kanerse
Olen rauhallinen,rehellinen, tupakoimaton naisihminen Helsingistä, seuranani vain 2 pientä( tiibetinspanieli ) koiraani. Leski olen ollut jo 26-v. Lapset poislentäneet. Omistan myös 3 ihanaa lastenlasta ( 5-v vanhat kaksospojat ja 2-v pikkuprinsessa ), jotka ovat mummin kullanmuruja. Työtä tein terv.huoltoalalla. Eläkepäivät alkoivat 1.12.2010. Suosikkibändit/artistit: Luciano Pavarotti, Andrea Bocelli, Paul Potts, Jari Sillanpää, Katri-Helena Suosikkileffat: titanic, Sumujen silta Lempikirjat: Runokirjat Vapaa-aikanani: Tapaan lastenlapsia, matkustan ( jos saan hoitajan koirilleni ), ulkoilen tipsuni kanssa Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Tanssii Tähtien kanssa, Idols Kotieläimet: 2 koiraa( tipsu ) En pidä: tupakansavusta, humalaisista ihmisistä Parhaat matkakohteet: Hua Hin, barcelona, Budapest, Praha, Kreikan monet saaret Ruoka & juoma: Pippuripihvi valkosipuliperunat sekä hyvä salaatti punaviinin kera Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: Olen eläkkeellä Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Messenger: [email protected]
Aloituksia
8
Kommenttia
10
Periikö avioton lapsi isänsä ?
Isyys on todistettu verikokeilla ja isä on maksanut elatusmaksut aikoinaan, mutta ei ole koskaan halunnut nähdä lastaan.9746Miesystävää
Mahtaisiko löytyä tälläiselle 64-v leskirouvalle mukavaa,tupakoimatonta,rehellistä,naista kunnioittavaa herrasmiestä yst6587Oman osuuden myynti yhteisomistuksessa olevasta tilasta
Omistan yhdessä kolmen sisareni kanssa maatilan omakotitaloineen ja rantatontteineen, peltoa sekä metsää useammassa eri1273Etsitään huvilaa vuokralle Hua Hinistä
Hakusessa siis iso huvila vuokralle Hua Hinistä ajalla 11.11.- 24.11.2010. Meitä on tulossa 3 perhettä: 5 aikuista ja 31264Suullinen ja kirjallinen sopimus
Onko totta, että suullinen tai sähköpostilla lähetetty sopimus kiinteistökaupasta on yhtä pätevä kuin kirjallinen ? Olin2244Onko totta ?
Äitini kuoli tammikuussa 2011. Perunkirjoitus hänen jälkeensä toimitettiin viime kuussa. Meitä on perillisiä 4 siskosta.4136Olenko velvollinen maksamaan puunistutuksesta ?
Äitini kuoli tammikuussa. Hän oli jo muutamia vuosia sitten lahjoittanut kotitilamme meidän lasten ( 4 kpl ) omistukseen3112Tilan arvion teettäminen
Olen siis myymässä osuuttani 1/4 maatilasta, jonka omistan yhdessä siskojeni kanssa. Siskoni eivät ole tyytyväisiä saama3102