HuuhaaVastattu 8 v

kumarassa ajo

Ootteko ajaneet hirveessä kumarassa? mitä kumarassa ajosta voi seurata? Kossulla aina löytää kotiin jos jalat kantaa .
HuuhaaVastattu 8 v

niinhän se tiivistää

köyhä katupoika.. loppu on kenkän plankki.. katujuoppo vieressä sano..ei hätää valmis on rankki.. poika..kai sitä tuotosta juoda saa? katujuoppo..totta kai..ei mitään pahaa.. kuinka kävi pojan? kuinka kävi juopon.. ? ka…
HuuhaaVastattu 8 v

mä en ala....

Mäenala. Maksaani pistelee ja polttelee vaikka en oo 6 päivään juonu. ENkä silloinkaan kuin viikon. ja silloinkin viinaa vaan muutamana päivänä ja sit tissutellen arkee kohti. En voi juoda synttärinä mutta tarkoitus on …
HuuhaaVastattu 8 v

ilmastonpuutos

oon tullu siihen päätökseen.. helvetin kuuma.. läähhhh A: ilmasto lämpenee.. kyllä.. mutta ei ihmisten takia B: maailma saastuu.. kyllä.. ihmisten takia C: aurinko viilenee.. kyllä.. mitä siihen sanovat ihmiset? D: maan…
HuuhaaVastattu 8 v

istuin kerran zagrebissa

Istuin kerran sagrebissa junassa ..omassa loosisssa yöllä ja kuulin hirveetä kolinaa viereisestä..oli vuosi 1963..ja vieressö junahuoneessa kuulu kolinaa.... otin pienen potan repustani kun olin reisssutoissä Jugoslaavi…
HuuhaaVastattu 8 v

aahhhhhhhh

oli aamulla kiva herätä kun ei ollu niiin kuuma.. vettä ropisi ja ulkoa kantautui hyvä tuoksu.. pää oli ihan selvä alkoholi kaikonnu kehosta.. nyt illalla alko stressi ja potutus mutta kossuu en ota en..
HuuhaaVastattu 8 v

paskaa ja filosofiaa

kaikki mitä ihminen tekee paskaksi menee.. kohta saimaallakaan ei voi uida eikä kuoappijon kallaveell..lääkehormonylijäämiä ja mikromuovia.. saimannorpatkin on lisääntyneet no minne norppa kakkii no järveen.. kalatkin k…
HuuhaaVastattu 8 v

ootteko koskaan

Ootteko koskaan jumittuneet juutuubin ääreen koko yöksi kuunnelleet oman elämänne vuosikymmenien säveliä ennenäkemättömine videokuvineen ja juoneet noin 0,7 litraa kossuu lisukkeineen ja itkeneet itsenne uneen muistelle…
HuuhaaVastattu 8 v

hyväotsikkottiivistääjoo

Nahkahanurin soitto on perseestä. Viulun soitto klassisen kaunista. Sellosta tulee mieleen tsekkiläinen pitkätukkainen nainen tuolin kanssa instrumenttinsa ääressä, ja saksofonista se setsiikkyys. Mitä tulee mieleen cem…
HuuhaaVastattu 8 v

kiljunkukkaia

..kiljunkukkasia ma piirtyneenä houuihini nään..kossunkukkasia sydämmessäin nään..kossun kukkasdia pidän sisälläin .. ei luoja..pitäsköhän lähtee ihmisen ilmoille?
HuuhaaEi vastauksia

kossuuuuuuuu

..kossu kohtalon aina arvaamaton voi olla.. jos liian aikaisin alkaa ryystää..voi seota polla.. olen ilmeisesti tiellä JOLLA.. kun korkki irtoo uppoo koko.. jolla..
AjanvieteEi vastauksia

kossu kohtalon

..kossu kohtalon aina arvaamaton voi olla.. jos liian aikaisin alkaa ryystää..voi seota polla.. olen ilmeisesti tiellä JOLLA.. kun korkki irtoo uppoo koko.. jolla..
HuuhaaVastattu 8 v

laura vuotilainen

..joskus muinoin viime vuosituhannella lapsena katsoin seura tai vastaavasta lehdestä takasivuilta..mainostettiin levyjä artisteja.... niin katoin laura vuotilaista sillo joskus ja aattelin että jaaha..taas joku uus nel…
HuuhaaVastattu 8 v

Launeen juuret?

Ovatko Launeen juuret tosiaan syvällä Suomen metsissä? Kossukesä on ohi. EHkä voin jo kuukauden päästä alottaa uudestaan.
HuuhaaVastattu 8 v

speden pelit..

.. katoitteko speden spelit? sillanpää oli nuori ja taavitsainen oli nuori..ja spede oli elossa.. ja ja ja ja,, https://www.youtube.com/watch?v=NcE90rGS_yQ
HuuhaaEi vastauksia

trabant-itä-saksa-merceedes benys

..minä tiedän..minä iedän..hähähääää hähöhhääää.. mitä trabantti sano mulle lapsen a itä-saksassa vilkaistessaan mersuu.. trabi sano mersulle.. komia ssoot.. niiku minäki.. mut minä en ruostu..hahahahahahaa
HuuhaaVastattu 8 v

juhannus ohi

juhannus juoamt juot6u..juhannushanu kuivunu..pellolta ei löytyny naista..lonpakko potee ummetusta ja vain krapulapereseeni puhuu mulle.. no onneksi on viittä vaille litran kossu sillä päästtään huomiseen..eiköoo kiva?