellaan mihin se johtaa.🙂
Onnellisuus tulee siitä kun ympärillä olevilla on kaikki hyvin. Samalla minäkin voin nauttia siitä tunteesta. Lasten nauru, ystävät, harrastukset. Pienet asiat elämässä voi tehdä ihmeitä..- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Älä mene himojesi perässä se ei kestä. Olisit oikeasti uskaltanut etsiä sitä herra oikeaa.. Tosiaan suhteisiin on tullut lähdettyä ei niin suurella tunteella.. eletty elämä muovaa meistä mitä me uskallamme olla nyt.
Olen nyt avoimempi päästämään sydämeeni ihan oikean rakkauden. Vaikka elämäni ei ole ollut mitenkään helppo. En tyydy enää mihinkään vaan rauhassa katselen ympärilleni. Jos joku vie vielä jalat alta niin katsellaan mihin se johtaa.🙂
Onnellisuus tulee siitä kun ympärillä olevilla on kaikki hyvin. Samalla minäkin voin nauttia siitä tunteesta. Lasten nauru, ystävät, harrastukset. Pienet asiat elämässä voi tehdä ihmeitä..Kauniita vastauksia, hyvin sanoitettu oli 🫶🤗
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Rakkaus.. tuota noin,.. välittämistä, toisen kunnioittamista, kemiaa, tuttua ja turvallista oloa. Hellyyttä. Hyväksyy toisen sellaisena kuin on. Olen aika huono sanoittamaan🤔
Hitto soikoon, sanoit kyllä ettei himojen peräs sais mennä mut nyt mua himottais vähä hupsutella sun kanssa 🤭 🍆😜
Anonyymi kirjoitti:
Hitto soikoon, sanoit kyllä ettei himojen peräs sais mennä mut nyt mua himottais vähä hupsutella sun kanssa 🤭 🍆😜
Palstahimo on mielestäni sitten ihan erikseen. 😉
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niinpä... oih penisrengas kyllä saisi kaIuni tosi suonikkaaks...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä... oih penisrengas kyllä saisi kaIuni tosi suonikkaaks...
Mitä sinä täällä sitä monologeissasi aprikoit, senku teet mitä kotonas teet ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä mies kauankin kun aloit korvaamaan kokemuksien puutteita alkamalla höpisemään itseksesi anopalstalla?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Tiiäks mikä on mies järkyttävää aistittavaa? Se, että nämä asiat tulee vieläkin joillekin hitureille yllätyksenä
Oletko kiinnostunut kenestä palsta miehestä?
- Anonyymi
En oo
Diplomaattinen vastaus en kommentoi. Ihan vaan sen takia, etten halua työntää paskaa kenenkään niskaan.
Haaveilija39 kirjoitti:
Diplomaattinen vastaus en kommentoi. Ihan vaan sen takia, etten halua työntää paskaa kenenkään niskaan.
Ok. Sinä olet arvokas, muista se.
valtakunta kirjoitti:
Ok. Sinä olet arvokas, muista se.
Niin olet sinäkin. ❤️ Sinä se vasta monta ämpärillistä saatkin😔 en siis voi sietää kiusaamista/halveksuntaa missään muodossa. Jokaisen pitäisi miettiä miltä omat letkautukset kuulostaa omassa korvassa.
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin olet sinäkin. ❤️ Sinä se vasta monta ämpärillistä saatkin😔 en siis voi sietää kiusaamista/halveksuntaa missään muodossa. Jokaisen pitäisi miettiä miltä omat letkautukset kuulostaa omassa korvassa.
Niih 😢..
https://tenor.com/fi/view/hugs-cute-yuri-anime0-royalmale-gif-25253467
Olet rakas..
https://tenor.com/fi/view/hugs-cute-yuri-anime0-royalmale-gif-25253467- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niih 😢..
https://tenor.com/fi/view/hugs-cute-yuri-anime0-royalmale-gif-25253467
Olet rakas..
https://tenor.com/fi/view/hugs-cute-yuri-anime0-royalmale-gif-25253467Eikö sun multinikkimies pitäis olla niitä yhdeksää lastas kaitsemassa?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sun multinikkimies pitäis olla niitä yhdeksää lastas kaitsemassa?
