Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2355
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No oho, onpa erikoista. Aikamoisia kulttuurieroja.
03.12.2023 06:54
Tarkoitan pystymisellä henkistä kestämistä.
Kaikki ei pysty.
03.12.2023 06:53
No oli vain sen verran hiljaista,
niin sen takia tuo otsikon muotoilu noin.
Toisessa kohdassa viittasin siihen, kun en itse pysty samaan ja mietin voiko sitä jotenkin opetella. Kaipa kaikkeen voi oppia.
03.12.2023 06:42
Tuo on hyvä leffa, kun muistaa laittaa aivot narikkaan katsoessaan. Tämä kohtaus lähti heti pyörimään päässä.
"We're not gonna be friends.."
https://youtu.be/B0cSC4DO4ts?si=AkhkL-AQZt2LuNLy
03.12.2023 01:11
Rakkaus ei katso ikää. Rakkaus on vain jotain käsittämätöntä kemiaa ja vetovoimaa. Väittäisin, että jos ihminen kohtaa jonkun oikean ihmisen, niin voi rakastua jopa kovemmin kuin nuorempana.
02.12.2023 19:46
Juu, kaikki jotka ovat kavereina ovat jollakin tavalla tuttuja / kavereita / ystäviä. En hyväksy koskaan tuntemattomia kavereiksi.
02.12.2023 18:45
Minä olen kristallilamppujen ystävä ja ihan normaalisti pidän valoja päällä tälläkin hetkellä.
Toki talvella tulee poltettua aika paljon kynttilöitäkin.
Nyt tarvitsen valoja, kun tulee työskenneltyä näytöllä. Silmät rasittuvat liikaa pimeässä.
02.12.2023 18:44
Sivusta kommentoin, että myöskään minä en halua olla sellaisen miehen kanssa missään tekemisissä, joka on pelkän ulkonäön perässä silloin, kun puhutaan oikeasta rakkaudesta.
Tämä painoaihe ja ulkonäkökeskeisyys saa voimaan todella pahoin tässä nyky-yhteiskunnasaa ja se saa aina karvat pystyyn, kun ihmiset eivät tajua arvostaa muuta kuin ulkokuorta.
02.12.2023 16:49
Kaikki Michael Bublén biisit kolisee kyllä ja kovasti. Tyylikästä sovittamista.
Michael Bublé /
It's beginning to look a lot like christmas
https://youtu.be/QJ5DOWPGxwg?si=MUAFQtQHX7jZRzkY
Kotimaisista Vesa-Matti Loirilla ja Samuli Edelmannilla kans kivoja joulukappaleita.
Viimeisimmältä on jäänyt mieleen tämä:
Samuli Edelmann / Saunapolulla
https://youtu.be/yUPtJmsvOw4?si=sqN7WBKDyjwcov4Z
02.12.2023 14:23
No ei kyllä kävisi mielen vieressäkään.
01.12.2023 17:33
Niin. Kyllä meillä kaikilla varmaan jotain on, mutta huonot kokemukset takana?
Mukavaa päivää sinulle.
01.12.2023 10:37
Kenellä ei ole?
01.12.2023 10:32
Ymmärrän. Ei kaikilta ihmisiltä löydy tarvittavaa nöyryyttä koskaan, että pyytäisi anteeksi ja myöntäisi virheensä. Kaikki eivät kanna vastuutaan koskaan.
01.12.2023 06:27
Mikään korkeakoulututkinto ei korvaa sydämen sivistystä. Ei myöskään se, jos ei ole korkeakoulututkintoa tee ihmisestä automaattisesti tyhmää. Tämä riippuu täysin siitä kuinka paljon haluaa itseään sivistää. Nämä ovat sellaisia asioita, jotka jokaisen pitäisi ymmärtää.
01.12.2023 06:21
Kyllä minä puhun. Olen vain hyvin valikoiva siitä mitä puhun palstalla ja mitä en puhu.
Olen hyvin tiedonjanoinen tyyppi ja minusta seksistä puhuminen on luonnollista ja toivottavaa ystävän tai kumppanin kanssa. Enempää en kommentoi.
30.11.2023 22:30
Nyt käsi sydämelle. Kuinka paljon sinua itseä liikuttaa sellaisen ihmisen ulkonäkö, johon rakastut?
30.11.2023 21:21
Mikäli kyseessä on mies, niin eikö voi puhua suoraan? Sanoo asiat niin kuin ne on? Naisvaltaisella alalla kaipaan ehkä eniten sitä, että miesten kanssa voi aina kommunikoida suoraan. Ainakin luulen, että helpompaa kuin naisen kanssa, noin karrikoidusti ajateltuna.
Toki ehkä kenen tahansa kanssa on helpompaa, jos tietää vähän enemmän tyypistä, että millainen tyyli on juuri hänelle sopiva tapa kommunikoida. Jos siis haluaa toimia diplomaattisesti.
Itselle käynyt joskus elämässä niinkin, että jos ei ole tuntenut ihmistä tarpeeksi, niin on mennyt erehdyksen kautta ja puolivitsikkääksi heitoksi tarkoitettu asia on otettu väärin. Me ihmiset kun olemme erehtyväisiä.
30.11.2023 21:07
Kyllä pystyn puhumaan, mutta minä puhun seksistä vain läheisen ihmisen kanssa. Herranjestas en ole mikään seksirevittelijä - mitä tulee yleiseen keskustelupalstaan.
30.11.2023 20:32
Minä vastailen aiheeseen, joka kiinnostaa. Tietysti olisi ihana, jos elämä menisi niin kuin elokuvissa vaikka joskus ja olisi tuttu tyyppi vastapuolella naputtamassa, mutta eihän sellaista sovi haaveilla.
30.11.2023 20:01
Kiitos samoin, hyvää matkaa! :)
30.11.2023 19:53
92 / 118