Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

91

1. Nikon D50/lehtikuvaus

Olen aikeissa hankkia Nikonin D50-digijärkkärin. En tunne kameroita (edellinen kamerani oli filmipokkari...)ja toivoisin
    Nikon
    10
    2364
  2. Gladiaattori

Olen katsonut edellä mainitun leffan ainakin kolmeen neljään otteseen, koska olen antiikkihullu. Näiden spektaakkelien k
    Elokuva-arvostelut
    18
    1802
  3. Purnausta Galacticasta

Olen kovasti kehunut uutta Galacticaa ja sen "realistisuutta", mutta eilinen jakso (17.3.) oli kyllä liian heppoisin evä
    Sci-fi
    10
    1802
  4. Arvaus Galactican pääjuonesta

Kun kerran on joutilas päivä, niin aattelin esittää arvauksen Galactican pääjuonesta, eli Maan löytämisestä. Alkuperäise
    Sci-fi
    9
    1725
  5. Valkoinen oleanteri

Valkoinen oleanteri oli varsin laadukas kuvaus teinitytön, Astridin, kasvusta irti dominoivan äitinsä vaikutusvallasta.
    Elokuva-arvostelut
    5
    1275
  6. Tyhmä kysymys?

Haluaisin tietää, kuinka kestäviä itsetulostetut digivalokuvat ovat verrattuna valokuvausliikkeen tulostamiin? Äkkiseltä
    Tulostaminen
    5
    925
  7. Gangs of New York

Kun ei nappaa, niin ei nappaa. Tiedän, että monet pitävät tästä leffasta, mutta vaikka idea sinänsä on hyvä, ei Martin S
    Viihde ja kulttuuri
    7
    922
  8. AI - Tekoäly

Katsoin nyt toisen kerran televisiosta AI:n. Ihan harmittaa, että Kubrick heitti lusikkansa nurkaan ja käänsi puurokuppi
    Elokuva-arvostelut
    7
    794
  9. Pearl Harbour

Kyllä ne kaksi pahinta ovat Pearl Harbour ja Titanic, mutta pahin kaikista on Pearl. Ne ovat niin kliseitä, että ilman t
    Elokuva
    4
    761
  10. Piukat paikat

Hieno komedia, ei voi muuta sanoa. Onhan näitä ristiinpukeutumisleffoja nykyään nähty, mutta eivätpä ne ole juuri tätä
    Elokuva-arvostelut
    7
    693
  11. Minority Report

Ihan mukiin menevän "entä jos" -rainan Spielberg oli kyhännyt. Yksi pieni juttu vähän pisti silmään, kirjaimellisesti. M
    Elokuva-arvostelut
    5
    658
  12. David Galen elämä

David Galen elämä oli harvinaisen hyvä ja pintaa syvemmälle kurottava kuolemantuomiota käsittelevä leffa. Monesti tämän
    Elokuva
    6
    656
  13. Veturipullo

Olisin kiinnostunut tietämään, millä ajanjaksolla Riihimäen lasi on tehnyt veturipulloja. Miltä vuosikymmeneltä mahtaa o
    Design
    0
    618
  14. Mustanaamio

Pitihän tämä katsoa vanhana Mustis-fanina. Hauska leffa: juoni oli hutaistu, tarinassa oli omituisia epäloogisuuksia, Fa
    Elokuva-arvostelut
    4
    568
  15. Mothman - Sanansaattaja

Alku tässä Richard Gerelle epätyypillisessä elokuvassa oli lupaava, mutta sitten juoni jumittui paikoileen ja hajosi käs
    Elokuva-arvostelut
    3
    534
  16. Apinoiden planeetta

Alkuperäiseen verrattuna tämä Tim Burtonin versio häviää mennen tullen. Burton on kuitenkin hieno ohjaaja, joten mikä li
    Elokuva-arvostelut
    3
    514
  17. Sibelius

Eilen töllöstä tullut Timo Koivusalon Sibelius olisi voinut olla parempikin elokuva, ainakin aiheensa puolesta. Nyt se o
    Elokuva-arvostelut
    3
    491
  18. Piirtäjän sopimus

Katsoin dvd:ltä Piirtäjän sopimus-nimisen leffan, ja pidin siitä. Siinä oli kiehtova tunnelma, ja visuaalisesti se oli n
    Elokuva-arvostelut
    3
    483
  19. Skannerista on kysymys

Olen aikeissa ostaa monitoimilaitteen, jossa on skanneri ja tulostin yhdessä. Minun pitäisi pystytä skannaamaa sillä san
    Tietotekniikka
    1
    441
  20. Emily Rosen riivaaja...

Sain vihdoinkn katsottua tämän kauhurainan. Emily Rosen riivaajasta tulee väistämättä mieleen klassikko Manaaja, kummatk
    Elokuva-arvostelut
    1
    427