Nyt sitten jätät tämän valtakunnan ainakin rauhaan. Syötä mun kommentteihin vaikka mitä p*skaa..
BTW. Onko jäänyt lääkkeet syömättä? Nyt kannattaa mennä nopeasti napsimaan.,
Miten tyttö jakselet? Olen vähän huolissani jaksamisestasi, vaikka kova luu oletkin.
- Anonyymi
Enpä taida jaksella
- Anonyymi
Koetko sinä olevasi välilehdeltä toiselle hyppelehtivä multirekkautujamies vakuuttava feikkivuoropuhelusi kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sinä olevasi välilehdeltä toiselle hyppelehtivä multirekkautujamies vakuuttava feikkivuoropuhelusi kanssa?
Ja eikö oikeasti ole tullut moinen mieleen ku tätä narratiivien jaksotusta ja jatkumoa seuraa? Äiti opettaa maan
Haaveilija39 kirjoitti:
No sinuna kyselisin ihan siellä IRL puolella.
No jokainen valitsee sen välineen mikä kulloinkin itselleen tuntuu sopivimmalta, milloin mistäkin syystä. Nyt valinta meni näin
- Anonyymi
Millaista pornoa tykkäät katsoa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi tulit tänne trollaamaan ja leikkimään aloittajaa? Onko köyhä elämänsisältö?
Anteeksi en tee sitä enään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi tulit tänne trollaamaan ja leikkimään aloittajaa? Onko köyhä elämänsisältö?
Mitä ihmettä sinä moralisoit. Jos toinen on sanonut, että saa kysyä mitä vaan, niin kyllä minua kiinnostaa naisten intiimielämä. Jokaiselta naiselta voi kysyä, mikä on lempivärisi tms, mutta ei seksikysymyksiä.
- Anonyymi
Minkälainen sinun elämänflosofia on?
- Anonyymi
Roskakoppaan turhat filosofiat.
- Anonyymi
Mikä sun elämänfilosofia on- onko se muodostaa valheellista kuvaa toisesta ihmisestä uskottelemalla sekä itelles että muille pohjana nämä miehen trollaushahmot- oletko niin pahansuopa ja katkera ihminen vai mikä on agenda?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun elämänfilosofia on- onko se muodostaa valheellista kuvaa toisesta ihmisestä uskottelemalla sekä itelles että muille pohjana nämä miehen trollaushahmot- oletko niin pahansuopa ja katkera ihminen vai mikä on agenda?
Jospa menisit purkamaan pahaa oloasi johonkin muuhun ketjuun.
Kumman jalan kengän laitat ensin jalkaan?
Lupa kysyä.
Joo. Siis mua hämää kun en tunne Haaveilija-persoonaa kovin hyvin ja se on tälläiselle yliuteliaalle ketulle sietämätöntä. En ole ehtinyt kiskoa totuuksia itsestäsi. Syy on tietenkin minun, kun olen ollut poissaoleva ja monet tekstit jääneet lukemattomiksi.
Eli tiivstelmä itsestäsi.Hyvän kysymyksen heitit🤗
Tuota tuota aloitan vaikka IRL persoonalla joka myös täällä vilahtaa jos olen asiallisten asioiden äärellä.. Ujo, Rauhallinen, ystävällinen, kiltti, auttavainen, huumorintajuinen, tietyssä seurassa hyvinkin avoin, yllytyshullu.. yleensä olen aika hitaasti lämpenevä.. katselen ja ihmettelen ympärilleni.. ennen kuin ”tuppaudun” seuraan😁 Jos minua kohtelee oikein niin olen lämmin kumppani.. Osaan pitää puoleni paskasti kohdeltuna.. enää en siis ala kenenkään kynnysmatoksi.
