Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
alv65
profiilit
alv65
alv65
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
75
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ystäväni sanoi että on todella väsynyt tehtyään pitkiä työpäiviä. Hän on hoitoalalla, ja jokainenhan tietää sen olevan rankkaa työtä.
Kukat oli jo ostettuna pihalla, ja ystäväni sanoi että yrittää jaksaa istuttaa ne viikonloppuna.
Töissä hän on joka päivä n. 10-12 tuntia.
Päätin että yllätän hänet, ja kävin istuttamassa kaikki kukat.
Olipa mukava saada iloinen ja kiitolinen puhelu väsyyneeltä raskaan työn raatajalta.
Hän oli iloinen kun saikin vaan olla ja lepäillä ilman huonoa omaatuntoa kukistaan, ja minä olen tyytyväinen kun sain auttaa.
12.06.2010 20:37
sä täällä käyt "tirkistelemässä"?
saatko sä jotain fiboja näistä jutuista?
ei kyllä vaikuta onnellisen ihmisen jutulta.
02.02.2006 19:57
vaan naisia pidetään katkerina ja epätoivoisina?
kyllä tuntuu et ihan samalla tavalla katkeria löytyy myös miehistäkin.
toinen mikä mua hämää on se, että jos on katkera, niin se on jotenkin suuri "synti".
pitäiskö olla vaan jalo "äiti teresa" tyyppi ja voivotella että kurjaa on, mut onneks en tunne minkäänlaista vihaa tai katkeruutta ja muutenkin elämä on ihanaa.
minkälainen "suhtautuminen" on sinun mielestäsi "urheaa"?
ihminen joka ei ole joutunut käymään "suhdesoppaa" läpi, ei voi mitenkään tietää mitä kaikkia tunnetiloja (ero/ei eroa) siinä joutuu käymään läpi.
mut onneks katkeruudesta voi päästä eroon.
itse pystyin siihen vasta muutama päivä sitten.
02.02.2006 19:50
eiks ois huimaa, jos anoppikin haluais sun "salarakkaakses".
sit sulla olis triplakivaa!
vaude! sä oot kova jätkä!
29.01.2006 23:18
eihän tää ap. kirjoittaja väittänytkään että miehillä ei olis tunteita, vaan miten eri sukupuolet tunteittensa kanssa "käyttäytyvät"?
siis ainakain näin mä kysymyksen ymmärsin.
sun ajatusmaailma kyllä kanssa ihmetyttää?
`naisten tunteellisuus on monta kertaa itsekkyyttä ja kapea-alaisuutta´?
ei kukaan ole väittänyt, että tunteelliset naiset eivät voisi otta huomioon toisten tunteita?
sä taidat tuntea ihan vääränlaisia naisia?
eikä niitä valintoja "aina" todellakaan tehdä tunteitten perusteella.
toisinaan tulee vaan tilanteita, joissa tunteet puhuu ennen/enemmän kuin ns. järki.
sä oot hyvä ihminen, kun sä pystyt AINA tekemään päätökses järjellä, etkä koskaan tunteella?
paska! mä oon tosi kade.
tosin mä oonkin "tumma ja tulinen" tunneihminen.
valitettavasti mullakin toi järki joskus vaan "estää" toimimasta tunnetasolla.
ja onneks täällä on hyviä "nettiystäviä" (tää on varsinkin sulle filosohvi), jotka auttaa selviämään ja selvittelemään erilaisia asioita.
joten kiitos kaikille! (niin hyville kuin "pahoille" mielipiteille.
