Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Hiski lännenmailla

    "Ja kun punapuun kantoon mökkinsä laittaa niin silloin ne ilonpäivät koittaa" lauloi Hiski Salomaa aikoinaan. Tietysti
    70 plus
    8
    276
  2. Pelkojen kaa voi elää pitkän elämän!

    Varhaislapsuudessani kehitys alkoi alle 4v. kääntyä pahasti sivuraiteelle. Minusta tuli kauhea kakara suuren lapsikatraa
    Pelot ja jännitys
    4
    276
  3. Sotaveteraanit. Pois!

    Tänäisessä Hesarissa on artikkeli USA:n sotaveteraaneista. Michael Colente 59v sanoo kitkeränsävyisesti: Tuskinpa Irakin
    Sodat ja konfliktit
    0
    276
  4. Unihäiriöistä

    Hyvän unielämän eräs perusedellytys on hyvä fyysinen kunto. Sen saavuttamiseen tarvitaan myös henkistä tasapainoa. Vaiva
    Uni ja unihairiöt
    0
    276
  5. Unihäiriöistä.

    Lähes kaikki suomalaiset kokevat unihäiriöitä jossain elämänsä vaiheessa. Lääkintöviranomaiset satsaavat liian vähän kan
    Uni ja unihairiöt
    1
    275
  6. Stephen Elop

    Uusi Nokian pääjohtaja. Hänen uskotaan olevan huippujohtaja. Yhtiön pörssilukemat hypähtivät heti nousuun kuin leivonen
    70 plus
    13
    275
  7. Yli-ihmisyys höpinä

    Männä viikolla joku S 24 kirjoittaja höpisi keskustelusaiteilla vaikuttavista "yli-ihmisistä". Hoh hoijakkaa; mikä maa m
    Filosofia
    1
    274
  8. Heippa vaan kaikki lopunajan voidellut!

    'Takaseinä' lähenee päivä päivältä, mutta on vaan hyväksi, että porukka vaihtuu. Muistelen Virsikirjasta löytyvän mm. s
    70 plus
    7
    274
  9. "Rimakauhu" viestien aloitukseen on madaltunut!

    Ainahan sitä jotakin voi kirjoittaa; vaikka aidanseipäistä, kunhan se ei ole toisen henkilöön kohdistuvaa tai mitenkään
    70 plus
    11
    274
  10. Palstalepakot, halosvammaiset eivät käsitä

    Kirjoittavansa dokumenttia tähänastisesta mustimmasta parjauskampanjasta. Kaikki tarjoutuu tutkijoille kuin manulle ill
    Presidentti
    10
    274
  11. Finskilän asiat ennallaan.

    Talo elää tavallaan, vieraat häipyy ajallaan. Suomessa on toimiva hallitus. Presidentti onnistunut toimissaan valtiosää
    Presidentti
    10
    274
  12. Puskista - kuinkas muutenkaan!

    Metafyysisesti ajatellen kaikki toiminta on puskapuuhaa, koska nimemmekin ovat ihmisten keksimiä. Mutta hirmuisinta kuit
    70 plus
    21
    273
  13. Missä se pimeä-energia ja pimeä materia oikein lymyää?

    Toistan vanhan kysymykseni: Miksei pimeää ainetta -tai materiaa esiinny missä tahansa vapaassa tilassa? Jos universumin
    Tähtitiede
    11
    273
  14. Vuotuinen Vapunalus varoitus!!!

    Sitä simaa vedetään pian taas niin että sihti vinkuu. Niin aina. Tässä on kuitenkin EU:n määräämiä rajoituksia. Sihdin k
    70 plus
    3
    272
  15. Avoituksellinen Vanhasen Matti

    Merkillinen sattuma 'taas', että keskustalainen pääministeri heitti omasta halustaan pyyhkeen kehään, kesken hallituskau
    70 plus
    26
    272
  16. Chi Kung Yle-teksti-tv

    YLE:n teksti- tv:n Hyötytieto sivulla 834 kerrotaan kiinalaisesta menetelmästä, Chi Kung:ista. Menetelmässä näkyy oleva
    0
    272
  17. Nukahtamisvaikeuksista

    Loppuunväsyneenä tai hyvin tressaantuneena uneen pääsemisen ei tunnetusti onnistu. Näitä patenttikeinojahan on jos joski
    Uni ja unihairiöt
    2
    271
  18. Päivääkään vaihtaisi pois?

    Mistähän tuokin sanonta lie kotoisin? Jo vain vaihtaisin! Kokonaisia vuosikymmeniäkin olisin vaihtanut, jos se olis ollu
    70 plus
    16
    271
  19. Siis, kyllähän Eliinboksi aina digipoksin voittaa!

    Näkymät molemmista hyvät, mutta Elli tuo lasillisen vilvoittavaa juotavaakin jotkus ilman kaukosäädin sähläystäkin... M
    Kahvikeskustelut
    0
    270
  20. Presidenttimme on vapaa jatkopaikan paineista

    Hänen seuraavana virkakautenaan näemme erään maailman edistyksellisimmän kansakunnan johtajan. Virkaanastujaispäivä on
    Presidentti
    7
    270