bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
- PIENELLE MÖKILLEMökki on pieni,töyräällä mäen piipusta savun nousevan näen, lumi nyt peittää maisemaa kesällä kukkaloiston se saa. Siel67732
- ERON TUSKAANiin kuin päivä pilvinen rinnan täyttää tunnen sen, ikävä vain seuranain polttavan tään surun sain. Lähdit luotain,näkem85654
- Menetetty rakkausYksin istun illan hämärään valon juova piirtää säteitään, niin kuin kosketusta käden sen missä tunsin lämmön rakkauden.152481
- Kirje Rakkaalle !Tämän kirjeeni kirjoitin sulle olet rakkaus todellinen, annoit tunteista suurimman mulle jota kantaa saan kiittäen. Jos101182
- HUOM !Koska Suomalainen perisynti eli kateus nostaa niin vahvana päätään mitättömiä runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa t38645
- Enkelin kyyneleetPilven päällä enkeli valkosiipinen, maahan tähän katseli itki pikkuisen. Kuinka paljon murheita maassa ihmisten? Kyynele13639
- Rakkauden Ylistys !Rakkaus kun soittaa syömmen herkin kielin, apeuden voittaa iloisin oon mielin. Kiitos rakkaalleni hän lahjan suuren anto10622
- Rakkaudella ! Sinulle !On vuosien takaa tuo muisto muistatko Sinä myös sen? On mielessä vielä tuo puisto jossa koin rakkauden. Kun huulias sil6596
- Rakkaalle Äidille!Sinun päiväsi parhain ja arvokkain siksi kiitokset tahdonkin antaa, siitä hellästä huomasta jonka sain hetken keventäin4579
- TALVI , KEVÄT JA SUOMEN SUVIIkkunasta katselen,puita lumisia aurinko luo säteitään kullan hohtavia, lumi tippuu oksilta,tuuli puita tuutii pian lämp4552
- Rakkauden tiellä !Niin rakkauden tiellä tuuli käy kun myrskynlailla tunteet salamoi, jos jälkeen kuohujen ei tyyntä näy? Ne rakkauden repi12531
- Vaari ja seinäkelloPysähtynyt seinäkello niin kuin sydän vaarinkin, vanhuuttaan jo sydän väsyi niin kai kävi kellonkin? Eipä tuvan lämpimä4520
- Kolme Pientä Sanaa !Poistui ilo mun elämästä tuli tyhjyys ja kyyneleet, sanat lakkasi helisemästä ne on tuskissa vierineet. Ne huutavat avu20513
- Unikuvat lohduttaaRakkauden löytää vielä tahtoisin, siivoan tunnepöytää mielin murheisin. Tule luoksein Sinä syliini jää mun, onnellinen10504
- Onnen kyynelOli kuulahin aamu tuo lauantain Sinut alttarin ääreen kun taluttaa sain, silmissäin silloin kimmelsi veet oli onnen ne k8497
- Kyyneleiden Sanat !Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet jos lukea niitä taitaa ? Nuo kosteena poskille vierineet on tunteiden raja aitaa. Ne14464
- Aito Tunne Näkyy!Sinä kosketit sisinpääni sanoilla kyynelten, nyt soimaa sisäinen ääni jota itsekkään ymmärrä en? Kun onnemme maljoja ju4438
- Olet Rakkaani Mun!Tuuli käy elomme laivaan se hiljaa tuudittaa, alla lempeän taivaan saan sua rakastaa. Anna kätesi pieni mulle ystäväin,6435
- Siltikin Rakas !Oli lyhyt tuo onnemme aika joka hehkui silmistä sun, kuin ihana satujen taika vierellä rakastetun. Annoit paljon kyynel15427
- Kaipuuni kyyneleetSinun nimeäsi huudan ihan suotta olet lähtenyt sä viereltäni pois, kanssas viettää sainhan monen,monta vuotta kumpa onne8402