Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2342
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää yötä sudelle.
10.10.2023 23:35
Tuntuu pahalta lukea tällaista, kun ei osaa sanoa mitään järkevää lohdun sanaa. Voimia sinulle tilanteeseen.
10.10.2023 22:58
No ei tietenkään ole, täällä pitää rypeä pa*kassa.
Kiitti anis. :)
10.10.2023 22:35
Joo, en lannistu. Kunhan pohdiskelin yksikseni. Kiitos sinulle ajatuksestasi. :)
10.10.2023 22:33
Ei se kannata. Tämä on negaation kasvatusalusta. Lannoite vain menestyy, mutta tuleepa hyvää pottua, jos jotain posia siinäkin. Jostain syystä tuli ArttuPerkule mieleen. :))
10.10.2023 16:58
VY
Pitää posin puolella, niin ei aiheuta haittaa kenellekään. Sinähän et voi vastata muiden kommenteista, vaan ainoastaan omasta naputtelusta. :)
10.10.2023 15:05
Jaahas. Joku taitaa olla vähän väärällä jalalla liikenteessä, vaikka oikeassa toki oletkin.
10.10.2023 14:21
Tuo on kyllä leipää, ei pullaa.
🍩 on parempi, vaikka ne sorsat varmaan tukehtuis tuohon sokerin määrään.
10.10.2023 14:17
Kiitos, sitä tarvitaan. Ne vattukallot on kyllä hyviä. Ei liian pehmeitä eikä liian kovia. :)
10.10.2023 14:14
Minun mielestäni näillä palstatrolleilla (ainakin joillakin) on oikeasti hyvä mielikuvitus. Kyllä ne kommentit ovat sellaisia, että niille saa oikeasti joskus nauraa ihan kippurassa, vaikka itse trollille en halua nauraa.
10.10.2023 12:13
Ei ole liikaa kysytty. Sydän on mustunut huonojen kokemusten vuoksi, ei siksi, että haluaisin olla jotenkin paha ihminen.
10.10.2023 12:10
Kyllä täällä on ihan työssäkäyviä ihmisiä. Tauolla joskus tulee käytyä ja illalla. No olisihan se surullista, jos ei olisi muuta elämää kuin tämä. Kaikilla ei kuitenkaan ole esim. läheisiä, joiden kanssa viettää aikaa. Joku sanoi, että on palstan avulla päässyt peliriippuvuudesta irti. Kyllä palstassa on siis hyviäkin puolia. :)
10.10.2023 11:50
Taisi tulla väärään kohtaan tuo kommenttisi? Tartun kuitenkin tuohon äkkipikaisuuteen, koska olen itse vähän sellainen luonne.
Tietyt asiat voisi ehkä antaa äkkipikaiselle anteeksi. En itse kuitenkaan jaksaisi aina riidan tullen esimerkiksi erosta puhua. Tarkoitan, että jos toinen jatkuvasti uhkailisi erolla tai heittelisi jotain astioita seinään.
Myöskään henkilökohtaisuuksiin meneminen ei mielestäni ole ok. Esimerkkinä vaikka ulkonäön haukkuminen tai luonteen haukkuminen.
Ehkä toisen toimintaa voi arvostella, että toinen käyttäytyy kuin idiootti, mutta että toinen on idiootti, niin se on täysin eri asia. Uskon, että moni äkkäri voi allekirjoittaa tämän. Korostan kuitenkin, että tämä on vain yksi mielipide muiden joukossa.
10.10.2023 11:31
Tuli heti pari biisiä mieleen...
Kaikilla ei onneksi tarvitse olla samat mielipiteet...
10.10.2023 11:19
Minun kokemukseni mukaan jos toinen on kiinnostunut, niin hän ottaa yhteyttä. Mikäli otat yhteyttä ja vastakaikua ei tule, niin kannattaa pistää "halki, poikki ja pinoon" ja jatkaa matkaa.
Sanon ihan vain siitä syystä, että pidät koko ajan ovia kiinni sellaiselle ihmiselle, joka voisi olla aidosti kiinnostunut sinusta ja arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet.
Elämä on liian lyhyt ajan tuhlaamiseen. Se on tietenkin eri asia sitten, jos oikeasti rakastuu. Siitä onkin vähän vaikeampi mennä eteenpäin, mutta siitäkin selviää.
Korostan kuitenkin, että nämä ovat minun kokemuksiani, eli vain yksi totuus. Eivätkä nämä ole mitään yleispäteviä neuvoja.
Tsemppiä! 🖤
10.10.2023 11:05
Hyvää päivää sudelle. Toivottavasti tämä on vähän parempi kuin eilinen. :)
10.10.2023 10:58
Minusta se ei ole ok. Uskon kuitenkin, että susi on saanut tästä ihan riittävästi kärsiä. Mitä itse olen täällä palstalla ollut, niin tämä sama asia käydään täällä lähes päivittäin läpi. Suomessa on oikeuslaitos, palsta ei sitä ole.
09.10.2023 22:04
En ole. Minun luonteeseeni kuuluu automaationa oikeudenmukaisuus enkä voi sietää kiusaamista sen missään muodossa. Olipa kyse naisesta tai miehestä.
09.10.2023 21:47
En tiedä kenelle tämä menee, mutta hyvää yötä vaan kaverille. Kaipa täällä saa olla kavereita.
09.10.2023 21:44
Miksi tulet suden omaan ketjuun piruilemaan? Hän on saanut ihan tarpeeksi ryöpytystä tänään.
09.10.2023 21:38
115 / 118