Haaveilija taas palsta persoonana on, öhöm mitenkä sen nyt sanoisi.. seksistinen, pitää kaikesta alapää tyylisestä läpästä. Rivoista jutuista. Mielelläni siis ruoskisin palstapoikia😉
Toki tässä on twistiä se että pidän Siis oikeasti kaksimielisestä huumorista, rivosta läpästä. töissä sitä kuulee paikkapaikoin😅
Sinusta olen paljon kuullut muilta palstailijoilta/lukenut… kovia olet sinäkin kokenut/koet🫶🏻Haaveilija39 kirjoitti:
Hyvän kysymyksen heitit🤗
Tuota tuota aloitan vaikka IRL persoonalla joka myös täällä vilahtaa jos olen asiallisten asioiden äärellä.. Ujo, Rauhallinen, ystävällinen, kiltti, auttavainen, huumorintajuinen, tietyssä seurassa hyvinkin avoin, yllytyshullu.. yleensä olen aika hitaasti lämpenevä.. katselen ja ihmettelen ympärilleni.. ennen kuin ”tuppaudun” seuraan😁 Jos minua kohtelee oikein niin olen lämmin kumppani.. Osaan pitää puoleni paskasti kohdeltuna.. enää en siis ala kenenkään kynnysmatoksi.
Haaveilija taas palsta persoonana on, öhöm mitenkä sen nyt sanoisi.. seksistinen, pitää kaikesta alapää tyylisestä läpästä. Rivoista jutuista. Mielelläni siis ruoskisin palstapoikia😉
Toki tässä on twistiä se että pidän Siis oikeasti kaksimielisestä huumorista, rivosta läpästä. töissä sitä kuulee paikkapaikoin😅
Sinusta olen paljon kuullut muilta palstailijoilta/lukenut… kovia olet sinäkin kokenut/koet🫶🏻Ohoh, nyt pistit pahan. Minä olen tunnetusti palstalla se joka nauttii ruoskittavana olosta :D
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Hyvän kysymyksen heitit🤗
Sinusta olen paljon kuullut muilta palstailijoilta/lukenut… kovia olet sinäkin kokenut/koet🫶🏻Noni, mä arvasin. Siis päättelin oikein millainen ihminen on hahmon takana. Jostain syystä ihmisistä paistaa läpi se mitä ne on, vaikka niillä on roolikin. 😉
Jasu Palstakamu kirjoitti:
Ohoh, nyt pistit pahan. Minä olen tunnetusti palstalla se joka nauttii ruoskittavana olosta :D
Hitto mun täytyy nyt oikeen panostaa sun ruoskintaan 😉😂
Anonyymi kirjoitti:
Noni, mä arvasin. Siis päättelin oikein millainen ihminen on hahmon takana. Jostain syystä ihmisistä paistaa läpi se mitä ne on, vaikka niillä on roolikin. 😉
JasuMukava kuulla🤗 pidän kovasti niistä keskusteluista mitä olemme keskustelleet. Eli juurikin niissä mitä ollaan juteltu olen ihan omana itsenäni höpötellyt omasta elämästäni.
Kun poistuit hetkeksi, mietin että ääh nyt mulla ei ole täällä sellaista jonka kanssa on helppo keskustella. Tai siis jotenkin pidän sun jutuista😄- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mukava kuulla🤗 pidän kovasti niistä keskusteluista mitä olemme keskustelleet. Eli juurikin niissä mitä ollaan juteltu olen ihan omana itsenäni höpötellyt omasta elämästäni.
Kun poistuit hetkeksi, mietin että ääh nyt mulla ei ole täällä sellaista jonka kanssa on helppo keskustella. Tai siis jotenkin pidän sun jutuista😄Onhan tässä taas tullut täällä aikaansa vietettyä. 😊
Kunhan nyt pääsen töihin taas, niin jälleen vähenee täällä lorvailu, mutta sinulle löytyy juttuseuraa täältä varmasti, kun olet keskustelevaa sorttia. No worries. 🤗
Jasu
Kysymys.. ääh ei jaksa..
Ehkäpä lähetän kysymyksen sijasta kutsun..
Seuraavalla kerralla kun tulet, voitaisiin käydä vaikka leffassa.. pään totaalista tuulettamista..