25.01.2006 15:32
tehdä "hommia" itteni kanssa ;)
mä otan pian yhteyttä, niin voit kertoa miten juttu jatkuu!
yes ;)
23.01.2006 19:58
moni ystäväkin kysyy postiosoitetta, mutta se on jo aikaa sitten mennyt "vanhaksi", eikä mulla oo hajuakaan miten uus tehdään. puhumattakaan jostain anonyymistä. mä oon pihalla kun lumiukko.
vanhin muksu aikoinaan sen edellisen mulle teki.
sä oot tosi hyvin jyvällä mun ajatuksista, joten olis tosi mukavaa jutustella ilman "välikäsiä".
mä en vaan tiedä miten se onnistuu?
jos keksit, niin ilmoittele?
vaikkapa aloitussivulla?
otsikkoon anna2:lle filosohvilta???
22.01.2006 22:31
varsinkin lyylille.
ajatusmaailma on samanlainen kuin mulla ja niin on tilannekkin.
ehkä mua koko jutussa ärsyttää just eniten se, kun mies ei halua puhua tapahtuneesta.
hän vaan sanoo et se oli iso ja paha moka, mut ei sille enää voi mitään.
= mun mielestä se on sama kuin :tänään tein jotain tosi tyhmää, mut onneks se on huomenna jo mennyttä, eikä sitä tarvii enää miettiä.
kaiken pitäis olla ilmeisesti hyvin, koska hän itse on pystynyt nollaamaan eli "unohtamaan" koko ihmisen ja tapahtuneen. hyvä sille?
mäkin haluun nollata itteni. paska nakki, kun en oo vielä keksinyt että miten?
kai se olis vaan se puhuminen, mut se on yksin vähän vaikeeta.
no, aika näyttää.
18.01.2006 02:30
että jos OIKEA RAKKAUS valitsee aina oikein, niin miks ihmeessä te ette jo NYT ole yhdessä? ja vielä julkisesti????
toivottavasti et vedä sitä vanhaa virttä "lasten takia". kaiken huipuks ne on aina miehen lapsia, joiden takia mies ei "hylkää" ilkeää hirmuvaltias vaimoaan.
minkähän takia aito ei voita epäaitoa???
16.01.2006 14:38
ei taida miniäparka tajuta, että jonain kauniina päivänä hänkin voi joutua elämään pelkällä minimieläkkeellä. varsinkin jos meinaa kauan kotona lapsia hoitaa. siinä hommassa kun ei valitettavasti eläkettä kerry.
mitähän mahtaa rouva sit miettiä, kun oma "miniä" häpee (jos sellainen nyt tulee), kun ei mummolla oo varaa ostaa uusia vaatteita. tosin tää uus mummo varmaan menis kyllä sinne sossun luukulle.
puhumattakaan siitä, että oma poika ei saa auttaa äitiään rahallisesti, jos on vähänkin mahdollista.
kyllä siinä sit on "mummolla" ihmettelemisen aihetta.
valitettavasti tään nykyisen mummon poika on vissiin aika pahasti tossun alla, kun ei saa eukolleen pantua "luuta kurkkuun".
sanois suoraan, että itsekäs akka pitäis vaan suuren tur....sa kiinni.
täytyy vaan ihmetellä toisten ihmisten empatian puutetta???
14.01.2006 21:41
mennä vaan minihameessa, korkkareissa, verkkosukissa ja niukassa yläosassa kadunkulmaan seisoskelemaan hetkiseksi, eikä varmaan mene kauaakaan, kun saat jo "lohduttajan".
kaiken kukkuraksi voit saada "lohduttajalta" "kiitokseksi" rahapalkinnon, kun annoit niin auliisti lohdutaa itseäsi :)))
27.12.2005 00:25
ton kuvan TÄYTYY olla fiksattu?
jos tollanen köriläs tulis kesällä yömyöhällä vähissä vaatteissa vastaan, niin vois tulla äitiä ikävä.
no, ainakin sain makeat naurut joten kiitos
06.12.2005 17:07
eli jos haluaa tehdä eron "kivuliaaks" puolisolleen.
nyt ei puhutakkaan "järkierosta" tai "lapsista".
ja lapsellinen saa ja pitää ollakkin, jos siltä tuntuu.
ei aina tartte olla niin aikuista ja viisasta.
mä pystyn varsin hyvin kuvittelemaan tilanteen, jossa vitutus menee kaiken muun (myös järjen) edelle.
