Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
alv65
profiilit
alv65
alv65
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HEI NAINEN!!!
anna sille ukolle kenkää ja nopeesti. ei tollasta lapseen sekaantujaa kannata pitää.yök!!
sitäpaitsi sille "lapselle" on ihan oikein kun se on ollut (ehkä) tän ukon kans 10-20 vuotta ja ukko muistuttaa kuivaa rusinaa tai sit se on sohvalla makaava kaljaa juova eläkeläinen. tää "muksu" on sit vasta 30 tai 40 vuotías. kuinkahan kauan se jaksaa olla sellasen vaarin kanssa?? sanoisin et ei kauaakaan.
nyt mies voi olla vielä "karismaattinen", mutta kohta sillä on vanhan miehen ryppynen iho ja eturauhasongelmia ym. vanhenemiseen liittyvää.
ne kaks on kyllä ansainneet toisensa.
ja ajattele asiaa miehen kannalta. nyt voi tuntua mahtavalta kun nuori tyttö pitää "jumalaisena", mutta kyllä niiden jutut aika pian alkaa olla eri planeetoilta.
sua voi pelottaa yksinolo, mut vielä enemmän pitäis pelottaa tollasen yrjötyksen kanssa eläminen.
ole hyvä itselles ja mielenterveydelles ja lopeta tollasen jutun sietäminen.
häntä pystyyn!!!
08.10.2005 17:52
luin tässä pari kommenttia, joista yksi oli että olet "höyrypää". taitaa kyllä olla itse aika pipipää. toisaalta voi olla, että se onkin itse "mieheesi rakastunut" tai vastaavaa kokenut. jutut vaikutti aika katkerilta. ei oo tainnut rakkaus kestää???
ymmärrän varsin hyvin miksi olet katkera ja vihainen, mutta ajattele miten tää "mieheesi" rakastunut joutuu todellakin (jos on yhtään järkeä päässä?) olemaan koko ajan "varpaillaan".
petetyksi tuleminen koskee aina, vaikka suhteessa olisikin asiat pilalla. mitä teidän suhteessa ei kai (tietääksesi) ollut, koska miehesi pettäminen tuli sinulle niin yllätyksenä.
tääkin juttu todistaa sen, että osa miehistä on hiiriä, jotka "petaa" reitin uuteen "elämään" valmiiksi. ei oo rohkeutta ottaa "kisua" pöydälle ja selvittää asiat, saatikka sitten kertoa vaimolle suoraan, että ei oo onnellinen ja/tai on löytänyt uuden ihmisen, jonka kanssa haluaa olla.
tää ex-miehesi kuuluu just tähän hiirikastiin.
tää toinen kirjoittaja taitaa olla se "rakastunut toisen mieheen", jonka suunnitelmat ei ookkaan menneet oikein putkeen. ei se muuten kirjoittais ja kysyis et ootko varma uuden onnen (miehen) luotettavuudesta.
eihän mikään oo niin varmaa kuin epävarma.
kun mä joskus jaksan, niin kerron oman (hupaisan) stoorin miehen pettämisestä. siinä kyllä tää mieheeni (pano)(miehen oma nimitys naisesta) "palavasti rakastunut" sai kyllä karun tiputuksen pilvilinnastaan.
juttu ei tosin ollut yhtään hupaisa kun se tapahtui. kaikkea muuta.
se pitää vielä kertoa, että kyllä se kosto (tää on sille horolle) on suloista, vaikka ei (ehkä) kovin viisasta.
sen takia mä oon "kostonhaluinen" tai olin itse asiassa, koska tää horo ties et ukko on naimisissa. tietenkin loppupeleissä suurin vastuu on mieheni.
t: en ole katkera, mutta kuitenkin
08.10.2005 17:26
paha mieli pois. jokaisella ihmisellä on jotain, jonka seurauksena häntä ei saisi hoitaa jos oikein v...umaiseks aletaan. vaikka hulda olis kuinka normaalipainoinen, niin taitaa hänelläkin kuitenkin olla jotain, minkä perusteella häntä ei tulisi hoitaa.
jos hän ajaa autolla ja kolaroi, niin eihän silloin yhteiskunnan varoista häntä pitäisi sairaalassa auttaa/hoitaa. sehän olisi hänen omaa sytään. mitäs meni ajamaan autolla.