Oli viimeksi oikein mukavaa. Kiitos siitä.Kiitos, tulen mielelläni🙏🙂
Se että sai olla ja jutella aikuisten juttuja teki viimeksi tosi terää.. Huomasin kun tulin sun luota kotiin, että jaksoin ihan eri tavalla keskittyä lapsiin., kun sai hetken hengähtää muualla. Eli sun viimekertainen ehdotus oli ihan huippu juttu.🫶🏻 niin ja leffaan meno olisi kivaa.
Palataan näihin myöhempänä.. en uskalla vielä varata vapaa viikonloppua.. ehkä kohta tapahtuu elämässä uudistusta. Tai näin mä ainakin toivon😁Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos, tulen mielelläni🙏🙂
Se että sai olla ja jutella aikuisten juttuja teki viimeksi tosi terää.. Huomasin kun tulin sun luota kotiin, että jaksoin ihan eri tavalla keskittyä lapsiin., kun sai hetken hengähtää muualla. Eli sun viimekertainen ehdotus oli ihan huippu juttu.🫶🏻 niin ja leffaan meno olisi kivaa.
Palataan näihin myöhempänä.. en uskalla vielä varata vapaa viikonloppua.. ehkä kohta tapahtuu elämässä uudistusta. Tai näin mä ainakin toivon😁Sopikaa päivä tarpeeksi kauas. Että kumpikin pystyy järkkäämän vapaaksi siihen itsensä. 😃
Jompikumpi katsoo päivämäärän kuukauden päähän ja kysyy toiselta...viikon päähän toinen...ja jos ei tartu, niin odotellaan. Tiettyyn asti...
Tahdostahan noissa lopulta on pitemmän päälle kyse. 😄
Sorppa vaan, mut tiedän. 😄Ihana. Minusta on jotenkin mahtavaa, jos ihmiset löytävät palstalta kavereita myös IRL-tapaamisiin :)
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos, tulen mielelläni🙏🙂
Palataan näihin myöhempänä.. en uskalla vielä varata vapaa viikonloppua.. ehkä kohta tapahtuu elämässä uudistusta. Tai näin mä ainakin toivon😁Juu.. mullakin tässä kuukausi eteenpäin buukattuna, mutta ehkäpä maaliskuun loppupuolella..?
Sellainen hetki aikuisuutta tekee välillä ihan hyvää. Itse kullekin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. mullakin tässä kuukausi eteenpäin buukattuna, mutta ehkäpä maaliskuun loppupuolella..?
Sellainen hetki aikuisuutta tekee välillä ihan hyvää. Itse kullekin.Laitan sulle wa viestiä illalla.🤗
Palstakamu kirjoitti:
Ihana. Minusta on jotenkin mahtavaa, jos ihmiset löytävät palstalta kavereita myös IRL-tapaamisiin :)
Älä muuta sano! Olen tosi kiitollinen, kaikesta saamastani avusta/tuesta mitä olen elämääni saanut palstan kautta. Huippu tyyppejä!
Disseisback kirjoitti:
Sopikaa päivä tarpeeksi kauas. Että kumpikin pystyy järkkäämän vapaaksi siihen itsensä. 😃
Jompikumpi katsoo päivämäärän kuukauden päähän ja kysyy toiselta...viikon päähän toinen...ja jos ei tartu, niin odotellaan. Tiettyyn asti...
Tahdostahan noissa lopulta on pitemmän päälle kyse. 😄
Sorppa vaan, mut tiedän. 😄Sovittiin jo että nähdään ensi kuussa.🤗
Kyllä sä pääset vielä meidän tyttöjen matkaan varmasti myös jatkossa😊 Tämä pirpanan ja mun välinen tuttavuus on kyllä ihan sinun ansiostasi🙏 tai siis ainakin vähän avitit siinä😁- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Sovittiin jo että nähdään ensi kuussa.🤗
Kyllä sä pääset vielä meidän tyttöjen matkaan varmasti myös jatkossa😊 Tämä pirpanan ja mun välinen tuttavuus on kyllä ihan sinun ansiostasi🙏 tai siis ainakin vähän avitit siinä😁Tää onki ”jännä” homma eri naisia esittävä mies, että jostain kumman syystä nämä kaikki hahmosi on tuttuja keskenään hehheh
Anonyymi kirjoitti:
Tää onki ”jännä” homma eri naisia esittävä mies, että jostain kumman syystä nämä kaikki hahmosi on tuttuja keskenään hehheh
🙈😂😂😂😂😂
Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä sä pääset vielä meidän tyttöjen matkaan varmasti myös jatkossa😊 Tämä pirpanan ja mun välinen tuttavuus on kyllä ihan sinun ansiostasi🙏 tai siis ainakin vähän avitit siinä😁Näin on ja se on totinen tosi. Disukka mätchäs meidät.
