Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Niin, ehkä mä oon sitten erilainen, kun en tajua tuota Pertsan ja Paavalin KIIMAA. Mä en koe kiimaa, vaan silloin tällöin vaan haluaa jotain. Yleensä vain tehdään hyvää toisillemme. Siihen si sisällly mitään "kauhistusta", pikemminkin keskinäistä rakkautta.

Näin mä tunnen, mutta ehkä kaikki eivät ole olleet homosuhteessa, ja tekevät siksi virheellisiä oletuksia. Siihen sortui myös Paavali ja hänen seuraajansa. Mutta puhun vain omasta kokemuksesta, en tiedä kaikkein homosuhteiden asioita. Ne ovat heidän omia asioita, mitä puuhavat.
  2. Aivan oikein, Raamattu ilmoittaa millainen Jumala on: tappaja, sadisti, mielensä muuttaja, tekojaan katuva, sotahullu, kuolemantuomioita jakava, epäoikeudenmukainen, ei ota huomioon ihmisen tarpeita ja toiveita, tuhoaa kokonaisen kaupungin viattomine lapsineenkin,

epätasa-arvoa ylläpitävä (naiset, orjat), ei halua laskea väkilukuun lapsia eikä naisia, ei keksnyt muuta keinoa kuin tapattaa poikansa, halusi antaa ensimmäiselle miehelle kumppaniksi eläimen, mutta tajusi erheensä ja loi naisen.

Sellaiselta Jumalalta kuka haluaa mitään? Pysyköön piilossa kuten tähänkin asti.