07.10.2005 20:13
että esim. keuhkosyöpään kuolee myöskin ihmisiä, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakan tupakkaa. puhumattakaan monista vastaavista muista sairauksista. myönnän tietenkin että monissa tapauksissa elämäntavat/tottumukset vaikkuttavat eri sairauksien puhkeamista.
07.10.2005 20:06
onkos sun aivojen tilalla tyhjiö!!!
mä en todellakaan haluais sanoa ilkeesti, mutta kuitenkin.
mitä sä kuvittelet teidän liitosta tulevan, jos se on nyt jo tollasta. sä saat siitä miehestä miljoona kertaa pahemman huollettavan kuin sata lasta. enkä mä voi tajuta et joku mies saa sut jättämään omat lapset. taidattekin sopia toisillenne loistavasti???
04.10.2005 11:43
henkisesti!!!
jos vaimo kertoo suoraan tällaisia "juttuja", niin ei oo kaikki ihan kohdallaan rouvan päässä.
sehän on suuren luokan sadisti ja kaiken lisäks narsisti. kyllä sä fiksuna (tosin vähän epäilyttää, koska tuollaista kestät) miehenä paremman löydät. tai ainakin terveemmän. mä naisena sanon, et juokse mies kuule karkuun kovempaa ja pitemmälle tästä pipipäästä kun pääset.
voimia
04.10.2005 11:18
puhunut asiasta vaimosi kanssa? asian voi esittää hienovaraisesti ja jos se ei tehoa, niin sitten täytyy ottaa "virtahepo" kunnolla "puhutteluun". sun pitää mun mielestä kertoa asias niinkuin se mielestäs on. eli kertoo suoraan miks seksi ei suju/haluta. vaimo voi aluks loukkaantua aika pahasti, mut toivottavasti puheistasi jää jotain itämään.
sun pitää kertoa, et sä tiedät, (toivottavasti) et laihtuminen on vaikeeta, mut et sä oot kaikin puolin tukena.
yks mikä ainakin mua auttoi on pienet "kannusimet" esim. jokaisesta 5 kg:n painonpudotuksesta. sen tätyy olla jotain sellaista, josta vaimosi todella pitää (ei ruokaa tai herkkuja). jos hän pitää esim. kodin sisustamisesta, niin hän voisi ostaa jotain kivaa vaikkapa ihanista lahjatavara/sistuspuodeista. se ei tuu yhtään sen kalliimmaks, kun kaikki se raha, joka herkkuihin menee.
t: 40 kg pudottanut
04.10.2005 11:00
toi lehtijuttu taitaa suurelta osin olla totta, MUTTA, ei mua ainakaan haittaa missä ammatissa mies/nainen on. jos ihmiseen vaikuttaa (toisille se tuntuu olevan tärkeintä) niin suuresti mitä toinen työkseen tekee, niin eiks se kerro aika paljon jo siitä ihmisestä. mä en haluais ainakaan olla sellaisen tyypin kanssa jonka ainoa mittari on '''johtaja. valitettavasti kaveriporukkaani kuuluu muutama tälläinenkin mies että nais sukupuolen edustaja. mitä mä oon niistä huomannut, niin on se, että ei ne oo kaikesta siitä isommasta rahamäärästä (palkasta) huolimatta yhtään sen onnellisempia kuin "duunaritkaan". päinvastoin. niillä on suurempi vastuu siitä, et firma saa enemmän rahaa ja osakkaat isompia osinkoja. jos homma ei suju, niin kenkää tulee. sen takia ainakin mun kamut tekee töitä suunnilleen 24 tuntia vuorokaudessa ja on "hermoromahduksen" partaalla. puhumattakaan muista fyysisistä oireista. (nää mun tutut on muuten miehiä). kaiken huipuks vaimot ei oo tytväisiä, koska ukko on paljon töissä ja kaiken maailman kokouksissa tai "kokous matkoilla". tosin eukot odottaa/vaatii et rahaa pitää tulla joka raosta, et ne voi ostella isompia timantteja kuin toisilla. ihan uskomatonta touhua. näkisittepä ne yhteisissä tilaisuuksissa. hyvä et ne ei oo toistensa tukas kii, kun pitää kehua kilpaa kenellä on isompi se ja se tavara ja kenen mies on ylennetty siksi tai täksi johtajaksi.
ykskin niistä aikoinaan sanoi (mies???) et ei mee naimisiin kuin lääkärin kanssa. (tää todistaa et kyllä ne jotkut miehetkin on kana-aivoja) (mun mielestä). no, joka tapauksessa lääkärin kanssa se meni naimisiin, mutta ne on eronneet jo aikoja sitten.