Kiitos sinne, minne kiitos kuuluu.Haaveilija39 kirjoitti:
Kyllä sä pääset vielä meidän tyttöjen matkaan varmasti myös jatkossa😊 Tämä pirpanan ja mun välinen tuttavuus on kyllä ihan sinun ansiostasi🙏 tai siis ainakin vähän avitit siinä😁Joo. Teillä kummallakin on yhtä jos toista järkkäiltävää ja hoidettavaa, niin kannattaa vaan laittaa kalenteriin päivä selväksi milloin ootte kahdestaan ja muut asiat hoitaa sen mukaan. Sitten on hyvä pitää vapaata. 😊
- Anonyymi
Luitko nuorena paljon?
Lukihäiriön vuoksi lukeminen ei innosta, ellei ole jotain tosi mielenkiintoista luettavaa.. mutta siis voin rehellisesti myöntää ettei lukeminen oikein ole kiinnostanut.
- Anonyymi
Oliko sinun äänestyslappu joka pääsi uutisiin asti, missä oli joku keiju tarra?
- Anonyymi
Koitahan etsiä muita juttukavereita kuin läpinäkyvän huonosti ja itsetarkoituksellisesti naista performoiva mies
Anonyymi kirjoitti:
Koitahan etsiä muita juttukavereita kuin läpinäkyvän huonosti ja itsetarkoituksellisesti naista performoiva mies
Mietippä mikä meni omasss elämässäsi vituiksi? Niin kannattaa miettiä miten käyttäytyy..
- Anonyymi
Voisitko seurustella naisen kanssa?
Jaa, tavallaan miksipä en.🤔
En ole vielä vaan kohdannut niin vetovoimaista naista.. mutta mieleni on kyllä avoin myöskin sille suunnalle.- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jaa, tavallaan miksipä en.🤔
En ole vielä vaan kohdannut niin vetovoimaista naista.. mutta mieleni on kyllä avoin myöskin sille suunnalle.Palstan kurpat ei sytytä;)
Anonyymi kirjoitti:
Palstan kurpat ei sytytä;)
Oi siis täällä on paljon viehättäviä persoonia. Eivät vaan taida olla naisiinpäin😄
Lineri on vieraampi. Jasu on tutumpi. Noh ainakin Jasulla oli kivat säärikarvat👋🏻😉 Molemmat taitaa olla onnellisesti varattuja. Hyvä näin👍🏼
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Lineri on vieraampi. Jasu on tutumpi. Noh ainakin Jasulla oli kivat säärikarvat👋🏻😉 Molemmat taitaa olla onnellisesti varattuja. Hyvä näin👍🏼
Onnellisesta en tiiä, mutta ihan tyytyväinen kuitenkin ja päättänyt pysyä lestissäni vähintään lasten aikuisuuteen. Jos en itseni, niin lasteni iloksi. Enkä olis kumppanina mielenkiintoinen. Tylsä ja vielä tylsempi. 🙂
Eka joka kehuu säärikarvojani. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan kurpat ei sytytä;)
Siksikö kirjoittelet ns haaveilijana itsesi kanssa mies, että vastapuoli olisi älyllisesti tasoasi vastaava eli höpsäkkä ja vitseillesi naurava?
