Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huhhuh, voi tsiisus sentään… todellakin, täysin oma syy.
Täysin vapaaehtoisesti ja omasta halustaan päättänyt lähteä tällaiseen ”hauskaan haasteeseen”. Turha se on sitten kitistä, kun on paikat revenneet, ilmeisesti.
Mitä tahansa huomion ja suosion vuoksi!
12.04.2025 18:48
En ole yleensä tavannut käydä torikahviloissa. Jäätelökioskilla tulee ennemmin käytyä, mutta ei kyllä usein siinäkään.
10.04.2025 16:30
Tää on aika tylsä paikka nykyään. Ei oo mitään mielenkiintoisia keskusteluita ollut aikoihin.
10.04.2025 12:19
Umpihetero kyllä. Koskaan ei ole romanttisia tunteita tai ajatuksia naisihmisiin päin ollut. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jokainen on jollain tapaa homoseksuaalinen, koska kyllähän sitä voi ihastua vaikka omaan ulkonäköönsä tai kehoonsa.
08.04.2025 14:40
Ajattelisin, että mikähän hörhö tuokin on. Kaikenlaista hiihtäjää ulkona näkee muutenkin. Keräisin vaan pajunoksia siinä kaikessa rauhassa, toivottavasti en häiritse.
08.04.2025 14:36
Eilen istui torin laidalla pari tai kolme juoppoa. Tunnistin sen yhden, parisen kuukautta sitten alkoi jutella mulle bussipysäkillä ja tarjosi röökiä. Nyt huusi torilla, että ”mä joka päivä viinaa juon”.
06.04.2025 23:41
Hyvää yötä sinne. Valvon kuitenkin😊
06.04.2025 22:18
Mulla on talassofobia. En lähde.
06.04.2025 21:54
Vanhanajan vanilijasta tykkään, mansikasta, pistaasista… en oikein muista, mitäs kaikkia niitä onkaan.
06.04.2025 12:22
Tuota ei kohdallani edes tapahtuisi, koska en ikinä menisi kenenkään kanssa ensitreffeille johonkin saareen, jossa ei ole muita ihmisiä mailla halmeilla. Enkä myöskään saunaan. Alasti tai ei.
05.04.2025 22:21
Siihen en ryhdy mistään hinnasta. Minua ei voi ostaa. Yhdentekevää on, miten paljon rahaa vastineeksi saisin, niin vastaus on aina sama.
05.04.2025 22:18
Ei ole kiellettyjä. Kyllä herkkuja saa syödä.
05.04.2025 17:53
On varmasti… toivotaan että asiat kääntyy parhain päin🙏🏻
05.04.2025 00:29
Ai… voi ei🙄 valheellisin syin? en tiedä, haluatko täällä kertoa avoimemmin, millä tavoin syyt ovat olleet valheelliset. On varmasti rankkaa aikaa nyt sinulla🥺 iso hali ja paljon voimia🫶🏻
05.04.2025 00:05
Niimpä. Tuntuu, että tää on jokavuotinen homma. Viimevuonnakin iski takatalvi useampaan otteeseen muistaakseni, oliskohan jopa huhtikuun lopulla ihan. 😮💨
04.04.2025 22:49
Takatalvi iski… kävelylle lähdin ja yhtäkkiä alkoi lunta pyryyttää ihan kunnolla. Meni vähän mieli maahan. No, nyt menen lämpöiseen suihkuun ja syön jotain hyvää iltapalaa.
04.04.2025 21:06
Ai stana…😅😂 kiitos aamun piristyksestä!
04.04.2025 10:07
Heräsin, kun ulkona joku vehje pitää kovaa ääntä. En tiedä mikä masiina se on, mutta hemmetti nyt en pysty nukkua enää.
04.04.2025 08:37
Olet Valtakunta aina ystävällinen ja sinusta näkee viestiesi läpi, että osaat kohdata ihmisen kunnioittavasti. Olet varmasti hyvä äiti lapsillesi. 🤗
Miksi voit pahoin?
03.04.2025 22:15
Viinamies voi olla se kaupan nurkalla tai kaupungin laidalla oleskelija, joka miettii vain mistä sais rahan kaljaan ja viinaan. Eipä niillä näytä naisseuraa olevan, korkeintaan viinanaisia ryyppykavereina.
02.04.2025 18:11
7 / 445