bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
RAKKAUSKIN EREHTYY !
Sinä istutit rakkauden jyvän hellästi povellein, tunsin rauhan ja lämmön syvän siksi lausuinkin rakkaallein. Tämä jyvä6195Purina runo
Satumaat mä kääntänyt jo olen myllin mallin enkä täällä uskoa voi enää mihinkään, perseen alta polttanut olen risan pall2193KATUVAN AFORISMI
Huomisen rakkaus on tämänpäivän eilinen unohdus, eilisen muisto on tulevaisuuden RUKOUS !6193Rakkaudella, Ystävät!
Minä rakkauden rumpua soitin soitin ja epäilin? Sillä hetkisen aikaa voitin kunnes kaiken menetin. Niin sortui hiekkali2193UNIEN PILVILINNAT
Ei ollut helppo tieni kun aloin kulkemaan, varreltansa pieni ain`jalkoin sotketaan. Nää lyhvät askeleeni eteenpäin mua4191Tuskaa ja Valoa!
Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi m4186Rakkauden Harha !
On harhaa tää jos pelkät varjot jää, se päivän saa ja huolet odottaa. Käy kuiskaten arka ihminen, jos auringon pois lois4185Rakkaus Palkitaan
Sulavat kyyneleissä tunteet rakkauden, asustaa aina meissä itsekkyys,tiedän sen. Arvostaa vasta silloin kun askeleet et8184Rakkauden Kultaiset Hetket .
Saimme nauttia onnesta hetken pienen tuokion kesti se vain, nyt teen kyynelin muistoissa retken olit silloin mun rakkahi4182KAIPUU !
Lattialla keittiön vietin viime yöni, IKÄVÄ! Vain peittonain KAIPUU! Oli patjanain, TYYNY! Oli rakkaimpain siinä oli työ2181Täyttyvi kyynelmaljat
Muistojen arpinen aamu eessäni jälleen se on, kaipuuni valkea haamu seuraa mua vaan onneton. Kyynelmaljani täyttyykö kos2179ARVOSTA! RAKKAUTTA !
Minä riipuksen kaulalles hellien saan sen päällystin ystävän valoin, sana RAKKAUS päällänsä pintana vaan se tunteista on4179Rakkauden yksinäinen aalto
Aallot rakkauden käy rantaan muistojen, tie niin suolainen kaipuun kyynelten. Elät sisälläin muiston silmin näin, viivy4173Rakkaus olkoon osanasi !
Et hellyyttä tullut koskaan vastaan et halannut niin kuin Äiti lastaan, ei taipuneet huulesi sanaan hellään vain silmäsi9172Vain Sinulle !
Näin kiitokseni sulle antaisin se osanasi olkoon elämässä, kuormastasi osan kantaisin niin tapana on rakkaudessa tässä.2171Rakkaus on ikuinen!
Me rakkaudelle tuulenpesä tehtiin se päälispuolin silkkiin puettiin, keväällä kun koivupuu käy lehtiin niin eroilmoituks4170Elomme vuodet !
Kun katselen elämäni rantoja sekä muistojen helminauhaa, nään sammaloituneita kantoja ja syvää tunteiden rauhaa. Nuo vu4166Syksystä Kevääseen .
Kuin perhosten tanssina usvainen huntu laskeutuu tummuvaan kaislikkoon, aaltokin aivastaa syksyinen tuntu talvea pohjoin4164Rakkauden Pellolla !
Rakkauden pellolla puidaan ruista ! Rakkauden pellolla suksi ei luista ! Rakkauden pellolla jos kukaan ei muista ? Rakka2163Ystävä
Ystävän jos löytäisin takataskustain, pöydälle sen nostaisin katselisin vain. Siinä kirjo elämän posket punertaa, koskea4161