Anonyymi kirjoitti:
Onnellisesta en tiiä, mutta ihan tyytyväinen kuitenkin ja päättänyt pysyä lestissäni vähintään lasten aikuisuuteen. Jos en itseni, niin lasteni iloksi. Enkä olis kumppanina mielenkiintoinen. Tylsä ja vielä tylsempi. 🙂
Eka joka kehuu säärikarvojani. 😅
JasuNo mielestäni sussa on jotakin miehekkyyttä vaikka nainen oletkin.👍🏼
Monesti olen ajatellut, että tarvitsisin enemmän naisellisen naisen.. kun oon enemmän se jätkä.. vaikka ihan naiselta kyllä näytän jos laittaudun😅- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No mielestäni sussa on jotakin miehekkyyttä vaikka nainen oletkin.👍🏼
Monesti olen ajatellut, että tarvitsisin enemmän naisellisen naisen.. kun oon enemmän se jätkä.. vaikka ihan naiselta kyllä näytän jos laittaudun😅Auts, ei vainekaan. Joo, on minussa varmaan enemmän miesmäisyyttä kun useammissa täällä palstalla pyörivissä naisissa. Mutta kyllä mä irl ihan naisena elän ja naisena pidetään. Milta vaan puuttuu naisaksentti ja tarve korostaa naiseuttani mitenkään. Siksi mut kai nähdään helposti vähän miesmäisenä, aina nähty. Olen meikitön, koruton, puhun just kuten ajattelen ja en sieväile, mutten ole sitten mikään tukkijätkäkään olemukseltani. Tai oikeen jätkämäinen, niitäkin kyllä näkee. Olen välimallia. Androgyynihkömpi. Molempia piirteitä näkyy ja löytyy.
Sellanen mä olen.
Susta en jätkää saa millään, mutta se onkin oma kokemus jota muut ei aina käsitä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts, ei vainekaan. Joo, on minussa varmaan enemmän miesmäisyyttä kun useammissa täällä palstalla pyörivissä naisissa. Mutta kyllä mä irl ihan naisena elän ja naisena pidetään. Milta vaan puuttuu naisaksentti ja tarve korostaa naiseuttani mitenkään. Siksi mut kai nähdään helposti vähän miesmäisenä, aina nähty. Olen meikitön, koruton, puhun just kuten ajattelen ja en sieväile, mutten ole sitten mikään tukkijätkäkään olemukseltani. Tai oikeen jätkämäinen, niitäkin kyllä näkee. Olen välimallia. Androgyynihkömpi. Molempia piirteitä näkyy ja löytyy.
Sellanen mä olen.
Susta en jätkää saa millään, mutta se onkin oma kokemus jota muut ei aina käsitä.
JasuOikeastaan, se mun herttaisuus ja lempeys on se mitä naismaiseksi sanotaan. Ääneni on ihan nausen, mutta ehkä mä touhuan asioita vähän sekä että. Enkä panosta naiseuteeni mitenkään.
Ja joo, olen tottunut saamaan rukkasia täällä naisilta. 😉
No hard feelings.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan, se mun herttaisuus ja lempeys on se mitä naismaiseksi sanotaan. Ääneni on ihan nausen, mutta ehkä mä touhuan asioita vähän sekä että. Enkä panosta naiseuteeni mitenkään.
Ja joo, olen tottunut saamaan rukkasia täällä naisilta. 😉
No hard feelings.
JasuEn mä tässä mitään pakkeja antanut.. lähinnä siis huomaan itsessäni, että jollain kumman tavalla kiehdot minua🤗 mut se voi siis olla juuri tuo, että kun itseäsikin viehättää naiskauneus. Niin jotenkin näin nainen, naisena ymmärretään jotenkin toisiamme.😁
Anonyymi kirjoitti:
Auts, ei vainekaan. Joo, on minussa varmaan enemmän miesmäisyyttä kun useammissa täällä palstalla pyörivissä naisissa. Mutta kyllä mä irl ihan naisena elän ja naisena pidetään. Milta vaan puuttuu naisaksentti ja tarve korostaa naiseuttani mitenkään. Siksi mut kai nähdään helposti vähän miesmäisenä, aina nähty. Olen meikitön, koruton, puhun just kuten ajattelen ja en sieväile, mutten ole sitten mikään tukkijätkäkään olemukseltani. Tai oikeen jätkämäinen, niitäkin kyllä näkee. Olen välimallia. Androgyynihkömpi. Molempia piirteitä näkyy ja löytyy.
Sellanen mä olen.
