RakkausrunotVastattu 17 v

Muistoina vuodet rakkauden.

Ohi kulki nuo rakkauden tuulet viipyi hetken pienen vain, oli viileät lemmityn huulet orpo tunne nyt rinnassain. Jäi jäljelle kultaiset hetket ne on muistoina mielessäin, nuo rakkauden kauniit retket vielä lohduttaa syd…

Rakkauden askeleet !

Niin monta harha askelta on jalkain ottanut niin monta pahaa lausetta on huulet tuottanut, vaan uskokaa te ystävät, tuo liekki rakkauden palaa myöskin minussa kun teitä muistelen. Niin usein kyynel poskellain piirtää va…

Rakkaus kaiken voittaa.

Minä silloin poskeasi silitin huuliasi hellästi suutelin, oli aamu tuo eron ja kyynelten minä tuskalla kestin sen. Sinä kuiskasit,sua rakas tarvitsen miksi jatku ei elämä yhteinen? Vaikka kohtalo onnea meille ei sois mi…

Lahjana Rakkaus !

Rakkaus lahjana ken? Niin täyttää se ain sydämen, tuota kultaista taikaa sekä ruusujen aikaa unhoittaa koskaan voi en. Oli vartesi hentoinen olit kukka tuo rakkauden, sanan huulet kun toisti niin silmäsi loisti sua kosk…

Rakkauden tiellä !

Niin rakkauden tiellä tuuli käy kun myrskynlailla tunteet salamoi, jos jälkeen kuohujen ei tyyntä näy? Ne rakkauden repiäkkin voi? Ei lailla joutsenten vie elo tää vain liitää voisi siivin valkoisin, kun sieluun monta m…

Luojan hopeinen kruunu

Minä Luojalta hopeisen kruununi sain sitä ylväästi kannankin matkallain, sitä syntymälahjana kukaan ei saa sen elämä vain rakastaa. Se on merkkinä eletyn elämän siinä raitojakin murheista itkevän, se on vuosien tuomaa p…

Rakkaudella ! Sinulle !

On vuosien takaa tuo muisto muistatko Sinä myös sen? On mielessä vielä tuo puisto jossa koin rakkauden. Kun huulias silloin arastellen hetkisen suudella sain, sun poskias käsin hyväellen näytin mä rakkauttain. Saitkin s…

Tulisia kekäleitä

Itsesi jos näkisit kun oot suuttunut? Apua sä hakisit niin oot muuttunut, otsasikin punainen suu vääntyy irvestä kohta varmaan tavoittelet jopa kirvestä? Kiukkusi ei laantunut,vaikka luulin niin? Sain viileyttä vähäisen…

Onnen kyynel

Oli kuulahin aamu tuo lauantain Sinut alttarin ääreen kun taluttaa sain, silmissäin silloin kimmelsi veet oli onnen ne kyyneleet. Sormukset sormiin kun laitettiin hellästi päälle sen suudeltiin, silloin jo tiesin sun om…

Huono kosiomies

Puiston penkille silloin istahdin mielin niin kovin odottavin? Kun kosia piti kaunista naista en missään tiedä samanlaista. En löytänyt sanoja huulilleni kun tahdoin lausua armaalleni, sua rakastan pohjasta sydämen sain…

Rakkauden oikopolut

Jos rakkaushuolia helpottaa vois pienellä suudelmalla? Sen Sinulle tahtoisin ojentaa hellästi kuiskaamalla. Korvaasi hiljaa lausuisin olet tärkeä ihmisenä, huulesi täyttäisin suudelmin ei pusutta jäis myöskään nenä. Kät…

Rakkaus rakastaa !

Tämä rakkaus iäti kestää se kasvaa vain mielessäin, siinä ilossa kyyneleet pestää vaikka mä yksin jäin. Tuo tunne on kyynelten alla ja poltteena rinnassain, sitä kaada ei helle tai halla ikikukkaa se versoo ain. Se kest…

Haavekuva rakkaana

Tuo kaikki mikä muistoineen täyttää aatokseni, ja poskille saa kyynelveen on ainut rakkauteni. Sen muistoissa vain elää voi ei aikaa saada enään, nuo unikuvat kauniit toi iltaan himmenevään. Kun loppui kerran satu vain …

Enkelin kyyneleet

Pilven päällä enkeli valkosiipinen, maahan tähän katseli itki pikkuisen. Kuinka paljon murheita maassa ihmisten? Kyyneleitä, kipuja tiellä tunteiden. Kyyneleet nuo taivaalta maahan putoaa, ohut pilven hattara kasteen tu…

Minunko suustani ?

On sanat loukkaavat nuo mieltä vailla ne satuttaa vai aidon tunteen mailla, kun nimittelee törkeyksin toista ei säälinsana sanottua poista. Ei jälkeen suudelman niit koskaan kuulla vaan lemmenkentillä kun alkaa tuulla, …

Unikuvat lohduttaa

Rakkauden löytää vielä tahtoisin, siivoan tunnepöytää mielin murheisin. Tule luoksein Sinä syliini jää mun, onnellinen minä oisin kanssas sun. Etpä luoksein palaa kai muistoihisi jäin, ilta yötä halaa oot siinä ystäväin…

Rakkaus !

Katsoin silmiisi joissa rakkauden kevät hymyili, kuin viaton lapsi joka on saanut toivomansa lelun. Sinä olit saanut aidon tunteen joka on lahjoista suurin, jälkeen elämän RAKKAUS ! Tuo lahja on mittaamattoman arvokas, …

Yhdessä huolet kantaen

Sai ennen olla kotonaan kuin hotellissa ikään, nyt haukkumiset kuulla saan kun onnistu ei mikään. Sä miksi noin oot katkera? Kun lemmen tahdot tahrata, siis miten olla voisinkaan jos syyt mä aina saan? Sä kerro mulle hu…

Vanha muisto

Tää vanha muisto seuraa mua matkallain, tuo kaunis puisto esisuudelman sain. Sun nimes rakkahin mä silloin kirjoitin, syömmeen aarteenain oot minun vain. On nuoruus mennyt aika pään hopeoi, mä tiedän sen nyt muisto unel…

Pimeässä tuulee

Olen kokenut suuren tyhjyyden yksinäisyyden,läpi kyynelten, en rauhaa saanut suojaa missään vain aatokset harhaili ikävissään. Kun ystävää kaipasin pimein illoin ei ovia avattu mulle silloin, ei lohdun sanaa ainuttakaan…