KahvikeskustelutVastattu 13 v

perjantai-runo

on perjantai..ja leijonat vartoo mua hyllyllään..pian sitä ollaankin jo kadulla pyllyllään..nii se perjantai taas houkuttaa, ja baari elämä itseensä koukuttaa.. juodako kaljaa vai viiniä..vai onko viini liian fiiniä? no…
KahvikeskustelutEi vastauksia

pipomies

pipomies pipomies on paha mies.. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012416596651_uu.shtml

sairastaminen selvinpäin?

..oon sunnuntaista asti lähtien ollu kipee..nenäni on ollut kuin Vuoksi (nyt kiinteytynyt semmoseksi vihertävänkeltaiseksi limaksi)..tänään sain kuitenkin tarppeekseni ja raahauduin bussiin kauppakeskuskeen ja alkoon.. …

oon sekakäyttäjä

..baarissakin vetelen olutta lonkkuu siiderii valkoviinii punaviinii.. kossuvissyy samaan syssyyn IHAAN sekasin..vai oonko sittenkin sekokäyttäjä? tiedä tuota mutta veri vetää radalle..

salalävistys?

..pitäisiköhän ottaa tuommonen suomi24sessa mainostettu salalävistys? ..vai kuuluuko ne vaan tyttärille? minne ne salaa lävistetään? päälävistys on jo sekä sydänlävistys..jonka suoritti eräs nainen..

le coq pervock osa 2

..tänään purasin ihan aitoa poroa pihvinä.. perunat halkesivat uunipellille öljyineen ja punaviini maistu.. nyt väsyttää ihan ketusti.-. eilinen on kuin musta aukko jota vain pitkä taksi kuitti selventää..kalliossa olin…
KahvikeskustelutEi vastauksia

le coq pervock

..liian kuumassa kylmät munat halkeaa.. kylmille perunoille voi kaataa kiehuvaa vettä..mutta huonosti käy jos kaataa munille kiehuvaa vettä.. ..possunjauhelihaa löytyy jääkaapista..grillikastikket, mausteita, korppujauh…
KahvikeskustelutVastattu 14 v

syysmieli

..antaa hanurin soida vaan, kun hanuria soitattaa.. syksy jo lämpöä poistattaa ja kohta jo huurtuu maa.. voi viini mieltä näin lämmittää, kun näin on kylmä sää.. ja pois vois ottaa huolet nää.. jäis jäljelle vain tyhjä …

yöllinen paha henki

..näin aika hyviä yökinounia.. muunmuassa rikollisten timanttikaivoksesta ja jättilouhoksesta jossa neljä romurekkaa lähti ajaa mua ja englantilaispoliisia takaa..piilouduttiin hiekkadyynien taakse ja romurekat hyppivät…

viinuripervokki

..ny juodaan valkosta viinii kun pää oli aamullakin omituisen "kevyt" hitto..nyt sais harjavallasta hyvän..mutta ei saa 10tonnii lainaa.. prkl..ja ele.. http://www.jokakoti.fi/kohde/aa729

aikaansaajat

eilen sain aikaan..tänään en saa aikaan..mitä saan aikaan huomenna? saanko aikaan mitään? saatteko te aikaan???

pois pois pois

..höpöt..sherryt..vinkut ja kuppikaakut... sillä tänään pitää ahkeroida kahden maalauksen..yhden piirroksen..yhden pohjankokoamisen ja poronkäristyksen parissa.. 900 grammaa poroo joukolle ihmisiä..

kuppikakkuja

..tänään tehdään kuppikakkuja.. sitruskuppikakkuja ja suklaakuppikakkuja..kumpaakin sorttii..toiseen laitetaan vähän nobleza oloroosoo.. sitä laitetaan vähän kurkkuunki.. sitten laitetaan lisää punaviiniä kurkkuun.. on …

ylös,alas,ulos

ylös alas ylös ulos alas ulos..ja kauppaan..kävellen yhteen mestaan..lenkki 7kilsaa noin.. suoritus..apteekki..ruokakauppa..nobelaanerit muutama.. ulos sisään ylös sisään alas..mutta ennen näitä selkeitä toimenpiteitä..…

down I go?

..ensiksi join nobelaner..sitten join koff..nyt mulla on 7 pirkkaolutta..elikä talousolutta..ostin eilen myös vanhentuvaa lihaa..tänään pitäisi syödä toinen erä..joku sanosii..sisäfile hyvin riippunut..

jos ottaa alkoholia

..siis jos ottaa alkoholia mukaan sienimetsään katoaako harkintakyky? kyky tunnistaa sieniä?..sekä onko vaarana nukahtaminen tatin alle? alkaako näkee smurffeja? sieneen olisi muuten kyllä kiva mennä.. kerätä, puhdistaa…