Tuntuu että koko suomi vaan makaa. Itse herään joka aamu kuuden jälkeen ja sunnuntaisin ja viikoloppuisinkin ennen seitsemää. Sitten avaan netin ja yritän hakea juttuja, niin tuntuu vaan et kaikki ovat nukkumassa. Monet…
Mitäs teillä on vaatteita päällä justsa nyt? Minkälaiset ja minkä väriset vaatteet, meikit, kampaukset?
Eipä tarvitsekaan vaihtaa suomen kansalaisuutta viron kansalaisuuteen. Mies jo uhkasi, että voidaan joutua vaihtaan kansalaisuutta...
Mitä hyväntekeväisyyttä olette ajatelleet harrastaa näin jouluna? Mä ostin työnantajille kirjan, Onnellisen miehen tarinat. Höpsähdin hyväntekeväisyysteemaan. Kirjan tuotto menee nimittäin Siri Lankan vähäosasille lapsi…
Miten vietätte huomisen itsenäisyyspäivän? Minä teen joulusiivouksen ja katson Täällä pohjantähden alla ykkösen ja kakkosen Timo Koivusalon versiot. Ja sitten vielä askartelusuunnitelmia. Velipoika lupasi lähettää karhu…
Mitä joululahjoja olette hankkineet tai tehneet itse? Tänävuonna en osta lapsenlapselle lahjaa, annan kortin missä lukee Hauskoja luisteluhetkiä. Ponsoroin jäkistä. Jääkiekkoharrastus on niin kallista, että tonni uppoaa…
No, nyt se on rehellisesti tunnustettu että vain tyhmät käy töissä ja maksaa itse elämisensä ja asumisensa. Valtio antaa palkkaa kotona makoilusta enemmän ku toiset tienaa rehellisistä töistä. Harmi vaan kun ei voi enää…
Oho, kohta ollaan orjana kreikassa! http://www.iltalehti.fi/talous/2011072814127670_ta.shtml
Onks muita kesäleskiä ja miten on sujunut lesken päivät? Minulla meni mies rakentamaan kesämökkiä ja tulee vaan viikonloppuisin kotiin. Hommaa kestää monta kuukautta. Aika yksinäiseltä tuntuu nää kesälesken päivät. Tyls…
Löytyykös täältä palstalta toista tämän alan harrastajaa? Ajattelin vaan että onko viiskymppisiin tarttunut tälläinen hurahdus? Toivottavasti aloitettani ei siirretä harrastuspuolelle....
Ihanaa oikea hahmo voitti. Kerrankin se mitä mä äänestin voitti...
Hauskoja pakkaspäiviä kaikille palstalaisille. Oletteko jo pitäneet talvilomaa? Lomailtteko lastenlasten kanssa yhdessä? Mitä aiotte puuhailla kovien pakkasten jatkuessa? Tällä alkoi nyt talviloma, kylläkin näin alkuun,…
Judo on mielestäni ihana urheilulaji. Ainoa laji mikä ikinä oikeasti urheilussa, uimisen lisäksi, minua kiinnostaa. Lapset olivat tosi suloisia niiden valkoisten judopukujensa kanssa. Ja ohjaajat, pari sarmikkaasti harm…
Omistatteko turkin ja uskallatteko käyttää sitä paljon yleisillä paikoilla ja kaduilla? Aattelin nimittäin ostaa huomenna ja askarruttaa, että kuinka paljon sille tulee käyttöä. Aloitan käytön enskuun alussa sukulaisen …
Olettekos olleet kuvattuna koskaan missään mainoksessa? Minäpäs olen sanomalehdessä yhdessä lapsenlapseni kanssa kuvassa mainoksessa, joka mainostaa liikuntatuotteita kaikille kohderyhmille. Mä edustan sitten vissiin ni…
Onko teillä tapana roikkua ikäistenne nuorempien keskustelupalstoilla antamassa nuoremmille ohjeita ja neuvoja? Itse voin tunnustaa, että luen säännöllisesti lasten musiikkipalstaa ja olen sortunut joitain kertoja antam…
Olin viikon facebookissa ja kyllästyin heti. Aivan typerää touhua. Itseään täynnä olevat ihmiset kirjoittelevat kokoajan jonninjoutavia ja valehehtelevat itsestään sen kun kerkiävät tauluillaan. Ja niistä sitten jotain …
Onks teillä kamerayhteys netissänne? Käytättekö sitä esim lastenlasten kanssa nettikeskusteluissa tai nois chateissa? Onks se kiva? Ja jos mulla on, niin uskaltaisitteko keskustella kanssani kamerayhteydellä?
pihalta. Virolainen pankkikortti ja virolainen nimi. Naapuritalossa asuu virolaisia siirtotyöläisiä, pitäisköhän mennä kysymään onko ne pudottanut jotain? Löydetystä pankkikortista saa kyllä 50 euroa rahaa löydettäessä,…
Tää palsta muuttunut kummalliseksi, kun kaikkiin aloituksiin en voi vastata lainkaan, en nimimerkillä eikä ilman. Mutta kuitenkin saman aloituksen alla oleviin keskusteluihin voin vastata silti nimmarilla ja ilman. Olen…