29.11.2005 20:22
ite sit käyt täällä?
ihmetyttää typpi, joka "morkkaa" muita "raapusteluistaan", mutta käy kuitenkin itse ko. sivuilla. ethän muuten tietäis että ;vuodesta toiseen.
eikä kukaan pakota sua lukemaan tätä paskan jauhantaa.
p.s mahdat itse olla tosi "lukenut"?
ai niin, et taidakkaan olla, koska jäit kiinni sivuilla käymisestä.
29.11.2005 20:01
"leikitään" että lapset eivät koskaan saa tietää, mitä olet tehnyt.
1)KUN VAIMO TULEE TYÖMATKALTA KOTIIN , NIIN PIDÄ HUOLI, ETTÄ HÄNEN TAVARANSA (vaatteet ym.) OVAT VALMIIKSI PAHVILAATIKOIHIN SULLOTTUNA(vaihtoehtoisesti jätesäkkeihin).
2)ole tyynen rauhallinen, ja puhu ihan rauhallisesti ääntäsi korottamatta VAIKKA HENKI MENIS. ÄLÄKÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA NÄYTÄ RAIVOASI. (tiedän. super vaikeeta. ite en siihen kyennyt, vaan kävin päälle kuin yleinen syyttäjä. se pännii vieläkin.)
3) hinnalla millä hyvänsä hoida lasten huoltajuus itsellesi (lasten menetys on kauheinta mitä voi olla) ja VAADI niistä elatusapua.
aluks se voi olla onnellinen, et pääsee kaikista "velvollisuuksista", mutta ei mee kauaakaan, kun se jo ikävöi niitä kauheesti (jos on normaali?) ja ehkä myös sinua.
(ei mitään pehmoiluja. vaimon pitää niistä maksaa, vaikka et rahaa tarvitsiskaan).
4)jos ei ole avioehtoa, niin vaadi kaikki omaisuus puoliksi. siis ihan kaikki. jos vaimolla on esim. jotain "perintökaluja", niin ne täytyy myydä ja rahat on pantava puoliks tai sitten ne sahataan ja puolikkaat jaetaan.
5)ÄLÄ missään tilanteessa kerro YHTÄÄN MITÄÄN tekemisiäsi,menemisiäsi tai tulemisiasi.
siis sinun ja lasten.
älä ole "tavoitettavissa". kun esim. soittaa, niin älä vastaa, ja sitten kun vastaat, niin sano, että et kuullut/huomannut, että joku on soittanut.
6) aina kun on "vaimon" vuoro pitää lapsia, niin "unohda" koska, milloin,miksi, mistä ja minne lapset on pitänyt "toimittaa".
7) vaimolle jokin rakas tavara voi "vahingossa" tipahtaa maahan ja hajota.
8)äläkä missään vaiheessa vaan mee tarjoamaan mitään kaljoja jollekkin ukolle, vaan jos joudutte joskus nenät vastakkain, niin oo kun se olis ilmaa. kato vaan kylmästi sitä.
syy on ihan yhtä paljon siinä kuin vaimossaskin.
jos ei oo tyytyväinen puolisoonsa, niin kyllä tilit pitäis tehdä selväks ensin puolison kanssa, ja vasta sen jälkeen alkaa suhteeseen jonkun kanssa. se olis reilua. mut kun ei ne oo olleet reiluja sulle, niin miks sit sun pitäis olla niille "reilu"?
9) pane niin paljon kapuloita rattaisiin kuin mahdollista. puhu vaimolle kuin "vähäjärkiselle".
