HuuhaaVastattu 7 v

pääsiäispipanan jänis

Jänis on siis märehtijä.. mutta myöskin murehtija (pervokin aikakirjat osa 3)..ja se asui lupikon terpassa harvei keiteleellä vai pilavedelläkö?
HuuhaaVastattu 7 v

onnen pipanoita

Mistä löytyisi noita.. onnen pipanoita? Ois kiva kyl tietää mitä ne OIKEESTI ovat? Onni ei löydy kossupullosta.
HuuhaaEi vastauksia

järjeestään

Mitä se on se järjeestään? jos sanon että tässä maailmassa ihminen on välillä jäärjeestään hullu. Onko se sama kuin järjestään hullu?
HuuhaaVastattu 7 v

seepran raidat

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e2c485eb-c76b-4106-8281-99d26adc8590 ..kah jos sais vähän osviittaa ötököiltä suojaantumiseen ensi kesäksi..
HuuhaaEi vastauksia

juoman jalous

Muinaisen profeetta-pervokin mukaan korkein voima ei piile juoman jaloudessa vaan siinä että siinä on kuningasalkoholia. ja kuningasalkoholia löytyy kiljustakin. Köyhimmän nöyrän myyryläisen yksiöstä noin 10 litran honk…
HuuhaaVastattu 7 v

luin vääri uutisen.. luulin lukeneeni..

..että ilomantsin kuusi arabia karauttivat penkkariajelulle hevoskyydillä rehtori oli hakenut oligarkit venäjältä.. kaikkee se pöhnä teettää https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilomantsin-kuusia-abia-karauttivat-penkkar…
HuuhaaVastattu 7 v

ikea,penthouse ja uusi luukku

Kylläpä on kiva katella merelle täältä ökyluukusta kun valtiokin maksaa 80 prosenttisesti vastikkeet. Raha säilyy ja kossuu menee. on elämä auvoista. nyt vielä joku nainen viekkuu niin voi nänniäkin näykkiä näpäkästi
HuuhaaEi vastauksia

sivulahden kaasukello

Muistan lapsuudesta yhden esipervokin mulle kertoneen,että asuessaan Helsingin sivulahdessa tai mitä se siihen aikaa oli 20-luvulla? ..oli kovasti kaasumies yrittänyt kaupata kaasua esipervokin pikkulukaaliin. Ja kun tä…
HuuhaaVastattu 7 v

jumalan rankasu

Se on nyt tulossa.. asteroidi99942 Apophis ..viimestään 2036.. tulee kunnon talvi ja mä pääsen pilkille.. koko vuodeksi.
HuuhaaVastattu 7 v

makkarakoje

..mulla olis tiedossa makkarakone.sellanen vanhanaikainen. tekis mieli tehdä makkaroita. virolainen kaverini on lapsena kuulemma tehnyt. täällä uudessa kämpässä on hiljasta ja iso keittiö.. mikä olis hyvä luonnonsuoliku…
HuuhaaEi vastauksia

joulunnoro

Painajainen ennen joulua?Hahahah… Koin neljä päivää ennen Joulua noroperäisen virushyökkäyksen joka aiheutti hirveät raivohuuto-oksennukset..milloin minnekin? Olin kyllä niin reporankana kun tuntui sappinesteiden tultua…
HuuhaaVastattu 7 v

tuulipieru

Saako tuulessa pieraista? Vai pitääkö ajatella kanssakulkijoita?
HuuhaaEi vastauksia

huomenna huomenna

..kaks viikkoo kossutta..vasta tänään tuli pieni mieliteko..mut jos kuitenki vasta lauantaina ..jos ja ehkä kuitenkin..
HuuhaaVastattu 7 v

possuilla kuumat paikat

On taas Joulun aika.. ja possuilla edessä kuumat paikat. Vähän käy sääliksi jos varsinkin fanittaa vaikkapa häntä.. https://www.youtube.com/watch?v=7e_mzvLypd0 ..no tuosta huolimatta maistuu kinkun kankku, possuliemi, i…
HuuhaaVastattu 7 v

päivän hyvät teot

..kävin lenkillä, kävin kaupassa, kävin alkossa. SÖIN. En lähde stadiin vaikka porukkaa ois "liikkeellä". Otin klo 13.15.. tuplakossun mehulla. Klo 14.00.. otin tuplakossun mehulla. Vernissasin sprayllä pari maalaustani…
HuuhaaVastattu 7 v

marraskuu, kossua ja dry vodkaa

runomittaisen laulun mä teille laulan.. on marraskuu.. ilmoituksen maistraattiin laitoin mä äsken.. juu.. on marraskuu.. rahakin pyrkii mun taskuu.. on marraskuu.... nyt juon mä jo taas kossuu.. on marraskuu.. sateinen …