Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

75

1. HEI NAINEN!!!
    anna sille ukolle kenkää ja nopeesti. ei tollasta lapseen sekaantujaa kannata pitää.yök!!
    sitäpaitsi sille "lapselle" on ihan oikein kun se on ollut (ehkä) tän ukon kans 10-20 vuotta ja ukko muistuttaa kuivaa rusinaa tai sit se on sohvalla makaava kaljaa juova eläkeläinen. tää "muksu" on sit vasta 30 tai 40 vuotías. kuinkahan kauan se jaksaa olla sellasen vaarin kanssa?? sanoisin et ei kauaakaan.
    nyt mies voi olla vielä "karismaattinen", mutta kohta sillä on vanhan miehen ryppynen iho ja eturauhasongelmia ym. vanhenemiseen liittyvää.
    ne kaks on kyllä ansainneet toisensa.
    ja ajattele asiaa miehen kannalta. nyt voi tuntua mahtavalta kun nuori tyttö pitää "jumalaisena", mutta kyllä niiden jutut aika pian alkaa olla eri planeetoilta.
    sua voi pelottaa yksinolo, mut vielä enemmän pitäis pelottaa tollasen yrjötyksen kanssa eläminen.
    ole hyvä itselles ja mielenterveydelles ja lopeta tollasen jutun sietäminen.
    häntä pystyyn!!!
  2. luin tässä pari kommenttia, joista yksi oli että olet "höyrypää". taitaa kyllä olla itse aika pipipää. toisaalta voi olla, että se onkin itse "mieheesi rakastunut" tai vastaavaa kokenut. jutut vaikutti aika katkerilta. ei oo tainnut rakkaus kestää???
    ymmärrän varsin hyvin miksi olet katkera ja vihainen, mutta ajattele miten tää "mieheesi" rakastunut joutuu todellakin (jos on yhtään järkeä päässä?) olemaan koko ajan "varpaillaan".
    petetyksi tuleminen koskee aina, vaikka suhteessa olisikin asiat pilalla. mitä teidän suhteessa ei kai (tietääksesi) ollut, koska miehesi pettäminen tuli sinulle niin yllätyksenä.
    tääkin juttu todistaa sen, että osa miehistä on hiiriä, jotka "petaa" reitin uuteen "elämään" valmiiksi. ei oo rohkeutta ottaa "kisua" pöydälle ja selvittää asiat, saatikka sitten kertoa vaimolle suoraan, että ei oo onnellinen ja/tai on löytänyt uuden ihmisen, jonka kanssa haluaa olla.
    tää ex-miehesi kuuluu just tähän hiirikastiin.
    tää toinen kirjoittaja taitaa olla se "rakastunut toisen mieheen", jonka suunnitelmat ei ookkaan menneet oikein putkeen. ei se muuten kirjoittais ja kysyis et ootko varma uuden onnen (miehen) luotettavuudesta.
    eihän mikään oo niin varmaa kuin epävarma.
    kun mä joskus jaksan, niin kerron oman (hupaisan) stoorin miehen pettämisestä. siinä kyllä tää mieheeni (pano)(miehen oma nimitys naisesta) "palavasti rakastunut" sai kyllä karun tiputuksen pilvilinnastaan.
    juttu ei tosin ollut yhtään hupaisa kun se tapahtui. kaikkea muuta.
    se pitää vielä kertoa, että kyllä se kosto (tää on sille horolle) on suloista, vaikka ei (ehkä) kovin viisasta.
    sen takia mä oon "kostonhaluinen" tai olin itse asiassa, koska tää horo ties et ukko on naimisissa. tietenkin loppupeleissä suurin vastuu on mieheni.
    t: en ole katkera, mutta kuitenkin
  3. toi lehtijuttu taitaa suurelta osin olla totta, MUTTA, ei mua ainakaan haittaa missä ammatissa mies/nainen on. jos ihmiseen vaikuttaa (toisille se tuntuu olevan tärkeintä) niin suuresti mitä toinen työkseen tekee, niin eiks se kerro aika paljon jo siitä ihmisestä. mä en haluais ainakaan olla sellaisen tyypin kanssa jonka ainoa mittari on '''johtaja. valitettavasti kaveriporukkaani kuuluu muutama tälläinenkin mies että nais sukupuolen edustaja. mitä mä oon niistä huomannut, niin on se, että ei ne oo kaikesta siitä isommasta rahamäärästä (palkasta) huolimatta yhtään sen onnellisempia kuin "duunaritkaan". päinvastoin. niillä on suurempi vastuu siitä, et firma saa enemmän rahaa ja osakkaat isompia osinkoja. jos homma ei suju, niin kenkää tulee. sen takia ainakin mun kamut tekee töitä suunnilleen 24 tuntia vuorokaudessa ja on "hermoromahduksen" partaalla. puhumattakaan muista fyysisistä oireista. (nää mun tutut on muuten miehiä). kaiken huipuks vaimot ei oo tytväisiä, koska ukko on paljon töissä ja kaiken maailman kokouksissa tai "kokous matkoilla". tosin eukot odottaa/vaatii et rahaa pitää tulla joka raosta, et ne voi ostella isompia timantteja kuin toisilla. ihan uskomatonta touhua. näkisittepä ne yhteisissä tilaisuuksissa. hyvä et ne ei oo toistensa tukas kii, kun pitää kehua kilpaa kenellä on isompi se ja se tavara ja kenen mies on ylennetty siksi tai täksi johtajaksi.
    ykskin niistä aikoinaan sanoi (mies???) et ei mee naimisiin kuin lääkärin kanssa. (tää todistaa et kyllä ne jotkut miehetkin on kana-aivoja) (mun mielestä). no, joka tapauksessa lääkärin kanssa se meni naimisiin, mutta ne on eronneet jo aikoja sitten.

P.S sanon taas kerran, et häntä pystyyn. ei "duunarit" oo mitenkään huonompia kuin johtajat. tuntuu et se on toisinpäin.

t. "esimiehen" vaimo