P.S sanon taas kerran, et häntä pystyyn. ei "duunarit" oo mitenkään huonompia kuin johtajat. tuntuu et se on toisinpäin.
t. "esimiehen" vaimo
04.10.2005 10:10
"runo".
tosi paljon onnea syntymäpäivän johdosta.
04.10.2005 08:59
mielelläni lähtisin sun kanssa!!!!
04.10.2005 08:52
toi on tosi hyvä idea. pitäis saada sedu koskiselle myytä toi sun idea. ei kun vaan yrittämään?
04.10.2005 08:51
kun mä heräsin, niin oli vähän nöhkö fiilis. kun mä luin tarkkana liikenteessä vastauksen, niin mä en voinut kun nauraa.
kiitos mainiosta viestistä. päivä ei olis voinut paremmin alkaa kun kunnon naurulla.
04.10.2005 08:48
jos nytjätetään kaikki petipuuhat väliin, niin täytyy kertoa millä mieheni tuli yllätetyksi.
mä en ole mikään kauhea urheilun ystävä, tosin nyt tuli kasottua (olikos ne mm kisat?) enemmän kisoja kuin koko elämän aikana yhteensä. joka tapauksessa mieheni katsoi minua silmät selällään kun hän sanoi että mennäänkö katsomaan fudismatsia. normaalisti mä olisin suunnilleen työntänyt sormet kurkkuun, mut nyt mä päätinkin sanoa et mennään vaan. ukko oli kuin halolla päähän lyöty. matsissa se sanoi et ihan uskomatonta et meidän mamma on fudismatsissa (oltu yhdessä 25 vuotta, enkä ennen oo vaivautunut menemään. ei musta kyllä nytkään mitään fania tullut).
02.10.2005 22:01
kyllähän ne jokut asiat porulla paranee. "omakohtaisesti" koettua. jotenkin on ihan kauheaa ajatella että vanhemmat ovat tavallaan kieltäneet surun tuntemisen "taidon".
jos ei saa itkemällä purkaa pahaa oloaan, niin se jää sisälle ja taatusti kaikki "paska" jossain vaiheessa tavalla tai toisella tulee ulos. mun mielestä ihminen ei voi elää hyvää elämää jos ei se saa näyttää surun tuntedita. eihän kenenkään elämä oikeesti oo pelkkää päivänpaistetta.
täyty lopettaa, koska kiukkuinen teini vaatii päästä koneelle.
ps. itketään jos itkettää
28.09.2005 17:01
toisaalta nää niin kutsutut salarakkaat on kai toisaalta fiksuja, koska mun käsittääkseni ne saa rahaa esim. seiska lehdeltä?
kyllä kaikki niiden toilailut panee miettimään et onks tyhmempää ja ehkä epätoivoisempaa tapaa päästä julkisuuteen?
mikä saa ihmisen haluamaan niin kovasti lööppeihin ja "julkkikseks" et ne voi antaa itestään bimpon kuvan. ainakin kaikki mun tutut pitää niitä vähän säälitävinä (en tiedä onko se just oikea sana kuvaamaan heitä) ja tyhminä, koska ne tekee suunnilleen mitä tahansa ollakseen lööpeissä.
en mä kyllä haluais pärstääni joka paikkaan jos mä "koheltaisin" samalla tavalla. kai mä oon sit kans tyhmä?
hauskaa päivänjatkoa kaikiille. mun tätyy valitettavasti lähtee töihin. enkä taida kyllä päästä niitä töitä tekemällä lööppeihin.
27.09.2005 09:48
4 / 4