Vapaa kuvaus

Sellaista se on.

Aloituksia

12

Kommenttia

8885

  1. En ole yleensä tavannut käydä torikahviloissa. Jäätelökioskilla tulee ennemmin käytyä, mutta ei kyllä usein siinäkään.