HuuhaaVastattu 5 v

kotiviiniä leipäkoneita

..vermuttia ja porkkanaviiniä..mitäköhän sitä itse keitteli tuohon maailmanaikaan? ai niin kiljua..muisti palailee pätkittäin..https://www.facebook.com/elavaarkisto/videos/750330188934356
HuuhaaVastattu 5 v

lehtikultaa

..ostin lehtikultaa 100 arkkia wishinkautta.. reilu 4euroo..postikulut 3e ja jotain,,tai jotain....24 karaattia..odotan pakettia kiinasta..alan vässää ikoneja ja kultaisia sipuleja..nyt juon kossuu ja annan koskenkorvan…
HuuhaaVastattu 5 v

propellikädet/korona

Käytättekö hervottomasti pyöriviä propellinyrkkejä nyt ulkona /kaupoissa liikkuessanne? Meinaan ettei kukaan tuu liian lähelle. Mä kokeilin mutta aiheutti vaan ihmetystä. Tästä on katua pitkin kuitenkin se 500 metriä lä…
HuuhaaVastattu 5 v

holomolskojen skiitan kuparikatto

eräs kaukainen sukulaiseni tuolla pohjois-karjalassa mystisen ortodoksismin ja karjalaisuuden rajoilla rakensi ITSE itselleen yksityisen skiitan. Aluksi se laittoi ortodoksisen vaatimattomasti pärekaton. Mutta käydessää…
HuuhaaVastattu 5 v

jössestaas

luulin olleeni amsterdamissa viimeksi 2015 toukokuussa mutta kun katsoin tätä ajankuvaa vuodelta 1922 in color..naamani venähti.
HuuhaaVastattu 5 v

karitsannahkaiset kuntosalihousut?

karitsannahkaiset kuntosalihousut? olisko liian iloiset? Gay?..vai törkeät? vaiko epäeettiset? Syödäänhän sitä karitsaakin. netissä wishiltä..tuliskohan nekin kiinasta kuten tämänpäiväinen paketti lähi k-kauppaan?
HuuhaaEi vastauksia

tip tap..sahtisammio

sahtisammio vuotaa..tip tap tip tap tipe tipe tip tap. Tuoko tontut vai vasta joulupukki korjaussarjan? 13 annosta koskenkorvaa. Hyvän korvaa?Korvatunturilta.
HuuhaaVastattu 5 v

stash-hajuvesi/kenguruerite

..stash-hajuvesi tekee kengurut agressiivisiksi. Jotain kengurueritettä? https://www.stara.fi/2020/12/06/kenguru-hyokkasi-naisen-kimppuun-uhri-syyttaa-sarah-jessica-parkerin-hajuvetta/?utm_source=suomi24.fi&utm_medi…
HuuhaaVastattu 5 v

miesmäinen nainen? nainen?

.. voi hesus..ketä viilataan linssiin? itsepetosta tai hormoneilla pilattu nainen ja bodybuilding? uskoo ken tahtoo. Itsepetosta..https://www.youtube.com/watch?v=iFSM9yIF2bk
HuuhaaVastattu 5 v

syömällä gelatiinia

syömällä gelatiinia..hyydykkeitä hyytelöitä pysyy iho luonnollisesti kimmoisana. Ei tartte tursotta naamaan vaan nauttii oraalisesti.
HuuhaaVastattu 5 v

zombie minkit

Luin sellasen jutun netistä että minkit olisi nousseet haudoistaan Tanskanmaalla. Something fishy in Denmark? Luin että syynä olisi kuolinkaasuvoima yliluonnollisen sijaan. Käyvätköhän ihmiszombitkin kuolinkaasulla ja e…
HuuhaaVastattu 5 v

katukaivoihin kuolemaan

Miksi miehet menevät katukaivoihin kuolemaan? Järvenpää-ja pikku-huopis. Eikö ole synkkää päättää päivänsä katukaivossa? Ei rikosta.
HuuhaaVastattu 5 v

kiina ja koskenkolva

Kiinalainen työkaverini kysyi lauantaina pikkujouluissa että juonko useinkin pullollisen koskenkolvaa? No totesin että kyllä minä toisinaan juon pullollisen koskenkolvaa. ja sitähän minä teen. Pikkujoulut sujuivat ratto…