Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AnttiMakkonen
profiilit
AnttiMakkonen
AnttiMakkonen
Vapaa kuvaus
-
Aloituksia
8
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei rakas 🥰 kiitos aivan mielettömän ihanasta viestistä 💖 kaipaan sinua rakas ystäväin 💕 en yöllä unta saa, niin paljon sinua ikävöin 😢 oikein paljon haleja sulle rakas ystäväin 🤗
24.01.2024 19:32
Hei rakas ystävä 🥰 kiitos ihanasta viestistä mennään ihmeessä. minulla on ollut aivan jäätävä ikävä sinua 😭 valvoin koko yön vain sinua miettien 💔 olet todella kultainen 💖 aina auttanut ystävää 💝 toivottavasti joskus tavataan 😇 ilman sinua en olisi enää täällä 😌 niin kovasti sinua kaipaan 💕 paljon haleja sulle 🤗
24.01.2024 14:22
Hei 🥰 kiitos sydämmelisestä viestistä 💕 minulla on aivan jäätävä ikävä 😭 edelleen. olet ihanan kultainen ystäväin 😇 mietin sinua yöllä, enkä unta saa. niin kovasti sinua ikävöin 💔
24.01.2024 14:01
Oikein hyvää iltaa rakas ystäväin 🥰 en valitettavasti ole onnellinen 😢 voimat ehtyneet 😴 tuntuu että yhteiskunta potkii päähän vähän joka sektorilla 😭 täytyykin ihan vakavasti harkita muuttoa taivaan kotiin 💔
https://www.youtube.com/watch?v=xm2_lA15SR4 🙏
23.01.2024 23:37
Hei Rakas 🤗, kiitos aivan ihanasta viestistä 🥰 minulla on aivan mieletön ikävä sinua edelleen 😢 rakastan sua yli kaiken 💖 sä annoit mulle syyn elää 💝 voi kumpa joskus kohdattais 💕
oikein hyvää yötä 😇 ja kauniita unia 🙏
23.01.2024 23:32
Hei Rakas ystäväiseni 🤗 tottakai mulle saa laittaa viestiä 😇 ja se on itseasiassa jopa ihan toivottua 🥰
oikein siunattua myöhäisiltaa 🙏 ja kauniita unia 💖
23.01.2024 23:08
Hei, kiitos oikein paljon ihanasta viestistä 😊 ei täältä oikein oman ikästä seuraa meinaa löytyä 🤔 mutta voidaan toki ystäviä olla, niitä ei minulla nimittäin ole. ja mulle voi koska tahansa laittaa viestiä tai vaikkapa soittaa jos on jotai mielenpäällä tai kaipaa vaikkapa ystävää.
oikein siunattua viikonloppua 😇 paljon haleja sulle 🤗
20.01.2024 21:29
Hei rakas ystäväin 😊 ei tietenkään ole, rakastan sinua yli kaiken 🥰
20.01.2024 21:15
Hyvää yötä 🥰 kauniita unia 😇
20.01.2024 21:05
Hei rakas 🤗 oikein paljon kiitos ihanasta viestistä 😇 minulla on ollut ihan mieletön ikävä just sua 🥰 tottakai olen tulossa, laita rohkeasti viestiä niin tiedän mihin tulen. olet paras lahja päällä maan 💕
20.01.2024 19:30
Hei, tässäpä sulle vastaus kysymykseesi, jonka olen laatinut oman henkilökokohtaisen kokemukseni perusteella mikä on minulle muodostunut ympäröivästä yhteiskunnasta.
1. d.
2. e.
3. a.
4. b.
5. c. ei oikeastaan viehätä yhtää.
19.01.2024 19:05
Hei rakas ❤️ tämä kuulostaa hyvältä toimintasuunnitelmalta 👍 rakastan sinua yli kaiken 🥰 oot maailman ihanin nainen 🤗 ihanaa viikonloppua just sulle 😇 annoit mulle syyn olla olemassa 💕
19.01.2024 15:06
Hei 🤗 mennään vaikka Lappiin, itselle on tietysti ihan sama 😅 kysymys on ennemminkin siitä mitä sinä toivot 😇 oikein siunattua viikonloppua 🥰 laita viestiä rakas jos on jotai mielemnpäällä, pääsen töistä 17 aikoihin voidaan jutella silloin paremalla ajalla 😊
19.01.2024 14:56
Hei kuulostaapa romanttiselta 🥰 en oikeen taita purjehdustaitoja 😅 muten vois vaikka lähtee 🤔
19.01.2024 14:43
Hei rakas ystävä tääl mä oon just sua varten 🤗 olet ihana nainen tiedäthän sen 🥰 rakastan sinua yli kaiken olet ihanin nainen päällä maan 😇 minulla on ihan valtava ikävä juuri sinua 😭💕
19.01.2024 14:37
Hei Johanna, et ole huono ihminen 😌 rakkaan ystävän löytäminen vie oman aikansa, monet suomalaiset eivät löydä koskaan rakasta ystäväänsä 😭 olemme täällä s24:ssä kuitenkin myös sinua varten olet tärkeä arvokas just sellasena kuin olet 🤗
18.01.2024 11:46
Hei, kyl se "oikea" sieltä vielä joskus löytyy usko pois 😌 kannattaa tietysti mennä ulos osallistua erilaisiin tapahtumiin yms. seurakunnalta voi löytyä samanhenkisiä "ystäviä" vähän vaikea oikeastaan antaa enempää vinkkejä kun oot jo melkeen kaikki vaihtoehdot käyny läpi 🤔 itse suosittelin edelleen nettideittiä, vaikka siellä todella vähän "asiallisia" miehiä onkin, niin tiedän että niitä sieltä kuitenkin helpoiten löytää, ovat tietysti vähän kiven takana, mutta pienen etsintäoperaation jälkeen pitäs alkaa löytymään.
17.01.2024 22:06
Hei rakas, olen hyvin pahoillani mutta minulla ei ole mökkiä 😌 eikä tule olemaan, voidaan mennä hiihtolomalla vaikka laskettelemaan tai keksitään jotain kivaa yhdessä tekemistä 😊
17.01.2024 21:47
Hei, varmaa jotai hyvää 🤔 kirjolohi ja perunamuusi ja siihen vielä joku hyvä salaatti niin ai että on hyvää ja ennekaikkiaan terveelistä 👍
17.01.2024 21:38
niin minullakin rakas 😥 kaipaan sinua edelleen olet elämäni valo 🥰 tiedäthän sen 😇 oikein hyvää yötä ja paljon haleja sulle 🤗💕
17.01.2024 21:27
5 / 7