langto-d
![]()
Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.
Aloituksia
1181
Kommenttia
5535
Hiski lännenmailla
"Ja kun punapuun kantoon mökkinsä laittaa niin silloin ne ilonpäivät koittaa" lauloi Hiski Salomaa aikoinaan. Tietysti8276Pelkojen kaa voi elää pitkän elämän!
Varhaislapsuudessani kehitys alkoi alle 4v. kääntyä pahasti sivuraiteelle. Minusta tuli kauhea kakara suuren lapsikatraa4276Sotaveteraanit. Pois!
Tänäisessä Hesarissa on artikkeli USA:n sotaveteraaneista. Michael Colente 59v sanoo kitkeränsävyisesti: Tuskinpa Irakin0276Unihäiriöistä
Hyvän unielämän eräs perusedellytys on hyvä fyysinen kunto. Sen saavuttamiseen tarvitaan myös henkistä tasapainoa. Vaiva0276Unihäiriöistä.
Lähes kaikki suomalaiset kokevat unihäiriöitä jossain elämänsä vaiheessa. Lääkintöviranomaiset satsaavat liian vähän kan1275Stephen Elop
Uusi Nokian pääjohtaja. Hänen uskotaan olevan huippujohtaja. Yhtiön pörssilukemat hypähtivät heti nousuun kuin leivonen13275Yli-ihmisyys höpinä
Männä viikolla joku S 24 kirjoittaja höpisi keskustelusaiteilla vaikuttavista "yli-ihmisistä". Hoh hoijakkaa; mikä maa m1274Heippa vaan kaikki lopunajan voidellut!
'Takaseinä' lähenee päivä päivältä, mutta on vaan hyväksi, että porukka vaihtuu. Muistelen Virsikirjasta löytyvän mm. s7274"Rimakauhu" viestien aloitukseen on madaltunut!
Ainahan sitä jotakin voi kirjoittaa; vaikka aidanseipäistä, kunhan se ei ole toisen henkilöön kohdistuvaa tai mitenkään11274Palstalepakot, halosvammaiset eivät käsitä
Kirjoittavansa dokumenttia tähänastisesta mustimmasta parjauskampanjasta. Kaikki tarjoutuu tutkijoille kuin manulle ill10274Finskilän asiat ennallaan.
Talo elää tavallaan, vieraat häipyy ajallaan. Suomessa on toimiva hallitus. Presidentti onnistunut toimissaan valtiosää10274Puskista - kuinkas muutenkaan!
Metafyysisesti ajatellen kaikki toiminta on puskapuuhaa, koska nimemmekin ovat ihmisten keksimiä. Mutta hirmuisinta kuit21273Missä se pimeä-energia ja pimeä materia oikein lymyää?
Toistan vanhan kysymykseni: Miksei pimeää ainetta -tai materiaa esiinny missä tahansa vapaassa tilassa? Jos universumin11273Vuotuinen Vapunalus varoitus!!!
Sitä simaa vedetään pian taas niin että sihti vinkuu. Niin aina. Tässä on kuitenkin EU:n määräämiä rajoituksia. Sihdin k3272Avoituksellinen Vanhasen Matti
Merkillinen sattuma 'taas', että keskustalainen pääministeri heitti omasta halustaan pyyhkeen kehään, kesken hallituskau26272Chi Kung Yle-teksti-tv
YLE:n teksti- tv:n Hyötytieto sivulla 834 kerrotaan kiinalaisesta menetelmästä, Chi Kung:ista. Menetelmässä näkyy oleva0272Nukahtamisvaikeuksista
Loppuunväsyneenä tai hyvin tressaantuneena uneen pääsemisen ei tunnetusti onnistu. Näitä patenttikeinojahan on jos joski2271Päivääkään vaihtaisi pois?
Mistähän tuokin sanonta lie kotoisin? Jo vain vaihtaisin! Kokonaisia vuosikymmeniäkin olisin vaihtanut, jos se olis ollu16271Siis, kyllähän Eliinboksi aina digipoksin voittaa!
Näkymät molemmista hyvät, mutta Elli tuo lasillisen vilvoittavaa juotavaakin jotkus ilman kaukosäädin sähläystäkin... M0270Presidenttimme on vapaa jatkopaikan paineista
Hänen seuraavana virkakautenaan näemme erään maailman edistyksellisimmän kansakunnan johtajan. Virkaanastujaispäivä on7270