HuuhaaEi vastauksia

ricky zorsa

..tää on hyvä biisi.. sopii iltaan.. https://www.youtube.com/watch?v=BIYitgWU-H4 kaahhdestaan mee baiiilataannn.. iltaa tää ooonn kossun ja mun ainoastaan..shampanjaa ei tarvitaakaan.. tänään vihdoin ryypättään jaa aa-m…
HuuhaaVastattu 8 v

olen ottaut

olen ottanut tänää hiuklan viinaa..hiukan aikaisin..kohta lähden lenkille alkoon ja ehkä ohiomenne sosialisoidun baarissa.. hyvää päivänjatkoo
HuuhaaVastattu 8 v

ruskeat kikkareet vedessä

No nii.. nyt saadaan tähänkin asiaan selvyys.... https://yle.fi/uutiset/3-10230709 ..jos järvessä on hirviö sen luulisi kakkivan sellasia kikkareita että kelluvat järven pinnalla. Siitä saatas tietää onko jotain outoa j…
HuuhaaVastattu 8 v

varteenotettava

Mitä kaikkea voi ottaa varteen??? Voiko mitään? Onko edes tämä aloitus varteenotettava? Toinen pohdinta.. onko naispaimenilla paimensauvoja??
HuuhaaVastattu 8 v

huutokauppojatanssilavoja

Olen ottanut aamun 5 annoksen jälkeen vajaan ja lenkin jälkeen..2 tunnin sisällä 4 kossuannosta..runsaalla nesteytyksellä ja miettinyt että kun naista kaipais..onko missään tanssilavoja pk-seudulla jonne tämmönne naisis…
HuuhaaEi vastauksia

hullukaalio

Hukkakaali on toisinpäin kakkahuuli. Höhöhöhö.. ehkä pitäs ulostautua lähibaariin.
HuuhaaEi vastauksia

k-menu siiberi 5,5 volttii

Siiberi heittää volttii ja maistuu..olin eilen baarissa ja hauskaa oli..kunnon kylämeininki..eikä kotiinkaan kuin 200 metrii..puskien kautta.. ei ollu burana ei aspiriin.. .vanha pää ei särkemättä kestä.. joten löysin p…
HuuhaaVastattu 8 v

Runkopatjan sinfonia

Tässä kuudetta päivää juomia ryyppäillen ja olutta tissuttaen viime yöt ovat menneet hauskasti. Illalla ainakin kun laittaa ikkunan auki, täkin tiivisti kehon ympärille ja päräyttää runkopatjaan mehevän olutpierun niin …
HuuhaaVastattu 8 v

nyt mä hokasin

VXXTUN suomentajat. Siis James Bond. Nollanolla seitsemän 007 vai oo-oo seitsemän? OO7. Double O Seven? Vain zerozero seven? Maailani mullitui. Kun hokasin just. En ole koskaan tullut ajatelleeksi.
HuuhaaVastattu 8 v

kovin korputtaja?

Mikä saa ihmisen kuivumaan todennäköisimmin, pikemmin, parhaimmin? A: Sauna ilman jälkinesteytystä. B: Paasto aavikolla, (Pyhät Isät,erakot) C: Vedetön paasto D: Kofeiinipitoisten juomien reipas nauttiminen ja lopettami…
HuuhaaVastattu 8 v

vermisellitippaleipä

Saako kuivatusta vermisellimakaronista tippaleipämuotoon kudottuna ja puuterisokuroituna melkein kuin tippaleipää aitoa? vaatiiko se taitoa?
HuuhaaEi vastauksia

pierun nauruvoima

Tiedättekö että kun tietyssä seurassa pääsee pieru ja sit ku alkaa hymähyttää.. niin sitten tuleekin estoton sarjatulipieru. . johonka ainakaan jatkuva hekotus EI auta.. kun läsnäolijat alkavat jo vähän kiusantumaankin …
HuuhaaEi vastauksia

oma pieru/vieraspieru

Oletteko koskaan huomanneet että kun itse pieree ja vaikka se haisiski niin se on kuitenkin oma ja jopa kotoisa fiilis tulee ns hajussa kasvaa. Mutta auta ARMIAS..kun joku vieras pierasee ns vieras pieras..niin se on ky…
HuuhaaVastattu 1 v

Suomalaisia saunoja?

Suomalaisia saunoja kautta Suomenmaan historian.. 1. Maasauna 2. kellarisauna 3. holvisauna 4.pihasauna 5.savusauna 6.yleissauna 7.lenkkisauna 8.uimahallin sauna 9. Riihisauna 10.puusauna 11.sähkösauna 12. homosauna 13.…
HuuhaaVastattu 8 v

vuosi 54, koskenkorva ja pervolanmutka

Se oli vissiin 54 vuonna olin isossa torpassa pervolanmutkalla lapsena ja pervokin pappa ja muori sanoivat, muistelisin, juodessaan ekaa kertaa koskenkorvaa ja vielä coca colaa lantrinkina että.. täähän on kuin liköörii…
HuuhaaVastattu 8 v

ottimet ja antimet

Olen tarjonnut pöydän antimia ja antanut ottimia antimille. Vieraille tarjotinkin oli kerran kun olin laittanut ruokaa tarjottimelle. Äsken tein salaatin, en ota olutta ja aion katsoa master chef USA. Varsinkin kun siin…