10) älä suostu mihinkään asioihin "helposti", vaan tee kaikista asioista yhtä "kädenvääntöä".
nää on nyt tällaisia hätäisesti koottuja juttuja.
jos jostain syystä jatkatte yhdessä, niin ajattele positiivisesti: revenge is mine!!!
ja kun aika on kypsä (kun eukko luulee, et kaikki on hyvin, ja menneet on menneitä), niin ilman tunnontuskia nai vaikka koko maan kaikkia halukkaita naisia.
jokatapuksessa toivon sulle voimia jaksaa tosi paskamaisessa tilanteessa.
p.s. olis kiva kuulla joskus miten oot pärjäillyt ja miten "hoidit" asiat kun vaimo tuli "työmatkalta".
28.11.2005 17:16
mielikuvitus.
mä oon räkäväsynyt koska en taaskaan saanut yöllä nukuttua, mut kun luin tän barbie jutun, niin johan alkoi maailma näyttää taas paljon hauskemmalta.
kiitos!
28.11.2005 16:02
pahemmin ko. juomia käytäkkään, niin ei tulis mieleenkään vaatia muilta alkoholitonta linjaa.
kyllä meillä on joskus käynyt niin, että yömyöhällä on mies ja jotkut kamut menneet pulkalla mäkeä laskemaan pienessä hiprakassa..
ei se mua ainakaan mitenkään suututtanut, vaan mulla ainakin oli hauskaa, kun näin, miten hauskaa muillakin oli.
tosin monet, varsinkin vanhemmat ihmiset pitävät jo outona sitä, että joulua vietetään "vieraiden" ihmisten kanssa.
omatkin vanhemmat aikoinaan kyseenalaistivat sen, mutta mielestäni kaikki saavat viettä juhlansa miten haluavat.
aina on myöskin vanhemmat kutsuttu mukaan.
välillä tulevat, ja välillä eivät.
ei meilläkään appivanhemmat käytä alkoholia, mutta ei se ainakaan meillä este ole, jos muut haluavat juoda.
eihän niiden ole pakko meille tulla, eikä meidän sinne mennä.
en mä ainakaan vuoden ihaninta aikaa menis pilaamaan jollain viinin nauttimisella tai nauttimatta jättämisellä.
kukin saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee.
älkää menkö vanhemmillesi (turha ajatella, että loukkaatte heidän "tunteitaan". eiväthän hekään ajattele mistä pidätte tai ette pidä), vaan viettäkää vaikkapa kotona ihana ja rentouttava joulu viiniä maistellen.
ihanaa joulunalusaikaa kaikille!!!!
27.11.2005 14:33
mun edellinen vastaus oli tarkoitettu alkuperäiselle kirjoittajalle.
näitä "työtapaturmia" tapahtuu aina silloin tällöin.
27.11.2005 14:07
huh huh!!!
27.11.2005 13:38
menee hyvin, kun niin monet varatut haluu sua?
en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta sain käsityksen että kaikki ne miehet "tuppautuivat" seuraasi yhden illan aikana?
oletko jotenkin äidillistä tyyppiä?, koska niin monet miehet kertoivat sinulle perheistään, harrastuksistaan ja seksuaalisista haluistaan? ja kaiken huipuks vielä siitä, mitä eivät pidä pettämisenä???
(haloo???
tää taitaa olla aika pahaa provosointia tai sitten päiväunta?)
vai oliko miesten puheet varoitus sinulle, että älä ota vakavasti. haluan vain nusasta kanssasi??
aika masentavaa, jos miehet haluaa vaan hoikkaa naista, eivätkä välitä vaikka muuten olis kun petolinnun perseestä??
blääh! mä oon vaan kade?
tosin mulle on muutama mies sanonut, että pelkäs lähestyä, koska kauniit naiset (oon vissiin sit ihan siedettävä) antaa helposti lähtöpassit.
ei se kuulemma aina pidäkkään paikkaansa.
tosin suurin osa niistä on ollut sinkkuja. kai?
ei ne ainakaan oo mitään perheistään kertoilleet.
tiedän. aika paljon kysymyksiä ja ihmettelyä.
no. niinkuin aiemmin jo totesin.mä oon kade?
27.11.2005 13:36
1 / 4