bacgal

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: [email protected] Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys
Aloituksia
156
Kommenttia
799
- RAKKAUSKIN EREHTYY !Sinä istutit rakkauden jyvän hellästi povellein, tunsin rauhan ja lämmön syvän siksi lausuinkin rakkaallein. Tämä jyvä6200
- Sitä jotakin !Ootko vielä ystäväin mennyt rakkahin? Siksi sulle kirjoitin kun sua kaipasin. Tahdon pyytää anteeksi sanat loukkaavat, m4199
- KATUVAN AFORISMIHuomisen rakkaus on tämänpäivän eilinen unohdus, eilisen muisto on tulevaisuuden RUKOUS !6199
- Tuskaa ja Valoa!Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi m4199
- UNIEN PILVILINNATEi ollut helppo tieni kun aloin kulkemaan, varreltansa pieni ain`jalkoin sotketaan. Nää lyhvät askeleeni eteenpäin mua4198
- Purina runoSatumaat mä kääntänyt jo olen myllin mallin enkä täällä uskoa voi enää mihinkään, perseen alta polttanut olen risan pall2198
- KAIPUU !Lattialla keittiön vietin viime yöni, IKÄVÄ! Vain peittonain KAIPUU! Oli patjanain, TYYNY! Oli rakkaimpain siinä oli työ2192
- Rakkauden Harha !On harhaa tää jos pelkät varjot jää, se päivän saa ja huolet odottaa. Käy kuiskaten arka ihminen, jos auringon pois lois4191
- Rakkauden Kultaiset Hetket .Saimme nauttia onnesta hetken pienen tuokion kesti se vain, nyt teen kyynelin muistoissa retken olit silloin mun rakkahi4188
- Rakkaus PalkitaanSulavat kyyneleissä tunteet rakkauden, asustaa aina meissä itsekkyys,tiedän sen. Arvostaa vasta silloin kun askeleet et8188
- Täyttyvi kyynelmaljatMuistojen arpinen aamu eessäni jälleen se on, kaipuuni valkea haamu seuraa mua vaan onneton. Kyynelmaljani täyttyykö kos2184
- ARVOSTA! RAKKAUTTA !Minä riipuksen kaulalles hellien saan sen päällystin ystävän valoin, sana RAKKAUS päällänsä pintana vaan se tunteista on4184
- Rakkaus olkoon osanasi !Et hellyyttä tullut koskaan vastaan et halannut niin kuin Äiti lastaan, ei taipuneet huulesi sanaan hellään vain silmäsi9182
- Rakkauden yksinäinen aaltoAallot rakkauden käy rantaan muistojen, tie niin suolainen kaipuun kyynelten. Elät sisälläin muiston silmin näin, viivy4178
- Rakkaus on ikuinen!Me rakkaudelle tuulenpesä tehtiin se päälispuolin silkkiin puettiin, keväällä kun koivupuu käy lehtiin niin eroilmoituks4177
- Muistoina vuodet rakkauden.Ohi kulki nuo rakkauden tuulet viipyi hetken pienen vain, oli viileät lemmityn huulet orpo tunne nyt rinnassain. Jäi jä6176
- Elomme vuodet !Kun katselen elämäni rantoja sekä muistojen helminauhaa, nään sammaloituneita kantoja ja syvää tunteiden rauhaa. Nuo vu4176
- Vain Sinulle !Näin kiitokseni sulle antaisin se osanasi olkoon elämässä, kuormastasi osan kantaisin niin tapana on rakkaudessa tässä.2174
- Syksystä Kevääseen .Kuin perhosten tanssina usvainen huntu laskeutuu tummuvaan kaislikkoon, aaltokin aivastaa syksyinen tuntu talvea pohjoin4174
- Rakkauden Pellolla !Rakkauden pellolla puidaan ruista ! Rakkauden pellolla suksi ei luista ! Rakkauden pellolla jos kukaan ei muista ? Rakka2173