JasuNo en ehkä jätkä., mutta puheet on välillä siihen suuntaan.. 🤭
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
En mä tässä mitään pakkeja antanut.. lähinnä siis huomaan itsessäni, että jollain kumman tavalla kiehdot minua🤗 mut se voi siis olla juuri tuo, että kun itseäsikin viehättää naiskauneus. Niin jotenkin näin nainen, naisena ymmärretään jotenkin toisiamme.😁
Juu, se oli läppä. 😉
En mä täältä nyt ketään ole kosiskellutkaan. Eipä sillä. Ihastunut oon kyllä paristi palstaurani aikana naiseen ja yhteen mieheenkin, se mies on nyt kumppanini ollukkin jo 2010 vuodesta asti. 🙂
Kyllähän kaunis nainen on sellainen katseenvangitsija. En tiiä miksi minusta tuli mitä tuli ja miksi pidän naiskehoa miellyttävempänä, mitä mieskehoa. Mutta luonne sitten ratkaisee kehen retkahtaa, ei keho. Seksi on seksiä aina ihmisen kanssa, olipa mies tai nainen. Tyyli muuttuu, mutta tunteet ratkaisee. 🙂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se oli läppä. 😉
En mä täältä nyt ketään ole kosiskellutkaan. Eipä sillä. Ihastunut oon kyllä paristi palstaurani aikana naiseen ja yhteen mieheenkin, se mies on nyt kumppanini ollukkin jo 2010 vuodesta asti. 🙂
Kyllähän kaunis nainen on sellainen katseenvangitsija. En tiiä miksi minusta tuli mitä tuli ja miksi pidän naiskehoa miellyttävempänä, mitä mieskehoa. Mutta luonne sitten ratkaisee kehen retkahtaa, ei keho. Seksi on seksiä aina ihmisen kanssa, olipa mies tai nainen. Tyyli muuttuu, mutta tunteet ratkaisee. 🙂
JasuJa miksi sulle kerron noista ihastumisista, niin tässä yhteydessä palstalla on taas joku joka muistaa nimimerkin Lillis, nainen johon ihastuin hullunaan. Ja on hän yhä mielestäni ihana nainen ja ihminen, upea hymy ja poskipäät, vaikken nyt enää häntä ihastuksena ajattelekkaan. Selvisin siitä kurimuksesta lopulta. 🙂
Mutta joku voi alkaa rankuttaa vanhoista, palstalla kun ollaa. Silmien edessä.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Juu, se oli läppä. 😉
JasuJuurikin näin hyvin sanottu. Kyllähän se luonne ratkaisee.. Minä siis vaan olin suora puheissani🙄🤗
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Juurikin näin hyvin sanottu. Kyllähän se luonne ratkaisee.. Minä siis vaan olin suora puheissani🙄🤗
Se on hyvä piirre, suoruus. 😊👍
Jasu
- Anonyymi
Mitäpä halluisit, et kysysin ja mitäpä vastaisit, jos kysysin ?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Paljonko olet pitkä😄 kiitos kysymästä. 160cm.🤣
”Sinun” pituus ei taida naisena esiintyvä mies ihan riittää mielenvikaisten länkytykseen?
Haaveiletko paljonkin?
No ainakin huomaan monasti, että ajatukset rupeavat harhailemaan.. 😄 varsinkin jos ei ole kovinkaan mielenkiintoinen ohjelma, työ, luento, kirja…
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No ainakin huomaan monasti, että ajatukset rupeavat harhailemaan.. 😄 varsinkin jos ei ole kovinkaan mielenkiintoinen ohjelma, työ, luento, kirja…
Mitä aikuinen mies hakee sillä, että esittää eri naisia netissä? Vastaaha ätmi
- Anonyymi
Mikä on villeintä, mitä olet seksin saralla tehnyt?
- Anonyymi
Jättänyt toisen sukan jalkaan. Sivusta
- Anonyymi
Pitkälle pervosome pöyristyykään?
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010231073.html - Anonyymi
Missä "edullisessa" älypuhelimessa olisi sellainen näyttö että siitä saisi selvää ulkona valoisaan aikaan. Samsungeja ja Motoroloita oon katellut, Samsungia puoltaa 5 vuoden tietoturvapäivitykset.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974