RakkausrunotVastattu 16 v

RAKKAUSKIN EREHTYY !

Sinä istutit rakkauden jyvän hellästi povellein, tunsin rauhan ja lämmön syvän siksi lausuinkin rakkaallein. Tämä jyvä se itää aina sitä myrskyt tai tuulet ei vie, kahden kuljemme onnekkaina iki rakkauden on tämä tie . …
RakkausrunotVastattu 17 v

Sitä jotakin !

Ootko vielä ystäväin mennyt rakkahin? Siksi sulle kirjoitin kun sua kaipasin. Tahdon pyytää anteeksi sanat loukkaavat, muistatko nuo suudelmat? Kaikkein kuumimmat. Orpo mies tuo tunteiden kulkee yksikseen, taakse jää my…
RunotVastattu 17 v

UNIEN PILVILINNAT

Ei ollut helppo tieni kun aloin kulkemaan, varreltansa pieni ain`jalkoin sotketaan. Nää lyhvät askeleeni eteenpäin mua vie, kai löydän autereeni? vaikk`mutkainen on tie. Mä löysin tytön soman johon rakastuin, teen kulla…

Huolisitko minut ?

Huolisitko minut? Jos ikävöisin? Huolisitko minut? kun laulua löisin? Huolisitko minut? Jos kutsuisi huulet? Huolisitko minut? Ja rakkauden tuulet? Huolisitko minut? Kun tunteina palan? Huolisitko minut? Kun itkemään al…

Rakkauden Harha !

On harhaa tää jos pelkät varjot jää, se päivän saa ja huolet odottaa. Käy kuiskaten arka ihminen, jos auringon pois loiste on ? Tuo rakkauden tunteen enkelten, taas kukkii maa sydän rakastaa. Ei nähdä voi minkä varjot l…
RunotVastattu 17 v

Purina runo

Satumaat mä kääntänyt jo olen myllin mallin enkä täällä uskoa voi enää mihinkään, perseen alta polttanut olen risan pallin lattialle tämän jälkeen istumaan mä jään. Kuuluuhan se ääni vaikka puhuu alemmalta eipä sitä ain…
RunotVastattu 16 v

LAPSUUSKODILLE !

Minä tarjosin auttavaa kättä joka pyyhkisi kyyneleet, lyötiin siltikin säälimättä sanat eivät nuo riittäneet. Olin vieraana kotini mailla itki kaipuutaan pihapuu, silloin kuljin orpojen lailla ei lohtua laulanut suu. Su…

KAIPUU !

Lattialla keittiön vietin viime yöni, IKÄVÄ! Vain peittonain KAIPUU! Oli patjanain, TYYNY! Oli rakkaimpain siinä oli työni. Huuliasi kaipasin vartalostas uneksin, koska tunnen jälleen sen? Käden polttavan,pehmoisen.

Takaisin rakkauden tielle !

Sä tunteillani leikit, tiedän sen et aitoa luo tunnetta kai koskaan? On sanasi sun tunnevammaisen ja rakkaus on mielestäsi roskaa ? Ei pitkospuita tielle rakkauden voi tehdä sanoja vain roiskimalla ? Ei tunnetta saa rin…
RakkausrunotEi vastauksia

ELÄMÄSSÄ TÄSSÄ !

Sammunut sydämen palo seestynyt tunteiden ilta, rakkaus vaikka niin jalo poistunut on tanhuvilta. Enää kai omistushalu? Yhdessä solmuja laittaa, seisooko edes kalu? Sekään ei haittaa, ei haittaa. Aamu kun valoaan valaa …

Täyttyvi kyynelmaljat

Muistojen arpinen aamu eessäni jälleen se on, kaipuuni valkea haamu seuraa mua vaan onneton. Kyynelmaljani täyttyykö koskaan se mun? Jospa voikinkin unohtaa sun? En voi! Enkä sua takaisin saa minä osannut en rakastaa. K…

Rakkaus olkoon osanasi !

Et hellyyttä tullut koskaan vastaan et halannut niin kuin Äiti lastaan, ei taipuneet huulesi sanaan hellään vain silmäsi loisti, kylmyydellään. Niin harvoin sait hymyn huulillesi ei rakkaus myöskään rinnassas pesi, on i…

Rakkaus Palkitaan

Sulavat kyyneleissä tunteet rakkauden, asustaa aina meissä itsekkyys,tiedän sen. Arvostaa vasta silloin kun askeleet etääntyy, mietteet käy yksin illoin minunko lienee syy ? Oppia silloin saamme kieltä sydämen, rakkaus …

Rakkauden Kultaiset Hetket .

Saimme nauttia onnesta hetken pienen tuokion kesti se vain, nyt teen kyynelin muistoissa retken olit silloin mun rakkahinpain. Annoin kaikkeni Sinulle silloin sua jumaloin, niin rakastin, enkä tiedä vieläkään milloin lo…

Rakkaus on ikuinen!

Me rakkaudelle tuulenpesä tehtiin se päälispuolin silkkiin puettiin, keväällä kun koivupuu käy lehtiin niin eroilmoitukset luettiin. Ei kasvualustana ollut sille rakkauden tupa ruusuinen, se pesänä vain oli kyynelille p…

Elomme vuodet !

Kun katselen elämäni rantoja sekä muistojen helminauhaa, nään sammaloituneita kantoja ja syvää tunteiden rauhaa. Nuo vuodet kuin virtoja elämän ne helminä kädellä kiiltää, tunnen menneiden aikojen ikävän mikä kaipuuna r…

Rakkauden Pellolla !

Rakkauden pellolla puidaan ruista ! Rakkauden pellolla suksi ei luista ! Rakkauden pellolla jos kukaan ei muista ? Rakkauden pellolla lehti tippuu puista ! Rakkauden pellolla perkeleitä ! Rakkauden pellolla kyyneleitä !…

ARVOSTA! RAKKAUTTA !

Minä riipuksen kaulalles hellien saan sen päällystin ystävän valoin, sana RAKKAUS päällänsä pintana vaan se tunteista on kaikkein jaloin. Sen monesti halpana tunteena saan sitä heitellään,sinne sun tänne, askel kuiskien…

Rakkauden yksinäinen aalto

Aallot rakkauden käy rantaan muistojen, tie niin suolainen kaipuun kyynelten. Elät sisälläin muiston silmin näin, viivy vieläkin! Olet rakkahin. Kaipuu kaukainen vaikka saa mä en, kättäs koskettaa sydän rakastaa. Pilvi …