RakkausrunotVastattu 16 v

Rukoileva Rakkaus!

Yksin tänne jään käännän siksi pään, kyyneleitä vähemmän toivon elämään. Tunteet ruoki ei rakkauden vei, kultaisen tuon mennessään sanoi vain hän hei! Olen allapäin särkyi elämäin, kyyneleiden läpi silti valon näin. Jat…

Arpinen Rakkaus !

Mun silmät itkee vaik`ei kukaan huomaa, poskelleni vierii kyyneleet ei tuskalleni ole lohdun tuojaa on rakkauden kukat kuihtuneet. Mä kuljen ympyrää kuin mieltä vailla, askel menneisyyteen vajoaa nyt kahlaan kontaten jo…

Rakkauden Harha !

On harhaa tää jos pelkät varjot jää, se päivän saa ja huolet odottaa. Käy kuiskaten arka ihminen, jos auringon pois loiste on ? Tuo rakkauden tunteen enkelten, taas kukkii maa sydän rakastaa. Ei nähdä voi minkä varjot l…

Tahdon Kuulua Sinulle !

Ilta verhot kun ikkunaan kutoo seittinä sen, saan käydä mä nukkumaan viereen rakkauden. Lasket tyynylle hiljaa pään peiton yllesi viet, minä valvomaan vielä jään jatkuu yhteiset tiet. Minä untasi vartioin nuku rakkaani …

Rakkaus sana vaikein ?

Nyt kävelen pohjamutia pitkin oli aika kun joskus onnesta itkin ? Nyt itkee sieluni kanteleet mollissa sävelmää soittaneet. On rakkaus jäänyt portin taa huutamalla sitä ei auki saa, vain naurut kuuluu pilkaten ensimmäis…

Rakkauden Kaitainen Polku !

Minä kipua kestin sydämen minä tunteen kannoin tietäen, kerran arvet haavoista rakkauden ne revitään itkien. Kun putsataan toisen sisinpää missä tunteet uusia synnyttää, ei tehdä voi kaikkea tietäen mitä ilman jää ihmin…

Siltikin Tahdon Rakastaa !

Miks` rakkaus on niin vaikeaa ? Miks` kaikki vain tahtovat satuttaa ? Missä kasvavat onnemme viinipuut ? Missä ystävät kaikki muut ? Missä kerran loppuvat kyyneleet ? Missä kohtaan tieltänsä eksyneet ? Kuka antaa suudel…

Rakkaudenmaa !

Hellät sanat huulillani Sinua Rakastan ! Silti särkyi maailmani sain haavan vuotavan. Toin ruusuja kimpun sulle merkiksi rakkauden, ne sydämen kaivatulle annoin itkien. Minä sirpaleita koitan koota matkallain, joko kaad…

Sanomattomat Sanat !

Voi että kun aina muistaisin sen tää taival` on elämän mittainen, tuulet nuo kerran mi tuimana soi ne pohjan elämälle loi. Ei itsestään selvää tää olla saa meitä jokaista kerran kutsuu maa, sitä ennen on aika rakkauden …

Kivulla Opittua !

Oli tuskanhiki mun otsallain olin elämän risteystiellä, Sinä ystävä jolta mä avun sain olit viittana silloin siellä. Näytit elämänarvon ja huomisen pitänyt et mua vähäisenä, annoit uskon ja sydämen rakkauden näin itseni…
RunotVastattu 16 v

Elämän Syleily !

Minä toivun tieltä murheiden kannan arat haavat kyynelten, mikä ei täällä tapa, saa kestämään ja hiljaa kävelemään. Monta kertaa kiitin mielessäin miten matkalla kohtaankaan elämäin ? Kunnes ilta toi uudet kyyneleet näk…

Tee Se Nyt .....

Satoi rakkauden rakeita pilviseltä taivaalta, tunnekylmään sydämeen kuivaten näin kyyneleen. Sulattaen tunnejään antoi valon elämään, sanat nuo toi hymyn taa tahdon sua mä rakastaa. Miksi on niin vaikeaa ? Tunteitansa o…

Rakkauden Lainelauta !

Mennyt on aika ruusujen mennyt on elämä tää, nyt vain kellot murheiden sielussa heläjää. Rakkaus jälkensä jättäen kävi vain kääntymässä, syyllisyys tulee mättäen tunnerauha on nääntymässä. Sieluuni lailla viikatteen pii…

Se Pieni Hetki....

Kaukainen lintujen laulu korviini kantautuu, on maisema niin kuin taulu Luojan luoma kun antautuu. Nuo rakkauden kultalaivat siintää silmissä tunnemaan, ne sydämen sykkimään saivat Sinun rakkaasi olla kun saan. Ei eeltä…

Rakkauden Murusia !

Minä rakkauden maljoja nostin vaikka tiennyt en tunteistasi, minä kultaisen sormuksen ostin uskoin aina oot rinnallani. Sinä hymyillen suudelmat annoit oli vala kuin rakkauden, silti valheen verkkoa kannoit sitä huomann…

Sanomaton Rakkaus !

Nämä sanomattomat sanat nämä kyyneleiden vanat, nämä läheisyyden hetket nämä tunteidemme retket. Voiko olla mistään muusta ? Voiko tunteet tehdä puusta ? Voinko saada sanan tästä ? Rakkaudesta ! Elämästä ! Kaiken sinull…

Kaipuuni Luoksesi Kantaa !

Sinun jälkeesi jäin minä heiluttamaan suljit portin päätäsi kääntäin, minä paikallain vaiti katselin vaan vanha sarana itki vain ääntäin. Oli lyhyt tuo aikamme yhteinen silti paljon nuo vuodet antoi, vaikka loppui retki…

Rakkauden Kiertokulku !

Rakkauden kultainen kehto silloin siinteli silmissäin, oli kutsuva sylisi lehto valveuntako silti vain näin ? Oli piirtynyt ilmojen teille sana tuo kultainen, soivat rakkauden kellot meille siihen silloin uskonut en. Ni…

Kirje Rakkaalle !

Tämän kirjeeni kirjoitin sulle olet rakkaus todellinen, annoit tunteista suurimman mulle jota kantaa saan kiittäen. Jospa maailman teillä mä voisin hymyhuulin kulkea ain, silloin rakkauden esille toisin jonka lahjana si…
RunotVastattu 16 v

MUISTO VANHEMMISTA !

Palasin taas muistelmiin aikaan nuoruuden, vie ajatukset vanhempiin tiellä kyynelten. Kuinka paljon heiltä sain ? Tielle elämän, se rikkaus on kohdallain sen nyt mä ymmärrän. On muistot mulle rakkaat nää en niitä antais…